Skocz do zawartości

Łapacz snów [OBT]


Rekomendowane odpowiedzi

@cez137To może ja wyjaśnię nieścisłości - Łapacz Snów na lokacjach, w których rozgrywa się fabuła posiada "teoretyczne" wyjścia z nich, ale działają jedynie te, do których kieruje nas fabuła, a są to Martwe Miasto, Jantar, Czerwony Las, Limańsk i CzEJ (z tych naziemnych) i mimo zaznaczonych na mapie przejść do innych lokacji, nie da się do nich przejść - podejrzewam, że autorzy moda dali je po to, żeby zachować "teoretyczną" otwartość Zony, ale w tym modzie jeżeli się dotrze do przejść na lokacje, które nie są częścią moda to ten nas odeśle z powrotem - ot wyjaśnienie zagadki :P 

Tak samo w Historii Johna 2 nawet jeżeli nad Jantarem mapa pokazuje przejście do Agropromu (może nie pokazuje, ale grałem w tego moda dość dawno, więc nie pamiętam) to dopóki autor HJ2 czyli Emmis, nie wypuści kolejnego rozdziału historii to i tak nie będzie się tam dało przejść i fabuła tego co teraz udostępnił do grania kończy się jedynie nad Jantarem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cez137 - jest to trochę zadanie z "podsysem" - podstepny system - skrót myślowy z okolic Ślaska tego jeszcze przed wojnami śląskimi ;) :) - ten artefakt którego szukasz "rosnie" na drzewie koło anomali spalacz zwanej tutaj kręgiem wiedźm - fonetycznie wiedxmi krug.

Poszukaj wokól.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137

Najemnik:

Spoiler

las.jpg.ce8c8932b676eda3d064f6c0fc88f0cc.jpg

Stalker:

Spoiler

stal.jpg.91160de5d6101a157c73217628d35d9b.jpg

Dokumenty w sterowni naprzeciwko panelu. + parę innych dokumentów też się tam wala w okolicy co można je sprzedać.

Tutaj masz większość dokumentów, które udało mi się znaleźć. Nie wiem, czy wszystkie, ale chyba większość. Parę dokumentów i innych ciekawych rzeczy jest także w ciałach.
Dokumenty do zadania zaznaczyłem wykrzyknikiem.

Spoiler

d1.thumb.jpg.4621bba952adea66d1e701cb811f55fb.jpg

d2.thumb.jpg.ed0eb3f02d2a6e19704221dd27e4a4d8.jpg

d3.thumb.jpg.95a911aa5238d8b73d0e8abf20e0f15f.jpg

d4.thumb.jpg.0e81c3a25cde5e4f31d5cf0b2a299786.jpg

d5.thumb.jpg.3fe8eff0e189cc52fb407084cded5221.jpg

d6.thumb.jpg.fd03f1d4793c3ec9691f4b8d7740641b.jpg

d7.thumb.jpg.b3fbbb0f2eab6a8375392cfa3ad257bf.jpg

d8.thumb.jpg.d363907aff7db00a7c532574a01dc66d.jpg

d9.thumb.jpg.c834f8ba1ea1cebda68c525622d75f9f.jpg

"Ul" był chyba przy jednym z przejść na lokację, pod mostem. (Martwe Miasto)

Co do generatora to musisz podać opis i okoliczności, bo nie pamiętam.

Edytowane przez LisKot
  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cez137 Wszystko masz na tacy, tak jak Ci napisał @LisKot, a co do zadania Ul to konkretnie jak wyjdziesz z obozu stalkerów i patrzysz na pomnik Lenina to musisz iść w prawo i do samego końca drogą, dojdziesz do mostku gdzie wyleci na Ciebie sporo snorków, jak je wybijesz to schodzisz pod mostek i znajdziesz tam szkielety stalkerów i PDA, jak je podniesiesz to zadanie pójdzie do przodu. Co do X-16 i dokumentów to Lis też napisał mniej więcej gdzie są, a co do generatora w Martwym Mieście to musisz szukać zielonych skrzynek na narzędzia - jedna jest przy Ził-ku koło rozbitego samolotu, druga jest przy wraku samochodu przy tym włazie od kanalizacji gdzie w kanale jest skrzynka z napisem RAD, a trzeciej musisz szukać tam gdzie są na mapie garaże - są w kilku miejscach i sam już nie pamiętam dokładnie gdzie trzeba dokładnie szukać, ale w każdym razie w każdej z tych skrzynek są części potrzebne Korbie do generatora. 

