om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witajcie, nie wiedzia?em gdzie napisa? wi?c pisze tutaj (je?eli z?y dzia? prosz? o przeniesienie), na wst?pie tego tematu chcia?bym zapyta? co by?cie powiedzieli aby stworzy? zespó? który zrobi? by modyfikacje do stalkera soc gdzie lokacje, dialogi, d?wi?ki itp by?y by nowe oraz i nowa fabu?a, czyli krótko mówi?c now? gr? stalker. Postanowi?em co? takiego utworzy? lecz sam du?o nie zdzia?am wi?c postanowi?em poszuka? ludzi którzy byli by ch?tni do wspó?tworzenia takiego projektu, 3-6 osób do tworzenia lokacji, 2-4 osób do dialogów, d?wi?ku 3-5 osób do innych modyfikacji oraz 2-3 osób do stworzenia fabu?y, niektórym pewnie si? wyda ?e jest to bardzo ma?o jak na tworzenie na nowo stalkera, lecz na pocz?tek to wystarczy z czasem jak by si? powodzi?o mo?na by?o by powi?kszy? ekip? przy czym fabu?a by?a by d?u?sza i wi?cej innych rzeczy by zosta?o utworzonych. Pewnie pomy?licie sobie a co ja b?d? wnosi? do projektu, otó? dopiero si? ucz? tworzenia obiektów/lokacji, ale jestem wstanie da? swoje umiej?tno?ci webmaster'skie a takie uk?ada? dialogi do misji, d?wi?k i do tworzenia fabu?y, a ponadto jestem w stanie u?yczy? swojego g?osu do gry (pewnie pomy?licie ?e ka?dy mo?e po polsku par? zda? powiedzie?, tu macie racie ?e ka?dy lecz nie ka?dy po rosyjsku). Tak wi?c je?eli jest kto? ch?tny do wspó?tworzenia takiego projektu i posiada do?wiadczenie w modyfikowaniu, to niech napisze do mnie: PW , GG (w profilu), E-mail Jestem po rozmowie z administratorem S.T.A.L.K.E.R TEAM i jest on naszym patronem jak wypali projekt. Pozdrawiam. Licz? na wasze opinie pozytywne jak i negatywne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Pomys? ciekawy, chodzi o nowego moda do gry i to polskiego. Ci??ka i trudna praca. Popieram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 To prawda ?e ci??ka i trudna praca, ale jak b?d? osoby z zapa?em i du?o osób które b?d? robimy to co do nich nale?y bez obijania, to b?dzie przyjemna praca w takim zespole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Najpierw to mo?e stworzy? ogólny plan, czyli okre?lic czas akcji, osoby wyst?puj?ce,miejsca, zadania. Moc pracy jednym s?owem trzeba zrobi? scenariusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Wiadomo, na razie zbior? za?og?, nast?pnie zorganizuje rozmow? g?osow? przez vt, ts lub mumble i obgadam co robimy a co nie, wys?ucham ka?dego pomys?u i tak okre?limy cel dzia?ania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Napisa?e? ?e ma to by? du?a gra wi?c w planach jest wykorzystanie wszystkich lokacji z trzech cz??ci stalkera. Mo?e by tak opowiedzie? histori? ?wiadomo?ci z? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Raczej nie wykorzystamy wszystkich lokacji z cz??ci stalkera, moim za?o?eniem jest stworzenie nowych lokacji. Na pewno wykorzystane by by?o elektrownia, wysypisko itp, ale po ich zmianie czyli od?wie?enie tekstur itp. Wi?kszo?? modów jakich widzia?em to by?a zwyczajna zmiana tekstur d?wi?ków i fabu?y, no i postaci. Ja osobi?cie nie lubi? takich rzeczy gdzie tylko par? rzeczy si? zmienia, jak ju? robi? moda to porz?dnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Wi?kszo?? chcesz tworzy? od nowa to b?dzie wielka robota. Du?o czasu potrwa zrobienie nowych tekstur a inne rzeczy te? wymagaj? pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Tekstry b?d? od?wie?ane aby ?adnie wygl?da?y. Tak du?o czasu to potrwa ale b?dzie to porz?dna robota. Jak co? robi? to solidnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Tu si? zgadzam, masz jaki? ogólny zarys fabu?y? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathaniel77 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Kolego, a masz ty poj?cie czym si? robi nowe mapy i czym robili je twórcy gry w swoim czasie ? 3DMaxem. SDK s?u?y ju? do nanoszenia na nie elementów interaktywnych. Dlatego wszystkie mody wygl?daj? "tak samo", a ró?ni? si? fabu??. Dobrym pomys?em jest robi? historie, które omijaj? te znane z fabu?y podstawki, albo id? jako? równolegle z nimi. Np. - Strie?ok atakowa? Agroprom by zdoby? dokumenty, a my - nasz unikalny gieroj (nie Strie?ok, wrrr, cholerka jasna tylko nie Strie?ok znowu, a je?li Strie?ok to w modzie z historiami kompletnie nieznanymi nam - co? w stylu SOC 0.5 albo SOC 1.5) Wi?c nasz gieroj kilka dni póxniej dostaje od tamtejszego dowódcy (nowego ) np. zlecenie na zdobycie tych dokumentów z powrotem. I po Agro chodzimy sobie spokojne, pal?c sobie papieroska i gaworz?c z jednym z wartowników o jego lasce w Kijowie. Strie?ok otworzy? wej?cie do wn?trza Zony - ty z Wolno?ci? bierzesz udzia? w jej eksploracji. Itd, itp. Sposobów na indywidualizacj? gry jest du?o. Mo?na pobawi? si? troch? spawnem jak w Priboy, zmieni? por? roku, kilka znanych, opatrzonych wszystkim tekstur, pousuwa? rzeczy