Skocz do zawartości

Wykrzaczenie


Rekomendowane odpowiedzi

15 godzin temu, Ignachinio napisał(a):

Miałeś jakieś problemy podczas pobierania? Nie przerwało Ci gdzieś pobierania plików?

Nic , Jedyne co szlo nie tak to wolny internet

19 godzin temu, tom3kb napisał(a):

Mod spakowany to ze 20gb, ja bym ewentualnie pobrał z innego źródła dla sprawdzenia ale jakby link był walnięty to w przypadku tego moda raczej by ludzie dali znać. Chyba, że jakieś problemy u ciebie podczas pobierania.

Ps. A w ogóle jakie parametry kompa? Nie jakiś przedpotopowy? 😏 A nie ważne widzę kartę w logu ☺️

Podobno jesteś czarodziejem 

Gre mam po polsku , ale strikte nazwy postaci po rusku , jest jakiś fix do tego? 

Same nazwy nie są aż tak ważne bo pamieć robi swoje , ale nie wykrzaczy mi się to w żaden sposób?

obraz_2024-05-21_170829170.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, tom3kb napisał(a):

@Piesek jak zacząłeś grać po rusku to po wczytaniu zapisu jak wrzuciłeś spolszczenie ci goście, z którymi gadałeś będą mieli ruskie ksywy.

Zacznij nową grę i zobacz czy wtedy wszyscy mają przetłumaczone ksywki.

Po próbie resetu znów wyskakuje błąd XD 

Spróbuje zrobić Reinstall , Jeszcze jakieś porady?

obraz_2024-05-21_172653256.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piesek  Jeśli chodzi o tłumaczenie  PL  i wg. ciebie błędy .....nie wyważajmy otwartych drzwi .   Zajrzyj  tutaj  Błędy w tłumaczeniu OP-2.2  ,   czytałeś     polecam komentarz @Hobby   w szczególności foto folderów gry.

A w kwestii errorów  

1.  Stalkery mają to do siebie , że nie wybaczają małej pojemności pamięci.   A ja tu słyszę na twoich filmikach  .......co ty tam puszczasz jednocześnie ? audiobooki , youtubę ??????????    To nie przejdzie.  Tak się nie bawimy. 

Pozamykaj wszystkie zbędne apki w  ' Menadżer zadań '  Windowsa.  Co jakiś czas ręcznie  kasuj najstarsze save gry   ( przedtem zrób gdzieś ich kopię )    Ile masz RAM'u ?  

( i jeszcze dodatkowo ile GB masz wolnego miejsca na dysku  C  ?     ( dla instalacji   tego  moda powinno to być ca.  60GB to b.ważne ) 

2. Log txt może wskazywać na nie odczytanie jednego z plików przez silnik gry,  potrzebnych do uruchomienia.  Silnik szuka linii , której nie ma.   I tu PATRZ to co napisałem jako pierwsze  ........spolszczenie !

Edytowane przez Marcx
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś czytałem że opka nie powinno instalować się prosto na dysk c lub do folderu pliki programów. Najlepiej zrobić parę podfolderów np. C:\Nowy folder\Nowy folder2\ i czasami jest też problem jak są krzaczki w ścieżce pliku zamiast cyrylicy. Najlepiej w ogóle to byłoby zainstalować na dysk d a nie c jak masz.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Pobraniu moda , Patcha i spolszczenia wywala mi taki błąd przy odpalaniu XR , Jakies pomysły?

obraz_2024-05-25_220428687.png

W dniu 22.05.2024 o 15:41, Dr_Sztychowka napisał(a):

Kiedyś czytałem że opka nie powinno instalować się prosto na dysk c lub do folderu pliki programów. Najlepiej zrobić parę podfolderów np. C:\Nowy folder\Nowy folder2\ i czasami jest też problem jak są krzaczki w ścieżce pliku zamiast cyrylicy. Najlepiej w ogóle to byłoby zainstalować na dysk d a nie c jak masz.

