jurek48 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Przydałoby się spolszczenie do tego moda.Moim zdaniem jest on dużo lepszy i trudniejszy od Świadomości.Ten brak amunicji to dopiero wyzwanie,anomalia goni anomalię itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 @jurek48, spolszczenie idzie całą parą. Graj na razie w Świadomość-Z, bo jest już do tego moda polonizacja. Jak z "łatwością" sobie poradzisz z tym modem, to jak znalazł, pojawić się może już spolszczenie do Restoration. Ale trzeba trochę jeszcze wytrzymać, bo jest w tym modzie masa nowego tekstu, a co za tym idzie i nowe misje. To dobry znak. Przyznaję, trudności w nim nie brakuje i mniemam, że niewielu nerwowo wytrzyma ten mod do końca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Szczególnie te automatyczne karabiny maszynowe w Martwym Mieście :geek: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Witam :) Wróciłem do moda Restoration jeszcze raz. Ale tym razem problem już w wiosce kotów :( Po zabiciu bandytów dostaję od Sidorowicza komunikat o nowej misji.Przy próbie dialogu pupit z logiem: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !phrase_dialog->m_PhraseVector.empty() [error]Function : CPhraseDialog::SayPhrase [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamePhraseDialog.cpp [error]Line : 140 [error]Description : No available phrase to say, dialog[escape_trader_start_dialog] Jak grałem poprzednio tego nie było :( // log błędu wstawiamy w klucz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Braki w plikach tekstowych z podstawki jest powodem wylotu. Trzeba uzupełnić katalog pol i rus w modzie. Wklejasz pliki bez zgody na zamianę. Link do plików: http://www.sendspace.pl/file/657f82e276d0456b418b4fa . Edytowane 6 Listopada 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Przy tłumaczeniu tego moda, natknąłem się na wzmiankę handlarza Sidora, a sens był mniej więcej taki, że należy słuchać komunikatów radiowych i stosować się do poleceń. Może to jest przyczyną wylotów, bo nie toczy się gra zgodnie z założoną przez fabułę moda kolejnością. Zalecam dokładne czytanie kwestii rozmów, bo widzę, że są po dokładane lub zmienione rozmowy, które standardowo były w innych modach, czy nawet podstawki. Handlować zalecam tyko z handlarzami i nie brać kilku zadań, tylko metodą - "zrobisz, bierz następne". To moja sugestia, a i tak każdy zrobi, jak mu będzie pasowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Zacząłem grę od początku, zrobiłem parę misji w innej nieco kolejności i tym razem dialog z Sidorem jest! Zalecane przez Ciebie dokładne czytanie rozmów ma sens, ale jeszcze trzeba dobrze znać rosyjski Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) @tedyt, miałem na myśli mod już spolonizowany! Rzecz jasna, że nieznajomość j. rosyjskiego jest barierą u sporej liczby graczy. Ale od czego jesteśmy. Tłumaczymy dla wygodnego i zrozumiałego grania. To jednak chyba trafiłem z tym stwierdzeniem, że zadania trzeba robić za koleją i nie hurtowo. Z zasady brało się po kilka zadań (zlecenia na mutanty, artefakty, ubić jakiegoś stalkera, czy przynieść broń) i być może, te zadania mają jakiś związek, z późniejszymi zgrzytami. Tak, czytanie tekstów rozmów, to podstawa wykonania poprawnie misji, czy zadania pobocznego. Trzeba jednak czekać na nasze spolszczenie, wtedy wszystko pójdzie jak po maśle. Też pozdrawiam. Edytowane 11 Listopada 2012 przez metek58 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 6 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 (edytowane) Przy tłumaczeniu tego moda, natknąłem się na wzmiankę handlarza Sidora, a sens był mniej więcej taki, że należy słuchać komunikatów radiowych i stosować się do poleceń. Może to jest przyczyną wylotów, bo nie toczy się gra zgodnie z założoną przez fabułę moda kolejnością. Zalecam dokładne czytanie kwestii rozmów, bo widzę, że są po dokładane lub zmienione rozmowy, które standardowo były w innych modach, czy nawet podstawki. Handlować zalecam tyko z handlarzami i nie brać kilku zadań, tylko metodą - "zrobisz, bierz następne". To moja sugestia, a i tak każdy zrobi, jak mu będzie pasowało. Potwierdzam - mod jest dość wrażliwy na odstępstwa od fabuły. Natomiast wzięcie kilku zadań na jednej lokacji może skutkować błędem przy wczytywaniu save-a np. "brak dalszych danych" lub ... * [x-ray]: economy: strings[4783 K], smem[0 K] stack trace: 0023:04F6371B xrGame.dll [error][ 87] : Parametr jest niepoprawny. Edytowane 6 Listopada 2012 przez scigacz1975 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Proszę o pomoc.Wczoraj próbowałem uwolnić powinnościowca z celi u bandytów w Dolinie Mroku i gdy naciskam przycisk to nie ma żadnej reakcji.Dzisiaj tak samo.próbowałem kilka razy się cofnąć w grze ale to nic nie dało.Dzisiaj zrobiłem reinstalkę moda i też nie zadziałało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Naciskałeś na wyłącznik na ścianie? - Jeżeli tak to może zacznij od autosave na lokację i uwolnij najpierw tego prowadzonego przez bandytów. Będziesz miał u niego w dialogu "spróbuję uwolnić waszego kumpla". Właśnie jestem w Dolinie i normalnie mi się ten quest zaliczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 Mam dialog "spróbuję uwolnić waszego kumpla". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 7 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2012 No to ok. Rozwal bandytów i włącz wyłącznik na ścianie. Jeżeli w barze handlarza wiadomościami kupiłeś zawieszenie broni z bandytami to możesz mieć dlatego ten problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Zainstalowałem moda jeszcae raz i wszystro poszło.Niektóre skrzynki gdy się je rozbije na różnych lokacjach zawierają broń,amunicję,artefakty i inne rzeczy.Już nie martwię się,że brakuje mi amunicji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Prace nad polonizacją posuwają się do przodu. Mod wygląda ciekawie, posiada dużo nowych opcji dialogowych i "stare" zadania nożna wykonać na kilka "nowych" sposobów. Warto zapisywać grę przed rozmową z ważniejszymi postaciami i sprawdzać co mają do powiedzenia. Nie chcę się tu rozpisywać i zdradzać za wiele, ale mile zaskoczyła mnie nowa postać w Prypeci i zadania z nią związane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scigacz1975 Opublikowano 8 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 A ja dodam tylko tyle - pomimo że mod przypomina podstawkę radzę nie sugerować się podstawką i nie próbować go przechodzić w taki sposób jak podstawkę czy choćby OL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) Witam- I znów problem- przy próbie wejścia do x16, kiedy włącza się odliczanie czasu-totalna zwiecha i konieczny reset.Log jest taki: FATAL ERROR [error]Exp[b][/b]ression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_ameba_slug52032 Próbowałem z innych sejwów, zawsze jest to samo // Logi błędów wstawiamy w ...kolejna uwaga Edytowane 17 Listopada 2012 przez cichy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Masz problem z artefaktem Ameba. Albo go masz niepotrzebnie, albo coś z plikami odpowiedzialnymi za to jest nie tak. Ciekawe, czy u innych to występuje. Widać, że konflikt jest z dystansem do czegoś. Próbuj go wywalić, jak masz, albo on (Ameba) się zespawnował nie tam, gdzie powinien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Miałem podony problem z wpadaniem artu w tekstury. Podmiana Bin od Scigacz1975 z postu nr.46 załatwił sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedyt Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 (edytowane) Niestety, wszystkie środki zaradcze nie pomogły :( Mod tak jak wspominaliście dość kapryśny jeśli chodzi o kolejność wykonywania misji. Ja np.skończyłem kwest "Znaleźć PDA wojskowego" poszedłem do Barmana po nowe zadanie i dupa! Zadanie dostałem, ale na Jantar już się nie dało wejść Cofnąłem grę przed dostaniem PDA i już było OK. Ale teraz znowu utknąłem w X16 z tym błędem o artefakcie. A było już dobrze........ Zdarzają się niespodzianki w Martwym Mieście np. drzwi za którymi znajdują się kwestowe przedmioty raz można otworzyć, raz nie. Drzwi do celi, w której siedzimy z Doktorem czasami nie otwierają się i nici z grania.Któreś podejście zadziałało:( Mod bardzo ciekawy, ale mam wrażenie, że RMA 1.1.5 który skończyłem był bardziej stabilny. Edytowane 9 Listopada 2012 przez tedyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 9 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Mam pytanie.Gdzie znajdę drucha Wilka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Witam- I znów problem- przy próbie wejścia do x16, kiedy włącza się odliczanie czasu-totalna zwiecha i konieczny reset.Log jest taki: FATAL ERROR [error]Expression : !object->used_ai_locations() || ai().level_graph().valid_vertex_id(object->m_tNodeID) [error]Function : CALifeSwitchManager::add_online [error]File : E:stalkersourcestrunkxr_3daxrGamealife_switch_manager.cpp [error]Line : 64 [error]Description : Invalid vertex for object [error]Arguments : af_ameba_slug52032 Próbowałem z innych sejwów, zawsze jest to samo Na stronie macierzystej moda, w drugim spoilerze, jest rozwiązany problem z artefaktem: W gamedataconfig otwieramy alife i switch distance zamieniamy ze 150 na 5. Po ominięciu błędu koniecznie wracamy do wartości 150. Za: http://ap-pro.ru/for...5-3560-5#328811 . Na tejże stronie, w poście 113 zapowiadany jest patch, który wyjdzie prawdopodobnie w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Postawiłem sobie tego moda i powiem że jest ciekawie, będzie w co pograć gdy wyjdzie wersja PL. W instrukcji instalacji napisano... Uruchamiając grę - wylatujemy na pulpit. Przyczyną jest brak kilku plików z polskiej wersji Stalkera SOC. U mnie mod wystartował od razu i nic nie podmieniałem ..nie wiem skąd ta różnica, ale zapowiada się dobra zabawa. Pomysł z tłumaczeniem tego moda to strzał w dziesiątkę i mam nadzieję że jest grywalny do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Do końca jeszcze nie doszedłem, ale mogę powiedzieć, że jest świetny i pod względem fabularnym i graficznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 11 Listopada 2012 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2012 Czytam w opisach, że przywrócono opcję snu...Pytanie gdzie i jak można spać np. w Kordonie bo obraz mi się już rozjechał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.