Кристофер (Kpuc) Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 RU wersja tekstu: Эскейп Делает: Руслан-Коан Время изготовления: 10.07.05-27.07.05 О чем говорят сталкеры Часто – объяснения о геймплее – аноалии, артефакты, группировки …. Средне – легенда о выжигателе мозгов Торговец – выжигателе мозгов, торговцы объеденяют усилия, чтобы открыть путь на север Сложность сцен - Сюжетные задания: 1. Первый артефакт В качестве проверки способностей игрока торговец просит принести артефакт. 2. Взять посылку для торговца у сталкеров в вагончике (спасти раненного) После того как игрок принес первый артефакт, торговец дает задание сгонять к вагончику и взять у сталкеров, которые там будут посылку для торговца. Сталкеры боятся возвращаться в лагерь, потому что за ними охотятся военные (посылка была выкрадена с блокпоста). Когда игрок приближается к вагончику, начинается атака вертолета, после этого остается раненный которому надо помочь дать аптечку и привести в лагерь новичков (follower). (схема 56) Что нужно: - рабочая схема follower - озвучка раненого - открорректировать задания и диалоги торговца 3. Второй артефакт После того как игрок приносит посылку торговцу, торговец посылает его за вторым артефактом (возле базы бандитов). Если игрок не поссорился с лагерем новичков, то торговец советует туда заглянуть, потому что у Волка были какие-то планы по поводу базы бандитов, и он просил торговца прислать помощника. Что нужно: - открорректировать задания и диалоги торговца 4. Документы с Агропрома После второго артефакт торговец видит, что на игрока можно положиться и дает важное задание принести документы с Агропрома Текст: Я смотрю ты парень надежный и пришло время открыть карты пожалуй пришло. Тебе по большому счету нужно идти на Север, искать своего Стрелка...Так ведь?...Поэтому мы вроде как команда. Объясню почему. Мы с другими торговцами проводим одно расследование. Цель - открыть путь на Север, к Центру Зоны, к залежам артефактов. А кто-то или что-то препятствует проходу. Говорят мозги там закипают. Так вот, в здании бывшего НИИ Агропром военные ищут документы касающиеся неких сверхсекретных разработок. И что-то важное уже нашли. Я уверен, что это как то связано с центром Зоны...Все что накопали военные охраняется, где-то на третьем этаже здания института... нужны эти документы по горло... Короче, Меченый, башляем много, потому, как украсть это под носом спецназа СБУ будет очень не просто...они крутые вояки. Действуй очень осмотрительно..мож – ночью как нить прошмыгнешь»... добыв документы отнесешь их Бармену на территории бывшего завода Росток. Удачи. Да-аа..Координаты и необходимую инфу я тебе закачал на PDA. Побочные задания: 2.1. Динамит Волк просит помочь выкрасть динамит с базы бандитов. Под мостом ждут помощники followers, с которыми игрок атакует лагерь бандитов. (схема 56) Что нужно: - рабочая схема follower - озвучка помошников - открорректировать диалоги помошников 3.1. Лис После второго артефакта торговец говорит, что есть человек, который больше знает о Стрелке, и он сейчас находится на Эскейпе, отдыхает в домике за мостом. Если игрок по пути зайдет к нему, то он может разговорить Лиса и узнать о Стрелке. Лис просит помочь отбиться от монстров, за это он расскажет то что интересно игроку. Что нужно: - Лиса перенести в другой домик (или исправить этот) - озвучка Лиса - изменить сцену чтобы она была эффектнее (защита Лиса от монстров) - открорректировать диалоги Лиса Повторное прохождение. Задание на ящик с блокпоста После возвращения с Темной долины торговец связывается с игроком и говорит, что есть для него задание, просит чтоб подошел. Когда игрок у торговца, он дает задание выкрасть ящик с блокпоста, также он советует заглянуть в лагерь новичков, у них какая-то проблема возникла. Что нужно: - Спаунить ящик в казармах по