Skocz do zawartości

Przewodnik po modzie "Upadła Gwiazda"


Rekomendowane odpowiedzi

Poniżej macie przetłumaczony z języka rosyjskiego mini przewodnik, który znalazłem na jednej ze stronek o modach do STALKERa i dodałem też jeszcze troszkę od siebie  ;)

Jeżeli będziecie mieli jakieś dodatkowe pomysły na jego rozszerzenie, dopisujcie w postach poniżej zachowując strukturę posta zastosowaną przeze mnie.

 

- Gdzie znajduje się obiekt poszukiwań stalkerów w sadzawce?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak znaleźć snajpera na Sortowni?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Na Kordonie tak mroczno i pusto - dokąd iść?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie wyjście z X-18?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak dotrzeć na Wysypisko-Bufor?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak poradzić sobie z wyrodkami na lokacji Jantar-Bufor?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać Ripley?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie zdobyć kombinezon, który pozwoli przeżyć w Biolabie?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać Kutwy, Griszy Budułaja itp?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie jest schowek Poszukiwaczy?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak przejechać ciężarówką po CEA-2? Tam mnóstwo min.

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak przejść kwest "Szósty zmysł Bormana"?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak zabić psa na ATP?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać baterii dla Gienii Hakera?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać dowodu niewinności Poszukiwaczy dla Jarosławkina?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Co robić w Martwym Mieście?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać dokumentów w Limańsku?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak uruchomić portal w Szpitalu?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać PDA Karasia?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak założyć ładunki pod ciężarówki najemników?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Ciągle ktoś mnie zabija ze snajperki we wschodniej Prypeci, co robić?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie jest przejście na Generatory?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak zrobić kwest w wiosce zombi?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie są mnisi na Generatorach?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Czy zabić Hugo?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak dogonić Zmieniajacego Oblicza?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Jak zniszczyć pulpit sterowania barierą?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Co zrobić po odnalezieniu trupa Grzesznika?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać rzeczy Grzesznika?

  Pokaż ukrytą zawartość


- Gdzie szukać PDA Molocha i Sztyletu?

  Pokaż ukrytą zawartość
  • Dodatnia 6
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne porady.

 

- Stalker potrzebny do pokojowej rozmowy z Arnoldem.

  Pokaż ukrytą zawartość

Aby spokojnie wejść do X18, na Kordonie, pomiędzy ATP a tunelem kolejowy przy ognisku znajdujemy stalkera zamieniającego się w pijawkę.  Pijawkę zabijamy, zbieramy fanty. Jeśli tego nie zrobimy, to w laboratorium klawiszami Esc i cofania musimy wyjść z okna dialogowego, zapisać grę i wejść za windę pod kratę. Tam ponownie pojawi się okno dialogowe. No i tym razem walczymy

 

- Pokonanie pieczary.

  Pokaż ukrytą zawartość

Pieczarę pokonujemy biegiem, unikając walki z mutantami, sama zaprowadzi do teleportu. 

 

- Gdzie szukać radioskanera w X18.

  Pokaż ukrytą zawartość

  Znajduje się w pomieszczeniu, do którego wchodzimy po pochylni. Piętro wyżej niż sala ze śmigłowcem 

 

- Przedmioty z Bagien potrzebne za barierą.

  Pokaż ukrytą zawartość

Po wykonaniu zadania "Zimna Stal", wracamy do bazy i rozmawiamy z tam obecnymi

 

- Przesyłka dla Sidora w podziemiach Agropromu.

  Pokaż ukrytą zawartość

Za drugim teleportem ( w nowych podziemiach ). Nie zgadzamy się na teleportację i wchodzimy po schodach. Teleport otworzy się przy powrocie na schody

 

- Plecak z egzo w podziemiach Agropromu.

