smox Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Niestety masz rację, trzeba choć trochę znać rosyjski by zagrać w tego moda. Tak spolszczenie by się przydało, ale to nie jest takie proste. Niewielu graczy tak chętnie grających w spolszczone mody, zdaje sobie sprawę ile potrzeba czasu, wytrwałości a przede wszystkim wiedzy, by zrobić w pełni działające spolszczenie. Przekonałem się o tym na własnej skórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Pozwolę sobie uchylić rąbka tajemnicy.Ten mod prędzej czy później będzie spolszczony (raczej później ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 9 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Ostatecznie można tłumaczyć metodą "na google" czyli wklepujemy tekst pisany cyrylicą w google translator, układamy go w logiczną i gramatyczną całość, po czym tłumaczeniem zastępujemy rosyjski oryginał. Dla zdesperowanych idealne (tak, z paroma modami tak się bawiłem http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/szczer.gif ). Niestety jest to bardzo czasochłonne (czasami wychodzą takie badziewia w translatorze, że trzeba słowo po słowie tłumaczyć) i przetłumaczenie moda typu Sigerous jednej osobie zajmie co najmniej 2 miesiące, przy codziennej pracy. Jak by się zebrał "sztab" ludzi, to wtedy poszłoby zdecydowanie szybciej. Ale wbrew pozorom jest to czysta amatorszczyzna <_< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Witam:) Nie udało mi się odpalić moda w wersji rosyjskiej, usunąłem localization i gram po polsku. Nowe zadania trochę na czuja i jakoś idzie. Problem pojawił się w Agropromie- ukraść dokumenty z 3 piętra kompleksu. Wejście na schody z obu stron zamknięte na zamki szyfrowe <_< W jakimś pomieszczeniu znalazłem notebooka w którym (być może) jest kod do drzwi, ale po najechaniu kursorem na w/w pojawia się tylko "item_notebook_text" I d.....a zbita. Wolałbym wersję po rosyjsku bo trochę sobie radzę, ale nijak nie mogę uruchomić moda pomimo wskazówek smoxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Kod do zamka szyfrowego ma żołnierz- dezerter w barakowozie stojącym w bagnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 10 Maja 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Kod do zamka szyfrowego ma żołnierz- dezerter w barakowozie stojącym w bagnie. Ma <_< Tylko że u mnie wyświetla się sgm_articles_name_67 http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.gif Pogrzebałem w plikach txt i znalazłem dwa ciągi czterocyfrowe- jeden zadzialał:) Nie wiesz jak otworzyć bramę w Barze od strony Wysypiska? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 10 Maja 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Brama w Barze od strony Wysypiska (i inne bramy) powinna otworzyć się sama gdy do niej podejdziesz. Bywa tak, że zaklinuje się w niej jakiś stalker, wtedy odejdź kawałek, zapisz i wczytaj grę. Można też pogadać z żołnierzem "Powinnosci" przez okno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Może to i głupie pytanie, ale polonizację nakładamy na Sigerousa, czy na Aurorę (czy może działa w obu przypadkach)? I jeszcze jedno, czy w polonizacji zostały zmienione tekstury NPC? Bo jeżeli nie, to mogę coś pokombinować ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Może to i głupie pytanie, ale polonizację nakładamy na Sigerousa, czy na Aurorę (czy może działa w obu przypadkach)? I jeszcze jedno, czy w polonizacji zostały zmienione tekstury NPC? Bo jeżeli nie, to mogę coś pokombinować ;) Polonizacja była robiona pod czysty SGM dla Cień Czarnobyla w wersji 4.10 . Nie była testowana na Aurorze i śmiem twierdzić ze raczej nie będzie chodzić. Z teksturami NPC nic nie było robione czego nie można powiedzieć o teksturach broni.Zresztą jak ściągniesz to sam zobaczysz co jest w gamedacie a czego nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf71 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Yurek napisał: Instalacja - na Cień Czarnobyla z patchem 1.0004 instalujemy moda w wersji z linku podanego w poście Smoxa i na to nakładamy gamedatę z polonizacją. NIC WIĘCEJ NIE INSTALUJEMY !!! A czy instalujemy fix do moda? EDIT (Yurek): Myślę, że wyrażenie NIC WIĘCEJ nie pozostawia żadnych wątpliwości ;) Dobra przed polonizacją dodałem też fix-na razie jest ok. Teraz kwestia skrzynek,w wiosce kotów w Kordonie,koło ogniska jest skrzynka(tak samo jak w podstawce),jest tam trochę nabojów.Jak je zabrałem to zaczeli do mnie strzelać,czy tak jest za każdym razem? EDIT (Yurek): A posłuchałeś sobie co do Ciebie krzyczą pozostali stalkerzy z obozu i że ewidentnie mówią, że nie będzie tolerancji dla złodzei ? Nie piszemy posta pod postem LD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak jest , dopóki nie zostaniesz stalkerem , ma początku gry jesteś tylko gościem a goście nie grzebią w skrzynkach jak do kogoś przychodzą :) Fixy są już zawarte w polonizacji i nie trzeba ich instalować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Tak jest , dopóki nie zostaniesz stalkerem , ma początku gry jesteś tylko gościem a goście nie grzebią w skrzynkach jak do kogoś przychodzą :) To dlatego rosyjska wersja była dla mnie nie do przejścia.... EDIT (Yurek): A to taka zmyślna pułapka zastawiona przez GeJorge'a, bo wszyscy sie przyzwyczzaili zaraz na początku gry tą nieszczęsna skrzynkę obrabiać. A dobrze wam tak złodziejaszki drobne ... :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 W "opcjach Moda" w menu głównym są opcje "Włącz niebezpieczeństwo", "Wyłącz horros" i "Włącz Wojnę". Pierwszą i ostatnią chętnie bym włączył, tylko nie wiem co one zmieniają i czy nie kolidują z fabułą gry? A tak btw, zrobiłem mały remix tekstur (nie tworzyłem własnych :/ <jestem zbyt leniwy ;)>) ale żadna frakcja nie wygląda tak jak wcześniej. Na pewno wszyscy te tektury widzieli, większość jest z Solyanki (to istna kopalnia tekstur :D) i rebalanced jednak jest mała niespodzianka... podzielić się? Powiem jeszcze że Wolnościowcy wyglądają bardziej jak partyzanci, Powinnościowcy jako weterani Zony noszą samoróbki mundurów, najemnicy to niemieckie jednostki specjalne, a Monolitu lepiej nie spotkać w nocy :) Nie jest to może arcydzieło, ale komu nie przeszkadzały błękitne kiecki świeżych stalkerów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Jeśli chodzi o te opcje to lepiej przy nich nic nie ruszać , nie jest tajemnicą że Gejorge zarzucił tego moda i jest on niedopracowany, więc nie wiadomo co ci z tego wyjdzie. Na pewno działa zamiana punktów doświadczenia na różne przydatne rzeczy , nawet spawn wsparcia jakby ktoś potrzebował.W sprawie tekstur po prostu wrzuć,od przybytku głowa nie boli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf71 Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jak zmniejszyć głód ? Po zjedzeniu konserwy - 1 godz. i jestem głodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Jak zmniejszyć głód ? Po zjedzeniu konserwy - 1 godz. i jestem głodny. Taki jest urok tego moda , teoretycznie z tokiem gry będziesz mógł u Sacharowa kupić artefakt zmniejszający apetyt Striełoka , w praktyce nie za bardzo to działa. Najprościej wyrób sobie nawyk zjadania wszystkiego co znajdziesz w ekwipunku zabitych, przeszukujesz i to co jadalne od razu zjadasz nie czekając aż gra da ci znać. Po kilku godzinach gry będziesz to robił nieświadomie już i problemy się skończą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf71 Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 W opcjach moda jest zmiana upływu czasu,czy tak można zmniejszyć głód ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 1 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Nie wiem , wątpię ale nic nie stoi na przeszkodzie byś sprawdził :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 2 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Zarąbisty mod. Od teraz jest moim ulubionym (miałem