ruchome, by nie le?a?y wci?? w tym samym miejscu, np. pó? roku pó?niej, skupi? wi?kszo?? fabu?y w jakich? mniej ucz?szczanych w podstawce miejscach i te mocno rozbudowa?. Nie u?ywa? kompletu map (np. darowac sbie obiegny ju? wzd?u? i wszerz Cordon), np. dorzuci? selektywnie kilka tych od Kostii. Stworzy? celowy uk?ad, fabu?y. Ale nowe mapy diablo ci??ko zrobi?. Ja jeszcze nie wiem jak. Inni pewnie te?. Zreszt? ja jeszcze nic nie wiem Powoli si? ucz? tego wszystkiego. Póki co mog? pomaga? z fabu??, dialogami (polonist? jestem z wykszta?cenia), pomys?ami. A o mapach jeszcze - Mo?na np. zrobi? jedn?, dobr?. I maksymalnie j? do naszych celów wykorzysta?. Mo?na by si? te? uprze? i przenie?? Stalka na inny silnik z edytorem klockowym, gdzie machasz tereny itp. raz, dwa - np. Fallout 3. Poza tym, po co zmienia? wszystkie tekstury wszystkiego. Przecie? s? ?wietne. Nagapi? si? na nie nie mog? Nowe meshe oteksturowa?, to jest fajna robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Nowy silnik to przekonstruowanie ca?ej gry. Jestem za tym aby wykorzysta? istniej?ce mapy a zrobi? ?wietn? fabu?e. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Zobaczymy, na razie zbior? za?og?. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Popatrz na temat tworzenie wspólnego moda tam masz ch?tne osoby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathaniel77 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 @Czernobyl, silnika przy konwersjach si? raczej nie przerabia, robi si? sztuczki, by silnik dzia?a? podobnie i mia? te same funkcje. Np. Wykorzystuje si?, lub pisze jakie? skrypty, by zrobi? jedn? rzecz jak w oryginale, inne za? usuwa si? ca?kiem. Nie przeskoczy si? na pewno - przenoszenia bry?, tekstur i animacji postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 11 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 @Nathaniel to dla mnie wysza szko?a czarów,ka?dy mod powstaje miesi?cami a nawet latami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nathaniel77 Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Szczerze mówi?c to wszystko to piku?. Kto? ju? to kiedy? faktycznie zrobi? http://www.moddb.com/mods/stalker-mod/images Wi?c jest do wykonania. Resy i kolizje te? pewnie nadal maj?, gdyby ich poprosi?. Nie tylko zreszt? oni. A potem w G.E.C.K.U mo?na by robi? mapy na kilometry. Odwzorowa? caaa?? Zon?, metr po metrze. Karabiny, d?wi?ki, GUI, arty, pancerze, zubo?one staty NPC (o Vast zapomnijcie ) to drobiazg. http://www.youtube.com/watch?v=MH0dL5vs_LM&feature=related Ka?achy s? w pierwszej cz??ci tego filmiku. Problem polega tylko na tym jak odtworzy? anomalie Cho?, pu?apki te? w Falloucie s?. Wystarczy je schowa? pod ziemi? i wizualnie zmieni?. Wi?c problem polega jak zrobi? im detektory ;P Hmmmm.... Trzeba wi?c chyba b?dzie napisa? detektor pu?apek . Ups zszed?em z tematu. Znaczy si? tak sobie tylko takie g?upoty gadam Nikogo na nic nie nakr?cam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thial Opublikowano 12 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Mog? zajmowa? si? grafik? i chc? stworzy? fabu?? na podstawie tworzonego kiedy? komiksu S.T.A.L.K.E.R. Koegzystencja, który tworzy?em ze Sta1kerem. Narysowan? mam ok?adk? do komiksu, której mo?na by by?o u?y? w g?ównym menu po paru modyfikacjach. Mapy i inne rzeczy pozostaj? ludziom z Win XP gdy? na Vi?cie SDK si? buguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Okej, przyda si? dobra grafika i pomoc przy pisaniu fabu?y. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vorenus Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Niestety nie pomog? ale ?ycz? wytrwa?o?ci Panowie, widzia?em ju? wiele ch?ci i zapa?u a ma?o albo zgo?a ?adnego sko?czonego moda, je?eli Wam si? uda b?dziecie w Polsce pionierami. - Trzymam kciuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 13 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Ja ju? wzi??em si? za zadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czernobyl10 Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Widze ?e ekipa powoli si? zbiera, oby nie zabrak?o zapa?u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
om3n499 Opublikowano 14 Listopada 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 http://shoteam.ugu.pl/ tutaj b?dziecie informowani o wszystkich post?pach nad modem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danieldino Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 I oczywi?cie u nas na forum b?d? naj?wie?sze informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thial Opublikowano 14 Listopada 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Jak si? bierze czyj?? ci??k? prac? na avatarek bez pytania to mo?na za to bekn?? wiesz ? I to jeszcze ?a?o?nie zmodyfikowan? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi