oloo Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Zadanie - uratuj Krugłowa. Wystrzelałem wsio, co się ruszało. Idę do Krugłowa, gadam, wszystko normalnie - mamy iść, więc idę. A ta ruska pierdoła stoi i nic. Wracam, przez pomyłke z bronią - a ten mnie w pysk, zabrał wintara i dalej stoi i nie lezie. W opcjach rozmowy nie ma nic innego, prócz info, że musimy się pospieszyć. Obleciałem wszystko wokół, wytłukłem i tych pod budynkiem i w zasadzce, a ten dalej stoi i nie idzie. Jak go skłonić do ruszenia dupska? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Jeżeli jesteś koło palącego się śmigłowca na Dziczy to po rozmowie z profesorem gdzie padają słowa ...jestem kiepskim wojakiem ty idź przodem....idź wzdłuż ściany w stronę lokomotywy powinien ruszyć za tobą . Jeżeli nie ruszy powtórz lokację od początku..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 Nie ruszył, lokację powtarzałem - to samo. Tak mnie wkurzył, że go odstrzeliłem malakas // zasłużył na karę śmierci za swój upór, ale jest potrzebny w kwestach i ten gość musi przeżyć ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Powtórz grę od sava z przed wejścia na lokację. Krugłow powinien stać za murkiem koło wejścia do tunelu z karabinem rodowym. Jak usłyszysz już prośbę o pomoc to staraj się szybko eliminować przeciwników, ja docierałem do niego jak żył jeszcze przynajmniej jeden z jego ekipy naukowców. Jeżeli nadal będzie stał jak baran - spróbuj opcje handlu. Nie wiem na jakiej grasz wersji i nie podpowiem co ewentualnie dograć... Masz jakiś paskudny bug, NPC-ce traktują Cię jak wyleczeni łaskawie wrogowie. Jeżeli nie spróbowałeś od wczytania sava z przed lokacji to spróbuj. Czasami przegranie RC2 działa cuda ale nie wiem na jakiej grasz wersji? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 Oloo jeszcze taki mały patencik ...spróbuj snem wywołać emisję i zobacz co ten jajogłowy zrobi potem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted September 10, 2010 Author Report Share Posted September 10, 2010 Vorenus, on stoi tu, gdzie powinien. Z jego ekipy uratowałem 3. Handel nie działa. Spróbuję sposobu z emisją, może się uda. PS - Was też walą po pyskach w tej wersji? Najpierw dostałem od Sieryja, teraz od Krugłowa Krugłow ogólnie jest jakiś dziwny. Chodzi, dobija wilczarzy, staje w przypadkowych miejscach, albo siada obok helikoptera i coś popija.. Łazi też przez anomalie, przeszedł przez kontener - pobiegłem za nim i tylko odbiłem się od ściany Przy wyjściu z lokacji - zadanie niezaliczone. Przy wywołaniu zwarcia - nic się nie dzieje, dalej stoi jak słup. Nie ma połowy tekstu, który wygłaszał poprzednio. Raz się udało, to polazł w kierunku helikoptera, zamiast wzdłuż ściany - i oczywiście dał się odstrzelić nadbiegającym. No debil normalnie Próbowałem pół wieczora, wreszcie zastrzeliłem sukinkota ponownie. Głupi = nie powinien się rozmnażać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 To jest błąd. Załatwili go dopiero patchem 1.0005 albo 1.0006. Miałem tak ale w zwykłym Stalkerze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Ano, to masz problem.... uwal całego Stalkera i zainstaluj wszystko od nowa z zachowaniem savów. Ja mam podobny problem z Wolnością - strzelają do mnie po wzięciu misji z Hologramem... Przeinstalowałem całą gamedate z modem i nie pomogło. Jeżeli u Ciebie gamedate też nic nie da - uwal całość - wiem, że to zniechęcające. Żal mi Ciebie... ale napiszę jeszcze raz - jeżeli próbowałeś już kilku sposobów i nie pomogło to trzeba zrobić format C - czyli w odniesieniu do gry, wszystko zainstalować od nowa. Możesz też pogrzebać na rosyjskich forach ale nie wszystkie są tak uporządkowane i przejrzyste jak to (przed ostatnimi zmianami) i ciężko będzie coś znaleźć, do tego język... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted September 11, 2010 Author Report Share Posted September 11, 2010 Parę dni temu instalowałem - SoC 1.0, patch 10004, dopa z linka na naszym forum, spolszczenie i autosave. Nic nowszego nie mam.. Wróć - nie mam tylko tego dodatku - mam jeszcze spawner - też od nas z forum.. Da się powywalać ręcznie, czy podmienić jednak gamedata? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Kto powiedział ,że Autosave jest zgodny z nową Soljanką . Sami robicie głupoty a potem narzekacie ,że grać nie można.Osobiście czytałem już 50 postów z narzekaniami na ten dodatek jeszcze w starej wersji gry... Czy tak trudno jest mieć w PC czystą grę ,bez zbędnych rzeczy..? Sam widzisz że masz problem za problemem więc po co to ciągnąć dalej ... Nie bierz tego do siebie...posty mają służyć też innym i mają szerszy kontekst. Co do dodatku ..nie jest do końca pewne czy to on powoduje te błędy. U Ciebie jest to prawdopodobne ponieważ masz tylko ten dodatek i sporo błędów w grze . Jeżeli jeszcze ktoś będzie grał z tym dodatkiem i problemy się powtórzą oficjalnie będzie to napisane na forum... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted September 11, 2010 Author Report Share Posted September 11, 2010 Nikt nie pisał, że autosave będzie zgodny. Ale nie znalazłem też info o niezgodności. Teraz zaś można takowe podać, prawda?, Nie mam przecież pretensji - podaję tylko fakty. Dzięki temu być może ktoś inny uniknie moich błędów, a od tego jest forum, jak myślę.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Zachowaj zapisy... wyczyść grę , wyczyść rejestr(ważne) , postaw czystą grę 1004 potem kolejność już znasz... Dlaczego .? miałeś w logu błędu wpis o rejestrze gry. Jeżeli tego nie zrobisz problem może pozostać..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oloo Posted September 11, 2010 Author Report Share Posted September 11, 2010 Ok, dzięki, będę zaraz kombinował. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henio Posted December 7, 2010 Report Share Posted December 7, 2010 Problem z blokującymi się w miejscu NPC-ami pojawił się chyba po raz pierwszy w gołym AMK( skrypt odpowiedzialny za unikanie anomalii przez npc-ów), w Ukrytych ścieżkach potrafi się tak Kieł blokować w Prypeci (tu nie wiem co) , w Ukrytych rozwiązaniem jakie znalazłem było wybicie samemu wszystkich przeciwników na trasie kła - wtedy ruszał W przypadku Solianki miałem też problem z Krugłowem zfreezował się koło żurawia, w miejscu gdzie w podstawce w nieskończonośc respią się dwaj snajperzy najemników. Rozwiązanie było naprawdę prozaiczne - jeden z najemników, których mieliśmy odeprzeć koło żurawia zaklinował się w niedalekiej okolicy na trupie Pseudogiganta ( nie wem skąd tam ten trup się wziął). Może spróbuj przelecieć okolice ostatniej walki w razie potrzeby i dalej, wyszukując jakiegoś marudera. Jednak nie wiem, czy to ma coś wspólnego z twoim problemem u ciebie dochodzi irracjonalne zachowanie Krugłowa w ogóle. ---------------------------------------------------------------------------------- Jeszcze jedna ważna rzecz quest sie uaktywnia po śmierci wilczarza to taki błąd podstawki i nikt tego w modach nie naprawił bo wilczarz ginie , krugłow zaczyna swoją kwestię a potem martwy wilczarz nagania na nas przez radio najemników ------------------------------------------------------------------------------------- I ten dziwny zasięg wyczuwania npców z dalekiej odległości to jakiś osobny skrypt musi być bo nie zauważyłem zmian Transparency Treshold ani Visibility Treshold takich żeby pozwalały npcom tak reagować (tym questowym) a ten zwykły zasięg widzenia to mają nawet mniejszy chyba niż w podstawce myślę że te bajery z Krugłowem to wina AMK od tego moda zaczęły się takie hocki-klocki z npcami ------------------------------------------------------------------------------------------------ Tolik idzie dalej jak się wszystkie psy pozabija inaczej albo stoi albo lata koło drzewa i dyszy:) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted December 8, 2010 Report Share Posted December 8, 2010 Zgadza się.Ja też zauważyłem że NPC-e potrafią sie zaklinować.Zawsze wtedy patrzę w którym kierunku są zwróceni i idę szukać wrogów.Szczytem był Tolik na Kordonie w Zewie Monolitu czy też w Ukrytych Ścieżkach.Trasę od przejścia na Wysypisko do mostu pokonywało sie przez pół godziny bo koleś blokował sie przy każdym krzaku.Dopiero później załapałem że można go zostawić .Myślę że jest to związane że tak powiem z zasięgiem widzenia NPC-a. Gość po prostu widzi wroga co z tego że jest to kilometr dalej i zasłoniete pięcioma budynkami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pani Wyrwiflak Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Utknęłam podobnie jak Oloo, Krugłow nie chce się ruszyć. Zanim zacznę po raz kolejny, teraz już z Baru, przed przejściem, spytam na wszelki wypadek: czy przed fleszką Krugłowa muszę bezwzględnie zrobić lab w Dolinie Mroku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Tak ,musisz bezwzględnie zrobić X18 w Dolinie Mroku. A w ogóle- Skąd takie pomysły? A później zdziwienie że nie ma przejścia na Bagna. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pani Wyrwiflak Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Korn, pomysł stąd, ze nie mam z czym iść na x18. :( Zero amo, więc kombinowałam nad zdobyciem patronow przy okazji Krugłowa. No trudno, dzięki za ważne info. O przejściu pamietam, nie w tym rzecz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Początek Soljanki najlepiej robić zgodnie z linią fabularną z podstawki, dopóki nie dostaniemy questu na nowej lokacji to tam nie wchodzimy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pani Wyrwiflak Posted July 29, 2011 Report Share Posted July 29, 2011 Na to wychodzi, dzięki. :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.