Radioaktywny Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ciekawie to wygląda... Grał ktoś, może coś o tym powiedzieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 14 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Warto pobrać paczkę siedmiu HUD dla moda..jest tam masa fotek ze sprzętem dodanym przez mod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Podstawowa trudność to język rosyjski moda, dużo wiadomości jest podawanych na ekranie.To tylko część opisu przejścia a dokładniej podpowiedzi. Dodatkowy link do moda razem z patchem http://www.getzilla....tchem_1.7z.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalkervolf Opublikowano 15 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 WItam Nie podmieniałem plikow bin, a mod chula. Na razie biegam po Kordonie i "bawie" się z pseudopsami , wynik 3:0 dla nich :( Ak-74u mocniejszy od 74M , ciekawe ;) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 (edytowane) Patch kumulatywny http://ifolder.ru/31141144 , http://narod.ru/disk/53100948001.6ceb8996ffd425df6c5a5e92654dcda8/kumul_patch_sh.7z.html Edytowane 17 Czerwca 2012 przez czernobyl10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Mod jest naprawdę niesamowity i graficznie i fabularnie. Brak zadań z podstawki. Przejścia na nowe lokacje pojawiają się w miarę wykonywania zadań. Na Wysypisko pojawia się po znalezieniu głowy Sidora i dopiero wtedy można wykonać zadanie Wasiliewy, które pojawia się na samym początku rozgrywki. Przed wejściem na Wysypisko pojawia się stado pijawek w tym 2- nazwałem je ogniste, trzeba je wytłuc bo będzie problem z powrotem na Kordon (siedzą od razu przy wejściu kiedy zaloguje się autosave w czsie powrotu). Ale numer stulecia to bagna. Pojawiłem się na lokacij a tam atakuje mnie oddział wehrmachtu przy akompaniamencie skocznego marszu wojakowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Hehe..skąd się tam Wehrmacht wziął ? :D możliwe że ma jakieś powiązanie z zoną, ale przecież to nierealne ;) aj..narobiłeś mi smaka aby zagrać w tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 19 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Niemcy to pikuś. Po przedostaniu się do bazy Czystego Nieba, po queście dla Kostii, losowo wyłażą z portalu, tuż za tobą różne wynalazki: zombi , coś w rodzju Alfy z SGM, trupy poległych Stalkerów (z dobrą bronią). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 W Soliance OOP występowali żołnierze Wehrmachtu o takim samym wyglądzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Ciekawe jest zadanie od Kostii: Biorę od Kostii art czrna dziura. Mechanik ekologów tworzy własny teleport - w 1 stronę. Odchodzę trochę dalej i wyrzucam swoją czarną dziurę. Tworzy się 2 teleport. Wchodzę do portalu 1 (Kostii). Przenosi on na bazę CN. Włażę na dach domku mechanika i wskakuję na drzewo które jest od strony Bagien. Na drzewie jest plecak a w nim kolejny art czarna dziura. Następnie idę do pokoju gdzie w podstawce CS budzimy się na początku gry i tam w plecaku są absoluty dla Kostii. Zabieramy i idziemy na plac. Tam wyrzucamy na glebę 2 art czarna dziura i tworzy się teleport. Po wejściu w niego przenosimy się na bagna do Kostii.Teleporty z i do bazy zostają już na stałe. // Mam problem. Zdobyłem SVD Tigr - broń unikalna. Nie mogę z niej oddać strzału- lewy i prawy klawisz myszy działa jako spojrzenie przez lunetę, definicję strzału w menu gry - lewy myszy. Podobny problem miałem w NS przy unikalnej broni i wtedy odpuściłem. Czy ktoś wie co z tym zrobić ? Bardzo proszę o radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 W Tajnych Ścieżkach 2 update final, wprowadzili taki myk przy kilku broniach, że trzeba je najpierw odbezpieczyć. Robiło się to bodajże klawiszem 0. W każdym razie był to klawisz odpowiedzialny za tryb strzału. Pojedyńczy, serie,itp. Może tu jest to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 (edytowane) Niestety to nie to - sprawdziłem. Czytałem o problemach z karabinem kat w NS. Też było to samo ale zarzuciłem. Broń jest questowa (likwidacja snajpera polującego na Wasiliewe i ekologów w Kordonie) ale skorzystałem ze zwykłego SWD i jakoś poradziłem. Dzięki Edytowane 21 Czerwca 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Będzie patch kumulatywny nr 2. W patchu będą poprawione wyloty po wczytaniu autosejva na Bagnach,przerobiony all.spawn i inne poprawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.