Skocz do zawartości

Cień Czarnobyla + Gunslinger Mod + Final Update


Rekomendowane odpowiedzi

20220303_204748.png.03fea3337151f886df10c09e983e59f3.png

Tytuł oryginalny: SoC Gunslinger 1.9 + Final Update
Platforma: OGSR Engine (repack - wersja samodzielna)
Data premiery: 01.10.2023 r., 06.11.2024 r. (najnowsza wersja)
Autor: Asokin-stalkers

Autor spolszczenia: @Szczepan9205aktualizacja + poprawki @enter_login


OPIS:

Spoiler

Alternatywna wersja adaptacji Gunslingera na platformie Cienia Czarnobyla wzbogacona o różne dodatki.


Cechy moda:

  • tekstury z Autumn Aurora 2 (opcjonalne);
  • pogoda zaczerpnięta z CGIM 2 (opcjonalna);
  • zaadaptowano mod Final Update, który usuwa błędy oraz niedociągnięcia w Cieniu Czarnobyla i wprowadza szereg pomniejszych zmian;
  • dodano nowe artefakty;
  • skorzystano z wielu pomniejszych dodatków - dodano narzędzia do naprawy broni oraz kombinezonów, nowy HUD, możliwość zdobycia pieniędzy od martwych NPC, możliwość kupna lokalizacji schowków u Kabla w Barze itd. 
  • Dodano nowe zadanie "Losy Czystego Nieba", które pozwala nam na znalezienie i odsłuchanie ostatnich słów Lebiediewa;
  • Opcjonalna polska czcionka autorstwa @enter_login
  • Dodano zadanie Historia Mikłuchy, które będzie prowadzić do schowka w Prypeci

GALERIA:

Spoiler

ss-03-30-24-17-27-52-l07-military.png  ss-03-30-24-17-24-58-l01-escape.png

ss-03-30-24-17-29-06-l07-military.png  ss-03-30-24-17-23-58-l01-escape.png

INSTALACJA MODA I SPOLSZCZENIA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1.  Modyfikacja jest w formie samodzielnej gry (tzw. repack). 


2. Należy pobrać wszystkie trzy archiwa i umieścić w jednym folderze. Następnie rozpocząć wypakowywanie od pierwszego pliku - pozostała część rozpakuje się automatycznie. 

3. Z folderu z wypakowanym modem usuwamy następujące pliki i foldery (spolszczenie doda ich polskie wersje):

Spoiler

12.jpg

4. Spolszczenie pobieramy i rozpakowujemy, a następnie z wypakowanego archiwum kopiujemy i wrzucamy do głównego folderu z modem wszystko z wyjątkiem folderu "Spolszczenia dodatków" i folderu gamedata. Plik JSGME.lng poprosi o zgodę na podmianę - zgadzamy się ponieważ dzięki zamianie tego pliku Menedżer modów będzie po polsku.

5. Otwieramy Menedżer modów i aktywujemy interesujące nas dodatki - przy dodatkach na efekty cząsteczkowe, pogodę czy pieniądze przy trupach wybieramy TYLKO jeden z dodatków. Dodatki tej samej kategorii mają ten sam numerek tylko inną nazwę by było łatwiej zachować porządek w folderze. Domyślnie są w cyrylicy, ale w spoilerze poniżej znajdują się zrzuty z przetłumaczonymi nazwami.

6. Dopiero teraz po aktywacji interesujących nas dodatków kopiujemy folder gamedata (który zawiera pliki spolszczenia) i wrzucamy do głównego folderu z modem - jeśli system poprosi o zgodę na podmianę plików to się zgadzamy.

7. Jeżeli aktywowaliśmy jeden z dodatków, do którego spolszczenie znajduje się w folderze "Spolszczenia dodatków" to kopiujemy zawartość folderu ze spolszczonym dodatkiem i jego zawartość wrzucamy do głównego folderu z modem - jeśli system poprosi nas o zgodę na podmianę plików to się zgadzamy.

