Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przy grze na wysokich rozdzielczościach może być kłopot z wyświetlaniem na ekranie niektórych wiadomości tekstowych. Na pewno wszystko dobrze działa na hudzie 16x9 od serafim12, podczas gry z rozdzielczością 1280x800. Na wyższej rozdziałce są problemy.

Nawet z poprawką z 1 postu na wyświetlanie SMS ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wersję 1.000 więc nie ma kłopotu. Będę testował mój ulubiony Orkal Hud od Serafim12..znalazłem gotową adaptację dla Soljanki z Patch 3.09...powinna działać z tym dodatkiem. Plus adaptacji to gotowe już poprawne zmniejszone okienka inwentarza (odpowiednik mini cell dla CoP) i slot na 21 artów. Jeżeli nie będzie problemów wstawię do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o nim mowa to jest Orcal Hud z okrągłą mapą znany mi już dawno. Grałem na nim całą Solę. Nie miałem Irfan View i nie widziałem tekstur .dds. Teraz na spokojnie można to instalować. Dzięki za info.

Mod oczywiście wystartował od ręki. Pierwsze fotki ...

Nowy HUD................................................Trup żołnierza pod mostem.....................Poprawiony SMS

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

Były uwagi o rozdzielczości ekranu. Zobaczymy bo gram w FullHD 1920x 1080. SMS na 1-ym foto wyświetlił się normalnie, ale za nisko i z małą czcionką.

Poprawka SMS dla monitorów 16/9 powiększa czcionkę o 2 punkty, przez co zmienia położenie wiadomości i wszystko jest w najlepszym porządku.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga dla grających w OOP. Po wykonaniu wszystkich zadań Dzika w Dolinie Mroku dostajemy między innymi namiar na schowek na Magazynach Wojskowych. W tym schowku znajdziemy kawałek mapy z zaznaczonym przejściem z Agropromu na Bagna. NIE OTWIERAJCIE TEGO PRZEJŚCIA. Wszystko wskazuje na to że odnalezienie tego przejścia jest powiązane z jedną z nowych linii fabularnych, sęk w tym że tą najważniejszą, owierającą nowe lokacje. Jeśli przejście będzie wcześniej otwarte nie zaliczy się jedno z podzadań, co zablokuje daną linię fabularną. Jeśli już macie rzeczony kawałek mapy, by nie kusić losu najlepiej wrzucić ją do jednego ze schowków i zapomnieć. Postaram się usunąć tą mapę ze schowka Dzika w kolejnym patchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.