NIiestety ja mam tlyko jeden dysk m2 , Wieć nie mam innej opcji niż instalować na dysk systemowy C

Staram sie nie dawać modów do programfiles

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, wariat napisał(a):

@Piesek A dlaczego odpalasz moda z pliku XR a nie ze skrótu, który mod tworzy na pulpicie podczas instalacji?

A jeśli dalej będzie problem. spróbuj instalacji samego moda bez patchy i patrz czy wtedy zadziała, a dopiero wtedy dodaj patch i spolszczenie.

Zawsze odpalałem przez XR z folderu

Gdy odpalam przez skrót na pulpicie , gra mi sie odpala , ale w 800x600 , po rusku , nie moge ustawić języka PL ani French , tyllko ENG 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Piesek napisał(a):

Gdy odpalam przez skrót na pulpicie , gra mi sie odpala , ale w 800x600 , po rusku , nie moge ustawić języka PL ani French , tyllko ENG

A to ciekawe, bo gra nawet bez patchy ma język polski (polonizacja z wersji 2.1) i w opcjach bez problemu można to zmienić. A po wgraniu patcha i oficjalnego spolszczenia tym bardziej.

Spoiler

ss_tracer_05-25-24_22-35-08_(mainmenu).jpg.6cf972537af07171cabf1bf798d4889a.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wariat napisał(a):

A to ciekawe, bo gra nawet bez patchy ma język polski (polonizacja z wersji 2.1) i w opcjach bez problemu można to zmienić. A po wgraniu patcha i oficjalnego spolszczenia tym bardziej.

  Pokaż ukrytą zawartość

ss_tracer_05-25-24_22-35-08_(mainmenu).jpg.6cf972537af07171cabf1bf798d4889a.jpg

 

Teraz nie ważne czy przez Folder czy skrot na pulpicie , efekt jest jednakowy

obraz_2024-05-25_224539373.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piesek Jeśli ktoś Cię prosi o loga, to albo pierwszy log z folderu ( u Ciebie o nazwie xray_filip) podajesz w poście jako załącznik albo otwierasz go choćby notatnikiem, zjeżdżasz na sam dół i jeśli przy końcu występuje fraza FATAL ERROR to zaznaczasz wszystko co jest po tej frazie i to wklejasz w posta.

No to teraz wychodzi na to że patch albo spolszczenie powodują błąd, jeżeli czysty mod normalnie się uruchamiał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wariat napisał(a):

@Piesek Jeśli ktoś Cię prosi o loga, to albo pierwszy log z folderu ( u Ciebie o nazwie xray_filip) podajesz w poście jako załącznik albo otwierasz go choćby notatnikiem, zjeżdżasz na sam dół i jeśli przy końcu występuje fraza FATAL ERROR to zaznaczasz wszystko co jest po tej frazie i to wklejasz w posta.

No to teraz wychodzi na to że patch albo spolszczenie powodują błąd, jeżeli czysty mod normalnie się uruchamiał.

 

Na dole jest fatal error wiec wklejam całosc

* Detected CPU: AMD Ryzen 5 5600G with Radeon Graphics          AuthenticAMD, F175/M80/S0
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2, SSE4a, AVX, AVX2
* CPU cores: [6], threads: [12]
Initializing File System...
using fs-ltx c:\op-2.2\fsgame.ltx
CLocatorAPI::_initialize, FS: 81908 files cached, 24371Kb memory used.
Init FileSystem 0.615761 sec
[25.05.24 22:45:09.522] 'xrCore' build 8369, Jan  5 2022
[25.05.24 22:45:09.522] OP 2.2 Engine ver 2.2a x64 09.01.2022
[25.05.24 22:45:09.522] 
[25.05.24 22:45:09.652] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default_hud heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ]
[25.05.24 22:45:09.652] - Found Inventorys [ alter_dark alter_light alter_medium classic_fly_dark classic_fly_light classic_fly_medium default default_light default_medium homyak_dark homyak_light homyak_medium project_x_dark project_x_light project_x_medium ]
[25.05.24 22:45:09.652] Initializing Engine...
[25.05.24 22:45:09.654] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus autochange_difficulty autosave_enable bolt_visual buy_item death_counter dynamic_anoms
[25.05.24 22:45:09.654]  ext_animations fast_respawn horror_time_enable invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound respawn_type user_name ]
[25.05.24 22:45:09.654] Loading  config for renderer 
[25.05.24 22:45:09.654] Executing config-script "user.ltx"...
[25.05.24 22:45:09.654] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded.
[25.05.24 22:45:09.654] Starting INPUT device...
[25.05.24 22:45:09.730] Loading DLL: xrRender_R1.dll
[25.05.24 22:45:09.731] Loading DLL: xrGame.dll
[25.05.24 22:45:09.733] 'xrGame' build Dec 31 2021 15:06:57
[25.05.24 22:45:09.759] * [win32]: free[137434523304 K], reserved[4283444 K], committed[146660 K]
[25.05.24 22:45:09.759] * [ D3D ]: textures[0 K]
[25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: crt heap[47750 K], process heap[47750 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
[25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: strings[count: 39685, lengths: 1074 K, overhead: 2015 K, saved: 20412 K]
[25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K]
[25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[25.05.24 22:45:09.759] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "user.ltx"...
[25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
[25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
[25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[25.05.24 22:45:09.760] - Maximum allowed affinity mask: 0xFFF, current: 0xFFF
[25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded.
[25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: enumerate devices...
[25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
[25.05.24 22:45:09.760] devices OpenAL Soft
[25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is OpenAL Soft
[25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: All available devices:
[25.05.24 22:45:09.783] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default)
[25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1
[25.05.24 22:45:09.788] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft.
[25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 extension: absent
[25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 deferred: absent
[25.05.24 22:45:09.792] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
[25.05.24 22:45:09.807] Starting RENDER device...
[25.05.24 22:45:09.826] * GPU [vendor:1002]-[device:73FF]: AMD Radeon RX 6600
[25.05.24 22:45:09.826] * GPU driver: 31.0.24031.5001
[25.05.24 22:45:09.917] * CREATE: DeviceREF: 1
[25.05.24 22:45:09.917] *     Texture memory: 4072 M
[25.05.24 22:45:09.917] *          DDI-level: 9.0
[25.05.24 22:45:09.921] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
[25.05.24 22:45:09.921] * GPU vertex cache: unrecognized, 16
[25.05.24 22:45:09.921] * DVB created: 8192K
[25.05.24 22:45:09.921] * DIB created: 512K
[25.05.24 22:45:09.981] load time LTX=53 ms
[25.05.24 22:45:09.986] count of .thm files=3236
[25.05.24 22:45:10.019] load time THM=39 ms
[25.05.24 22:45:10.019] * distortion: used, dev(30),need(14)
[25.05.24 22:45:10.019] * SSample: 1920x1080
[25.05.24 22:45:10.024] * SSample: enabled
[25.05.24 22:45:10.091] - r__tf_aniso 4
[25.05.24 22:45:10.091] - r1_tf_mipbias 0.
[25.05.24 22:45:10.097] Script debugger succesfully restarted.
[25.05.24 22:45:11.184] - Gamedata version: [Assembly 2.2 09.01.2022]
[25.05.24 22:45:11.227] Starting engine...
[25.05.24 22:45:11.259] GMLib loaded at 32 msec
[25.05.24 22:45:11.498] Game_Globals loaded at 238 msec
[25.05.24 22:45:11.573] App_Start loaded at 75 msec
[25.05.24 22:45:11.579]  
[25.05.24 22:45:11.579] FATAL ERROR
[25.05.24 22:45:11.579]  
[25.05.24 22:45:11.579] [error]Expression    : FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini")
[25.05.24 22:45:11.579] [error]Function      : CGameFont::Initialize
[25.05.24 22:45:11.579] [error]File          : GameFont.cpp
[25.05.24 22:45:11.579] [error]Line          : 91
[25.05.24 22:45:11.579] [error]Description   : c:\op-2.2\gamedata\textures\ui\ui_font_letter_18_crossed_1024_cent.ini
[25.05.24 22:45:11.579]  
[25.05.24 22:45:11.579] 
[25.05.24 22:45:11.579] stack trace:
[25.05.24 22:45:11.579] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, wariat napisał(a):

