Radioaktywny Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Ciekawie to wygląda... Grał ktoś, może coś o tym powiedzieć?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted June 14, 2012 Report Share Posted June 14, 2012 Warto pobrać paczkę siedmiu HUD dla moda..jest tam masa fotek ze sprzętem dodanym przez mod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 Podstawowa trudność to język rosyjski moda, dużo wiadomości jest podawanych na ekranie.To tylko część opisu przejścia a dokładniej podpowiedzi. Dodatkowy link do moda razem z patchem http://www.getzilla....tchem_1.7z.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stalkervolf Posted June 15, 2012 Report Share Posted June 15, 2012 WItam Nie podmieniałem plikow bin, a mod chula. Na razie biegam po Kordonie i "bawie" się z pseudopsami , wynik 3:0 dla nich :( Ak-74u mocniejszy od 74M , ciekawe ;) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 17, 2012 Report Share Posted June 17, 2012 (edited) Patch kumulatywny http://ifolder.ru/31141144 , http://narod.ru/disk/53100948001.6ceb8996ffd425df6c5a5e92654dcda8/kumul_patch_sh.7z.html Edited June 17, 2012 by czernobyl10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Mod jest naprawdę niesamowity i graficznie i fabularnie. Brak zadań z podstawki. Przejścia na nowe lokacje pojawiają się w miarę wykonywania zadań. Na Wysypisko pojawia się po znalezieniu głowy Sidora i dopiero wtedy można wykonać zadanie Wasiliewy, które pojawia się na samym początku rozgrywki. Przed wejściem na Wysypisko pojawia się stado pijawek w tym 2- nazwałem je ogniste, trzeba je wytłuc bo będzie problem z powrotem na Kordon (siedzą od razu przy wejściu kiedy zaloguje się autosave w czsie powrotu). Ale numer stulecia to bagna. Pojawiłem się na lokacij a tam atakuje mnie oddział wehrmachtu przy akompaniamencie skocznego marszu wojakowego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Hehe..skąd się tam Wehrmacht wziął ? :D możliwe że ma jakieś powiązanie z zoną, ale przecież to nierealne ;) aj..narobiłeś mi smaka aby zagrać w tego moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 19, 2012 Report Share Posted June 19, 2012 Niemcy to pikuś. Po przedostaniu się do bazy Czystego Nieba, po queście dla Kostii, losowo wyłażą z portalu, tuż za tobą różne wynalazki: zombi , coś w rodzju Alfy z SGM, trupy poległych Stalkerów (z dobrą bronią). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
korn06 Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 W Soliance OOP występowali żołnierze Wehrmachtu o takim samym wyglądzie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 20, 2012 Report Share Posted June 20, 2012 Ciekawe jest zadanie od Kostii: Biorę od Kostii art czrna dziura. Mechanik ekologów tworzy własny teleport - w 1 stronę. Odchodzę trochę dalej i wyrzucam swoją czarną dziurę. Tworzy się 2 teleport. Wchodzę do portalu 1 (Kostii). Przenosi on na bazę CN. Włażę na dach domku mechanika i wskakuję na drzewo które jest od strony Bagien. Na drzewie jest plecak a w nim kolejny art czarna dziura. Następnie idę do pokoju gdzie w podstawce CS budzimy się na początku gry i tam w plecaku są absoluty dla Kostii. Zabieramy i idziemy na plac. Tam wyrzucamy na glebę 2 art czarna dziura i tworzy się teleport. Po wejściu w niego przenosimy się na bagna do Kostii.Teleporty z i do bazy zostają już na stałe. // Mam problem. Zdobyłem SVD Tigr - broń unikalna. Nie mogę z niej oddać strzału- lewy i prawy klawisz myszy działa jako spojrzenie przez lunetę, definicję strzału w menu gry - lewy myszy. Podobny problem miałem w NS przy unikalnej broni i wtedy odpuściłem. Czy ktoś wie co z tym zrobić ? Bardzo proszę o radę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 W Tajnych Ścieżkach 2 update final, wprowadzili taki myk przy kilku broniach, że trzeba je najpierw odbezpieczyć. Robiło się to bodajże klawiszem 0. W każdym razie był to klawisz odpowiedzialny za tryb strzału. Pojedyńczy, serie,itp. Może tu jest to samo? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cichy Posted June 21, 2012 Report Share Posted June 21, 2012 (edited) Niestety to nie to - sprawdziłem. Czytałem o problemach z karabinem kat w NS. Też było to samo ale zarzuciłem. Broń jest questowa (likwidacja snajpera polującego na Wasiliewe i ekologów w Kordonie) ale skorzystałem ze zwykłego SWD i jakoś poradziłem. Dzięki Edited June 21, 2012 by cichy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted June 22, 2012 Report Share Posted June 22, 2012 Będzie patch kumulatywny nr 2. W patchu będą poprawione wyloty po wczytaniu autosejva na Bagnach,przerobiony all.spawn i inne poprawki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.