Agrael Opublikowano 12 Lipca Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca Tytuł oryginalny: SoC Gunslinger 1.9 + Final Update Platforma: OGSR Engine (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 01.10.2023 r., 06.11.2024 r. (najnowsza wersja) Autor: Asokin-stalkers Autor spolszczenia: @Szczepan9205, aktualizacja + poprawki @enter_login OPIS: Spoiler Alternatywna wersja adaptacji Gunslingera na platformie Cienia Czarnobyla wzbogacona o różne dodatki. Cechy moda: tekstury z Autumn Aurora 2 (opcjonalne); pogoda zaczerpnięta z CGIM 2 (opcjonalna); zaadaptowano mod Final Update, który usuwa błędy oraz niedociągnięcia w Cieniu Czarnobyla i wprowadza szereg pomniejszych zmian; dodano nowe artefakty; skorzystano z wielu pomniejszych dodatków - dodano narzędzia do naprawy broni oraz kombinezonów, nowy HUD, możliwość zdobycia pieniędzy od martwych NPC, możliwość kupna lokalizacji schowków u Kabla w Barze itd. Dodano nowe zadanie "Losy Czystego Nieba", które pozwala nam na znalezienie i odsłuchanie ostatnich słów Lebiediewa; Opcjonalna polska czcionka autorstwa @enter_login Dodano zadanie Historia Mikłuchy, które będzie prowadzić do schowka w Prypeci GALERIA: Spoiler INSTALACJA MODA I SPOLSZCZENIA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). 2. Należy pobrać wszystkie trzy archiwa i umieścić w jednym folderze. Następnie rozpocząć wypakowywanie od pierwszego pliku - pozostała część rozpakuje się automatycznie. 3. Z folderu z wypakowanym modem usuwamy następujące pliki i foldery (spolszczenie doda ich polskie wersje): Spoiler 4. Spolszczenie pobieramy i rozpakowujemy, a następnie z wypakowanego archiwum kopiujemy i wrzucamy do głównego folderu z modem wszystko z wyjątkiem folderu "Spolszczenia dodatków" i folderu gamedata. Plik JSGME.lng poprosi o zgodę na podmianę - zgadzamy się ponieważ dzięki zamianie tego pliku Menedżer modów będzie po polsku. 5. Otwieramy Menedżer modów i aktywujemy interesujące nas dodatki - przy dodatkach na efekty cząsteczkowe, pogodę czy pieniądze przy trupach wybieramy TYLKO jeden z dodatków. Dodatki tej samej kategorii mają ten sam numerek tylko inną nazwę by było łatwiej zachować porządek w folderze. Domyślnie są w cyrylicy, ale w spoilerze poniżej znajdują się zrzuty z przetłumaczonymi nazwami. 6. Dopiero teraz po aktywacji interesujących nas dodatków kopiujemy folder gamedata (który zawiera pliki spolszczenia) i wrzucamy do głównego folderu z modem - jeśli system poprosi o zgodę na podmianę plików to się zgadzamy. 7. Jeżeli aktywowaliśmy jeden z dodatków, do którego spolszczenie znajduje się w folderze "Spolszczenia dodatków" to kopiujemy zawartość folderu ze spolszczonym dodatkiem i jego zawartość wrzucamy do głównego folderu z modem - jeśli system poprosi nas o zgodę na podmianę plików to się zgadzamy. 8. Gotowe! Mod odpalamy z pliku xrEngine.exe znajdującego się w folderze bin_x64. Jeżeli natomiast zdecydujemy się utworzyć sobie skrót do xrEngine.exe to przed uruchomieniem należy kliknąć na skrót PPM, następnie wejść we Właściwości i w okienku Rozpocznij w: usuwamy z końca ścieżki końcówkę \bin_x64. Klikamy zastosuj, przerzucamy sobie skrót gdzie chcemy i można grać. PRZETŁUMACZONE NAZWY DODATKÓW Z FOLDERU "ADDONS": Spoiler Dla jasności: - Cinematic VFX lub Nowe particle to dodatki zmieniające efekty cząsteczkowe - m.in płomienie ognisk, efekty wybuchów, ognia, efekty i wygląd anomalii itd. - możemy zainstalować tylko jeden z nich - moim zdaniem Cinematic VFX wygląda lepiej. - CGIM Origin to paczka pogodowa wzorowana na pogodzie z buildów Cienia Czarnobyla, CGIM 2 Weather to najbardziej współczesna paczka pogodowa i ja osobiście ją polecam, Vivid Weathers też jest całkiem fajna. Jeśli chodzi o paczki pogodowe - tu też możemy wybrać i zainstalować TYLKO jedną. Co to AtmosFear to chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć czym jest i jak wygląda. Ja osobiście grałem z tymi dodatkami - @Szczepan9205: LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Mod w częściach: MediaFire - [KLIK] - Gunslinger 1.9 Final Update MediaFire - [KLIK] - Addons Gunslinger, Autumn Aurora ModsFire - [KLIK] - Autumn Aurora Spolszczenie (do wersji z 06.11.2024): MEGA - [KLIK] Źródło: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 6 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia Do postu #1 dodałem spolszczenie, instrukcję jego instalacji i listę z nazwami przetłumaczonych dodatków. Spolszczenie testowałem przechodząc mod od początku do końca, ale w razie napotkania jakiś błędów lub braków prosiłbym o informowanie o nich w temacie - najlepiej za pomocą zrzutów ekranu 