@Piesek No niewiele mi to mówi, a patrzyłem u siebie i nie mam takiego pliku w gamedacie, bo jest on spakowany. Jutro jeszcze spróbuje nad tym pokombinować, albo może w międzyczasie znajdzie się ktoś kto ma taki plik i się podzieli.

coz dobra , czekam do jutra miłego

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ten error

image.png

To powtórzę odpowiedź z PW.

Cytat

Jak był taki error to we właściwościach skrótu do Opka w linijce Uruchom w było np napisane 

"C:\op2.2\bin" w zależności gdzie tam opek zainstalowany i jak sobie człowiek nazwał foldery. No to zmieniało się tą linię na:

"C:\op2.2" ogólnie kasowało ze ścieżki "bin" i powinno odpalić.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piesek Ale mi chodziło jeszcze o to żeby jak nie na innym dysku to chociaż zrobić jakieś podfoldery i tam przenieść opka. Tak żeby ścieżka wyglądała na przykład tak: C:\Nowy folder\Nowy folder2\op bo gra może mieć problemy z czytaniem plików jak są bezpośrednio na dysk zainstalowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, tom3kb napisał(a):

Na ten error

image.png

To powtórzę odpowiedź z PW.

 

Sorki ale dość srednio estem w stanie to skminic , jestes w stanie łopatologiczniej wytłumaczyc?

51 minut temu, Dr_Sztychowka napisał(a):

@Piesek Ale mi chodziło jeszcze o to żeby jak nie na innym dysku to chociaż zrobić jakieś podfoldery i tam przenieść opka. Tak żeby ścieżka wyglądała na przykład tak: C:\Nowy folder\Nowy folder2\op bo gra może mieć problemy z czytaniem plików jak są bezpośrednio na dysk zainstalowane.

Za wiele nie dało

obraz_2024-05-26_115543959.png

Dobra ogl , Odpalam przez wyszukiwarke jak admin iii ... Działa?
Czekam na jakieś wykrzaczenie

Edit

Jednak wyjebało w kosmos XD

 

Dobra Zignorujcie wszystko  , Wróce do Polski to przez PenDrive wezme se pliki od ziomka

Zjebana ta gra jest XD

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piesek   Czytałeś w ogóle to co napisałem ?  bo wydaje się, że nie.  

Rozumiesz , że masz nie rozpakowane paczki , że wnętrze twojego OP nie wygląda jak powinno ?  Powinny być 4 foldery  +  33  pliki w tym spolszczenie , a ty cały czas uruchamiasz coś co nie ma prawa działać.    Logi wyraźnie ci mówią czego silnik uruchamiający czyli   xrCore    NIE znajduję .

25.05.24 22:45:11.579] [error]Function      : CGameFont::Initialize                  !!!
[25.05.24 22:45:11.579] [error]File          : GameFont.cpp                               !!!        .... i co mamy ci więcej powiedzieć ?????

 

Spróbuj przeczytać co wyżej napisałem.   Jak się do tamtego wpisu odniesiesz ?

 

I jeszcze jedno , ścieżki dostępu powinny być jak najkrótsze .    Nie jakieś tam   " C:\Nowy folder\Nowy folder2\Nowy folder3\op "      tylko np.    C:\Stalker\op .    

O włączonym w tle odtwarzaczu już nie wspominam.  Jak groch o ścianę.

Nie dzała mi.     Tak ma to wyglądać.

 

Spoiler

 

image.thumb.png.4cd4790f614e4918d60e670b4400908e.png

 

Edytowane przez Marcx
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.