Piesek Opublikowano 21 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 15 godzin temu, Ignachinio napisał(a): Miałeś jakieś problemy podczas pobierania? Nie przerwało Ci gdzieś pobierania plików? Nic , Jedyne co szlo nie tak to wolny internet 19 godzin temu, tom3kb napisał(a): Mod spakowany to ze 20gb, ja bym ewentualnie pobrał z innego źródła dla sprawdzenia ale jakby link był walnięty to w przypadku tego moda raczej by ludzie dali znać. Chyba, że jakieś problemy u ciebie podczas pobierania. Ps. A w ogóle jakie parametry kompa? Nie jakiś przedpotopowy? 😏 A nie ważne widzę kartę w logu ☺️ Podobno jesteś czarodziejem Gre mam po polsku , ale strikte nazwy postaci po rusku , jest jakiś fix do tego? Same nazwy nie są aż tak ważne bo pamieć robi swoje , ale nie wykrzaczy mi się to w żaden sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 21 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja Teoretycznie nie powinno, co najwyżej będziesz mógł trafić na ruskie opisy zadań które będziesz posiadał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja @Piesek jak zacząłeś grać po rusku to po wczytaniu zapisu jak wrzuciłeś spolszczenie ci goście, z którymi gadałeś będą mieli ruskie ksywy. Zacznij nową grę i zobacz czy wtedy wszyscy mają przetłumaczone ksywki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 21 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja 6 minut temu, tom3kb napisał(a): @Piesek jak zacząłeś grać po rusku to po wczytaniu zapisu jak wrzuciłeś spolszczenie ci goście, z którymi gadałeś będą mieli ruskie ksywy. Zacznij nową grę i zobacz czy wtedy wszyscy mają przetłumaczone ksywki. Po próbie resetu znów wyskakuje błąd XD Spróbuje zrobić Reinstall , Jeszcze jakieś porady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polski_Szogun Opublikowano 21 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Maja (edytowane) @Piesek, narazie reinstall, a potem porady Edytowane 21 Maja przez Polski_Szogun Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcx Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja (edytowane) @Piesek Jeśli chodzi o tłumaczenie PL i wg. ciebie błędy .....nie wyważajmy otwartych drzwi . Zajrzyj tutaj Błędy w tłumaczeniu OP-2.2 , czytałeś ❔❔ polecam komentarz @Hobby w szczególności foto folderów gry. A w kwestii errorów 1. Stalkery mają to do siebie , że nie wybaczają małej pojemności pamięci. A ja tu słyszę na twoich filmikach .......co ty tam puszczasz jednocześnie ? audiobooki , youtubę ?????????? To nie przejdzie. Tak się nie bawimy. Pozamykaj wszystkie zbędne apki w ' Menadżer zadań ' Windowsa. Co jakiś czas ręcznie kasuj najstarsze save gry ( przedtem zrób gdzieś ich kopię ) Ile masz RAM'u ? ( i jeszcze dodatkowo ile GB masz wolnego miejsca na dysku C ? ( dla instalacji tego moda powinno to być ca. 60GB to b.ważne ) 2. Log txt może wskazywać na nie odczytanie jednego z plików przez silnik gry, potrzebnych do uruchomienia. Silnik szuka linii , której nie ma. I tu PATRZ to co napisałem jako pierwsze ........spolszczenie ! Edytowane 22 Maja przez Marcx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 22 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Maja Kiedyś czytałem że opka nie powinno instalować się prosto na dysk c lub do folderu pliki programów. Najlepiej zrobić parę podfolderów np. C:\Nowy folder\Nowy folder2\ i czasami jest też problem jak są krzaczki w ścieżce pliku zamiast cyrylicy. Najlepiej w ogóle to byłoby zainstalować na dysk d a nie c jak masz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja Po Pobraniu moda , Patcha i spolszczenia wywala mi taki błąd przy odpalaniu XR , Jakies pomysły? W dniu 22.05.2024 o 15:41, Dr_Sztychowka napisał(a): Kiedyś czytałem że opka nie powinno instalować się prosto na dysk c lub do folderu pliki programów. Najlepiej zrobić parę podfolderów np. C:\Nowy folder\Nowy folder2\ i czasami jest też problem jak są krzaczki w ścieżce pliku zamiast cyrylicy. Najlepiej w ogóle to byłoby zainstalować na dysk d a nie c jak masz. NIiestety ja mam tlyko