om3n499 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Witajcie, nie wiedzia?em gdzie napisa? wi?c pisze tutaj (je?eli z?y dzia? prosz? o przeniesienie), na wst?pie tego tematu chcia?bym zapyta? co by?cie powiedzieli aby stworzy? zespó? który zrobi? by modyfikacje do stalkera soc gdzie lokacje, dialogi, d?wi?ki itp by?y by nowe oraz i nowa fabu?a, czyli krótko mówi?c now? gr? stalker. Postanowi?em co? takiego utworzy? lecz sam du?o nie zdzia?am wi?c postanowi?em poszuka? ludzi którzy byli by ch?tni do wspó?tworzenia takiego projektu, 3-6 osób do tworzenia lokacji, 2-4 osób do dialogów, d?wi?ku 3-5 osób do innych modyfikacji oraz 2-3 osób do stworzenia fabu?y, niektórym pewnie si? wyda ?e jest to bardzo ma?o jak na tworzenie na nowo stalkera, lecz na pocz?tek to wystarczy z czasem jak by si? powodzi?o mo?na by?o by powi?kszy? ekip? przy czym fabu?a by?a by d?u?sza i wi?cej innych rzeczy by zosta?o utworzonych. Pewnie pomy?licie sobie a co ja b?d? wnosi? do projektu, otó? dopiero si? ucz? tworzenia obiektów/lokacji, ale jestem wstanie da? swoje umiej?tno?ci webmaster'skie a takie uk?ada? dialogi do misji, d?wi?k i do tworzenia fabu?y, a ponadto jestem w stanie u?yczy? swojego g?osu do gry (pewnie pomy?licie ?e ka?dy mo?e po polsku par? zda? powiedzie?, tu macie racie ?e ka?dy lecz nie ka?dy po rosyjsku). Tak wi?c je?eli jest kto? ch?tny do wspó?tworzenia takiego projektu i posiada do?wiadczenie w modyfikowaniu, to niech napisze do mnie: PW , GG (w profilu), E-mail Jestem po rozmowie z administratorem S.T.A.L.K.E.R TEAM i jest on naszym patronem jak wypali projekt. Pozdrawiam. Licz? na wasze opinie pozytywne jak i negatywne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Pomys? ciekawy, chodzi o nowego moda do gry i to polskiego. Ci??ka i trudna praca. Popieram. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 To prawda ?e ci??ka i trudna praca, ale jak b?d? osoby z zapa?em i du?o osób które b?d? robimy to co do nich nale?y bez obijania, to b?dzie przyjemna praca w takim zespole. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Najpierw to mo?e stworzy? ogólny plan, czyli okre?lic czas akcji, osoby wyst?puj?ce,miejsca, zadania. Moc pracy jednym s?owem trzeba zrobi? scenariusz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Wiadomo, na razie zbior? za?og?, nast?pnie zorganizuje rozmow? g?osow? przez vt, ts lub mumble i obgadam co robimy a co nie, wys?ucham ka?dego pomys?u i tak okre?limy cel dzia?ania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Napisa?e? ?e ma to by? du?a gra wi?c w planach jest wykorzystanie wszystkich lokacji z trzech cz??ci stalkera. Mo?e by tak opowiedzie? histori? ?wiadomo?ci z? Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Raczej nie wykorzystamy wszystkich lokacji z cz??ci stalkera, moim za?o?eniem jest stworzenie nowych lokacji. Na pewno wykorzystane by by?o elektrownia, wysypisko itp, ale po ich zmianie czyli od?wie?enie tekstur itp. Wi?kszo?? modów jakich widzia?em to by?a zwyczajna zmiana tekstur d?wi?ków i fabu?y, no i postaci. Ja osobi?cie nie lubi? takich rzeczy gdzie tylko par? rzeczy si? zmienia, jak ju? robi? moda to porz?dnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Wi?kszo?? chcesz tworzy? od nowa to b?dzie wielka robota. Du?o czasu potrwa zrobienie nowych tekstur a inne rzeczy te? wymagaj? pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Tekstry b?d? od?wie?ane aby ?adnie wygl?da?y. Tak du?o czasu to potrwa ale b?dzie to porz?dna robota. Jak co? robi? to solidnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Tu si? zgadzam, masz jaki? ogólny zarys fabu?y? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathaniel77 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Kolego, a masz ty poj?cie czym si? robi nowe mapy i czym robili je twórcy gry w swoim czasie ? 3DMaxem. SDK s?u?y ju? do nanoszenia na nie elementów interaktywnych. Dlatego wszystkie mody wygl?daj? "tak samo", a ró?ni? si? fabu??. Dobrym pomys?em jest robi? historie, które omijaj? te znane z fabu?y podstawki, albo id? jako? równolegle z nimi. Np. - Strie?ok atakowa? Agroprom by zdoby? dokumenty, a my - nasz unikalny gieroj (nie Strie?ok, wrrr, cholerka jasna tylko nie Strie?ok znowu, a je?li Strie?ok to w modzie z historiami kompletnie nieznanymi nam - co? w stylu SOC 0.5 albo SOC 1.5) Wi?c nasz gieroj kilka dni póxniej dostaje od tamtejszego dowódcy (nowego ) np. zlecenie na zdobycie tych dokumentów z powrotem. I po Agro chodzimy sobie spokojne, pal?c sobie papieroska i gaworz?c z jednym z wartowników o jego lasce w Kijowie. Strie?ok otworzy? wej?cie do wn?trza Zony - ty z Wolno?ci? bierzesz udzia? w jej eksploracji. Itd, itp. Sposobów na indywidualizacj? gry jest du?o. Mo?na pobawi? si? troch? spawnem jak w Priboy, zmieni? por? roku, kilka znanych, opatrzonych