kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Problem dotyczy moda Biały oddział.Polega na tym, że pomimo zrobienia w text kopi katalogu rus z przemianowaniem na pol, oraz dodania do gamedataconfig pliku localization.ltx o zawartości:[string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent Po uruchomieniu moda ekran menu, startowy i pozostałość, wyświetlają mi się po polsku. Natomiast po uruchomieniu gry, dialogi mam zrobaczywiałe. Mod jest w postaci gamedaty. Tak, jakby podstawka nie widziała pliku localization.Robiłem już wszelkie kombinacje ze zmianami treści w localization. Komplet podstawka i mod, nie reagował. dalej to samo.W czym tkwi błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Po mojemu masz źle zrobiony localization.ltx Zmodyfikuj wpis na taki language = pol ;rusfont_prefix = _cent ;_west Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Też nic nie dało. Podstawka nie widzi localization. W rus plikach tekstowych, jest opis do menu, więc menu powinno być po rus, a jest po polsku.Taki numer przytrafił mi się pierwszy raz :(. Na localization z zawartością jak w #1, grają cichy i smerf45 i nie mają problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 A jaki tekst widzisz w dialogach. Czysty rosyjski czy kilka słów po polsku, reszta nieczytelne szlaczki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Wszystko w dialogach jest w robalach.I co dziwne, to np. w opcjach sterowania, opisy klawiszy są w robalach, ale ramka jest opisana po polsku. Tak jak wszystkie ekrany początkowe. A przecież powinny być grażdanką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 W SGM oprócz normalnego wpisu w localization trzeba było jeszcze pozmieniać ścieżki dostepu z rus na pol w jednym pliku. To był plik SGM_add_include w tekst / rus/pol Była też na ten temat dodatkowa linijka w localization.ltx. Możliwe, że tu jest podobne rozwiazanie. Jak masz jakieś spolszczenie do SGM 2.0 lub 2.2 to sobie zajrzyj jak to wygląda. Edit: Ale mimo wszystko tekst powinien być po rosyjsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Nie będę odkrywczy , ale spróbuj jeszcze w ten deseń. Nie pamiętam w , którym MODzie miałem taki problem i pomogło. language = pol font_prefix = ;_cent ;_west Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Przerabiałem to. Zmieniałem na wszelkie sposoby. cent i west są zakomentowane, więc gra ich nie widzi. Obojętne jaka jest ich kolejność. Ale powinna widzieć grażdankę, a nie widzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Skoro obydwa są zakomentowane to gra bierze localization z podstawki a tam masz ustawione wszystko na polski. To co po rosyjsku będziesz miał w szlaczkach. Ja już nie pamiętam jak się to robiło, miałem za dużo przerwy od stalkera. Ale kiedyś to tu na forum opisywałem. Znaczysz albo cent albo west. Odpowiednio do tego masz część tekstu po polsku reszta nieczytelna albo wszystko po rosyjsku a niektóre elementy po polsku ale bez "polskich liter" . Tak to było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2015 kobal - wiem. Ale żeby wszystko, łącznie z ekranem menu i startowymi, oraz ekranami ustawień mieć w grażdance, czcionka europy środkowej i zachodniej musi być wyłączona. Ma się wtedy czystą grażdankę.Zaskoczyło mnie to, że ten sam mod, ściągnięty z tego samego linka, u cichego i smerfa45 nie robi problemów, a u mnie kaprysi. DODANO: Temat już nie aktualny. Znalazłem przyczynę, że gra nie widziała pliku localization.ltx.Prozaiczną przyczyną było zaznaczenie w ustawieniach widows, nie wyświetlanie rozszerzeń popularnych plików.Jakaś aktualizacja musiała mi to zmienić' a ja nie zwróciłem uwagi że plik robiony notatnikiem, nie ma swojego rozszerzenia. Więc, zrobiony prze mnie ltx, przez komputer był traktowany jako część nazwy.Zmiana w ustawieniach windy, prawidłowe rozszerzenie i tam gdzie powinna być, jest grażdanka.I po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi