kondotier Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Kilkakrotnie wyleciałem do pulpitu na Jantarze bez Fatal Error, następującej sytuacji. Teleportuję się do bunkra, zabijam wartownika i nawet gdy Sacharow pojawiający się w bunkrze wyłączy osłonę - ginę. Raz chimera innym razem strzały, lub Sacharow mimo wysłania wiadomości się nie zjawia. Ale nie to jest problemem. Gdy próbuję wznowić grę z ostatniego pełnego zapisu, mam wylot w trakcie synchronizacji z takim zakończeniem logu: Serwer: Łączenie... * phase time: 18 ms * phase cmem: 321869 K Synchronizacja... * phase time: 17 ms * phase cmem: 321869 K * [win32]: free[2844728 K], reserved[106120 K], committed[1243392 K] * [ D3D ]: textures[357903 K] * [x-ray]: crt heap[321869 K], process heap[7042 K], game lua[19753 K], engine lua[210 K], render[867 K] * [x-ray]: economy: strings[18059 K], smem[28965 K] [16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml] [16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml] stack trace: 0023:0487B5A2 xrGame.dll 0023:04882555 xrGame.dll Gra uruchamia się dopiero od autosavu, mimo że wcześniej miałem jeszcze 3 inne zapisy, po zabiciu Gospodarzy i oczyszczeniu ich plecaków, po których też był wylot bez Fatal. Nie pomógł nawet restart komputera. Jaka rada na to zdarzenie. Mam jeszcze w zapasie zapis sprzed teleportu w Dziczy. Zgodnie z poradnikiem nie zabierałem nic z plecaka Krugłowa. Dlaczego nie wolno, skoro jest tam urządzenie do ochrony psionicznej? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobal Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 To co ci się dzieje to wygląda, że silnik gry ci nie wyrabia. Miałem podobny problem w OOP. Też psuły się sejwy. Pomogło zmniejszenie rozdzielczości i wyłączenie efektów graficznych. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 Rada była dobra, masz punkcik :thumbsup: . Wyłączyłem całkowicie synchronizację, trochę pozjeżdżałem w ustawieniach rozszerzonych i poszło. Ale też wyszło mi na dobre, bo znając co dalej, w pięciu minutach grzania rąk, wytrzebiłem zombiaki. Później już nie przeszkadzały. A może ktoś mi podpowie, co robi ten fix do ikon dla słabszych komputerów, oprócz - jak się domyślam - zmniejszenia i sprymitywizowania ikonek w plecaku. Co daje dla wydajności gry? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yurek Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Zajmuje mniejszą ilość RAM podczas ładowania tekstur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 27, 2012 Author Report Share Posted September 27, 2012 Może coś namieszać przy plecaku ze zwiększona nośnością? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted September 27, 2012 Report Share Posted September 27, 2012 Wyłączyłem całkowicie synchronizację...nigdy nie gramy z włączoną synchronizacją pionową. To bardzo duże obciążenie dla grafiki. Może coś namieszać przy plecaku ze zwiększona nośnością?..nie może, nie ma żadnego związku z udźwigiem. Może jeżeli poprawka nie jest kompatybilna z modem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.