  Pokaż ukrytą zawartość

Są co najmniej dwa plecaki. Znajdujący się pod mostkiem zostawiamy w spokoju. To atrapa. W drugim osadniku po prawej od wejścia, jest właściwy plecak. Może nad nim ( ale nie musi - też może być w wodzie ) wisieć jakiś artefakt. Jeśli nie znajdziemy za pierwszym razem, należy ponownie wejść do lokacji sprzed teleportu

Edytowane przez Yurek
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołożę też jedną poradę - na Generatorach na bazie przy wejściu do Warlabu "kradniemy" ciężarówkę. Mamy nią do pokonania dwa kursy, i to obydwa na czas. Na środek lokacji idzie zajechać w miarę normalnie, oczywiście uważając na wszelkie przeszkody czy drzewa. Tam załatwiamy sprawę z Hugo. Potem musimy wsiąść do ciężarówki, i z powrotem wrócić do bazy, żeby złapać Zmieniającego Oblicze - moja porada jest taka, żeby wcześniej przejść sobie trasę pieszo i zaznaczyć wskaźnikami na PDA trasę od miejsca postoju ciężarówki prosto do bramy wjazdowej bazy :)

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Problem z uciekinierami z Prypeci na CEA.

  Pokaż ukrytą zawartość

Po udzieleniu pomocy grupie Renesa w Prypeci, dokonujemy pościgu za dwoma uciekinierami na CEA. Tam akcja rozgrywa się od mostu, do bramy na CEA. Są trzy możliwe rozwiązania.

Najlepiej dojść lewą stroną, od śmigłowca tylko do samochodu straży pożarnej. Robimy zapis gry.
Przed nami zacznie strzelać do nas dwu NPC. Najlepiej z Gaussa, strzelamy raz do jednego, raz do drugiego, nie celując w głowę. Kiedy otrzymamy informację o zranieniu dowódcy, robimy zapis i zajmujemy się tym drugim, aż go uśmiercimy. Robimy zapis - koniecznie !!!
Teraz kolej na dowódcę, już z lżejszej broni. Celujemy poniżej piersi. Padnie ranny. Jeśli go zabijemy, możemy na tym zakończyć, albo wgrywamy sava po zabiciu drugiego. Najprawdopodobniej (tak miałem ) gra się wznowi z leżącym rannym kpr Sinobruchowem. Zapisujemy grę i dalej jak na skrinach.

Rozmowa z rannym kpr Sinobruchowem

http://www.sendspace.pl/file/pic/a3653571e707bfeb94943a4/1

Efekt po " Już nie potrzeba"

http://www.sendspace.pl/file/pic/79b0060db92366499a1d52c/1

Efekt po " weź swoją "

a) wstaje na czerwono, strzela do szczurów i do nas.

Trzeba zabić. Wgrywamy sava sprzed rozmowy.

b) jak na skrinach, zakończone właściwa rozmową i zaliczeniem zadania.
Najpierw zwalcza szczury i robi się na żółto,

http://www.sendspace.pl/file/pic/900fd7be71afbb5983be0ac/1

i jest gotów do rozmowy:

http://www.sendspace.pl/file/pic/fcd3b2625dd44a518b14150/1

Treść rozmowy:

http://www.sendspace.pl/file/pic/ba2f49b53640ec002a93495/1

Zapis, powrót do Niemca w bazie.




Dodano:
Likwidacja wyrodka w bazie Powinności w Prypeci.

  Pokaż ukrytą zawartość

Po uwolnieniu z aresztu i obejrzeniu filmiku pojawiamy się jako Johny "golec bez wyposażenia" tylko z nożami. Idziemy do powinnościowców na stadionie ( za naszymi plecami z prawej, są dziury w płocie ), rozmawiamy z porucznikiem Jakowlewem i zgodnie z dialogiem obchodzimy stadion bieżnią " na około ". Przemykamy bez walki do budynku teatru, zbieramy granaty i jakąś złomową broń z trupów wyrodków i idziemy do podziemia ( najwygodniej iść z lewej strony - wyrodek nas nie zobaczy). Na wszelki wypadek co krok to zapis. Kiedy zobaczymy kolano wyrodka rzucamy granat i chodu na schody jak tylko się ruszy. Potem drugimi schodami znowu do pomieszczenia z mapą. Jeśli wraca na swoje miejsce ( jasne, że nie za pierwszym razem go wykończymy - choć ktoś może to zrobić )też wracamy, znowu granat i chodu. Wyrodek w końcu, pójdzie tak daleko, że możemy spokojnie dorwać się do skrzyni i zabrać swoje wyposażenie. A dalej , pancerz i km, prawie cała skrzynka amunicji, ale pod koniec pada.
http://www.sendspace...6cb4e1f8e02d2/1
http://www.sendspace...457d4b7100809/1

Nie zapominamy o zapisaniu tego momentu! Idziemy na górę i pomagamy ( lub nie, ale z pomocą będzie szybciej ) Powinnościowcom dobić wyrzutków, strzelając im w plecy. Jeśli któregoś zabijemy, to Powinność z zazdrości aż zzielenieje.
http://www.sendspace...5477d79ae59b8/1



Administratorów proszę o utrwalenie screenów w spoilerze, bo moje znikną.
 

Dodano

 

Atak mutantów w Rostoku.

  Pokaż ukrytą zawartość

Jest to zadanie czasowe ( w prawym górnym rogu ekranu mamy zegar z czasem 30 sek na włączenie blokady )

Są trzy opcje odpierania mutantów, jakie mod mi udostępnił.

1. Gdy wpiszemy kod tylko na górnym zamku, mamy film z likwidacji mutantów i wracamy do gry gdy ich już nie ma. Ale miny zostały i zbierając ich części, możemy na nie wejść.

2. Wpisując kod na obydwu zamkach, mamy filmik, a do gry wracamy gdy jeszcze trzeba dokończyć dobijanie mutantów.

3. Po użyciu tylko dolnego zamka, nie ma filmiku, a za to bierzemy udział w całej akcji odpierania mutantów.

 

Kostki C4 na Magazynach Wojskowych ( otwarcie drzwi w piwnicy w Limańsku. )

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Kostki materiału wybuchowego jaki znajdujemy na MW  przy przechodzeniu na ATP, są  potrzebne daleko później w Limańsku ( ucieczka z Prypeci ), gdy po znalezieniu skrzyń i dokumentów w sejfie, na górze zaczyna się walka i musimy pomóc Grekowi, a mamy zatrzaśnięte drzwi od wyjścia z piwnicy. Zapisujemy grę. Rzucamy C4 pod drzwi, idziemy w drugi koniec piwnicy, strzelamy do nich i po wybuchu drzwi mamy otwarte. Wychodzimy z piwnicy i przyłączamy się do Greka.

 

 

Przejście z Limańska do Szpitala.

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Aby otworzyć dostęp do przejścia, musimy zniszczyć wszystkich przeciwników, znajdując się blisko Greka. Najlepiej robić to stojąc w rzeczce ( nie będziemy zbyt szybko zabici ) i korzystając na  początku z granatów, a następnie Sztyleut lub Gaussa.

Są twardzi.

Po zakończeniu bitwy nad rzeczką, przeszukujemy trupy ( musimy dobić rannych, bo Grek nie pójdzie do przejścia) i po znalezieniu się z Grekiem przy wylocie kanału, wchodzimy pierwsi. Grek zostaje aby zniszczyć wejście. Spotkamy się z nim w Szpitalu.

 

 

Powrót do Prypeci

 

  Pokaż ukrytą zawartość

Po znalezieniu kluczy kodowych w małym sejfie za pomostem, powiadamiamy Greka i idziemy na miejsce ( widać 3 znaczniki ).

Musimy trafić dokładnie na centrum pierwszego znacznika ( u mnie kolejność była: - za skrzynią po lewej - przy skrzyni - ściana na wprost ) i przejść do następnego. Otrzymamy potwierdzenie. Brak potwierdzenia, powtarzamy. Inni odem nie, mieli różne kolejności. Na podłodze pojawiają się odpowiedniki wzorów kluczy.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 lata później...

Stalkerze dobrze przeszukałeś miejsce przestępstwa:huh:?

  Pokaż ukrytą zawartość

Mogły też zsunąć się do bajora. Rozumiem że ksenomorf na SVD wymieniłeś, tak? Jeśli nie będziesz mógł znaleźć załaduj zapis sprzed pierwszej rozmowy z Aloszą Bormanem i próbuj odnaleźć dokumenty.

PRZYPOMINAM że problemy fabularne kierujemy tutaj => 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael promował(a) i odpiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.