kobal Posted March 18, 2011 Report Share Posted March 18, 2011 Przy oddaniu Księciu worka z trawką ( quest " znajdź dla Księcia worek z trawką na Magazynach Wojskowych " ) zaatakował mnie kolejny bugtrap a nawet dwa Bugtrap pierwszy Expression : fatal error Function : CRender::texture_load File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp Line : 295 Description : <no expression> Arguments : Can't find texture 'aaz\Ńŕéăŕ\wpn_sayga12k' Poradziłem sobie tak : W gamedata / textures / Aaz zmieniłem nazwę folderu Сайга na Ńŕéăŕ czyli dokładnie tak jak postąpiłem z identycznym problemem który spotkał mnie w tym samym miejscu w TS1 i opisałem w tym temacie http://www.stalkerte...worka-z-trawka/ Niestety zaraz gra odpowiedziała kolejnym wylotem z takim logiem Expression : wave&&wave->length() Function : CSoundRender_Source::LoadWave File : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp Line : 65 Description : Can't open wave file: Arguments : f:\gry\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw.ogg Więc postąpiłem dokładnie tak samo jak wyżej : W gamedata / sounds / Aaz zmieniłem nazwę folderu Сайга12К na żądany w logu Ńŕéăŕ12Ę Zadziałało. Zdaję sobie sprawę z toporności tego rozwiązania , cóż na więcej mnie nie stać , coś jest pokopane ze ścieżkami dostępu do wyżej wymienionych folderów , a mi brak wiedzy by to naprawić :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted March 20, 2011 Author Report Share Posted March 20, 2011 Znalazłem drugi sposób pozbycia się n/w buga Expression : wave&&wave->length() Function : CSoundRender_Source::LoadWave File : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp Line : 65 Description : Can't open wave file:Arguments : f:\gry\stalker\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw.ogg W katalogu gamedata / sounds / Aaz znajdujemy folder Сайга12К i zmieniamy mu nazwę na Sayga12K Następnie w katalogu gamedata / config / weapons odnajdujemy plik w_sayga12k.ltx i otwieramy go w notatniku Odnajdujemy taki ciąg : ;çâóęč snd_draw = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_draw snd_holster = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_holster snd_shoot = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_shot snd_empty = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_empty, 0.5 snd_reload = Aaz\Ńŕéăŕ12Ę\sayga12k_reload I zmieniamy go na taki : ;çâóęč snd_draw = Aaz\Sayga12K\sayga12k_draw snd_holster = Aaz\Sayga12K\sayga12k_holster snd_shoot = Aaz\Sayga12K\sayga12k_shot snd_empty = Aaz\Sayga12K\sayga12k_empty, 0.5 snd_reload = Aaz\Sayga12K\sayga12k_reload Czyli zmieniamy w ścieżce wpis Ńŕéăŕ12Ę na taki jak nazwaliśmy nasz folder w katalogu sounds czyli Sayga12K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Identyczny problem miałem po wykonaniu zadania dla Łukasza z połamańcami. Dostałem za nie SWD-C i wylot na pulpit. Rozwiązałem to w sposób opisany przez Kobala, tak jak z Saygą12K postąpiłem z SWD-C. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted March 20, 2011 Report Share Posted March 20, 2011 Znalazłem ten błąd wczoraj gmerając w plikach - poprawiony. Poprawki będą w nowym patchu i wersji ostatecznej polonizacji :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skhi Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 A mnie przy tym zadaniu przywitał wylot z takim logiem FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg Czy mi ktoś pomoże rozwiązać ten problem bo jak dotychczas modzik po reinstalce chodził jak żeleta aż tu nagle taki głupi błędzik i mnie rozwalił .A dobre stosunki z Kniaziem by się przydały w dalszej kontynuacji gry . Pomóżcie jeśli się to da naprawić .PLIIZZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 \gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg Tak na szybko... poszukaj w pobranym spolszczeniu ...gamedata... tego pliczku i podmień, jakiś dźwięk tam przeszkadza. Tylko najpierw zrób kopię oryginału. Jeżeli nie pomoże to poszukaj w plikach... sound... dźwięku od jakiejś strzelby o podobnej wielkości..zmień nazwę na tą z loga błędu i wrzuć do gry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted May 18, 2011 Author Report Share Posted May 18, 2011 Masz uszkodzony ten plik dźwiękowy , zrób tak wejdź do tego katalogu sounds/aaz , skopiuj dowolny inny plik ogg , i zmień nazwę kopii na taką jaką potrzebujesz czyli sayga12k_draw.ogg a oryginalny plik saygi wywal do kosza.Powinno zadziałać bez problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skhi Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 Nic nie pomogło .Czy to własciwa ścieżka do loga błędu bo mam pewne obawy czy to dobry log bo po wejściu w C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\logs widze dwa pliki i w xray_administrator.log na koncu jest ten log o błędzie : * Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M6/S2, 2812.00 mhz, 62-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 36400 files cached, 6592Kb memory used. Init FileSystem 1.669759 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[2020252 K], reserved[14992 K], committed[61844 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[11437 K], process heap[1139 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[4968 K], smem[0 K] Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"... ! Unknown command: r__dtex_range ! Unknown command: r__ssa_glod_end ! Unknown command: r__ssa_glod_start ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_detail ! Unknown command: rs_skeleton_update ! Unknown command: vid_bpp [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded. Executing config-script "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"... [c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:1002]-[device:9498]: ATI Radeon HD 4600 Series * GPU driver: 6.14.10.6973 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 1132 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K count of .thm files=239 load time=208 ms * distortion: used, dev(30),need(14) * SSample: 1448x1086 * SSample: enabled - r__tf_aniso 16 - r1_tf_mipbias 0. Starting engine... Loading DLL: xrGameSpy.dll ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg * DVB created: 1536K * DIB created: 512K - r__tf_aniso 16 - r1_tf_mipbias 0. * SSample: 1448x1086 * SSample: enabled * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 *** RESET [219 ms] "c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" * phase time: 0 ms * phase cmem: 80331 K Ładowanie obiektów... Loading objects... Loading models... * [prefetch] time: 9156 ms * [prefetch] memory: 85119Kb * phase time: 9210 ms * phase cmem: 163110 K Serwer: Rozpoczynanie... * phase time: 185 ms * phase cmem: 163014 K Serwer: Wczytywanie symulatora Alife... * phase time: 6 ms * phase cmem: 163014 K Wczytywanie zapisanej gry "z trawka 1.sav"... * Loading spawn registry... * 7845 spawn points are successfully loaded * Loading objects... * 14335 objects are successfully loaded * Game z trawka 1 is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\z trawka 1.sav' (2.824s) * phase time: 2823 ms * phase cmem: 217449 K Serwer: Łączenie... MaxPlayers = 32 * phase time: 35 ms * phase cmem: 217449 K Klient: Łączenie z localhost... Player not found * client : connection accepted - <> * phase time: 16 ms * phase cmem: 217473 K Otwieranie strumienia... * phase time: 12 ms * phase cmem: 217473 K Wczytywanie CFORM... * phase time: 2948 ms * phase cmem: 262390 K Wczytywanie shaderów... * phase time: 506 ms * phase cmem: 263475 K Wczytywanie danych geometrycznych... * [Loading VB] 65435 verts, 2044 Kb * [Loading VB] 65236 verts, 2038 Kb * [Loading VB] 65530 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 57122 verts, 1785 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb * [Loading VB] 43641 verts, 1363 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb * [Loading IB] 780369 indices, 1524 Kb * phase time: 1043 ms * phase cmem: 263679 K Wczytywanie przestrzennej bazy danych... * phase time: 339 ms * phase cmem: 265423 K Wczytywanie detali... * [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61) * [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p * [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K) * phase time: 75 ms * phase cmem: 265465 K Wczytywanie stref i portali... * Loading HOM: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l05_bar\level.hom * phase time: 28 ms * phase cmem: 265710 K Wczytywanie obiektów SI... * phase time: 65 ms * phase cmem: 265745 K Klient: Odradzanie... - Game configuring : Started - Game configuring : Finished ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg * phase time: 509 ms * phase cmem: 274966 K Wczytywanie tekstur... * t-report - base: 896, 256948 K * t-report - lmap: 8, 8193 K * phase time: 5037 ms * phase cmem: 274966 K Klient: Synchronizacja... * phase time: 104 ms * phase cmem: 274966 K * [win32]: free[1107356 K], reserved[217948 K], committed[771784 K] * [ D3D ]: textures[265141 K] * [x-ray]: crt heap[274952 K], process heap[388227 K], game lua[17990 K], engine lua[245 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[6854 K], smem[28243 K] ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\doktor.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\privet.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin2.ogg ! Missing ogg-comment, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\yantar\kruglov_radiation_quest_12.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\leila.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\lesnik_start.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\antikvar1.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin3.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\vstrecha.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\graf.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\karina.ogg ! Invalid ogg-comment version, file: c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\backup\mervin1.ogg * MEMORY USAGE: 276666 K FATAL ERROR [error]Expression : wave&&wave->length() [error]Function : CSoundRender_Source::LoadWave [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp [error]Line : 65 [error]Description : Can't open wave file: [error]Arguments : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\aaz\sajga12k\sayga12k_draw.ogg //malakas Tak to jest właściwy log Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted May 18, 2011 Report Share Posted May 18, 2011 To błąd z karabinem Sayga- był bład w spolszczeniu , ale Yurek już go naprawił, pobierz najnowszą wersję polonizacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skhi Posted May 19, 2011 Report Share Posted May 19, 2011 Dzieki wszystkim .Kobala porada się sprawdziła ( jeszcze raz ).Pomogło jak ręką odjął. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.