wszystkim tekstur, pousuwa? rzeczy ruchome, by nie le?a?y wci?? w tym samym miejscu, np. pó? roku pó?niej, skupi? wi?kszo?? fabu?y w jakich? mniej ucz?szczanych w podstawce miejscach i te mocno rozbudowa?. Nie u?ywa? kompletu map (np. darowac sbie obiegny ju? wzd?u? i wszerz Cordon), np. dorzuci? selektywnie kilka tych od Kostii. Stworzy? celowy uk?ad, fabu?y. Ale nowe mapy diablo ci??ko zrobi?. Ja jeszcze nie wiem jak. Inni pewnie te?. Zreszt? ja jeszcze nic nie wiem Powoli si? ucz? tego wszystkiego. Póki co mog? pomaga? z fabu??, dialogami (polonist? jestem z wykszta?cenia), pomys?ami. A o mapach jeszcze - Mo?na np. zrobi? jedn?, dobr?. I maksymalnie j? do naszych celów wykorzysta?. Mo?na by si? te? uprze? i przenie?? Stalka na inny silnik z edytorem klockowym, gdzie machasz tereny itp. raz, dwa - np. Fallout 3. Poza tym, po co zmienia? wszystkie tekstury wszystkiego. Przecie? s? ?wietne. Nagapi? si? na nie nie mog? Nowe meshe oteksturowa?, to jest fajna robota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Nowy silnik to przekonstruowanie ca?ej gry. Jestem za tym aby wykorzysta? istniej?ce mapy a zrobi? ?wietn? fabu?e. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 11, 2010 Author Report Share Posted November 11, 2010 Zobaczymy, na razie zbior? za?og?. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 Popatrz na temat tworzenie wspólnego moda tam masz ch?tne osoby. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathaniel77 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 @Czernobyl, silnika przy konwersjach si? raczej nie przerabia, robi si? sztuczki, by silnik dzia?a? podobnie i mia? te same funkcje. Np. Wykorzystuje si?, lub pisze jakie? skrypty, by zrobi? jedn? rzecz jak w oryginale, inne za? usuwa si? ca?kiem. Nie przeskoczy si? na pewno - przenoszenia bry?, tekstur i animacji postaci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 11, 2010 Report Share Posted November 11, 2010 @Nathaniel to dla mnie wysza szko?a czarów,ka?dy mod powstaje miesi?cami a nawet latami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathaniel77 Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Szczerze mówi?c to wszystko to piku?. Kto? ju? to kiedy? faktycznie zrobi? http://www.moddb.com/mods/stalker-mod/images Wi?c jest do wykonania. Resy i kolizje te? pewnie nadal maj?, gdyby ich poprosi?. Nie tylko zreszt? oni. A potem w G.E.C.K.U mo?na by robi? mapy na kilometry. Odwzorowa? caaa?? Zon?, metr po metrze. Karabiny, d?wi?ki, GUI, arty, pancerze, zubo?one staty NPC (o Vast zapomnijcie ) to drobiazg. http://www.youtube.com/watch?v=MH0dL5vs_LM&feature=related Ka?achy s? w pierwszej cz??ci tego filmiku. Problem polega tylko na tym jak odtworzy? anomalie Cho?, pu?apki te? w Falloucie s?. Wystarczy je schowa? pod ziemi? i wizualnie zmieni?. Wi?c problem polega jak zrobi? im detektory ;P Hmmmm.... Trzeba wi?c chyba b?dzie napisa? detektor pu?apek . Ups zszed?em z tematu. Znaczy si? tak sobie tylko takie g?upoty gadam Nikogo na nic nie nakr?cam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thial Posted November 12, 2010 Report Share Posted November 12, 2010 Mog? zajmowa? si? grafik? i chc? stworzy? fabu?? na podstawie tworzonego kiedy? komiksu S.T.A.L.K.E.R. Koegzystencja, który tworzy?em ze Sta1kerem. Narysowan? mam ok?adk? do komiksu, której mo?na by by?o u?y? w g?ównym menu po paru modyfikacjach. Mapy i inne rzeczy pozostaj? ludziom z Win XP gdy? na Vi?cie SDK si? buguje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 13, 2010 Author Report Share Posted November 13, 2010 Okej, przyda si? dobra grafika i pomoc przy pisaniu fabu?y. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Niestety nie pomog? ale ?ycz? wytrwa?o?ci Panowie, widzia?em ju? wiele ch?ci i zapa?u a ma?o albo zgo?a ?adnego sko?czonego moda, je?eli Wam si? uda b?dziecie w Polsce pionierami. - Trzymam kciuki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted November 13, 2010 Report Share Posted November 13, 2010 Ja ju? wzi??em si? za zadania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
czernobyl10 Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Widze ?e ekipa powoli si? zbiera, oby nie zabrak?o zapa?u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
om3n499 Posted November 14, 2010 Author Report Share Posted November 14, 2010 http://shoteam.ugu.pl/ tutaj b?dziecie informowani o wszystkich post?pach nad modem Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 I oczywi?cie u nas na forum b?d? naj?wie?sze informacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thial Posted November 14, 2010 Report Share Posted November 14, 2010 Jak si? bierze czyj?? ci??k? prac? na avatarek bez pytania to mo?na za to bekn?? wiesz ? I to jeszcze ?a?o?nie zmodyfikowan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts