Skocz do zawartości

smox

Rekomendowane odpowiedzi

@jurek48, spolszczenie idzie całą parą. Graj na razie w Świadomość-Z, bo jest już do tego moda polonizacja. Jak z "łatwością" sobie poradzisz z tym modem, to jak znalazł, pojawić się może już spolszczenie do Restoration. Ale trzeba trochę jeszcze wytrzymać, bo jest w tym modzie masa nowego tekstu, a co za tym idzie i nowe misje. To dobry znak. Przyznaję, trudności w nim nie brakuje i mniemam, że niewielu nerwowo wytrzyma ten mod do końca. :biggrin:

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Wróciłem do moda Restoration jeszcze raz. Ale tym razem problem już w wiosce kotów :(

Po zabiciu bandytów dostaję od Sidorowicza komunikat o nowej misji.Przy próbie dialogu pupit z logiem:

FATAL ERROR

[error]Exp[b][/b]ression	: !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty()
[error]Function	  : CPhraseDialog::SayPhrase
[error]File		  : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp
[error]Line		  : 140
[error]Description   : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog]
Jak grałem poprzednio tego nie było :(

//

log błędu wstawiamy w klucz




			
		
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tłumaczeniu tego moda, natknąłem się na wzmiankę handlarza Sidora, a sens był mniej więcej taki, że należy słuchać komunikatów radiowych i stosować się do poleceń. Może to jest przyczyną wylotów, bo nie toczy się gra zgodnie z założoną przez fabułę moda kolejnością. Zalecam dokładne czytanie kwestii rozmów, bo widzę, że są po dokładane lub zmienione rozmowy, które standardowo były w innych modach, czy nawet podstawki. Handlować zalecam tyko z handlarzami i nie brać kilku zadań, tylko metodą - "zrobisz, bierz następne". To moja sugestia, a i tak każdy zrobi, jak mu będzie pasowało. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tedyt, miałem na myśli mod już spolonizowany! :biggrin: Rzecz jasna, że nieznajomość j. rosyjskiego jest barierą u sporej liczby graczy. Ale od czego jesteśmy. Tłumaczymy dla wygodnego i zrozumiałego grania. To jednak chyba trafiłem z tym stwierdzeniem, że zadania trzeba robić za koleją i nie hurtowo. Z zasady brało się po kilka zadań (zlecenia na mutanty, artefakty, ubić jakiegoś stalkera, czy przynieść broń) i być może, te zadania mają jakiś związek, z późniejszymi zgrzytami. Tak, czytanie tekstów rozmów, to podstawa wykonania poprawnie misji, czy zadania pobocznego. Trzeba jednak czekać na nasze spolszczenie, wtedy wszystko pójdzie jak po maśle. Też pozdrawiam. :biggrin:

Edytowane przez metek58
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy tłumaczeniu tego moda, natknąłem się na wzmiankę handlarza Sidora, a sens był mniej więcej taki, że należy słuchać komunikatów radiowych i stosować się do poleceń. Może to jest przyczyną wylotów, bo nie toczy się gra zgodnie z założoną przez fabułę moda kolejnością. Zalecam dokładne czytanie kwestii rozmów, bo widzę, że są po dokładane lub zmienione rozmowy, które standardowo były w innych modach, czy nawet podstawki. Handlować zalecam tyko z handlarzami i nie brać kilku zadań, tylko metodą - "zrobisz, bierz następne". To moja sugestia, a i tak każdy zrobi, jak mu będzie pasowało. :biggrin:

Potwierdzam - mod jest dość wrażliwy na odstępstwa od fabuły. Natomiast wzięcie kilku zadań na jednej lokacji może skutkować błędem przy wczytywaniu save-a np. "brak dalszych danych"

lub ...

* [x-ray]: economy: strings[4783 K], smem[0 K]
stack trace:

0023:04F6371B xrGame.dll
 
[error][	  87]    : Parametr jest niepoprawny.



Edytowane przez scigacz1975
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc.Wczoraj próbowałem uwolnić powinnościowca z celi u bandytów w Dolinie Mroku i gdy naciskam przycisk to nie ma żadnej reakcji.Dzisiaj tak samo.próbowałem kilka razy się cofnąć w grze ale to nic nie dało.Dzisiaj zrobiłem reinstalkę moda i też nie zadziałało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naciskałeś na wyłącznik na ścianie? - Jeżeli tak to może zacznij od autosave na lokację i uwolnij najpierw tego prowadzonego przez bandytów. Będziesz miał u niego w dialogu "spróbuję uwolnić waszego kumpla". Właśnie jestem w Dolinie i normalnie mi się ten quest zaliczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prace nad polonizacją posuwają się do przodu. Mod wygląda ciekawie, posiada dużo nowych opcji dialogowych i "stare" zadania nożna wykonać na kilka "nowych" sposobów. Warto zapisywać grę przed rozmową z ważniejszymi postaciami i sprawdzać co mają do powiedzenia. Nie chcę się tu rozpisywać i zdradzać za wiele, ale mile zaskoczyła mnie nowa postać w Prypeci i zadania z nią związane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam- I znów problem- przy próbie wejścia do x16, kiedy włącza się odliczanie czasu-totalna zwiecha i konieczny reset.Log jest taki:

FATAL ERROR
[error]Exp[b][/b]ression	: !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)
[error]Function   : CALifeSwitchManager::add_online
[error]File   : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp
[error]Line   : 64
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments : af_ameba_slug52032


Próbowałem z innych sejwów, zawsze jest to samo

//

Logi błędów wstawiamy w

...kolejna uwaga 
Edytowane przez cichy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z artefaktem Ameba. Albo go masz niepotrzebnie, albo coś z plikami odpowiedzialnymi za to jest nie tak. Ciekawe, czy u innych to występuje. Widać, że konflikt jest z dystansem do czegoś. Próbuj go wywalić, jak masz, albo on (Ameba) się zespawnował nie tam, gdzie powinien.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, wszystkie środki zaradcze nie pomogły :( Mod tak jak wspominaliście dość kapryśny jeśli chodzi o kolejność wykonywania misji. Ja np.skończyłem kwest "Znaleźć PDA wojskowego" poszedłem do Barmana po nowe zadanie i dupa! Zadanie dostałem, ale na Jantar już się nie dało wejść Cofnąłem grę przed dostaniem PDA i już było OK. Ale teraz znowu utknąłem w X16 z tym błędem o artefakcie. A było już dobrze........ Zdarzają się niespodzianki w Martwym Mieście np. drzwi za którymi znajdują się kwestowe przedmioty raz można otworzyć, raz nie. Drzwi do celi, w której siedzimy z Doktorem czasami nie otwierają się i nici z grania.Któreś podejście zadziałało:( Mod bardzo ciekawy, ale mam wrażenie, że RMA 1.1.5 który skończyłem był bardziej stabilny.

Edytowane przez tedyt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam- I znów problem- przy próbie wejścia do x16, kiedy włącza się odliczanie czasu-totalna zwiecha i konieczny reset.Log jest taki:

FATAL ERROR

[error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID)

[error]Function : CALifeSwitchManager::add_online

[error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp

[error]Line : 64

[error]Description : Invalid vertex for object

[error]Arguments : af_ameba_slug52032

Próbowałem z innych sejwów, zawsze jest to samo

Na stronie macierzystej moda, w drugim spoilerze, jest rozwiązany problem z artefaktem: W gamedataconfig otwieramy alife i switch distance zamieniamy ze 150 na 5. Po ominięciu błędu koniecznie wracamy do wartości 150.

Za: http://ap-pro.ru/for...5-3560-5#328811 .

Na tejże stronie, w poście 113 zapowiadany jest patch, który wyjdzie prawdopodobnie w przyszłym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem sobie tego moda i powiem że jest ciekawie, będzie w co pograć gdy wyjdzie wersja PL. W instrukcji instalacji napisano...

Uruchamiając grę - wylatujemy na pulpit. Przyczyną jest brak kilku plików z polskiej wersji Stalkera SOC.

U mnie mod wystartował od razu i nic nie podmieniałem ..nie wiem skąd ta różnica, ale zapowiada się dobra zabawa. Pomysł z tłumaczeniem tego moda to strzał w dziesiątkę i mam nadzieję że jest grywalny do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.