Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ten mod to rak, najpierw miał problem z instalacją ale nie wiadomo o co chodziło bo po ha tfu rosyjsku, sama instalacja też po radziecku więc totalnie nie wiesz jakie opcje wybierasz przy instalacji, a sama gra? Save moge zrobić tylko wtedy kiedy gra zechce mi pozwolić czyli w losowych momentach, inaczej save nie zostanie zrobiony a jak już chcesz go wczytać, zaznaczasz go i on znika xDDDDDDDDD

No a ja dopiero zacząłem i atakuje bandytów xDDDD CIekawe co będzie potem o ile wytrzymam.  Ten mod działa jakby go polacy zrobili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Sarkazm napisał(a):

Ten mod to rak, najpierw miał problem z instalacją ale nie wiadomo o co chodziło bo po ha tfu rosyjsku, sama instalacja też po radziecku więc totalnie nie wiesz jakie opcje wybierasz przy instalacji, a sama gra? 

 

Ten mod działa jakby go polacy zrobili

Widzę tu już u niektórych chyba jakieś rozdwojenie jaźni się pojawia.

 

A to, że nie znasz języka to tylko twój problem (chociaż w sumie i tak pewnie instalator w robaczkach literkach) ale  zresztą to instalator to nawet po mongolsku powinieneś ogarnąć chociaż w podstawowej formie żeby coś zainstalować bo ostatecznie w każdym instalatorze masz 2 albo trzy przyciski: jeden wstecz, drugi popychający instalację do przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, tom3kb napisał(a):

Widzę tu już u niektórych chyba jakieś rozdwojenie jaźni się pojawia.

 

A to, że nie znasz języka to tylko twój problem (chociaż w sumie i tak pewnie instalator w robaczkach literkach) ale  zresztą to instalator to nawet po mongolsku powinieneś ogarnąć chociaż w podstawowej formie żeby coś zainstalować bo ostatecznie w każdym instalatorze masz 2 albo trzy przyciski: jeden wstecz, drugi popychający instalację do przodu.

a skąd mam wiedzieć jakie opcje moda instaluje skoro nie jest w żadnym ludzkim języku tylko po rosyjsku? I dlaczego mogę robić zapisy kiedy gra zechce a nie kiedy ja zechce? I to dosłownie losowo xD a co do języka to prędzej piwo bezalkoholowe wypije niż się będę uczył języka turańców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Sarkazm napisał(a):

skoro nie jest w żadnym ludzkim języku tylko po rosyjsku? I dlaczego mogę robić zapisy kiedy gra zechce a nie kiedy ja zechce? I to dosłownie losowo xD a co do języka to prędzej piwo bezalkoholowe wypije niż się będę uczył języka turańców

No oświecę cię bo 99,9999999999% modów robionych jest przez Rosjan i Ukraińców to trudno żeby ci instalatorek po polsku zrobili.

 

Zapisy sobie możesz robić wtedy kiedy sobie to wymyślił twórca, a że to jest kolejna utrudniona wersja LA to nie masz ich w dowolnych momentach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, tom3kb napisał(a):

No oświecę cię bo 99,9999999999% modów robionych jest przez Rosjan i Ukraińców to trudno żeby ci instalatorek po polsku zrobili.

 

Zapisy sobie możesz robić wtedy kiedy sobie to wymyślił twórca, a że to jest kolejna utrudniona wersja LA to nie masz ich w dowolnych momentach. 

zwykle są po angielsku, to pierwszy po turańsku na jaki trafiłem

Edytowane przez Sarkazm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SarkazmJa dodam od siebie, że jakbyś choć chwilę poświęcił i byś przejrzał pierwszą stronę tematu to byś może zauważył, że na pierwszej stronie tematu wrzuciłem plik xr_effects.script, który pozwala robić zapisy gdzie się chce.

Fakt faktem nie działa mega idealnie bo się nie znam na pisaniu skryptów, ale pozwala na szybkie i twarde zapisy w losowych miejscach, a jak opcja robienia zapisów przestaje działać to wystarczy szybki taktyczny restart machnąć i zazwyczaj działa (z tym, że trzeba wczytać ostatni zrobiony szybki lub twardy zapis więc warto często zapisywać, żeby później nie musieć dużo nadrabiać). 