jeden dysk m2 , Wieć nie mam innej opcji niż instalować na dysk systemowy C Staram sie nie dawać modów do programfiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja @Piesek A dlaczego odpalasz moda z pliku XR a nie ze skrótu, który mod tworzy na pulpicie podczas instalacji? A jeśli dalej będzie problem. spróbuj instalacji samego moda bez patchy i patrz czy wtedy zadziała, a dopiero wtedy dodaj patch i spolszczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 7 minut temu, wariat napisał(a): @Piesek A dlaczego odpalasz moda z pliku XR a nie ze skrótu, który mod tworzy na pulpicie podczas instalacji? A jeśli dalej będzie problem. spróbuj instalacji samego moda bez patchy i patrz czy wtedy zadziała, a dopiero wtedy dodaj patch i spolszczenie. Zawsze odpalałem przez XR z folderu Gdy odpalam przez skrót na pulpicie , gra mi sie odpala , ale w 800x600 , po rusku , nie moge ustawić języka PL ani French , tyllko ENG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 6 minut temu, Piesek napisał(a): Gdy odpalam przez skrót na pulpicie , gra mi sie odpala , ale w 800x600 , po rusku , nie moge ustawić języka PL ani French , tyllko ENG A to ciekawe, bo gra nawet bez patchy ma język polski (polonizacja z wersji 2.1) i w opcjach bez problemu można to zmienić. A po wgraniu patcha i oficjalnego spolszczenia tym bardziej. Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 5 minut temu, wariat napisał(a): A to ciekawe, bo gra nawet bez patchy ma język polski (polonizacja z wersji 2.1) i w opcjach bez problemu można to zmienić. A po wgraniu patcha i oficjalnego spolszczenia tym bardziej. Pokaż ukrytą zawartość Teraz nie ważne czy przez Folder czy skrot na pulpicie , efekt jest jednakowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja @Piesek A to się zrobiło na czystym modzie czy dodałeś już patch i spolszczenie? I ten screen za wiele nie mówi więc najlepiej zapodaj loga z folder moda/userdata/logs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 5 minut temu, wariat napisał(a): @Piesek A to się zrobiło na czystym modzie czy dodałeś już patch i spolszczenie? I ten screen za wiele nie mówi więc najlepiej zapodaj loga z folder moda/userdata/logs. Masz logi i bina Całosc już z patchem i spolszczeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja @Piesek Jeśli ktoś Cię prosi o loga, to albo pierwszy log z folderu ( u Ciebie o nazwie xray_filip) podajesz w poście jako załącznik albo otwierasz go choćby notatnikiem, zjeżdżasz na sam dół i jeśli przy końcu występuje fraza FATAL ERROR to zaznaczasz wszystko co jest po tej frazie i to wklejasz w posta. No to teraz wychodzi na to że patch albo spolszczenie powodują błąd, jeżeli czysty mod normalnie się uruchamiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 1 minutę temu, wariat napisał(a): @Piesek Jeśli ktoś Cię prosi o loga, to albo pierwszy log z folderu ( u Ciebie o nazwie xray_filip) podajesz w poście jako załącznik albo otwierasz go choćby notatnikiem, zjeżdżasz na sam dół i jeśli przy końcu występuje fraza FATAL ERROR to zaznaczasz wszystko co jest po tej frazie i to wklejasz w posta. No to teraz wychodzi na to że patch albo spolszczenie powodują błąd, jeżeli czysty mod normalnie się uruchamiał. Na dole jest fatal error wiec wklejam całosc * Detected CPU: AMD Ryzen 5 5600G with Radeon Graphics AuthenticAMD, F175/M80/S0 * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2, SSE4a, AVX, AVX2 * CPU cores: [6], threads: [12] Initializing File System... using fs-ltx c:\op-2.2\fsgame.ltx CLocatorAPI::_initialize, FS: 81908 files cached, 24371Kb memory used. Init FileSystem 0.615761 sec [25.05.24 22:45:09.522] 'xrCore' build 8369, Jan 5 2022 [25.05.24 22:45:09.522] OP 2.2 Engine ver 2.2a x64 09.01.2022 [25.05.24 22:45:09.522] [25.05.24 22:45:09.652] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default_hud heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ] [25.05.24 22:45:09.652] - Found Inventorys [ alter_dark alter_light alter_medium classic_fly_dark classic_fly_light classic_fly_medium