trurl3 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Dopełnienie jest dopełnieniem, nie ma tam żadnej bety. Liczy się wyłącznie data dopełnienia. A to, że sama Soljanka jest jeszcze nieukończona i że będą następne dopełnienia - to zupełnie inna sprawa. Co do brakujących plików - zauważyłem, że wersja polska domaga się kilku plików .xml więcej i nawet mam je w osobnym folderze na wszelki wypadek. Ale w RC3 te pliki są dodane. To zależy od podstawki, bo instalując Nowy Scenariusz 5 - Zew Monolitu też musiałem te pliki dodawać - wymaga ich postawka. EDYCJA// Właśnie zacząłem montowanie nowej instalacji Soljanki dokładnie według powyższego wzoru. UWAGA!!------------------------ Dzięki pomocy kolegi assasin okazało się, że faktycznie jest błąd - różnią się w treści pliki oryginału i te wprowadzane przez polonizację. Prawdopodobnie umknęło coś , co powinno być dodane przez Dopę. Jeszcze dokładnie nie wiem w ilu plikach, ale jedno miejsce już nalazłem. Po przeanalizowaniu plików dam znać. Mogło to powodować problemy z przejściami i komunikat o otrzymaniu przejścia nie pokazywał się nie dlatego, że nie przetłumaczyłem go, ale dlatego, że nie zostały spełnione warunki do otrzymania przejścia, chociaż zadanie zostało niby zaliczone. Dla kolegi assasin - duża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
assassing Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Tak niczym więcej. Dochodze do mometu kiedy mam oddać walizke w wersji ze spolszczeniem i jeśli ja oddam ikona nie pojawia sie, a jeśli tuż przed oddaniem zasejwuje wczytam ten sam save w wersji bez spolszczenia (niczym wiecej sie nie różnią tylko tym że po kompletnej instalacji nie wgrywam spolszczenia) i oddam walizke ikona pojawia się i dodaje przejście, potem znów sejwuje, podmieniam folder gamedata na wersje z wgranym spolszczeniem i po wczytaniu mam polski opis rozmowy z barmanem i na pda dodane drogi a w histori i encykolpedji pojawiają sie normalnie przetłumaczone wpisy, droga nie znika, już jest moge grać dalej. Ta metoda działa przy dodawaniu wszystkich przejść które otrzymuje sie po wykonaniu misji nie tylko tego, czyli tak jak pisałem na bagna, z kordonu na agroprom i wielu innych. PS od tej chwili by nie było nieporozumień bede używał nazwy dopełnienie zamiast beta. Dziękuje za butelke jak uda sie poprawić spolszczenie to mam nadzieję że wypijemy ją razem z kolegą trurl3 na zdrowie wszystkim użytkownikom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Przepraszam, wiem, odgrzewam stary temat. Jednak cieszę się jak dziecko, bo utknęłam na braku przejścia na MW i poprawka zadziałała. Bardzo dziękuję panom, którzy podjęli trud naprawy tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTRR131 Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 assassing bomba tylko szkoda ze nie cztery tygodnie temu,ja przez ten blad dwa razt gre zaczynalem.W nowej wersji a prawie jestem na ukoniczeniu niema bledow z przejsciami oprucz jednego atp prypec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dziwne są coś te problemy z przejściami. Jak na razie (odpukać w niemalowane) nie doświadczyłem (czegoś tak poważnego jak Wy) podczas mojej gry, a już trochę po Zonie w Soliance biegam ... Jedynie nie pojawiło mi się przejście z Agropromu na Kordon po wzięciu dokumentów na agropromie (dokumenty te miały spowodować pojawienie się przejścia), ale grałem jeszcze wtedy na poprzednim spolszczeniu (tym przed 10.10.10). Co ciekawe nie pojawiło sie ono również, gdy dodałem te dokumenty do sprzedaży u Sidora i kupiłem od niego http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/confused.gif. Może trzeba je dodać Adrenalinie do sprzedaży i wtedy się pojawi przejście ? Muszę spróbować, bo może miejsce spawnu dokumentów ma znaczenie ... Nie jest to kluczowe przejście i da się bez niego grać Drugi mój problem z przejście też nie ma znaczenia kluczowego, bo dotyczy teleportu na Prypeć, który miał utworzyć Kuchmistrz po wykonaniu dla niego kwestu na 10 głów tuszkanów i 10 wódek. Kwest zrobiłem, ale Kuchmistrz nie ma zamiaru wywiązać się ze swej części umowy i powtarza tylko w kółko - Jaki teleport ? Ale OK, da się bez tego grać, więc nie marudzę. Poza tym jak dotąd wszystko działa (nie sprawdzałem jeszcze kwestu na skarb i Pieczary (i już się boję ... ). Z błędów Solianki przytrafiło mi się wpadnięcie kontenera dla Dzika w tekstury przy śmigłowcu, tajemnicze zaginięcie czwartej części dokumentów dla Akima i dwóch rubinowych bateryjek z plecaka, brak polskiego opisu przy częściach ciała dwóch nowych potworów - zombi babki i bibliotekarza (na razie spotkałem go dwa razy i oba BARDZO dobrze pamiętam, bo walka była epicka - gościu przyjął na klatę RPG i ze 100 pocisków do PK zanim padł) i od czasu do czasu (zwłaszcza po emisji lub czasie strachu) przytrafia mi się zacinanie postaci kluczowych - nie można z nimi pogadać (pomaga quickload lub ponowne wejście na lokację). To, że co jakiś czas gra wywala do puliptu przestałem traktować jako problem - taki już urok Solianki. Moja wersja gry jest nieco pokręcona (od razu zaznaczam, że mam oryginał ) - gram na wersji ENG z patchem 1.004, wrzuconym plikiem spolszczenia z polskiego oryginału, Soliankę z dopą, patchami, dodatkami i spolszczeniem (starym) mam z torrenta, nowe spolszczenie pobrałem z pobieralni i zainstalowałem na stare, bez zaczynania nowej gry. PS - czy ktoś wie do czego można wykorzystać części bibliotekarza (poza tym, że można je np.: u Barmana za kupę hajcu sprzedać) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dlaczego nie ma przejścia z radaru na mw? Po Łukaszu polazłam na anteny zoabczyć oko moskwy ale powrót jest niemożliwy ponieważ wpadam z odmęty szarości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jeżeli go nie masz to znaczy ,że go nie odkryłaś... Przyznam się ,że ja też nie miałem tego przejścia w ogóle .....wracaj przez DM lub Jantar... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 W ogóle?? Latałeś dookoła za każdym razem? O_o Ja jestem stara i leniwa... nie chcę tak. ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Nie całkiem tak jak myślisz ...sprawę załatwia później teleport Streloka, który zawsze z każdego miejsca przenosi na Magazyny Wojskowe...wówczas chodzenie tam jest zbędne. Poszukaj w poradniku kto i za co daje przejście z Radaru na Magazyny...może tutaj koledzy pomogą i podpowiedzą...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 trurl3 przetłumaczył i uporządkował bardzo przydatny poradnik, warto mając kłopoty fabularne do niego zaglądnąć: Z Radaru Spoiler (Click to Hide) 1.Do Doliny Mroku. Informacja znajduje sie w wagoniku, w zakatku na szczycie mapy, gdzie ukrywają się Najemnicy. 2. Na Jantar. Sidorowicz poprosi, żęby ukradzioną z posterunku walizkę zanieść Barmanowi. Oddacie ją, i Barman powie wam o przejściu. 3. Na Magazyny Wojskowe. Można kupić u informatora w Barze, po wyłaczeniu Mózgozwęglacza. 4. Do Warlabu. Otrzymacie przy pierwszej rozmowie ze "zmartwychwstałym" Kłem. 5. Do Czerwonego lasu. Powie Kieł, ale najpierw trzeba przynieść Zacharowi PDA Francuza i pożegnać się z Panterą w Warlabie. Ten informator w Barze nazywa się Kabel, jest ubrany w płaszcz Bandytów i stoi po lewej stronie lady baru. Warto z nim pogadać bo ma recepty transmutacji artefaktów, zwłaszcza ci którzy nie mają artymodyfikatora powinni zainteresować się Kablem. Idź do Baru Pani Wyrwiflak i pogadaj z Kablem, jeżeli wyłączyłaś mózgozwęglacz, to po rozmowie z Kablem przejście będzie stało otworem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Dzięki Vorenusie...sam skorzystam przy najbliższej okazji...co Weteran powie to święte takie prawo Zony.