I tak jak napisał @tom3kb - wiele jeszcze ruskich instalatorów w Stalkerze spotkasz, widocznie dotychczas miałeś farta wybierając mody tak, że miały angielski.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a):

@SarkazmJa dodam od siebie, że jakbyś choć chwilę poświęcił i byś przejrzał pierwszą stronę tematu to byś może zauważył, że na pierwszej stronie tematu wrzuciłem plik xr_effects.script, który pozwala robić zapisy gdzie się chce.

Fakt faktem nie działa mega idealnie bo się nie znam na pisaniu skryptów, ale pozwala na szybkie i twarde zapisy w losowych miejscach, a jak opcja robienia zapisów przestaje działać to wystarczy szybki taktyczny restart machnąć i zazwyczaj działa (z tym, że trzeba wczytać ostatni zrobiony szybki lub twardy zapis więc warto często zapisywać, żeby później nie musieć dużo nadrabiać). 

I tak jak napisał @tom3kb - wiele jeszcze ruskich instalatorów w Stalkerze spotkasz, widocznie dotychczas miałeś farta wybierając mody tak, że miały angielski.

ten twój skrypt zepsuł się zanim jeszcze z Kordonu wyszedłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Szczepan9205 napisał(a):

Życie 🤷‍♂️

twoja rada by restartować pomogła tylko na Kordonie, na Wysypisku już nie działa. Mało tego, na Wysypisku nie znalazłem miejsca gdzie można zrobić zapis. Tak sie nie da grać. mam przejść całe Wysypisko bez zapisów? Jeteście pewni że to robota Rosjan? Bo ten mod wygląda jakby go polacy robili

W tym modzie są emisje? Bo mineło 5 dni i nic xDDD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SarkazmTo nie wiem. Z tego co pamiętam zanim zacząłem grzebać z tym skryptem to bezpieczne strefy gdzie można zapisywać oznaczały się na mapie jak się je znalazło chyba, ale sam za wiele w tą wersję nie pograłem - doszedłem do Baru i od tego czasu nie grałem, ale z wyjątkiem podziemi Agropromu to wszędzie mi zapisy działały.

Są, są. Ja pierwszą dopiero chyba jak byłem na Agro to miałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SarkazmNie, ta wersja to nie jest rak, to jest po prostu wersja dla weteranów, którzy lubią bardziej hardkorowe wyzwania, ale w granicach rozsądku - jeżeli chodzi o poziom trudności to ta wersja to to samo co 1.4008 z Dead Zone z tym, że ta ma ładniejsze animacje i modele broni - ja jakimś mega weteranem nie jestem i się za takiego nie uważam, ale 1.4008 z Dead Zone przeszedłem mimo, że momentami było bardzo ciężko. 

Zgodzę się z też @tom3kb, zamiast narzekać i XDDDDDDDDkować jaka ta wersja jest zła to już dawno powinieneś zagrać w 1.4007 jeśli Ci trzeba Lost Alphy i przestać narzekać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witać i o zdrówko pytać 😀 super news bo właśnie idę drugi raz i powiem szczerze ciągle mnie pozytywnie zaskakuje, a tu jeszcze 1.2. I git bo mod jest naprawdę świetny nie mogę nachwalić😁 Co do kwestii technicznych, nie rozumiem kolegów o co kaman bo wszysko działa bez większego zarzutu. Ewentualne spadki fps, ale rzadko i chyba to wszystko także 🤨.  Tak na marginesie, jakiś czas już temu zacząłem grać bez huda i powiem jescze lepsza immersja polecam i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.07.2024 o 19:20, Szczepan9205 napisał(a):

@Naznaczony2001 Wystarczy kliknąć PPM na skrót do LA, wejść we Właściwości i ze ścieżki "Rozpocznij w:" skasować końcówkę \bin ze ścieżki i wtedy ruszy. 

Przykładowo oryginalnie będzie ""D:\S.T.A.L.K.E.R\Lost Alpha Enhanced Edition\bin", kasujesz \bin i śmiga.

Co do Launchera to jest po angielsku tylko domyślnie jest po rosyjsku i trzeba mu zmienić język w ustawieniach z tym, że wtedy dubbing w modzie się przestawi na angielski, ale chyba mając w folderze mods pliki z rosyjskim dubbingiem powinien pozostać ten rosyjski. 