8. Gotowe! Mod odpalamy z pliku xrEngine.exe znajdującego się w folderze bin_x64. Jeżeli natomiast zdecydujemy się utworzyć sobie skrót do xrEngine.exe to przed uruchomieniem należy kliknąć na skrót PPM, następnie wejść we Właściwości i w okienku Rozpocznij w: usuwamy z końca ścieżki końcówkę \bin_x64. Klikamy zastosuj, przerzucamy sobie skrót gdzie chcemy i można grać.

 

PRZETŁUMACZONE NAZWY DODATKÓW Z FOLDERU "ADDONS":

Spoiler

1.jpg

2.jpg

Dla jasności:

- Cinematic VFX lub Nowe particle to dodatki zmieniające efekty cząsteczkowe - m.in płomienie ognisk, efekty wybuchów, ognia, efekty i wygląd anomalii itd. - możemy zainstalować tylko jeden z nich - moim zdaniem Cinematic VFX wygląda lepiej.

- CGIM Origin to paczka pogodowa wzorowana na pogodzie z buildów Cienia Czarnobyla, CGIM 2 Weather to najbardziej współczesna paczka pogodowa i ja osobiście ją polecam, Vivid Weathers też jest całkiem fajna. Jeśli chodzi o paczki pogodowe - tu też możemy wybrać i zainstalować TYLKO jedną. Co to AtmosFear to chyba nie trzeba nikomu tłumaczyć czym jest i jak wygląda. 

Ja osobiście grałem z tymi dodatkami - @Szczepan9205:

Ja grałem z tymi dodatkami.jpg

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

  • Google Drive - [KLIK]

Mod w częściach:

  • MediaFire - [KLIK] - Gunslinger 1.9 Final Update
  • MediaFire - [KLIK] - Addons Gunslinger, Autumn Aurora
  • ModsFire - [KLIK] - Autumn Aurora

Spolszczenie (do wersji z 06.11.2024):


Źródło: chytrusy.png

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do postu #1 dodałem spolszczenie, instrukcję jego instalacji i listę z nazwami przetłumaczonych dodatków. 
Spolszczenie testowałem przechodząc mod od początku do końca, ale w razie napotkania jakiś błędów lub braków prosiłbym o informowanie o nich w temacie - najlepiej za pomocą zrzutów ekranu :) 

  • Ekstra 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
On 8/6/2024 at 6:16 PM, Szczepan9205 said:

I have added the Polish version, instructions for its installation and a list of the names of translated add-ons to post #1. 
I tested the Polish version by running the mod from start to finish, but if you encounter any errors or omissions, please report them in the topic - preferably with screenshots.:) 

is there any  english translation ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat
  • 2 miesiące temu...

Przy rozmowie z Sidem po wyzwoleniu Nimble, wyskakuje mi taki błąd, próbowałem już zainstalować jeszcze raz, nie pomogło.

Spoiler

FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 387
[error]Description   : Can't open section 'treasure_item'


[04.11.24 12:03:36.640] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[04.11.24 12:03:36.640] stack traceback:
    [C]: in function 'buy_supplies'
    ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update'
    ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121>
[04.11.24 12:03:36.640]     Locals: 
[04.11.24 12:03:36.640]      userdata (*temporary) : (game_object): 000002FD6A8F0720
[04.11.24 12:03:36.640]      userdata (*temporary) : (ini_file): 000002FD5CB4B8A0
[04.11.24 12:03:36.640]      string (*temporary) : supplies_after_fabric
[04.11.24 12:03:36.640]     End
[04.11.24 12:03:36.640]     Locals: 
[04.11.24 12:03:36.640]      userdata npc : (game_object): 000002FD6A8F0720
[04.11.24 12:03:36.640]      Table: tt
[04.11.24 12:03:36.640]              number tt.resuply_time : 87071521.000000
[04.11.24 12:03:36.640]              number tt.update_time : 4957703.000000
[04.11.24 12:03:36.640]              Table: tt.buy_condition
[04.11.24 12:03:36.640]                      table tt.buy_condition.1 : [...]
[04.11.24 12:03:36.640] *********************************************************************************
[04.11.24 12:03:36.640] [print_output([CScriptEngine::lua_pcall_failed])] SCRIPT RUNTIME ERROR:
invalid key to 'next'
stack traceback:
    [C]: at 0x7ff778e96030
    [C]: in function 'buy_supplies'
    ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update'
    ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121>
[04.11.24 12:03:36.640] *********************************************************************************
[04.11.24 12:03:36.640] 
FATAL ERROR