default default_light default_medium homyak_dark homyak_light homyak_medium project_x_dark project_x_light project_x_medium ] [25.05.24 22:45:09.652] Initializing Engine... [25.05.24 22:45:09.654] - Create user-defined param [ amk_option_hud amk_option_mus autochange_difficulty autosave_enable bolt_visual buy_item death_counter dynamic_anoms [25.05.24 22:45:09.654] ext_animations fast_respawn horror_time_enable invalid_objects new_sms pause_on_load pause_on_load_call_sound respawn_type user_name ] [25.05.24 22:45:09.654] Loading config for renderer [25.05.24 22:45:09.654] Executing config-script "user.ltx"... [25.05.24 22:45:09.654] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.654] Starting INPUT device... [25.05.24 22:45:09.730] Loading DLL: xrRender_R1.dll [25.05.24 22:45:09.731] Loading DLL: xrGame.dll [25.05.24 22:45:09.733] 'xrGame' build Dec 31 2021 15:06:57 [25.05.24 22:45:09.759] * [win32]: free[137434523304 K], reserved[4283444 K], committed[146660 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [ D3D ]: textures[0 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: crt heap[47750 K], process heap[47750 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: strings[count: 39685, lengths: 1074 K, overhead: 2015 K, saved: 20412 K] [25.05.24 22:45:09.759] * [x-ray]: economy: smem[count: 0, lengths: 0 K, overhead: 0 K, saved: 0 K] [25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"... [25.05.24 22:45:09.759] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.759] Executing config-script "user.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] Executing config-script "c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx"... [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] - Maximum allowed affinity mask: 0xFFF, current: 0xFFF [25.05.24 22:45:09.760] [c:\op-2.2\userdata\user.ltx] successfully loaded. [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: enumerate devices... [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present [25.05.24 22:45:09.760] devices OpenAL Soft [25.05.24 22:45:09.760] SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is OpenAL Soft [25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: All available devices: [25.05.24 22:45:09.783] 1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1 (default) [25.05.24 22:45:09.783] SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is OpenAL Soft 1.1 [25.05.24 22:45:09.788] SOUND: OpenAL: Required device: OpenAL Soft. Created device: OpenAL Soft. [25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 extension: absent [25.05.24 22:45:09.792] * sound: EAX 2.0 deferred: absent [25.05.24 22:45:09.792] * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl [25.05.24 22:45:09.807] Starting RENDER device... [25.05.24 22:45:09.826] * GPU [vendor:1002]-[device:73FF]: AMD Radeon RX 6600 [25.05.24 22:45:09.826] * GPU driver: 31.0.24031.5001 [25.05.24 22:45:09.917] * CREATE: DeviceREF: 1 [25.05.24 22:45:09.917] * Texture memory: 4072 M [25.05.24 22:45:09.917] * DDI-level: 9.0 [25.05.24 22:45:09.921] * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) [25.05.24 22:45:09.921] * GPU vertex cache: unrecognized, 16 [25.05.24 22:45:09.921] * DVB created: 8192K [25.05.24 22:45:09.921] * DIB created: 512K [25.05.24 22:45:09.981] load time LTX=53 ms [25.05.24 22:45:09.986] count of .thm files=3236 [25.05.24 22:45:10.019] load time THM=39 ms [25.05.24 22:45:10.019] * distortion: used, dev(30),need(14) [25.05.24 22:45:10.019] * SSample: 1920x1080 [25.05.24 22:45:10.024] * SSample: enabled [25.05.24 22:45:10.091] - r__tf_aniso 4 [25.05.24 22:45:10.091] - r1_tf_mipbias 0. [25.05.24 22:45:10.097] Script debugger succesfully restarted. [25.05.24 22:45:11.184] - Gamedata version: [Assembly 2.2 09.01.2022] [25.05.24 22:45:11.227] Starting engine... [25.05.24 22:45:11.259] GMLib loaded at 32 msec [25.05.24 22:45:11.498] Game_Globals loaded at 238 msec [25.05.24 22:45:11.573] App_Start loaded at 75 msec [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] FATAL ERROR [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] [error]Expression : FS.exist(fn,"$game_textures$",buf,".ini") [25.05.24 22:45:11.579] [error]Function : CGameFont::Initialize [25.05.24 22:45:11.579] [error]File : GameFont.cpp [25.05.24 22:45:11.579] [error]Line : 91 [25.05.24 22:45:11.579] [error]Description : c:\op-2.2\gamedata\textures\ui\ui_font_letter_18_crossed_1024_cent.ini [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] [25.05.24 22:45:11.579] stack trace: [25.05.24 22:45:11.579] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat Opublikowano 25 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja @Piesek No niewiele mi to mówi, a patrzyłem u siebie i nie mam takiego pliku w gamedacie, bo jest on spakowany. Jutro jeszcze spróbuje nad tym pokombinować, albo może w międzyczasie znajdzie się ktoś kto ma taki plik i się podzieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 25 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja Teraz, wariat napisał(a): @Piesek No niewiele mi to mówi, a patrzyłem u siebie i nie mam takiego pliku w gamedacie, bo jest on spakowany. Jutro jeszcze spróbuje nad tym pokombinować, albo może w międzyczasie znajdzie się ktoś kto ma taki plik i się podzieli. coz dobra , czekam do jutra miłego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja Na ten error To powtórzę odpowiedź z PW. Cytat Jak był taki error to we właściwościach skrótu do Opka w linijce Uruchom w było np napisane "C:\op2.2\bin" w zależności gdzie tam opek zainstalowany i jak sobie człowiek nazwał foldery. No to zmieniało się tą linię na: "C:\op2.2" ogólnie kasowało ze ścieżki "bin" i powinno odpalić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr_Sztychowka Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja @Piesek Ale mi chodziło jeszcze o to żeby jak nie na innym dysku to chociaż zrobić jakieś podfoldery i tam przenieść opka. Tak żeby ścieżka wyglądała na przykład tak: C:\Nowy folder\Nowy folder2\op bo gra może mieć problemy z czytaniem plików jak są bezpośrednio na dysk zainstalowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piesek Opublikowano 26 Maja Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja 7 godzin temu, tom3kb napisał(a): Na ten error To powtórzę odpowiedź z PW. Sorki ale dość srednio estem w stanie to skminic , jestes w stanie łopatologiczniej wytłumaczyc? 51 minut temu, Dr_Sztychowka napisał(a): @Piesek Ale mi chodziło jeszcze o to żeby jak nie na innym dysku to chociaż zrobić jakieś podfoldery i tam przenieść opka. Tak żeby ścieżka wyglądała na przykład tak: C:\Nowy folder\Nowy folder2\op bo gra może mieć problemy z czytaniem plików jak są bezpośrednio na dysk zainstalowane. Za wiele nie dało Dobra ogl , Odpalam przez wyszukiwarke jak admin iii ... Działa? Czekam na jakieś wykrzaczenie Edit Jednak wyjebało w kosmos XD Dobra Zignorujcie wszystko , Wróce do Polski to przez PenDrive wezme se pliki od ziomka Zjebana ta gra jest XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcx Opublikowano 26 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Maja (edytowane) @Piesek Czytałeś w ogóle to co napisałem ? bo wydaje się, że nie. Rozumiesz , że masz nie rozpakowane paczki , że wnętrze twojego OP nie wygląda jak powinno ? Powinny być 4 foldery + 33 pliki w tym spolszczenie , a ty cały czas uruchamiasz coś co nie ma prawa działać. Logi wyraźnie ci mówią czego silnik uruchamiający czyli xrCore NIE znajduję . 25.05.24 22:45:11.579] [error]Function : CGameFont::Initialize !!! [25.05.24 22:45:11.579] [error]File : GameFont.cpp !!! .... i co mamy ci więcej powiedzieć ????? Spróbuj przeczytać co wyżej napisałem. Jak się do tamtego wpisu odniesiesz ? I jeszcze jedno , ścieżki dostępu powinny być jak najkrótsze . Nie jakieś tam " C:\Nowy folder\Nowy folder2\Nowy folder3\op " tylko np. C:\Stalker\op . O włączonym w tle odtwarzaczu już nie wspominam. Jak groch o ścianę. Nie dzała mi. Tak ma to wyglądać. Spoiler Edytowane 26 Maja przez Marcx 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.