Co do dodatków... hmm to już jest tak szczerze kwestia osobista, ja nie kojarzę czy którykolwiek z nich instalowałem. Zresztą większość tych dodatków to dodatki graficzne - na HUD, tekstury trawy, tekstury hełmów, tekstury wyższej rozdzielczości itd. więc jak nie zależy Ci na takich rzeczach to graj w takiej konfiguracji jaka jest domyślnie i będziesz zadowolony, tak myślę 😛 

Witam skasowałem bin i dalej jest ten sam problem z komunikatem fsgame .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Robert4466 Ale skasowałeś bin ze ścieżki w Rozpocznij w czy skasowałeś cały folder bin z folderu z modem? :P W tym co zacytowałeś chodzi o stworzenie sobie skrótu pliku xrEngine.exe, który jest w folderze bin, potem przeniesienie sobie tego skrótu na pulpit, kliknięcie na niego PPM i wejście we Właściwości, a następnie skasowanie \bin ze ścieżki w okienku Rozpocznij w:

Jeżeli tak zrobiłeś i nadal wywala komunikat o fsgame to coś musiałeś źle zrobić, albo źle zainstalować moda. Nie wrzucałeś go na żadną podstawkę mam nadzieję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Nigdy nie mów nigdy :D Też wątpię, że kolega folder bin usunął, ale na wszelki wypadek wolałem zapytać bo ta moja wypowiedź którą zacytował też nie jest taka w 100% perfekcyjnie napisana :P 
Z drugiej strony dziwne, że jeżeli zrobił tak jak napisałem to mu wywala ciągle błąd z fsgame. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Szczepan9205 napisał(a):

@Robert4466 Ale skasowałeś bin ze ścieżki w Rozpocznij w czy skasowałeś cały folder bin z folderu z modem? :P W tym co zacytowałeś chodzi o stworzenie sobie skrótu pliku xrEngine.exe, który jest w folderze bin, potem przeniesienie sobie tego skrótu na pulpit, kliknięcie na niego PPM i wejście we Właściwości, a następnie skasowanie \bin ze ścieżki w okienku Rozpocznij w:

Jeżeli tak zrobiłeś i nadal wywala komunikat o fsgame to coś musiałeś źle zrobić, albo źle zainstalować moda. Nie wrzucałeś go na żadną podstawkę mam nadzieję?

Cześć skasowałem bin  ze ścieżki  "Rozpocznij w" a moda dałem na całkiem inny dysk niż  podstawki  . Wcześniej pobierałem  Lost Alpha Developer's Cut Extended (1.4008) + Dead Zone   i wszystko było ok . Pozdrawiam :salute:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

image.jpeg

Kolejna porcja informacji odnośnie zmian i nowości w patchu v1.2.

Dodano nowe zadania, a część istniejących przebudowano.

Na lokacjach dodano nowych przewodników co ułatwi wykonywanie questów.

Dodano nowe animacje, poprawiono też stare, zmieniono też położenie niektórych broni w rękach gracza.

Dodano zasilanie z baterii dla detektorów i noktowizorów, wcześniej było tylko w latarkach. Baterie zużywają się tylko podczas używania i ma to trwać sensowną ilość czasu. Nie trzeba będzie ich wymieniać co chwilę.

Zmiany w działaniu noktowizorów w trakcie korzystania optyki na broni.

Zmiany w poziomie trudności gry, przy nowej grze wybieramy nie tylko trudność rozgrywki ale też ustawienia ekonomii w grze.

Usprawnienia UI, grafiki, wykasowanie oświetlenia statycznego DX9.

Na koniec filmik prezentujący niektóre zmiany: Klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie:)

Dzisiaj premiera wersji 1.2, od rana sprawdzam i czekam aż udostępnią patcha, nowe UI wygląda świetnie no i w końcu popracowali nad animacjami broni, gunslinger  i modpacki mnie w tym aspekcie za bardzo rozpuściły, nie wiem czy ten pierwszy doczeka się jeszcze kiedykolwiek adaptacji na Lost Alphe, bo coś ucichło w temacie więc tym bardziej mnie cieszy że się za to zabrali w EE. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.