инфопоршену «игрок получил задание на лабораторию X18» - открорректировать задания и диалоги торговца Повторное прохождение. Задание ночью помочь защитить лагерь от монстров Если игрок заглянет в лагерь, то там он может получить задание по защите лагеря от монстров, которые приходят ночами. Что нужно: - рабочая схема прыгающих через физику монстров - сцена, лагерь защищается от монстров (схема 8) - озвучка сталкеров в лагере во время атаки монстров После выполнения квестов игрок на машине возвращается в Бар. Общие доделки: БлокпостВертолет атакует игрока, когда подходит близко к закрытым воротам (схема 36)Закрытые ворота на темную долинуМонстры на равнинах (схема 15)Зомби в туннеле (схема 31)Монстры на ферме (схема 33)Стая монстров гуляет по своей территории (схема 23)Защита от монстров сталкера Лиса доводка геометрии (схема 9)Засада бандитов на выходе с уровня (схема 5) Potraktowane Translatorem: Uciec Sprawia, że: Ruslan-Koan Czas wykonania: 10.07.05-27.07.05 Co stalkerów Często - wyjaśnienie rozgrywki - anoalii, artefakty, grupy .... Medium - legenda Burner mózgu Merchant - Brain Burner, handlowców jednoczy wysiłki, aby otworzyć drogę na północ Złożoności sceny - Ustawienie sceny: 1. Pierwszy artefakt W celu sprawdzenia kupiec prosi zdolność zawodników do weź ze sobą artefakt. 2. Weź paczkę do kupca na stalkerów w van (aby zapisać rannych) Po tym jak gracz przyniósł pierwszy artefakt, kupiec daje zadanie zaokrąglić w górę do małego kombi i zabrać stalkerów, którzy tam będą wysyłane do kupca. Stalkerów obawiają się powrotu do obozu, bo polowanie na wojsko (założenie zostało skradzione z punktu kontrolnego). Kiedy gracz jest blisko do małego wagon, zaczyna śmigłowca szturmowego, po tym jak został ranny, który powinien pomóc zapewnić apteczkę i doprowadzić przybyszów do obozu (uczeń). (Schemat 56) Co jest potrzebne: - Praca obwodzie uczeń - Głos rannych - Zadania Otkrorrektirovat kupca i dialogów 3. Drugi artefakt Gdy gracz przynosi paczkę kupiec, kupiec wysyła swój drugi artefakt (przy podstawie z bandytów). Jeśli gracz nie neguje przybyszów obozu, przedsiębiorcy powinni szukać tam, bo Wolf miał pewne plany na bazie bandytów i spytał kupiec wysłać asystenta. Co jest potrzebne: - Zadania Otkrorrektirovat kupca i dialogów 4. Dokumenty Agroproma Po drugie przedsiębiorcy artefakt widzi, że gracz może liczyć na i stanowi ważne zadanie przynieść dokumenty do rolniczej Tekst: Widzę, że jesteś facetem i niezawodny czas, aby otworzyć kartę wydaje. W zasadzie musisz iść na północ, poszukaj jego strzała ... Czy to prawda? ... Dlatego chcemy jako zespół. Pozwól mi wyjaśnić, dlaczego. Jesteśmy z innymi inwestorami spędzić dochodzenia. Celem - aby otworzyć drogę na północ, w strefie Center do depozytów artefaktów. Ale ktoś lub coś uniemożliwia przejście. Mówią, że gotować mózgu. Tak więc, w byłych wojskowych szukasz Agroindustrial Prace naukowe na pewien rozwój tajne. I coś ważnego zostało znalezione. Jestem pewien, że to jest jakoś związane z centrum strefy ... Wszystkie, które są chronione przez wojsko wykopanych gdzieś na trzecim piętrze Instytutu ... potrzebujesz tych dokumentów do gardła ... W skrócie, Spot, bashlyaem dużo, bo jak go ukraść pod nosem SBU Special Forces będzie bardzo proste ... nie są one trudne wojowników. Działać bardzo ostrożnie .. możemy - w nocy, ponieważ proshmygnesh wątku "... Weź to, które produkują dokumentów ich barman na terenie byłego kiełki roślin. Powodzenia. Da-aa .. Stary potrzebne współrzędne i Podałem Ci PDA. Pracy Side: 2.1. Dynamit Wolf zwraca się o pomoc do kradzieży dynamit od podstawy bandytów. Pod mostem czeka na pomocników zwolenników, że gracz atakuje obóz bandytów. (Schemat 56) Co jest potrzebne: - Praca obwodzie uczeń - Autorów Voice - Otkrorrektirovat dialogi autorów 3.1. Lis Po drugim sprzedawcą artefakt