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pani Wyrwiflak Opublikowano 4 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 co Weteran powie to święte takie prawo Zony.... sama prawda. Dzięki, będę grzecznie korzystać z poradnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yurek Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Samo pogadanie z Kablem nic nie da. Trzeba się na to spotkanie finansowo przygotować - o ile dobrze pamiętam, to cena za informację o przejściu wynosi 150 000 "putinów". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 5 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Ma się rozumieć Yurek, działalność charytatywno-społeczna jest tylko na S.T.A.L.K.E.R.TEAM.:zsrr: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptero Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam wszystkich stalkerów. Chciałbym się podzielić moim rozwiązaniem problemu braku przejść na inne lokacje. Gram z tym draństwem już jakiś czas, już miałem dać se spokój, aż wpadłem na pomysł. Mam zainstalowane dwie wersje solianki. Polską z dodatkami i innymi szykanami, gdzie nie pojawiają się przejścia, ani z baru na magazyny, ani puźniej z jantaru itd. Oraz wersję rosyjską tylko z powiększonym udźwigiem (nie lubię latać w tę i z powrotem) w której przejścia jak najbardziej się pojawiają. W tej wersji w jednym pliku mam zmieniony katalog savegame, który wskazuje savegamy z polskiej wersji. Tylko muszę pilnować by przed każdym przekazaniem mi przez NPCa nowych przejść, nagrać quicksava, wychodzę z polskiej wersji, uruchamiam radziecką, (mam na pulpicie dwa skróty), przechodzę odpowiedni dialog, TYLKO ten z nowym przejściem, bo na niektórych innych wywala. Nagrywam. Przechodzę do polskiej wersji, wczytuję i gram dalej. Niewygodne, ale nie częste. Musiałem zacząć grę od początku. Zobaczymy jak będzie dalej, na magazyny działa. To mój poerwszy post. Proszę o wyrozumiałość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Bardzo ciekawe spostrzeżenie petro.. W jakiej wersji masz teraz moda z dopą 14.08, czy starszą 19.04...? Napisz jeżeli możesz co dokładnie masz zainstalowane..patche, polonizacja itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptero Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Solianka 19.04 Uaktualnienie 14.08.2010 Patch 20.08.2010 + 03.09.2010 Polonizacja RC3 do Narodnoj Soljanki z 19.04.10 + dopa 14.08.10 + patch z 20.08.10 (obowiązkowy) + patch z 03.09.10 - to ze spolszczenia (readme.txt) 21 slotów autosave własnoręcznie poprawiony udźwig (do 10000 kg.) W kilku miejscach towar ślicznie rozsypuje się z plecaka, tworząc malownicze kółeczko wkoło postaci. Omijam te miejsca. Łukiem. Niedużym. Wprawdzie często wylatuje do pulpitu przy przechodzeniu na inną lokację, ale po ponownym uruchomieniu jestem już w nowej lokacji. Przyzwyczaiłem się. http://www.stalkerteam.pl/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/wodka.png Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 16 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Polonizacja RC3 do Narodnoj Soljanki z 19.04.10 + dopa 14.08.10 Jak dobrze zrozumiałem masz starą wersję spolszczenia, która zawierała błąd z przejściami...powinieneś pobrać najnowszą 13.11.2010 , ale będziesz musiał rozpocząć nową grę. Sam oceń czy jest to opłacalne na Twoim etapie gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptero Opublikowano 19 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Aaaa. Faktycznie. Ale nie chce już mi się zaczynać od nowa, chyba że coś się sp.. tego no zepsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.