OldMan Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 3 godziny temu, kanon1022 napisał(a): @OldMan Dzięki pisałem post wyżej o moim problemie zmiany wprowadzam tylko przy wyjściu z poligonu wylot z logiem . Chodzi o textury gaussa mam tylko jedną coś do niego brakuje . To co wysłałeś przy wypakowaniu błąd zapisu wypakowywałem winrarem. Umnie coś się dzieje z folderem wepons , bo jak wykasowałem wszystko związane z wpn_gauss wyszedłem z poligonu do martwego miasta , ale tam dalej wyloty związabe z bronią . Chyba trzeba wykasować cały folder wepons . Nie bardzo rozumiem, ale... 3 godziny temu, kanon1022 napisał(a): A z tym co mi wysłałeś to jak to wkleić . Tu nic nie wklejasz w paczce jest wszystko co potrzeba. Trzeba ją wypakować w dowolne miejsce. Od kilku lat używam do pakowania i wypakowywania programu Bandzip, który obsługuje bardzo dużo formatów.) Moda uruchamiasz przez plik DC_Mod.exe, który jest w głównym katalogu z modem. Nic do tego nie dodajesz. p.s. Właśnie moda ukończyłem - moja ocena to 9/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia @OldManA jak te napisy, które dodałem? Nie było większych problemów? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 43 minuty temu, Szczepan9205 napisał(a): @OldManA jak te napisy, które dodałem? Nie było większych problemów? Napisy REWELACJA ! Nie zauważyłem błędów i wszystko było spójne. Dobra robota Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia (edytowane) @OldMan Dzięki chciałem wypakować całego moda tylko z których folderów database , czy modsbase . Jak wypakuję twoje pliki to nie uruchamia się mod , widać tylko ikonki moda na pasku zadań. Mod niby się odpala , ale jakby się zawiesił widzę pulpit swojego laptopa. Edytowane 7 Stycznia przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 1 minutę temu, kanon1022 napisał(a): @OldMan Dzięki chciałem wypakować całego moda tylko z których folderów database , czy modsbase . No właśnie nie wiem czym one się różnią. Szukałem odgłosu deszczu bo na lokacjach Jantar i Martwe Miasto ten odgłos u mnie przypominał mocne trzeszczenie w głośnikach w sumie znalazłem ten plik właśnie w database i modsbase, wyczyściłem je żeby mieć ciszę ale skoro to są dwa takie same pliki w dwóch różnych miejscach to nie wiem jak zrobić żeby oryginalny plik był pomijany przez moda... Albo ten wiecznie prześwietlony prototyp Svaroga: Ze skanerem Weles też nie jest lepiej ale nic to... Mod skończony pogram jeszcze trochę w freeplay. Zostały mi trzy rzeczy w zadaniach do wyjaśnienia. Dla chcących: Wypakowałem database: https://drive.google.com/file/d/1eoGHPxMMdW895rReab1HcjrwiZLvauuz/view?usp=sharing Wpakowany modsbase: https://drive.google.com/file/d/1dRe8QNknS3YgwiL58qo6qtJP-C71mAGN/view?usp=sharing Paczki mogą poleżeć z dwa - trzy dni. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karozilla Opublikowano 9 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Siemka wszystkim zwracam sie do was bo juz nie wiem co robić. Ogrywam moda i jestem w trakcie wydostania sie z tej Anomalii Przestrzennej i jest problem bo mam klucz a drzwi nie mogę otworzyć ni chujenki Cofanie zapisami teź nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 9 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Karozilla - od 20:00 - całość: https://www.youtube.com/watch?v=wp3Gsf6p2G0&list=PLit1Wbp6EQI_NU_xlTabpy8ipCi6kfPuH&index=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Szanowni koledzy, nie mogę znaleźć w MM narzędzi precyzyjnych i do kalibracji, proszę o podpowiedź. Poprawka, mam do kalibracji, zostały precyzyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 10 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Namiary na wszystkie trzy zestawy: 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 10 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia Serdecznie dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia Da się jakimiś suwakami zmniejszyć tą biel w tej grafice? jak dla mnie jest strasznie irytująca, ciężko się zorientować w terenie do tego "wypala oczy", trochę się pobawiłem ale jak widać z mizernym skutkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 19 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia @cez137 Nie da się, ten mod po prostu ma taką grafikę bo taki wygląd sobie wymyśliło Vivient Team, ale szczerze? Na Twoim miejscu bym to olał i po prostu spróbował przywyknąć bo mod jest naprawdę fajny i nie piszę tak dlatego bo stworzyłem spolszczenie, a dlatego, że pomijając tą grafikę to fabuła jest naprawdę fajna i w moim odczuciu nie warto go skreślać z powodu tego jak wygląda Zresztą Kontrakt na Nowe Życie miał bodajże identyczną "szatę graficzną" i w sumie nikt nigdy na to nie narzekał 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia Cez137 - mod jaki jest widzi.gra każdy, grasz lub nie na zasadach twórcy/twórców moda, twój wybór. Do tego moda zakładam binokle bo czasem jasność tak kopsa żaru po patrzałkach jak słońce w lato. Spróbuj grać w fotochromach, może ona dadzą radę, kto wie? Grafika może być zamierzona oddziaływaniem materiałów rozszczepialnych na cała strefę - taka tam maniera twórców. Po prostu jak galernicu - kołki w zęby, tempo 140 i idź dalej w strefę. p.s. (Powiat Ust - Kusk, 01.2024, Obwód.województwo Irkuck) i zrobiło sie jasno w nocy: https://meduza-io.translate.goog/feature/2024/01/19/v-irkutskoy-oblasti-pochti-nedelyu-iskali-i-nashli-kapsulu-s-radioaktivnym-tseziem-137-ee-vyronili-rabotniki-neftyanoy-kompanii-po-doroge-na-mestorozhdenie?