kfiat Opublikowano 5 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Całkowicie na poważnie, prosiłbym o lokalizację schowków z wódką, bo muszę zebrać 24 by pchnąć fabułę dalej (agroprom i pda) + 10 dla żołnierza pod mostem na kordonie. Posiadam jedynie 3 butelki, handlarz nic nie ma a schowki puste. Jak nie zrobię agropromu to raczej mnie do baru nie wpuszczą a boję się że jak zaatakuję bazę to chorąży pod słupem elektrycznym nie będzie już skory do gadania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Nie musisz nikomu oddawać wódki, aby pchnąć fabułę do przodu. Skoncentruj się na głównych liniach scenariusza z Soljanki, w międzyczasie handluj ze spotkanymi NPC, przeszukuj ciała wrogów, schowki. Jestem po MW a przed Jantarem, a uzbierałem ok. 20 butelek (gram na PRZEŻYCIU i RZADKICH SCHOWKACH).Cierpliwości!!!.Co do ataku na bazę wojskowych w INB Agroprom: ja zrobiłem tak: po wyjściu z podziemi zdjąłem żołnierza z wieżyczki strażniczej, zapisałem i od razu opuściłem teren bazy aby zobaczyć czy chorąży jest przy słupie. Później przeniosłem walkę na tereny płn - zach bazy (nie zabijaj żołnierzy przy chorążym) wybiłem wojo i wziąłem dokumenty. Edytowane 5 Września 2015 przez marycha 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 KfiatW kwestii wódy - nie tylko arty służą do pozyskiwania tego wypitku. W DM będziesz miał gostka w bazie bandytów który za bodajże puszki sprzedaje wódkę. Na Wysypisku w hangarze bedziesz miał Kulinara który zawsze ma puszki + to co uzbierasz na trupach - winno starczyć do stworzenia godziwego zapasu tejże wypiteczności.Questa dla Kuzniecowa zrobiłem dopiero po zakończeniu działań w Agro i DM posiadając już konkretną ilość butelek. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 5 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Dzięki chłopaki, pchnąłem dalej ten temat :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Podepnę się jak zabić dzika w dm? NIC na niego nie działa broń, anomalię nic a nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Podepnę się jak zabić dzika w dm? NIC na niego nie działa broń, anomalię nic a nic. O ile dobrze pamietam - to postac Dzika jako ważna postac kwestowa w tej wersji jest niesmiertelna.W troche innej kwestii ... w kwestii Kostii. Generalnie, po oddaniu fanta ze schowka na Wysypisku Kostia na chwile znika , a nastepnie po wykonaniu zadania w X18 i odpytaniu Barmana pojawia się znów.U mnie Kostia siedzi jak przyspawany obok ogniska na Barze. Czyżby jakaś zmiana w stosunku do Soli? Czy może jakiś skrypt nie zadziałał. Edytowane 5 Września 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Zrespiłem sobie klucz ale nie puszczam mnie dalej ;/ PS. O co chodzi z tym systemem ochrony przed x18? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Niektóre ważne dla dalszej gry postacie są ....intacta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Więc dupa nie skończę OP-2, ja pierdziu żeby brzydko nie pisać ;/ Edytowane 5 Września 2015 przez Junx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Podepnę się jak zabić dzika w dm? NIC na niego nie działa broń, anomalię nic a nic. A po co zabijać Dzika? Odda klucz po wykonaniu zadania. Junx co narozrabiałeś;)? Więcej korzyści jest z nie zabijania go. Spróbuj kilka zapisów gry wcześniej i nie walcz z Bandytami.W troche innej kwestii ... w kwestii Kostii. Generalnie, po oddaniu fanta ze schowka na Wysypisku Kostia na chwile znika , a nastepnie po wykonaniu zadania w X18 i odpytaniu Barmana pojawia się znów.U mnie Kostia siedzi jak przyspawany obok ogniska na Barze. Czyżby jakaś zmiana w stosunku do Soli? Czy może jakiś skrypt nie zadziałał.boberm wszystko jest tak samo (t.j. opisałeś z Kostią) Spróbuj zmienić lokację, wyłączyć grę, uruchomić kompa ponownie. Powinno pomóc. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Cóż, zapewne sam uczyniłeś Dzika nieśmiertelnego, instalując sobie poprawkę na nieśmiertelność NPC. A tak w ogóle, w OP-2, jak zresztą i w innych mutacjach solianki, Dzika się nie zabija. Dzik jest dostarczycielem zadań. W czasie pierwszej wizyty w DM spotykamy przy wejściu Naboja i rannego bandytę. Absolutnie nie zabijamy bandyty. Razem z Nabojem ratujemy jego kumpla Lubera, potem biegiem wracamy do przejścia i leczymy rannego bandytę. W ten sposób bandyci w DM stają się przyjaciółmi. Klucz do labu dostajemy od Dzika za kilka questów.System ochrony to system ochrony. Tak samo obecny w poprzednich wersjach. Nie możesz wejść do labu z artefaktami wyższego stopnia rozwoju, tzn