Jump to content

Problem z lost alpha


Recommended Posts

MSVCP120.dll nie jest przeznaczony do uruchamiania w systemie windows albo zawiera błąd...

 

Ta biblioteka jest składnikiem Microsoft Visual Studio, a wiadomosć jest po polsku i jest wyraźnie napisany, zacytowałem to nawet.

Twój system jest 32Bit, LA nie wspiera takiego wydania, lecz usuniecie 3 bibliotek pozwał uruchomić grę.

 

Tu ci cytuję co trzeba usunąć:

 

 

SOLUTIONS FOR THE MOST COMMON PROBLEMS:

Anyone who uses 32bit operating system should remove the msvcp120.dll, msvcp120d.dll and msvcr120.dll from the game's bins directory. That will solve many problems.

Also before game start, you can delete the user.ltx too and let the game create a new one based on your system specs.

Do not install the game to the default program files directory (its protected by windows!) unless you have UAC turned on and / or admin privaledges to your PC (Install it to another drive, or an other dirrectory, otherwise you wont be able to save, load, or make screenshots. We will try to find out something for this in the upcoming patch).

Also you should disable actor legs in options menu, as soon as you can, because it causes 3 troubles: 1 missing step sounds, 2 crash with missing bone, 3 crash when fighting rats.

Thanks for your understanding and support!

 

Usuń te pliki a gra odpali bez problemu.

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

No i sprawa się wyjaśniła. Jak będziesz w przyszłości miał jakiś kłopot z grą, kompem itp., to staraj się podawać jak najwięcej szczegółów problemu, a z pewnością znajdzie się ktoś, kto Ci pomoże w rozwikłaniu zagadnienia. Tu powyżej masz przykład.

Link to comment
Share on other sites

Przy próbie wejścia w opcję "kontakty" w PDA, tak z poziomu otwartego PDA ( nie zawsze), jak i wywołując je klawiszem (zawsze), mam zaliczony pulpit bez fatal.

To tylko moja przypadłość, czy u innych też się to dzieje?

Edited by kondotier
Link to comment
Share on other sites

Nie tylko u Ciebie. Z tym,że nie ma na to reguły - np. na Kordonie w Wiosce Kotów mogę spokojnie wywołać kontakty, i przez PDA rozmawiać z innymi stalkerami - tak, jest tam taka opcja!!! To samo mogłem rozmawiać z Wolnością na Przedmieściach Prypeci. Ale w innych sytuacjach też zdarza wylot do pulpitu bez loga. Z tego, co gdzieś wpadło mi w oczy, to tego buga też ma naprawić następny patch. Pożyjemy, zobaczymy...

Link to comment
Share on other sites

Dzięki, pożywiom, uwidim.

apg2312 - napisz dokładniej, jak użyć tej opcji rozmowy przez PDA. Gra ma sporo ciekawostek, warto się z nimi zapoznać.

Podoba mi się np. ta pakowaczka amunicji, działająca na pasie. Drobne ilości amunicji, zamienia na cale paczki. I na pasie robi się luz :).

  • Positive 1
Link to comment
Share on other sites

Normalnie. Jak uda Ci się wejść w kontakty, to zaznaczasz jakiegoś NPC, i w okienku po prawej stronie masz przycisk "rozmawiaj" (czy coś w tym stylu). Od niektórych można kupić jakieś informacje, leki, broń, niektórzy nie mają nic do powiedzenia.

  • Positive 2
Link to comment
Share on other sites

Witam. Mam następujący problem.

Po naprawie PDA na Jantarze przez Sacharowa, otrzymujemy misję: zaoferuj pomoc Powinności w Barze.

Problem jest jeden, udaje się do GFM i idę do Baru i w Barze próbuję rozmawiać z Pietrenkiem, ale on nie ma mi nic do powiedzenia, prócz 3 kwestii (Pancerz, Potrzebna ci pomoc i on odpowiada, że nic nie potrzebuje i wyjście). Ktoś ma pomysł jak to naprawić bez utraty postępu???

FATAL ERROR[error]Expression    : fatal error[error]Function      : CScriptEngine::lua_error[error]File          : script_engine.cpp[error]Line          : 75[error]Description   : <no expression>[error]Arguments     : LUA error: not enough memorystack trace:
POMOCYYYYYY!!!!
Link to comment
Share on other sites

 

Witam. Mam następujący problem.