najpierw dokończyć tajne ścieżki i dopiero zacząć przechodzić sigerousa, ale teraz za chiny nie wrócę do tajnych ścieżek!). Lekko zmodyfikowana fabuła, mnóstwo zadań pobocznych, lepsze tekstury (pomijając wygląd NPC). W nocy bandyci wychodzą na żer i czekają za każdym rogiem... Po prostu miodzio :D. Martwi mnie jednak poziom trudności. Gram na mistrzu, nie wyszedłem jeszcze z Kordonu, a mam ponad 100 000 rubli, nie mówiąc już że pod ciężarem apteczek i amunicji się załamuję. Nie mniej jednak to będzie chyba najlepszy mod w jaki grałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Fakt mod ciekawy za każdym rogiem niespodzianka tylko wkurza mnie to okienko ekwipunku widać 5 rzeczy i trzeba skrolować kilometrami :/ i jeszcze jedno gdzieś widziałem wypowiedź, ze trwa tu ogólna wojna ok fajnie, ale wojsko z posterunku wyczyściło mi Kordon od posterunku do mostu prawie dopiero zatrzymali ich partyzanci i to z ogromnymi stratami na mapie gdzie nie spojrzę same zwłoki a większość misji niezaliczona:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Coś z tą wojną jest, bo ja miałem wysyp bandytów na mapie (na szczęście są słabsi niż wojsko i stalkerzy ich powstrzymali). Ale wojsko z posterunku również podeszło pod wioskę, na szczęście byłem w pobliżu i nie dość że ich odparłem to na wszelki wypadek wyczyściłem posterunek. Coś jest nie tak ze spostrzegawczością NPC. U mnie część najemników z ATP podczas szturmu poszła strzelać się z wojskiem pod nasypem kolejowym, to samo partyzanci podczas ataku na obóz bandytów. Atak wojskowych na Kordon rozpoczął patrol, który cały czas wychodzi kilkanaście metrów przed posterunek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maur Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 U mnie też wszystko zapoczątkował ten nieszczęsny patrol, ale zabrał się za eksterminację jak byłem przy wejściu na wysypisko i zanim dobiegłem z powrotem urządzili sobie polowanie na wszystko co się ruszało :( i trzeba zacząć wszystko od początku i najpierw zlikwidować niebezpieczny posterunek ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Na ten posterunek i rozrabiający patrol jest zadanie od Wilka, trzeba szybko oblecieć questy Sidora by kazał nam przystać do stalkerów, pierwsze zadanie to będzie likwidacja patrolu , potem posterunku. Można je wziąść za jednym razem , tylko uwaga , chłopcy na posterunku mają RPG :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lonely Mercenary Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Mi tam od razu zlecił zabicie dowódcy, a gdy dowódca nie żył a wszystkie jego graty spoczywały u Sidora to Wilk chciał żebym mu przyniósł pistolet oficera... Wykupiłem od Sidora wszystkie pistolety ale nie znalazłem tego właściwego :/ Dobra rada taka, że zanim cokolwiek zrobisz weź wszystkie możliwe questy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 3 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Taki niestety jest ten mod. Śmiertelność wśród postaci zasadniczych jest zatrważająco wysoka na Kordonie i na Wysypisku. Tak to sobie wymyślił autor moda i nic na to nie poradzę, aczkolwiek teżmiałem bardzo dużo problemów, żeby sprawdzić wszystkie (prawie) zadania poboczne na w/w lokacjach. Podczas moich testów najgorsze było wojsko, które po prostu zmiotło mi z powierzchni ziemi wioskę Kotów w momencie jak wszedłem z Wysypiska na Kordon. U mnie pomogło jak najszybsze zlikwidowanie Posterunku, ale nie wiem czy u was też to pomoże. I ostrożnie ze sprzedawaniem przedmiotów znalezionych u postaci kluczowych (np.: dowódca Posterunku). Występują w grze pojedynczo i potem trzeba sie ratować kombinowaniem, żeby kwest zaliczyć. Postacie kluczowe to są te, za które dostajemy punkty możliwości. W ogóle ja grałem na wyłączonej wojnie, bo i tak Kordon i Wysypisko to jedna wielka strefa wojny w tym modzie. Pozostałe lokacje nie sa tak oblężone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.