[error]Expression    : FATAL ERROR
[error]Function      : CScriptEngine::lua_pcall_failed
[error]File          : E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp
[error]Line          : 46
[error]Description   : [CScriptEngine::lua_pcall_failed]: invalid key to 'next'


[04.11.24 12:03:36.640] ***************************[ScriptCrashHandler]**********************************
[04.11.24 12:03:36.640] stack traceback:
    [C]: at 0x7ff778e96030
    [C]: in function 'buy_supplies'
    ...alker mody\socgsfu\gamedata\scripts\trade_manager.script:77: in function 'update'
    ...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:162: in function <...talker mody\socgsfu\gamedata\scripts\bind_monster.script:121>
[04.11.24 12:03:36.640] *********************************************************************************
[04.11.24 12:03:36.640] ********************************************************************************
[04.11.24 12:03:36.640] !![LogStackTrace] Thread: [X-RAY Primary thread]
[04.11.24 12:03:37.861] !!stack trace:
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B2DC49], Fun: [BuildStackTrace()] + [41 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\stacktrace_collector.cpp-->154]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B18B66], Fun: [LogStackTrace()] + [62 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->74] + [10 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1901F], Fun: [xrDebug::backend()] + [707 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->182] + [498 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1929F], Fun: [xrDebug::fatal()] + [123 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->247]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E960A9], Fun: [CScriptEngine::lua_pcall_failed()] + [121 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_engine.cpp-->47]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5454E0], Fun: [lj_BC_FUNCC()] + [66 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA58351C], Fun: [lj_err_run()] + [380 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->849] + [33 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5825C6], Fun: [err_msgv()] + [118 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->874] + [8 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA583209], Fun: [lj_err_msg()] + [9 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_err.c-->880] + [5 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5C455C], Fun: [lj_tab_next()] + [332 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_tab.c-->605] + [13 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA54F082], Fun: [lua_next()] + [50 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_api.c-->896] + [32 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97D82], Fun: [CScriptStorage::LogTable()] + [182 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->68] + [14 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97F9F], Fun: [CScriptStorage::LogVariable()] + [511 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->107] + [18 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97D66], Fun: [CScriptStorage::LogTable()] + [154 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->76]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97F9F], Fun: [CScriptStorage::LogVariable()] + [511 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->107] + [18 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E97C19], Fun: [CScriptStorage::dump_state()] + [149 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->54]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E980B4], Fun: [ScriptCrashHandler()] + [64 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\script_storage.cpp-->158]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B18B3C], Fun: [LogStackTrace()] + [20 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->72]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1901F], Fun: [xrDebug::backend()] + [707 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->182] + [498 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B1929F], Fun: [xrDebug::fatal()] + [123 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\xrDebugNew.cpp-->247]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B28B0E], Fun: [CInifile::r_section()] + [750 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp-->388]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778B28BA1], Fun: [CInifile::r_string()] + [101 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrCore\Xr_ini.cpp-->397]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778F2FE34], Fun: [F_entity_Create()] + [120 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\COMMON_AI\xrServer_Factory.cpp-->12] + [120 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778EAE623], Fun: [CLevel::spawn_item()] + [59 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Level_network_spawn.cpp-->145] + [14 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77903A977], Fun: [CPurchaseList::process()] + [243 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\purchase_list.cpp-->69]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77903A82F], Fun: [CPurchaseList::process()] + [747 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\purchase_list.cpp-->38]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7792702FE], Fun: [CScriptGameObject::buy_supplies()] + [118 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\script_game_object3.cpp-->983]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF779259DB6], Fun: [std::_Func_impl_no_alloc<luabind::detail::mem_fn_callback<void (__cdecl CScriptGameObject::*)(CScriptIniFile *,char const *),CScriptGameObject>,int,lua_State *>::_Do_call()] + [286 byte(s)], File-->Line: [E:\VS2\VC\Tools\MSVC\14.37.32822\include\functional-->841] + [251 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77928E732], Fun: [luabind::detail::class_rep::function_dispatcher()] + [338 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\src\class_rep.cpp-->662] + [68 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA5454E0], Fun: [lj_BC_FUNCC()] + [66 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\LuaJIT.dll], AddrPC.Offset: [00007FFBEA54F26A], Fun: [lua_pcall()] + [170 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\LuaJIT\src\lj_api.c-->1144]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77928C7D4], Fun: [luabind::detail::pcall()] + [100 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\src\pcall.cpp-->40] + [17 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77924B79E], Fun: [luabind::detail::proxy_member_void_caller<unsigned int const *>::~proxy_member_void_caller<unsigned int const *>()] + [74 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\Luabind\luabind\detail\call_member.hpp-->269] + [15 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF77924B51D], Fun: [CScriptBinderObjectWrapper::shedule_Update()] + [101 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\script_binder_object_wrapper.cpp-->35] + [101 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778DEB57E], Fun: [CGameObject::shedule_Update()] + [378 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\GameObject.cpp-->831]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778F39133], Fun: [CEntity::shedule_Update()] + [27 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Entity.cpp-->328]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778EC9476], Fun: [CEntityAlive::shedule_Update()] + [18 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\entity_alive.cpp-->195]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778E2D80C], Fun: [CAI_Trader::shedule_Update()] + [20 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\Ai\Trader\ai_trader.cpp-->232]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC392E], Fun: [CSheduler::ProcessStep()] + [446 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\xrSheduler.cpp-->376]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC3CC0], Fun: [CSheduler::Update()] + [376 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\xrSheduler.cpp-->487]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778DD287D], Fun: [CGamePersistent::OnFrame()] + [729 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xrGame\GamePersistent.cpp-->613]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF718B], Fun: [CRegistrator<pureFrame>::Process()] + [87 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\pure.h-->109]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF6C2B], Fun: [CRenderDevice::FrameMove()] + [387 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->413]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF5DC9], Fun: [CRenderDevice::on_idle()] + [233 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->185]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AF6917], Fun: [CRenderDevice::Run()] + [575 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\device.cpp-->351] + [85 byte(s)]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC004A], Fun: [Startup()] + [998 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->204]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC06BC], Fun: [WinMain_impl()] + [536 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->408]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF778AC084B], Fun: [WinMain()] + [335 byte(s)], File-->Line: [E:\GitHub\OGSR-Engine\ogsr_engine\xr_3da\x_ray.cpp-->429]
! Module: [D:\Games\STALKER MODY\SOCGSFU\bin_x64\xrEngine.exe], AddrPC.Offset: [00007FF7792C73DA], Fun: [__scrt_common_main_seh()] + [262 byte(s)], File-->Line: [D:\a\_work\1\s\src\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl-->288] + [33 byte(s)]
! Module: [C:\WINDOWS\System32\KERNEL32.DLL], AddrPC.Offset: [00007FFC251B7374], Fun: [BaseThreadInitThunk()] + [20 byte(s)]
! Module: [C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll], AddrPC.Offset: [00007FFC2535CC91], Fun: [RtlUserThreadStart()] + [33 byte(s)]