Po naprawie PDA na Jantarze przez Sacharowa, otrzymujemy misję: zaoferuj pomoc Powinności w Barze.

Problem jest jeden, udaje się do GFM i idę do Baru i w Barze próbuję rozmawiać z Pietrenkiem, ale on nie ma mi nic do powiedzenia, prócz 3 kwestii (Pancerz, Potrzebna ci pomoc i on odpowiada, że nic nie potrzebuje i wyjście). Ktoś ma pomysł jak to naprawić bez utraty postępu???

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: not enough memory
 
 
stack trace:
POMOCYYYYYY!!!!

 

 

Obniż wymagania graficzne.

Link to comment
Share on other sites

apg2312 - próbowałem. Wyloty zapewnione. Tylko na Kordonie działała ta opcja kontaktów.

Może do czasu wydania polonizacji tego buga usuną. Przerywam grę, bo stoję przy zamku kodowym do X18 i nie wiem co robić, bo kilka ostatnich komunikatów i SMSów było po angielsku. Domyślam się, że mam coś zrobić z Jaszką w barze, ale gnać tam w ciemno, się mi nie uśmiecha :(. Mogę źle domniemywać.

A przecież nie będę co chwilę, prosił o tłumaczenie :wallbash: , lub podsuwanie rozwiązania :confused: :no: .

Link to comment
Share on other sites

 

Witam. Mam następujący problem.

Po naprawie PDA na Jantarze przez Sacharowa, otrzymujemy misję: zaoferuj pomoc Powinności w Barze.

Problem jest jeden, udaje się do GFM i idę do Baru i w Barze próbuję rozmawiać z Pietrenkiem, ale on nie ma mi nic do powiedzenia, prócz 3 kwestii (Pancerz, Potrzebna ci pomoc i on odpowiada, że nic nie potrzebuje i wyjście). Ktoś ma pomysł jak to naprawić bez utraty postępu???

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: not enough memory
 
 
stack trace:
POMOCYYYYYY!!!!

 

Taky se mně to stalo,Peterenko nechtěl mluvit.Má Ti dát úkol zničit vrtulníky.Nepomohlo ani načtení autosave.Musel jsem se vrátit zpět v save až k Sacharovovi a okamžitě když přišla zpráva že Peterenko potřebuje pomoc běžet za ním.Nesmíš se ničím zdržovat (obírání mrtvolek a jiné nech na potom).Na podruhé se mně to povedlo.

 

Dále ještě něco k experimentální_items vintorez_zoom (vintorez_m4).Zkušebně jsem si ji přidal spawnerem ale pozor!Jestliže si potom chcete dát opravit něco u Peterenka,nesmíte ji mít v inventáři.Hra spadne do win s logem že je chyba v nějaké munici.

Link to comment
Share on other sites

Taky se mně to stalo,Peterenko nechtěl mluvit.Má Ti dát úkol zničit vrtulníky.Nepomohlo ani načtení autosave.Musel jsem se vrátit zpět v save až k Sacharovovi a okamžitě když přišla zpráva že Peterenko potřebuje pomoc běžet za ním.Nesmíš se ničím zdržovat (obírání mrtvolek a jiné nech na potom).Na podruhé se mně to povedlo.

 

Dále ještě něco k experimentální_items vintorez_zoom (vintorez_m4).Zkušebně jsem si ji přidal spawnerem ale pozor!Jestliže si potom chcete dát opravit něco u Peterenka,nesmíte ji mít v inventáři.Hra spadne do win s logem že je chyba v nějaké munici.

Zażegnałem te błędy bez grzebania w plikach wystarczało 10 razy reloadnąć save .

Edited by adik124
Link to comment
Share on other sites

Witam. Ostatnio spotkałem problem z sejfem u bandytów a mianowicie gdy chce go otworzyć wyskakuje mi:

FATAL ERROR

[error]Expression		 :  fatal error[error]Function			 :  CScriptEngine: : lua_error[error]File					 :  script_engine.cpp[error]Line					:  75[error]Description		 :  <no expression>[error]Arguments		  :  LUA error :  ....k.e.r. - lost alphagamedatascriptsui_safe.script:108: attempt to call global  'get_netpk' (a nil value)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.