mówi, że jest człowiekiem, który wie więcej o mierzei, a on jest teraz na ucieczkę, relaks w kabinie za mostem. Jeśli gracz jest w drodze będzie pójść do niego, wtedy można rozmawiać z Lisa i dowiedzieć się o mierzei. Fox zwraca się o pomoc do walki z potworami na to powie Ci co ciekawe gracza. Co jest potrzebne: - Fox przeniósł się do innego domu (lub naprawić) - Aka The Fox - Zmiana sceny aby uczynić go bardziej spektakularne (ochrona przed potworami Fox) - Otkrorrektirovat dialogi Fox Powtarzające się przejścia. Ustawianie pola z punktu kontrolnego Po powrocie z ciemności przedsiębiorca dolinie związane z odtwarzacza i mówi, że jest to praca dla niego, tak, że wnioski przyszedł. Kiedy gracz jest przedsiębiorca, daje zadanie do kradzieży pole punktów kontrolnych, też radzi zajrzeć do obozu początkujących, mają jakiś problem powstał. Co jest potrzebne: - Spawn pole w koszarach na infoporshenu "gracz otrzymuje zadanie laboratorium X18» - Zadania Otkrorrektirovat kupca i dialogów Powtarzające się przejścia. Praca w nocy, aby pomóc chronić obóz przed potworami Jeśli gracz wygląda w obozie i nie może dostać pracy w celu ochrony obozu z potworami, które przychodzą w nocy. Co jest potrzebne: - Praca przez fizyki hopping potwory program - Scena, Camp jest chroniony przed potworami (Schemat 8) - Aka stalkerów w obozie podczas ataku potworów Po wykonaniu zadania gracz na urządzenie wróci do baru. Debugowania ogólne: 1. Blokhauz a. Śmigłowca szturmowego gracza, gdy zbliża się do zamkniętej bramy (rys. 36) 2. Zamkniętej bramy na ciemną dolinę 3. Potwory na równinach (rys. 15) 4. Zombies w tunelu (rys. 31) 5. Potwory na farmie (rys. 33) 6. Zestaw potworów chodzenie na jego terytorium (rys. 23) 7. Ochrona przed stalker Fox potwora geometrii docierania (rysunek 9) 8. Ambush bandytów na wyjściu z poziomu (rys. 5) 01_Escape_final.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Spoilery nie działają :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted June 18, 2011 Author Report Share Posted June 18, 2011 Hmm Na białej skorcę jest OK Edit: Nie na czarnej tez jest ok , zaktualizuj flash i jave Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cromm Cruac Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Potwierdzam: na białej nie działają. Błąd javascript-u: Error: $(button).up().down(".bbc_spoiler_wrapper") is undefined Source File: http-~~-//www.stalkerteam.pl/public/min/index.php?ipbv=31007&charset=UTF-8&f=public/js/ipb.js,public/js/ips.quickpm.js,public/js/ips.sharelinks.js,public/js/ips.editor.js,public/js/ips.topic.js,cache/lang_cache/2/ipb.lang.js Line: 218 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lonely Mercenary Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Tak w ogóle to musi być to zawarte w spoilerach? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Кристофер (Kpuc) Posted June 18, 2011 Author Report Share Posted June 18, 2011 Jaka macie przeglądarkę ? Nie opere czasem , na operze tez mi kiedyś spoilery nie działały na forach z tym silnikiem ;/ teraz akurat jestem na FF4.0.1 w ostatnich dniach 2 razy się java aktualizowała i działają bezproblemowo na białej jak i na czarnej skórce , zapytam sie jeszcze kogoś z załogi jak dorwę ;) a teraz podłącze do tematów tekst w postaci wordowskich .doc'ów . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Ja mam najnowszą Opere i spoilery działają wszędzie...napisałem do portalsa to techniczne sprawy..:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
portals Posted June 18, 2011 Report Share Posted June 18, 2011 Dziękuję za informację już zaczyna szukać powodu. Wreszcie przekonwektorowałem bazę do UTF-8 może teraz będzie ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Pobrałem plik na operze działają spojlery. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.