[04.11.24 12:03:37.862] ********************************************************************************

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Unlucky Hmm... Jedyne co mi przychodzi do głowy to żebyś usunął plik bind_stalker.script z gamedata/scripts, ale z tego co pamiętam to ten mod ma rozpakowaną gamedatę i w gamedata/scripts są jeszcze inne pliki skryptowe potrzebne do działania moda, więc zwykłe usunięcie tego pliku by narobiło jeszcze więcej problemów dlatego jedyne co przychodzi mi do głowy to to - jeśli masz nadal spakowane archiwum z tym modem na dysku to wyciągnij sobie z niego oryginalny rosyjski plik bind_stalker.script, podmień z tym dodawanym przez spolszczenie i zobacz wtedy czy rozmowa pójdzie - to jest taka najmniej inwazyjna metoda.

Jeżeli będzie to samo to wyciągnij ze spakowanego archiwum z modem cały folder scripts, a ten co masz w rozpakowanym modzie usuń i wrzuć za w jego miejsce ten wyciągnięty ze spakowanego moda. Zobacz wtedy czy rozmowa idzie normalnie i jeżeli tak to dodawaj pojedynczo jeden po drugim pliki z folderu scripts z paczki ze spolszczeniem i po wrzuceniu każdego pliku włączaj mod i sprawdzaj czy działa, aż w końcu trafisz na ten po wrzuceniu którego zacznie Ci wywalać moda - wtedy najwyżej napisz po wrzuceniu którego zaczęło wywalać i spróbuję coś zaradzić. 

Ja już tego moda nie mam od paru miesięcy na dysku, więc sam tego nie zrobię, ale przed premierą spolszczenia testowałem wszystko kilka razy przechodząc moda od początku do końca i wszystko było w porządku, więc nie wiem czemu masz wylot 🤔

Jeżeli z kolei ten mod miał instalator i trzeba go było instalować to najwyżej zainstaluj sobie drugą instancję na jakiejś innej partycji, a jak uda się ogarnąć problem to sobie ją usuniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Unlucky Ooo, no to fajno. Hmm to mam prośbę jeżeli masz spakowany mod na dysku - mógłbyś wyciągnąć z .rara czy tam .zipa z modem ten sam plik i wstawić go tu jako załącznik - najważniejsze, żeby był oryginalny - porównam go z tym ze spolszczenia bo skoro usunięcie items.ltx pomogło to musiałem coś zmaścić w tym jednym pliku.

Porównam go z tym ze spolszczenia i mam nadzieję, że znajdę gdzie potencjalnie zrobiłem babola i wstawię poprawiony plik jako łatkę do spolszczenia :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Szczepan9205 napisał(a):

@Unlucky Ooo, no to fajno. Hmm to mam prośbę jeżeli masz spakowany mod na dysku - mógłbyś wyciągnąć z .rara czy tam .zipa z modem ten sam plik i wstawić go tu jako załącznik - najważniejsze, żeby był oryginalny - porównam go z tym ze spolszczenia bo skoro usunięcie items.ltx pomogło to musiałem coś zmaścić w tym jednym pliku.

Porównam go z tym ze spolszczenia i mam nadzieję, że znajdę gdzie potencjalnie zrobiłem babola i wstawię poprawiony plik jako łatkę do spolszczenia :

Spoko :)

items.ltx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@UnluckyNo dobra, trochę się różniły treścią oba te pliki tylko się zastanawiam czemu :P Oto poprawiony plik:

items.ltx

Gdybyś mógł to wrzuć go sobie i jak masz zapis przed tą rozmową przy której miałeś wylot to sprawdź proszę czy teraz będzie działać czy nadal będzie się coś wywalać i daj znać jeśli możesz to wrzucę go jako łatkę :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Szczepan9205 napisał(a):

