kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Bo Ty nie wypuszczasz bety... Ja wolę wypuścić. Brakujące tekstury w logu sobie sprawdzę. Wpisy do mp_ranks mam już prawie gotowe. Tekstury zaraz zrobię. Na jutro może będzie gotowe - mam też inne rzeczy do roboty :) W sumie mogę dodać kombinezony, tylko znowu to babranie się ze współrzędnymi - o ile sama czynność nie jest trudna, to muszę wiedzieć, która ikona jest do którego kombinezonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Junx wstaw swojego lub powiedz jaki to mod to z miłą chęcią pomogę w testowaniu. Ja zawsze lubię pomagać to i pomogę tobie. Mam na zbyciu trochę czasu i to nawet dziś. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 @ Waler11 tak się składa, że mój mod już od dawna jest na forum :P http://www.stalkerteam.pl/topic/4026-autumn-aura/ Teraz sprawdzam stabilność i jest bardzo stabilny :) @ Kubekpop: Nie wiem ile twój mod "waży", ale pewno troszkę ma wagi. Mój ma ponad 2 GB już, więc troszkę waży już swoje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wiesz teraz mam nie za wiele czasu masa pracy w domu i nie miałem czasu tak szukać. Dziś paskudna pogoda więc mogę posiedzieć i pograć. Zaraz zobaczę tego twojego moda to powiem co i jak. Ale linka do twojego moda to nie widziałem. Ale za to znalazłem taki sam mod ale innego autora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 @ Waler11: Jest tutaj @ Kubekpop: Czy zamierzacie dodać jeszcze jakiś bronie oprócz tych co już są? "Rozdacie" je do NPC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 A którą wersję polecasz bo jest starsza i nowsza ? Sorki to jednak spoiler do filmików z gry widocznie jeszcze nie wstawiłeś moda do testów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 @Junx, jak Cię znam, to Ty sobie sam poradzisz, a ten chłopak prosi o pomoc, więc mu jej udzielają. A tak przy okazji tego tasaka. Może ma w opcjach wpisane false, zamiast true i funkcja nie kacza. Zgaduję teraz, ale to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Miecio każdemu trzeba czasem pomóc. A ty mnie nie uczyłeś jak spolszczać pliki do modów?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Nie planowałem dodawania ich do innych NPC. Robota to żmudna i nie posiadająca głębszego sensu, jako iż ten mod ma nie wpływać na gameplay. Więc nie. Ale za to planuję dodać nowe pancerze (znane z DSOTE i TFW). I jaką pomoc macie na myśli? Że w testach, czy z tym tasakiem?? Z tasakiem sobie poradzę (chyba) ;) [EDIT] O! Udało się. Edytowane 31 Maja 2012 przez kubekpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pancerze to dobre posunięcie lub jeszcze lepsze zrobić do niego spawner i zamiast wszystkich klamotów wrzuciło na raz można by poszczególne modele ze spamować. Co ty o tym myślisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Obecne rozwiązanie jest tylko na czas testów. W finałce będzie albo spawner albo u handlarzy, choć raczej spawner, bo dodawać do każdego handlarza to mi się nie chce :P Jutro po południu i w nocy popracuję nad tym. I w sobotę... A potem już tylko fixy... I da się do slotu 1 przypisać więcej niż 1 broń? Bo teraz to, co pierwsze dostaniemy - nóż albo tasak - to to się zablokuje w tym slocie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Powiem tobie że jako spawner to by wyglądało nawet fajnie, ale ty się nie sugeruj moim zdaniem tylko rób wedle twojego gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 (edytowane) Powiem tak - czasem może się wydawać, że się sugeruję czyimiś sugestiami, ale zazwyczaj robię to, co wygodniejsze i łatwiejsze (no, chyba, że publice naprawdę na tym zależy, to wtedy się staram). I tu przeważa @Junx, który jak się uprze, to coś zrobi... Ja tam zawsze idę najkrótszą drogą. I nie jest mi z tym źle. Zawsze ktoś mi pomoże i to mi się podoba :) Mógłbym wiele więcej, ale nie chce mi się uczyć. Nie mam czasu :P Do SDK nie chce mi się konwertować tekstur do tga, a edycja samego all.spawn jest zbyt żmudna :) Portowanie tekstur z SoC do CoP też nie jest dla mnie :D I tak uważam, że wiele osiągnąłem. To tyle wyjeśnień mojego systemu :) I mam jeszcze kilka pomysłów co do broni. Edytowane 31 Maja 2012 przez kubekpop 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Z góry dzięki za miłej słowa :) Z czytania wywnioskowałem, że nie lubisz dawać do NPC nowych broni, ja bym mógł dodać je bo to nie jest trudne jeżeli będziesz chciał to mogę im rozdać po zakończeniu dodawania broni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Mógłbyś dodać niby, tylko musimy się zastanowić, czy warto. Bo trzeba by opracować jakąś tabelę, jaka frakcja używa jakich broni itp... A da nam to tylko możliwość podniesienia broni, którą możemy sobie zespawnować. Dzięki za ofertę, przemyślimy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Jak coś to pisać to się dostosuje to "tabeli". Z mojej strony taka mała sugestia: Dla każdej mapy odpowiednia "paczka" broni, żeby każda była na innej mapie i nigdzie indziej (nie licząc handlarzy), ale to tylko mój pomysł... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pomysł dobry. Rzecz w tym, że to jest arsenal, który dodaje bronie dla dodawania. Możemy mu w sumie zmienić cel na urozmaicenie rozgrywki o nowe bronie. Mogę przygotować te tabele, jak będziesz chciał, to porozstawiasz. I dostaniesz credita :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Skończcie na spokojnie i wtedy pogadamy, ja mam ze swoim modem pracy trochę i robię dziś kolejny gameplay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 31 Maja 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 A i tu moja jedna taka mała porada jeśli można. Gram już trochę tz. kilka lat i dobrze by było gdybyście przy tym owym rozdawaniu broni zostawili kilka egzemplarzy dla głównej postaci i tylko dla jej użytku. 1 punkt unikalna broń tylko dla was 2 możliwość kalibracji i nie ma strachu że np. Bronek z monolitu będzie miał także taką broń i nas z niej postrzeli. 3 punkt to sama satysfakcja z posiadania unikatu. I tu podam przykład w soliance taką bronią jest AK Striełoka. Ale zrobicie jak uważacie to tylko pomysł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Ikony i mp_ranks gotowe. Spawnerem zaraz się zajmę. Mogę mieć problemy z nazwami i opisami... Tekst źródłowy jest po Rosyjsku, a nie wiem, skąd wziąć podstawowy opis... Może dam i do nazwy i do opisu "NAZWA_BRONI"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Część broni na pewno się powtarza w większości modów. Zapytaj się autorów spolszczeń do modów SoC, czy możesz "pożyczyć" spolszczenie broni np. Solianki dam głowę, że większość broni tam się znajduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waler11 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 W soliance jest dostępna cała prawie broń używana po wszystkich modach jeśli będziesz miał problem z nazwami broni pisz do mnie na pw to pomogę ile będę mógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 1 Czerwca 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 (edytowane) Zaraz będę się bawił z tymi opisami, a na razie kolejne screeny (z innej perspektywy). Tekstury są wszystkie (choć gra się pluje, że niby nie ma, ale w katalogu są :/), mp_ranks gotowy, ikony gotowe, spawner gotowy. Praktycznie wszystko prócz opisów i ulepszeń, ale ulepszenia to w późniejszej fazie, jeśli w ogóle, choć raczej by się przydały. [EDIT] https://www.dropbox.....0 pre-final.7z Oto wersja pre-final, bez nazw i opisów. A co jest, to opisane wyżej. [EDIT2] Wstrzymuję prace nad tymi opisami, gdyż mam inną robotę (która może Wam się spodoba). Jak będę miał chwilę, to może to uzupełnię, ale chętnie przyjął bym pomoc w postaci dodania tego :) Edytowane 6 Czerwca 2012 przez kubekpop 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubekpop Opublikowano 22 Października 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2012 (edytowane) W tym tygodniu postaram się wykończyć tą wersję i wydać initial release :) A potem zrobię Armor Moda i połączę. Mam niby w szkole trochę roboty, ale akurat jest troszeczkę spokoju w ciągu najbliższych dwóch tygodni :P I zaznaczam, że wszystkie moje mody dostaną update w ciągu najbliższego miesiąca, tj. -DSOTE CS -DSOTE COP -Arsenal Mod CS -WZ dla TFW // https://www.dropbox....uap/gamedata.7z Oto przedpremierowa wersja, proszę o przetestowanie. Jak wszystko będzie dobrze, zmienię notkę w menu głównym i wrzucę jeszcze raz :) I proszę nie pisać o nielicznych przypadkach, gdzie broń jest skierowana ku górze, bo i tak nie potrafię tego poprawić (jak się bawię tym to albo nic nie daje, albo daje za dużo). A nie przeszkadza to w grze. Testować na 1.5.10 /// Oto link do najnowszej wersji, mam nadzieję, że w trakcie uploadu nic się nie uszkodziło... https://www.dropbox....bn/ARS-CS-11.7z (proszę o połączenie posta z poprzednimi, nie edytowałem, gdyż nie pokazało by się w nowych postach, a premiera nowej wersji jest raczej ważna) Edytowane 10 Listopada 2012 przez malakas 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Czy jest to wersja finalna jeżeli tak dodaj link również do 1 postu...jak sądzę to mod narzędziowy i działa również na wersji PL ...trzeba uzupełnić opisy i można wstawić do działu modów PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.