_x_tr_sl=ru&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x_tr_pto=sc&_x_tr_hist=true Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) Pograłem trochę i mam kilka pytań: Gdzie znajduje się wejście do skrzynki RAD? Dla kogo są narzędzia? Znalazłem je wszystkie podczas zwiedzania lokacji, ale nikt ich nie chce. Czy technik mogący odblokować moduł pamięci jest w Martwym Mieście? Edytowane 20 Stycznia przez LisKot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia @LisKotDo skrzynki RAD zaprowadzi Cię fabuła, narzędzia oddaje się Korbie w MM, ale on też je weźmie dopiero jak wyskoczy Ci wiadomość, w stylu "Od teraz stalkerzy w obozie będą mieli dla ciebie pracę". Z kolei technik, który odblokuje moduł jest nad Jantarem, ale żeby dotrzeć nad Jantar to nie trzeba jakoś mega długo też grać, wic pewnie niedługo tam dotrzesz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia LisKot - skrzynka RAD jest w kanale między chata a 4 piętrowym blokiem. Namiar - rozwalony budynek (częściowo) w krztałcie L, koło niego drugi vis a vis melinoszałasu partii, nastepnie kierujesz się na chatę za w/w 2 budynkiem, trotuar i właz do kanału, otwarty. Tamże trup, skrzynka i potrzebny ci będzie klucz do skrzynki RAD - fabuła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia (edytowane) 1 godzinę temu, vidkunsen napisał(a): właz do kanału, otwarty Najpierw trzeba go otworzyć od wewnątrz. Już wiem, że dostajemy się tam po wyjściu z anomalii czasoprzestrzennej. 1 godzinę temu, vidkunsen napisał(a): potrzebny ci będzie klucz do skrzynki RAD - fabuła. Właśnie po znalezieniu klucza pojawił mi się punkt na mapie. Edytowane 20 Stycznia przez LisKot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia LisKot - idziesz na punkt i szukasz wlazu (otwartego chyba) bo skrzynka jest w kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LisKot Opublikowano 20 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 8 minut temu, LisKot napisał(a): Już wiem Właz nie jest otwarty. Trzeba go otworzyć po wyjściu z anomalii. (Tej leśnej gęstwiny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 25 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Ja tam żadnego kanału nie otwierałem, wszystko jest w MM przy strefie psi, jeżeli chodzi o ten, obok leży jakiś jajogłowy stanąłem w fabule, nagle profesorek mówi mi że nie mam kombinezonu dobrego żeby iść do x16, nie znalazłem żadnych narzędzi, nie wiem gdzie są, wejścia do lasu i na agro jeszcze nie mam, a mam tam kilka zadań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 25 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia @cez137 To przeszukaj ciało naukowca, a pojemnik i tak do niczego nie jest potrzebny. Ano, trzeba uzbierać kasę na kombinezon, który ma wbudowany hełm lub kombinezon i hełm. W opisie zadania jest informacja, jakie kombinezony możesz zakupić. Jeżeli brakuje kasy, to najlepiej szukać artów i je sprzedawać. Narzędzia: Spoiler Przejście na Agro? Nie ma Agropromu w tym modzie. Do Czerwonego lasu trafisz po X-16. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) @Agrael dzięki 12 godzin temu, Agrael napisał(a): W opisie zadania jest informacja, jakie kombinezony możesz zakupić. ja wiem że jest info, tylko mam wrażenie że wcześniej nie było o tym mowy bo była gadka i on nic nie mówił 12 godzin temu, Agrael napisał(a): Przejście na Agro? Nie ma Agropromu w tym modzie. Jak nie ma? ale przecież dostałem info do jajogłowego że tam jest jakiś typ co umie chiński i mi przetłumaczy ten tekst po drugie jest na mapie strzałka na agro, to jak to? Edytowane 26 Stycznia przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia @cez137 Profesor Sokołow (ten, który zastępuje miejsce Sacharowa w oryginalnym CCz na Jantarze) wspomina o potrzebie posiadania odpowiedniego kombinezonu. Chiński? Już wiem, o co chodzi. Pomyliły Ci się mody. W Historii Johna 2 jest wątek odnośnie do notatki, której treść została napisana w języku chińskim. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cez137 Opublikowano 26 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia (edytowane) @Agrael właśnie nie byłem pewien czy wiem o czym pisze, tak to jest jak się ogrywa kilka modów na raz 🤣 a nie, dobrze mówię, jest strzałka, no chyba że jest bo jest ale do nikąd nie prowadzi? Edytowane 26 Stycznia przez cez137 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 26 Stycznia Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia @cez137 Prawda, bo w tym modzie przejścia na Agroprom zostały zachowane, ale szczerze mówiąc, to nie wiem dlaczego, bo i tak się tam nie dostaniemy. Wątpię, żeby to było niedopatrzenie ze strony autorów - moim zdaniem po prostu chcieli zachować oznaczenie przejścia, aby podkreślić, że w tym miejscu droga wiedzie na Agroprom, aczkolwiek to tylko moja teoria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.