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ak45H Opublikowano 18 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia On 8/6/2024 at 6:16 PM, Szczepan9205 said: I have added the Polish version, instructions for its installation and a list of the names of translated add-ons to post #1. I tested the Polish version by running the mod from start to finish, but if you encounter any errors or omissions, please report them in the topic - preferably with screenshots. is there any english translation ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 18 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia @Ak45HNope. This mod originally was in russian, and I only translated it do Polish. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topur 345 Opublikowano 20 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia (edytowane) Witam jest morze jakiś mod na Udźwig do tej modyfikacji. Edytowane 20 Sierpnia przez topur 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 21 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia Topur 345 - może jakiś trainer: S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl - 1.0006 9 Trainer.exe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topur 345 Opublikowano 21 Sierpnia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia vidkunsen Witam Dzięki za chęci ale żaden trainer na tego moda nie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unlucky Opublikowano 4 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada Przy rozmowie z Sidem po wyzwoleniu Nimble, wyskakuje mi taki błąd, próbowałem już zainstalować jeszcze raz, nie pomogło. Spoiler FATAL ERROR [error]Expression : FATAL ERROR [error]Function : CInifile::r_section [error]File : E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 387 [error]Description : Can't open section 'treasure_item' [04.11.24 12:03:36.640] ***************************[ScriptCrashHandler]********************************** [04.11.24 12:03:36.640] stack traceback: [C]: in function 'buy_supplies' ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update' ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121> [04.11.24 12:03:36.640] Locals: [04.11.24 12:03:36.640] userdata (*temporary) : (game_object): 000002FD6A8F0720 [04.11.24 12:03:36.640] userdata (*temporary) : (ini_file): 000002FD5CB4B8A0 [04.11.24 12:03:36.640] string (*temporary) : supplies_after_fabric [04.11.24 12:03:36.640] End [04.11.24 12:03:36.640] Locals: [04.11.24 12:03:36.640] userdata npc : (game_object): 000002FD6A8F0720 [04.11.24 12:03:36.640] Table: tt [04.11.24 12:03:36.640] number tt.resuply_time : 87071521.000000 [04.11.24 12:03:36.640] number tt.update_time : 4957703.000000 [04.11.24 12:03:36.640] Table: tt.buy_condition [04.11.24 12:03:36.640] table tt.buy_condition.1 : [...] [04.11.24 12:03:36.640] ********************************************************************************* [04.11.24 12:03:36.640] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR: invalid key to 'next' stack traceback: [C]: at 0x7ff778e96030 [C]: in function 'buy_supplies' ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update' ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121> [04.11.24 12:03:36.640] ********************************************************************************* [04.11.24 12:03:36.640] FATAL ERROR [error]Expression : FATAL ERROR [error]Function : CScriptEngine::lua_pcall_failed [error]File : E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp [error]Line : 46 [error]Description : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: invalid key to 'next' [04.11.24 12:03:36.640] ***************************[ScriptCrashHandler]********************************** [04.11.24 12:03:36.640] stack traceback: [C]: at 0x7ff778e96030 [C]: in function 'buy_supplies' ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update' ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121> [04.11.24 12:03:36.640] ********************************************************************************* [04.11.24 12:03:36.640] ******************************************************************************** [04.11.24 12:03:36.640] !![LogStackTrace] Thread: [X-RAY Primary thread] [04.11.24 12:03:37.861] !!stack trace: ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B2DC49], Fun: [BuildStackTrace()] + [41 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\stacktrace_collector.cpp-->154] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B18B66], Fun: [LogStackTrace()] + [62 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->74] + [10 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1901F], Fun: [xrDebug::backend()] + [707 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->182] + [498 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1929F], Fun: [xrDebug::fatal()] + [123 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->247] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E960A9], Fun: [CScriptEngine::lua_pcall_failed()] + [121 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp-->47] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5454E0], Fun: [lj_BC_FUNCC()] + [66 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA58351C], Fun: [lj_err_run()] + [380 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->849] + [33 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5825C6], Fun: [err_msgv()] + [118 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->874] + [8 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA583209], Fun: [lj_err_msg()] + [9 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->880] + [5 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5C455C], Fun: [lj_tab_next()] + [332 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_tab.c-->605] + [13 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA54F082], Fun: [lua_next()] + [50 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_api.c-->896] + [32 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97D82], Fun: [CScriptStorage::LogTable()] + [182 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->68] + [14 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97F9F], Fun: [CScriptStorage::LogVariable()] + [511 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->107] + [18 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97D66], Fun: [CScriptStorage::LogTable()] + [154 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->76] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97F9F], Fun: [CScriptStorage::LogVariable()] + [511 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->107] + [18 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97C19], Fun: [CScriptStorage::dump_state()] + [149 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->54] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E980B4], Fun: [ScriptCrashHandler()] + [64 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->158] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B18B3C], Fun: [LogStackTrace()] + [20 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->72] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1901F], Fun: [xrDebug::backend()] + [707 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->182] + [498 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1929F], Fun: [xrDebug::fatal()] + [123 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->247] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B28B0E], Fun: [CInifile::r_section()] + [750 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp-->388] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B28BA1], Fun: [CInifile::r_string()] + [101 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp-->397] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778F2FE34], Fun: [F_entity_Create()] + [120 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\xrServer_Factory.cpp-->12] + [120 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778EAE623], Fun: [CLevel::spawn_item()] + [59 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Level_network_spawn.cpp-->145] + [14 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77903A977], Fun: [CPurchaseList::process()] + [243 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\purchase_list.cpp-->69] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77903A82F], Fun: [CPurchaseList::process()] + [747 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\purchase_list.cpp-->38] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7792702FE], Fun: [CScriptGameObject::buy_supplies()] + [118 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\script_game_object3.cpp-->983] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF779259DB6], Fun: [std::_Func_impl_no_alloc<luabind::detail::mem_fn_callback<void (__cdecl CScriptGameObject::*)(CScriptIniFile *,char const *),CScriptGameObject>,int,lua_State *>::_Do_call()] + [286 byte(s)], File-->Line: [E:\VS2\VC\Tools\MSVC\14.37.32822\include\functional-->841] + [251 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77928E732], Fun: [luabind::detail::class_rep::function_dispatcher()] + [338 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\src\class_rep.cpp-->662] + [68 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5454E0], Fun: [lj_BC_FUNCC()] + [66 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA54F26A], Fun: [lua_pcall()] + [170 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_api.c-->1144] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77928C7D4], Fun: [luabind::detail::pcall()] + [100 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\src\pcall.cpp-->40] + [17 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77924B79E], Fun: [luabind::detail::proxy_member_void_caller<unsigned int const *>::~proxy_member_void_caller<unsigned int const *>()] + [74 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\luabind\detail\call_member.hpp-->269] + [15 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77924B51D], Fun: [CScriptBinderObjectWrapper::shedule_Update()] + [101 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\script_binder_object_wrapper.cpp-->35] + [101 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778DEB57E], Fun: [CGameObject::shedule_Update()] + [378 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\GameObject.cpp-->831] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778F39133], Fun: [CEntity::shedule_Update()] + [27 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Entity.cpp-->328] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778EC9476], Fun: [CEntityAlive::shedule_Update()] + [18 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\entity_alive.cpp-->195] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E2D80C], Fun: [CAI_Trader::shedule_Update()] + [20 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Ai\Trader\ai_trader.cpp-->232] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC392E], Fun: [CSheduler::ProcessStep()] + [446 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\xrSheduler.cpp-->376] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC3CC0], Fun: [CSheduler::Update()] + [376 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\xrSheduler.cpp-->487] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778DD287D], Fun: [CGamePersistent::OnFrame()] + [729 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\GamePersistent.cpp-->613] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF718B], Fun: [CRegistrator<pureFrame>::Process()] + [87 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\pure.h-->109] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF6C2B], Fun: [CRenderDevice::FrameMove()] + [387 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->413] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF5DC9], Fun: [CRenderDevice::on_idle()] + [233 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->185] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF6917], Fun: [CRenderDevice::Run()] + [575 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->351] + [85 byte(s)] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC004A], Fun: [Startup()] + [998 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->204] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC06BC], Fun: [WinMain_impl()] + [536 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->408] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC084B], Fun: [WinMain()] + [335 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->429] ! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7792C73DA], Fun: [__scrt_common_main_seh()] + [262 byte(s)], File-->Line: [D:\a\_work\1\s\src\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl-->288] + [33 byte(s)] ! Module: [C:\WINDOWS\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFC251B7374], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [20 byte(s)] ! Module: [C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFC2535CC91], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [33 byte(s)] ! [04.11.24 12:03:37.862] ******************************************************************************** Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 4 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada @Unlucky Hmm... Jedyne co mi przychodzi do głowy to żebyś usunął plik bind_stalker.script z gamedata/scripts, ale z tego co pamiętam to ten mod ma rozpakowaną gamedatę i w gamedata/scripts są jeszcze inne pliki skryptowe potrzebne do działania moda, więc zwykłe usunięcie tego pliku by narobiło jeszcze więcej problemów dlatego jedyne co przychodzi mi do głowy to to - jeśli masz nadal spakowane archiwum z tym modem na dysku to wyciągnij sobie z niego oryginalny rosyjski plik bind_stalker.script, podmień z tym dodawanym przez spolszczenie i zobacz wtedy czy rozmowa pójdzie - to jest taka najmniej