@UnluckyNo dobra, trochę się różniły treścią oba te pliki tylko się zastanawiam czemu :P Oto poprawiony plik:

items.ltx 40.27 kB · 0 pobrań

Gdybyś mógł to wrzuć go sobie i jak masz zapis przed tą rozmową przy której miałeś wylot to sprawdź proszę czy teraz będzie działać czy nadal będzie się coś wywalać i daj znać jeśli możesz to wrzucę go jako łatkę :)

 

Działa, i na poprzednim save i na nowej grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ludki, zaktualizowałem link do spolszczenia moda bo okazało się, że mod od sierpnia dostał kilka łatek. Co prawda sam ręki do aktualizacji i poprawek nie przyłożyłem bo zajął się tym @enter_login - przetestował poprawki za co mu pięknie dziękuję :) Wszystko działa jak należy dlatego jeśli ktoś jest zainteresowany tym modem w najnowszej to może śmiało zagrać ze zaktualizowanym spolszczeniem. 

Dla osób, które ewentualnie są w trakcie przechodzenia tego moda - raczej nie ryzykowałbym aktualizowania spolszczenia w trakcie przechodzenia gry bo może się okazać, że zapisy będą niekompatybilne i potrzebna będzie nowa gra.

  • Ważne 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pewien problem ze spolszczeniem i nie wiem co się dzieje bo instalowałem całego moda ze spolszczeniem 3 razy i ciągle mam to samo. Mianowicie po zainstalowaniu spolszczenia nie mam polskich napisów a wszystko po rosyjsku (z wyjątkiem lewej dolnej części w menu głównym które informuje o spolszczeniu, to jest po polsku), po aktywacji polskiej czcionki w managerze (który jest akurat po polsku) grę mam w czymś czego nie nazwał bym żadnym językiem (XD). Natomiast po starcie gry mam polski dubbing i nic poza tym. Jak ktoś wie o co chodzi albo co źle zrobiłem proszę o pomoc. Język w menu też zmieniłem.

 

Edytowane przez Kacpeł194
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Kacpeł194 A na pewno dobrze wrzuciłeś spolszczenie? Samo spolszczenie do tego moda to tylko folder gamedata (i jego zawartość), który jest w paczce ze spolszczeniem, a reszta jest opcjonalna - w folderze ADDONS jest opcjonalna czcionka autorstwa @enter_login gdyby ktoś chciał sobie odświeżyć wygląd napisów w grze, w Przeczytaj!!! są rady do moda - warto sobie je przeczytać, w Sekrety i spoilery no to wiadomo - obrazki ze znajdźkami m.in., no a w Spolszczenia dodatków są pliki tekstowe, które trzeba wrzucić do text/pol pod warunkiem, że aktywujesz w menedżerze modów jeden z dodatków do których są spolszczone pliki np. napój STALKER zamiast Non-Stopa, losowy spawn narzędzi czy odtwarzacz MP3 - jeżeli żadnego z tych dodatków nie planujesz używać w czasie gry to nie potrzebujesz nic z tego folderu.

Tak więc jeżeli dobrze wszystko wrzucisz to powinieneś mieć w gamedata/config/text folder pol, a w pliku localization.ltx (który jest w folderze config) linijki pol i _cent - jeżeli wszystko jest na swoim miejscu to mod powinien się ze startu uruchomić po polsku i nie ma innej opcji :P

EDIT. @enter_login napisał mi przed chwilą, że testował spolszczenie na świeżo postawionej grze i rzeczywiście uruchamia się w krzaczkach i trzeba ręcznie zmienić język na polski to wtedy zacznie działać, w każdym razie @Kacpeł194 - odpalasz grę i potem wchodzisz po kolei według tych znaczków:

Íŕńňđîéęč (Настройки) = Opcje (Options)
Čăđŕ (Игра) = Gra (Game)
ßçűę (Язык) = Język (Lang.)

I jak wybierzesz polski i zatwierdzisz zmiany to powinna Ci wskoczyć polska czcionka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.