 

  • Za szczególną pomoc 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LisKot @Szczepan9205 dzięki

Ja już zrobiłem tego moda ale wróciłem się do zostałem z zonie, te zadania nie dają mi spokoju, po prostu jestem ciekawy

Próbuję rozwikłać we freeplayu zagadkę dziewczynki z fortepianem, mam jej pamiętnik, kto to robił to wie ocb, w lesie kilku stalkerów wspomina o niejakim Danii Białym ktory kiedyś mieszkał nieopodal, kto to jest i gdzie on jest?

ss_cez137_02-14-24_15-15-37_(dead_city).jpg

ss_cez137_02-14-24_16-19-11_(rad_wood).jpg

ss_cez137_02-14-24_16-22-00_(rad_wood).jpg

Edytowane przez cez137
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@LisKot dobra mam go siurka, siedział przy ognisku, no, zrobiłem wszystkie zadania co nie często mi się zdarza, mod b fajny, a z początku mnie strasznie denerwował i wgl mi nie podszedł, a jednak zrobiłem go całego, myślę że to zasługa dobrej fabuły i tego mistycyzmu, po prostu coś nowego

Spoiler

ss_cez137_01-19-24_18-54-01_(dead_city).thumb.jpg.6dcd12b7051482e6ba6dcd61cce13404.jpgss_cez137_01-19-24_19-01-47_(blacker).thumb.jpg.8c47bac595fab77a1f6600aabbc7636e.jpgss_cez137_01-20-24_10-24-56_(dead_city).thumb.jpg.7aa4a1a8e478582c31bb8b5fd81b6dee.jpgss_cez137_01-20-24_12-17-44_(dead_city).thumb.jpg.59e8a868d9b94028ec1e599c4798bd67.jpgss_cez137_01-26-24_17-52-09_(dead_city).thumb.jpg.d7f89ed98045bf42db42177fe1e9c1d3.jpgss_cez137_01-27-24_20-56-31_(rad_wood).thumb.jpg.6806e12b0098af4de224a35e7a0d40e7.jpgss_cez137_01-30-24_12-20-22_(limansk).thumb.jpg.8243122c48b916894e7045d5b1ed446a.jpgss_cez137_01-30-24_12-24-15_(limansk).thumb.jpg.780714c7a71925ca4e47ecc988cae7c2.jpgss_cez137_01-30-24_20-40-11_(limansk).thumb.jpg.029e1d307e04db6fe258e76438dca8b8.jpgss_cez137_01-30-24_20-40-18_(limansk).thumb.jpg.e2540346e62fab51a3908dc92516b602.jpgss_cez137_01-30-24_20-53-50_(limansk).thumb.jpg.c33c2bc1362092c80b866a13d24c8184.jpgss_cez137_01-31-24_11-04-35_(cubix).thumb.jpg.749dcca787769518fa2929719f276d3e.jpgss_cez137_02-14-24_15-15-37_(dead_city).thumb.jpg.fec27cdbe9460ea93a81bc256c236abe.jpgss_cez137_02-14-24_16-21-48_(rad_wood).thumb.jpg.701785031b353562c37201c80c50d7b5.jpgss_cez137_02-14-24_18-24-30_(rad_wood).thumb.jpg.bed6b5613e8f77bd56bb09bdf7a19129.jpgss_cez137_02-14-24_19-27-27_(l08_yantar).thumb.jpg.b555d118b0babc30eab34de05b830178.jpg

 

ss_cez137_02-14-24_19-07-15_(dead_city).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch 07.12.2023: rozwala grę, ponieważ repack jest w wersji z 25.12.2023

Spolszczenie wywala grę do pulpitu np. po wejściu w ustawienia.

[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : D:/XRAYENGINE/GitProjects/ixray-vivient/src/xrGame/ui/UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 139
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : video_adv:cap_type_aa
[error]Argument 1    : ui\ui_mm_opt_16.xml

 

Edytowane przez kilerstalker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, kilerstalker napisał(a):

Patch 07.12.2023: rozwala grę, ponieważ repack jest w wersji z 25.12.2023

Spolszczenie wywala grę do pulpitu np. po wejściu w ustawienia.

Sprawdzałem ten patch i wszystko jest ok.
Co do problemu:
1. Zrób w bezpieczne miejsce kopię folderu ui 
Jest w ścieżce gamedata/configs  
2. Pobierz paczkę z załącznika i wypakuj do głównego katalogu moda ze zgodą na nadpisanie plików.
3. Sprawdź i daj znać czy pomogło.

gamedata.7z

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kilerstalkerNo patch z 07.12 rozwala grę bo skoro najnowsza wersja moda jest z 25.12 to chyba logiczne, że nie wrzuca się na nią tej łatki? Po to autorzy podają przy repackach lub łatkach daty ;)

Ogólnie autorzy wydali tą nową wersję 25.12, ale jako zmiany podali krótko, że są nieznane aczkolwiek i tak miałem wrzucić łatkę do spolszczenia bo znalazło się kilka błędów jeszcze, więc tak też zrobiłem + jest ona dostosowana do tej wersji z 25.12, więc nie powinno już być wylotów. 

Żeby było wszystko jak należy to: wypakowujesz mod w wersji z 25.12, wrzucasz spolszczenie i to wszystko - nie powinno już być żadnych wylotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a):

No patch z 07.12 rozwala grę bo skoro najnowsza wersja moda jest z 25.12 to chyba logiczne, że nie wrzuca się na nią tej łatki? Po to autorzy podają przy repackach lub łatkach daty ;)

No właśnie o to mi chodziło, po co patch z 07.12.2023 jest do pobrania, skoro wersja gry jest nowsza.

@OldMan Jak patch może nie rozwalać nowszej wersji gry od niego? Pewnie sprawdzany na starszej wersji moda.

 

Tłumacze i cała reszta, która wspomaga przy różnych poprawkach wykonuje naprawdę zajebistą robotę, za którą trzeba naprawdę dziękować.

Edytowane przez kilerstalker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.