smox Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/5/6 Data premiery: 04.06.2010 r. Autor: Ирбис OPIS: Spoiler Lost World 3.0 to połączenie różnych modów i dodatków, w którym autor starał się zawrzeć trzy kryteria: stabilność - balans - klimat. Tworząc ten projekt, twórca przypisał pierwszorzędne znaczenie atmosferze i przywróceniu do gry niektórych wyciętych możliwości. Lokacje: 12 w pełni zaludnionych lokacji. Czerwony las, Limańsk, Szpital, Generatory, Bagna, Legowisko, Leśna gęstwina, Laboratorium wojskowe, ATP, Mroczny Las, Opuszczona wioska, Pieczara. Zmieniono/dodano: dodano pas rozładowujący naboje i magazynki, nowe i wycięte kombinezony z finalnej wersji gry, naprawa oraz ulepszanie broni oraz kombinezonów, możliwość dołączenia do frakcji, nowe ugrupowania, dodano freeplay, przeprojektowany dynamiczny system pogodowy, nowa broń, nowe odgłosy wystrzałów z broni, 16 nowych artefaktów oraz możliwość ich aktywacji, emisje. Nowe możliwości: możliwość gry na gitarze i harmonijce, możliwość słuchania krótkofalówki i radia, możliwość założenia własnego schowka, możliwość zreperowania broni i kombinezonu za pomocą zestawu naprawczego, możliwość snu. Zmieniono AI NPC oraz helikopterów, a mianowicie: stalkerzy mogą rzucać granatami, stalkerzy mogą zmieniać kombinezony, stalkerzy przeszukują schowki, stalkerzy mogą uderzyć protagonistę kolbą od karabinu, stalkerzy mogą używać apteczek oraz pomóc rannym towarzyszom, stalkerzy mogą przeszukiwać ciała, stalkerzy mogą się przyłączyć do protagonisty, stalkerzy mogą zabierać pieniądze martwym, przywrócono wycięte animacje u NPC, wiele innych zmian. GALERIA: Spoiler Przegląd moda od Ap-Pro: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0004/5/6. 2. Mod posiada 3 instalatory, które instalujemy po kolei. W utworzonym folderze Games znajduje się gamedata. Wypakowany plik umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. W gamedata/config/text/ kopia folderu rus z przemianowaniem na pol. 4. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| 5. Dodajemy parametr -nointro do właściwości skrótu gry. 6. W pliku gamedata\config\localization.ltx dokonujemy zmian: [string_table] language = pol font_prefix = ;_cent ;_west W modzie mogą występować błędy. W tym celu z modyfikacji Narodnaja Solianka należy skopiować dwa foldery: neytral i act. gamedata\meshes\actors\neytral, gamedata\textures\act. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Źródła: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 3 Marca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Dzięki za wstawkę @ Smox...plus dla Ciebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 W SPRAWIE LOST WORLD 3 "UWAGA! W modzie są błędy, by grać bezstresowo należy z Solianki skopiować 2 foldery: neytral i act 1. gamedatameshesactorsneytral. 2. gamedatatexturesact." Tak napisałeś. We fixie jest tylko pierwszy folder do skopiowania, a textures nie ma i gdzie wkleić ten act ze Solianki? Coś niepełnego się ściągneło czy co. Te trzy pliki się wypakowały i steorzyły plik game, a w nim między innymi gamedata. Została wklejona i pozmieniałem to co trzeba, patch 1006, tylko tego drugiego pliku nie ma gdzie wkleić. Napisz poradę lub powiedz, co mam zrobić. Bo STALKER jest nember one! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ten mod to prehistoria, tu masz jego ostatnią odsłonę http://www.stalkerteam.pl/forum/123-lwr-lost-world-requital/ Linki, polonizacja, instrukcja instalacji, poradnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Zamknąć go Kobal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 26 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Myślę że tak, ale skonsultujcie to sobie w moderatorsko-administracyjnym gronie. Tu gdzieś jeszcze powinna być póżniejsza wersja Lost Worlds Condemmed, i dopiero z tego wszystkiego zrobił się Requital Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 27 Października 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Nie rozumiem dlaczego chcecie zamykać tego moda. Mod ten znacznie różni się od LWR i nie jest to jego jakaś niedopracowana beta. Jest wiele starszych modów, a jakoś nikt nie chce ich zamykać. Metek58 - w fixie jest folder gamedata, a w nim dwa foldery meshes i textures. Po prostu skopiuj gamedatę z zamianą do gry. Foldery - neytral i act z Solianki wklejasz tak jak napisałem. Act do - klikasz na gamedata, potem na textures i tam wklejasz act. W razie problemów pisz. Jeżeli mod zostanie zamknięty, to na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Eee, no nie zrobimy ci tego :) Niech sobie będzie. Nie zamykaj Dino Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LordDino Opublikowano 27 Października 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Właśnie dlatego zapytałem , a nie zamknąłem sam wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.