Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba w modzie za daleko nie zaszedłeś. Spróbuj przeinstalować moda, najlepiej z nowego pobrania i zagrać od nowa. W czasie ściągania, lub rozpakowania, mogło się coś pokićkać. A nowa gra dlatego, aby mieć nowy allspawn. Za trud, mod ci się odpłaci przyjemnością w grze.

Pobrałem drugi raz z innego

@anatol - myślę, że powinieneś koniecznie zerknąć do posta Kondotiera z 6 sierpnia. Po zainstalowaniu LINK przywróciłem oryginalny bin MODa (bez żadnych kombinacji). Gra odpala i anomalie nie powodują wylotów ,co widać na screenach w spoilerze. Wcześniej  każda próba zbliżenia się do wspomnianej anomalii, kończyła się wylotem z logiem takim jak u ciebie.

Ukryta zawartość

Bardzo kolego@gawron dziękuję ściągnięcie tego programu pomogło mod się uruchamia i nie ma tego wylotu

Edytowane przez anatol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam że mod bardzo ciekawy i świetnie się w niego gra.

Chwała bratu stalkerowi Gawronowi za spolszczenie go.

Z błędów technicznych to zauważyłem, że na niektórych lokacjach trzeba mieć ustawione oświetlenie inne niż statyczne, bo wywala zaraz po wczytaniu.

Przy okazji znalazłem kilka błędów w spolszczeniu:

p0AFiMi.jpgrSQYJec.jpgViXDuos.jpgXhHQGtC.jpgqedobtd.jpgWwbWZBK.jpgx3YMoN4.jpgLKjwJdt.jpgdAeifhU.jpg0bcAprc.jpgRtnAqby.jpg6f839yj.jpgSgYR4m3.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Nawet jak tego czasami nie mówimy to jesteśmy bardzo wdzięczni, że zrobiłeś spolszczenie. W szczególności problem mają osoby, które nie znają języka rosyjskiego dość dobrze żeby grać w rosyjską wersję (np. Ja). Jeszcze nie grałem ale na pewno zagram. Flacha dla Ciebie :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekam jeszcze na paczkę od @tom3kb i zrobię patcha .

Powiem szczerze, że robię to bo lubię, ale miło jest po tylu godzinach ślęczenia nad klawiaturą i monitorem przeczytać dobre słowo. Dzięki

Miło to jest znów zobaczyć Cię na forum po tak długim okresie nieaktywności :) Szczerze mówiąc martwiłem się o Pana :biggrin:

A i trzeba było, a jakże :) 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za poprawkę, niestety nie działa. możliwe że trzeba wziąć ten kwest jeszcze raz po wgraniu poprawki. W moim przypadku nie wchodzi to w grę 5h grania pójdzie w cholerę. Da radę to jakoś zespawnować ? sprawdziłem wszystkie anomalie, była emisja - naspawnowało nowych ale tego nie.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę wysłać plik, ale nie bardzo wiem jak mam sprawdzić nazwę itemu, przeglądam ten plik artifacts.ltx co podesłał gawron, ale nie widzę tam tego artu.

<string id="st_amk_fonar_name">

zznalazłem coś takiego w pliku st_mod_artifacts.xml

[amk_fonar]:af_base
$spawn                = "artefacts\acidic_7_amk_fonar"
class                = ARTEFACT
visual                = amk\artefacts\amk_fonar.ogf
description            = st_amk_fonar_descr
inv_name            = st_amk_fonar_name
inv_name_short            = st_amk_fonar_name
inv_weight            = 0.5
inv_grid_width            = 1
inv_grid_height          = 1
inv_grid_x               = 15
inv_grid_y              = 49
cost                = 35000
jump_height            = .01
particles            = artefact\af_acidic_idle
det_show_particles        = artefact\af_acidic_show
det_hide_particles        = artefact\af_acidic_hide
af_rank                = 1
lights_enabled = true
trail_light_color         = 0.5,0.7,0.2
trail_light_range         = 2.0
particles_bone            = bone01
health_restore_speed        = 0
radiation_restore_speed        = 0
satiety_restore_speed        = 0.1
power_restore_speed        = 0
bleeding_restore_speed        = 0
additional_inventory_weight    = 0
additional_inventory_weight2    = 0
hit_absorbation_sect = amk_fonar_absorbation
[amk_fonar_absorbation]
burn_immunity             = 0    
strike_immunity         = 0
shock_immunity             = 0
wound_immunity             = 0
radiation_immunity         = 0
telepatic_immunity         = 0.002
chemical_burn_immunity         = 0
explosion_immunity         = 0
fire_wound_immunity          = 0

opis tego fonara.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem jak kazałeś Godlike, i wylot:

[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : .\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 502
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'fonar'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

omg....no to mamy rozwiązanie. nie mam wielesa, chciałem zrobić ten lepszy tj svarog, ale mimo posiadania itemów i schematu pisze że czegoś brakuje.

Tak więc pytanie skąd wziąć wielesa, albo jak stworzyć ten detektor mega, albo omega jeśli jest błąd w tłumaczeniu.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.