inwazyjna metoda. Jeżeli będzie to samo to wyciągnij ze spakowanego archiwum z modem cały folder scripts, a ten co masz w rozpakowanym modzie usuń i wrzuć za w jego miejsce ten wyciągnięty ze spakowanego moda. Zobacz wtedy czy rozmowa idzie normalnie i jeżeli tak to dodawaj pojedynczo jeden po drugim pliki z folderu scripts z paczki ze spolszczeniem i po wrzuceniu każdego pliku włączaj mod i sprawdzaj czy działa, aż w końcu trafisz na ten po wrzuceniu którego zacznie Ci wywalać moda - wtedy najwyżej napisz po wrzuceniu którego zaczęło wywalać i spróbuję coś zaradzić. Ja już tego moda nie mam od paru miesięcy na dysku, więc sam tego nie zrobię, ale przed premierą spolszczenia testowałem wszystko kilka razy przechodząc moda od początku do końca i wszystko było w porządku, więc nie wiem czemu masz wylot 🤔 Jeżeli z kolei ten mod miał instalator i trzeba go było instalować to najwyżej zainstaluj sobie drugą instancję na jakiejś innej partycji, a jak uda się ogarnąć problem to sobie ją usuniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unlucky Opublikowano 4 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada (edytowane) Pobawiłem się trochę w usuwanie i dodawanie plików, to co w końcu pomogło to usunięcie pliku gamedata/config/misc/items.itx, jak na razie działa. Edytowane 4 Listopada przez Unlucky Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 4 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada @Unlucky Ooo, no to fajno. Hmm to mam prośbę jeżeli masz spakowany mod na dysku - mógłbyś wyciągnąć z .rara czy tam .zipa z modem ten sam plik i wstawić go tu jako załącznik - najważniejsze, żeby był oryginalny - porównam go z tym ze spolszczenia bo skoro usunięcie items.ltx pomogło to musiałem coś zmaścić w tym jednym pliku. Porównam go z tym ze spolszczenia i mam nadzieję, że znajdę gdzie potencjalnie zrobiłem babola i wstawię poprawiony plik jako łatkę do spolszczenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unlucky Opublikowano 4 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2 godziny temu, Szczepan9205 napisał(a): @Unlucky Ooo, no to fajno. Hmm to mam prośbę jeżeli masz spakowany mod na dysku - mógłbyś wyciągnąć z .rara czy tam .zipa z modem ten sam plik i wstawić go tu jako załącznik - najważniejsze, żeby był oryginalny - porównam go z tym ze spolszczenia bo skoro usunięcie items.ltx pomogło to musiałem coś zmaścić w tym jednym pliku. Porównam go z tym ze spolszczenia i mam nadzieję, że znajdę gdzie potencjalnie zrobiłem babola i wstawię poprawiony plik jako łatkę do spolszczenia :) Spoko items.ltx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 5 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada @UnluckyNo dobra, trochę się różniły treścią oba te pliki tylko się zastanawiam czemu Oto poprawiony plik: items.ltx Gdybyś mógł to wrzuć go sobie i jak masz zapis przed tą rozmową przy której miałeś wylot to sprawdź proszę czy teraz będzie działać czy nadal będzie się coś wywalać i daj znać jeśli możesz to wrzucę go jako łatkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unlucky Opublikowano 5 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 3 godziny temu, Szczepan9205 napisał(a): @UnluckyNo dobra, trochę się różniły treścią oba te pliki tylko się zastanawiam czemu Oto poprawiony plik: items.ltx 40.27 kB · 0 pobrań Gdybyś mógł to wrzuć go sobie i jak masz zapis przed tą rozmową przy której miałeś wylot to sprawdź proszę czy teraz będzie działać czy nadal będzie się coś wywalać i daj znać jeśli możesz to wrzucę go jako łatkę Działa, i na poprzednim save i na nowej grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 5 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada @Unlucky No i fajno Dzięki za sprawdzenie tego i podesłanie pliku Zaraz wrzucę łatkę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepan9205 Opublikowano 14 Listopada Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada Dobra ludki, zaktualizowałem link do spolszczenia moda bo okazało się, że mod od sierpnia dostał kilka łatek. Co prawda sam ręki do aktualizacji i poprawek nie przyłożyłem bo zajął się tym @enter_login - przetestował poprawki za co mu pięknie dziękuję Wszystko działa jak należy dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany tym modem w najnowszej to może śmiało zagrać ze zaktualizowanym spolszczeniem. Dla osób, które ewentualnie są w trakcie przechodzenia tego moda - raczej nie ryzykowałbym aktualizowania spolszczenia w trakcie przechodzenia gry bo może się okazać, że zapisy będą niekompatybilne i potrzebna będzie nowa gra. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.