wszelkimi nowymi. Możesz tam wnieść tylko artefakty znane z podstawki. To znaczy Kotlety, Korale, Dusze, Ogniste Kule. Wszelakich produktów transmutacji artefaktów nie możesz wnieść bo ci je zamieni w Brukowce. Czyli zostawiasz je w jakimś schowku przy labie i zabierasz sobiee z powrotem po wyjściu z niego. To zabezpieczenie działa tylko podczas pierwszej wizyty w X-18. Potem można tam wnosić co sie komu żywnie podoba.Odnośnie Kostii, kluczem do otrzymania od niego kolejnych zleceń jest quest od Sidorowicza na walizke z posterunku wojskowego na Kordonie. Po przyniesieniu tejże walizki do Barmana, pojawia się w rozmowie linia dialogowa "czy ktoś o mnie nie pytał?" Okaże się że pytał Kostia, i wszystko ruszy dalej. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 A kurde widzisz a ja go zabiłem xd Dzięki Panowie dalej pójdzie z górki ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 (edytowane) Dzieki Kobal - już myślałem że mi się Kostia "powiesił". Edytowane 5 Września 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Kobal wybacz, zapomniałem o skrzynce z posterunku. Zwracam honor:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Co do bandytów. Ja bandytę od razu uleczylem. Strażnikom Maksa sprzedałem kulki i nikt nie miał pretensji od dzika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Ja już po x18, teraz wracam do sida. Co jak co ale ta strzelba browninga od bandytów zajebista jest z amunicją. kartacz czy jakoś tak (ta czarna). Wojskowy z bliska na strzał pada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Na Wysypisku w hangarze bedziesz miał Kulinara który zawsze ma puszki...boberm idąc za twoją radą kupuje wszędzie gdzie się tylko da puszki i wymieniam u Żyły na wódkę. Świetny pomysł, na który sam nie wpadłem :\ Wielkie dzięki za cynk!Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Zawsze warto przeczytać w Dzienniku co mają do zaoferowania handlarze .Lekki problem - diabli wiedzą dlaczego :FATAL ERROR [error]Expression : error handler is invoked! [error]Function : invalid_parameter_handler [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp [error]Line : 804 [error]Description : Podczas próby zapisu gry na ATP - quest z dyskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Jak wczytasz grę to zanim zrobisz zapis poczekaj około 10 sekund albo będzie taki wylot jak przedstawiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 A tego nie wiedziałem Goodlike. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Nie ma sprawy booberm Nie wiem dlaczego tak jest ale wątpię żeby dało się to poprawić w skryptach. Coś skaszanione jest chyba z xrGame.dll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kfiat Opublikowano 7 Września 2015 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Ktoś wie jak zrobić zdjęcia dwóm anomaliom, tj radonowy obłok i dym z ogniska? klikam wszędzie i za cholerę nie chcą się zaliczyć. jakieś sugestie? czytałem tą instrukcję, że 5m, bez zooma itp...Nie mogę także znaleźć frajera, gościu porusza się po różnych lokacjach losowo czy jak ? jest jakiś sposób by go namierzyć ? czytałem w poradniku, że woron daje na niego zadanie, ale mi nie chce dać na ten moment nic. Edytowane 7 Września 2015 przez kfiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) Zasadniczo nie jest to problem z kwestami . Tak Sidor jak i Woron w którymś momencie przestali sprzedawać mi amunicję. Linia w dialogi - nie moge ci juz pomóc-Błąd? Przypadek? Coś nawywijałem?Konieczność dalszego rozwijania linii kwestowych na innych lokacjach?Wzrost statystyk postaci?Nie wiem co o tym mysleć. Edytowane 8 Września 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 Też to mam.I bardzo mnie to wkurzyło. To samo było też w OOP, tylko tam nie było to takie ważne. W skryptach jest założona blokada na wszystkich handlarzy. Nazywa się to limit dialogów. Po kilku lub kilkunastu wizytach handlarz się blokuje. W zależności od handlarza waha się to od 9 do 15 wizyt. Nie wiem po co to zrobili ale jest. Może jest tak, że jak kilkanaście razy zostaniesz odesłany z kwitkiem to potem sie znowu odblokowują a może blokada jest już na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 8 Września 2015 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2015 (edytowane) No cóż . Niektóre pomysły Twórców są - mówiąc delikatnie - zastanawiające .BTW; Nie jestem informatykiem więc moje pytanie może być głupie - nie da sie tego jakoś "poprawić"? Edytowane 8 Września 2015 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.