Skocz do zawartości

Problemy ze schowkami i kwestami


Rekomendowane odpowiedzi

Całkowicie na poważnie, prosiłbym o lokalizację schowków z wódką, bo muszę zebrać 24 by pchnąć fabułę dalej (agroprom i pda) + 10 dla żołnierza pod mostem na kordonie. Posiadam jedynie 3 butelki, handlarz nic nie ma a schowki puste. Jak nie zrobię agropromu to raczej mnie do baru nie wpuszczą a boję się że jak zaatakuję bazę to chorąży pod słupem elektrycznym nie będzie już skory do gadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz nikomu oddawać wódki, aby pchnąć fabułę do przodu. Skoncentruj się na głównych liniach scenariusza z Soljanki, w międzyczasie handluj ze spotkanymi NPC, przeszukuj ciała wrogów, schowki.  Jestem po MW a przed Jantarem, a uzbierałem ok. 20 butelek (gram na PRZEŻYCIU i RZADKICH SCHOWKACH).

Cierpliwości!!!.

Co do ataku na bazę wojskowych w INB Agroprom: ja zrobiłem tak: po wyjściu z podziemi zdjąłem żołnierza z wieżyczki strażniczej, zapisałem i od razu opuściłem teren bazy aby zobaczyć czy chorąży jest przy słupie. Później przeniosłem walkę na tereny płn - zach bazy (nie zabijaj żołnierzy przy chorążym) wybiłem wojo i wziąłem dokumenty.

 

 

Edytowane przez marycha
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kfiat

W kwestii wódy - nie tylko arty służą do pozyskiwania  tego wypitku. W DM będziesz miał gostka w bazie bandytów który za  bodajże puszki sprzedaje wódkę.

 Na Wysypisku w  hangarze bedziesz miał Kulinara który zawsze ma puszki  +  to co uzbierasz na trupach - winno starczyć do  stworzenia godziwego zapasu tejże wypiteczności.

Questa dla Kuzniecowa  zrobiłem dopiero po zakończeniu działań w Agro  i DM  posiadając już konkretną ilość butelek.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się jak zabić dzika w dm? NIC na niego nie działa broń, anomalię nic a nic.

 

O ile dobrze pamietam - to postac  Dzika jako ważna postac kwestowa  w tej wersji jest niesmiertelna.

W troche innej kwestii ... w kwestii Kostii. Generalnie,  po oddaniu fanta ze schowka na Wysypisku Kostia na chwile znika , a nastepnie po wykonaniu zadania w X18 i odpytaniu Barmana  pojawia się znów.U mnie Kostia siedzi jak przyspawany obok ogniska na Barze. Czyżby jakaś zmiana w stosunku do Soli? Czy może jakiś skrypt nie zadziałał.

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się jak zabić dzika w dm? NIC na niego nie działa broń, anomalię nic a nic.

 

A po co zabijać Dzika? Odda klucz po wykonaniu zadania. Junx co narozrabiałeś;)? Więcej korzyści jest z nie zabijania go. Spróbuj kilka zapisów gry wcześniej i nie walcz z Bandytami.

W troche innej kwestii ... w kwestii Kostii. Generalnie,  po oddaniu fanta ze schowka na Wysypisku Kostia na chwile znika , a nastepnie po wykonaniu zadania w X18 i odpytaniu Barmana  pojawia się znów.U mnie Kostia siedzi jak przyspawany obok ogniska na Barze. Czyżby jakaś zmiana w stosunku do Soli? Czy może jakiś skrypt nie zadziałał.

boberm wszystko jest tak samo (t.j. opisałeś z Kostią) Spróbuj zmienić lokację, wyłączyć grę, uruchomić kompa ponownie. Powinno pomóc.

cz38C3p.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż, zapewne sam uczyniłeś Dzika nieśmiertelnego, instalując sobie poprawkę na nieśmiertelność NPC. A tak w ogóle, w OP-2, jak zresztą i w innych mutacjach solianki, Dzika się nie zabija. Dzik jest dostarczycielem zadań. W czasie pierwszej wizyty w DM spotykamy przy wejściu Naboja i rannego bandytę. Absolutnie nie zabijamy bandyty. Razem z Nabojem ratujemy jego kumpla Lubera, potem biegiem wracamy do przejścia i leczymy rannego bandytę. W ten sposób bandyci w DM stają się przyjaciółmi. Klucz do labu dostajemy od Dzika za kilka questów.

System ochrony to system ochrony. Tak samo obecny w poprzednich wersjach. Nie możesz wejść do labu z artefaktami wyższego stopnia rozwoju, tzn wszelkimi nowymi. Możesz tam wnieść  tylko artefakty znane z podstawki. To znaczy Kotlety, Korale, Dusze, Ogniste Kule. Wszelakich produktów transmutacji artefaktów nie możesz wnieść bo ci je zamieni w Brukowce. Czyli zostawiasz je w jakimś schowku przy labie i zabierasz sobiee z powrotem po wyjściu z niego. To zabezpieczenie działa tylko podczas pierwszej wizyty w X-18. Potem można tam wnosić co sie komu żywnie podoba.

Odnośnie Kostii, kluczem do otrzymania od niego kolejnych zleceń jest quest od Sidorowicza na walizke z posterunku wojskowego na Kordonie. Po przyniesieniu tejże walizki do Barmana, pojawia się w rozmowie linia dialogowa "czy ktoś o mnie nie pytał?" Okaże się że pytał Kostia, i wszystko ruszy dalej.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 Na Wysypisku w  hangarze bedziesz miał Kulinara który zawsze ma puszki...

boberm  idąc za twoją radą kupuje wszędzie gdzie się tylko da puszki i wymieniam u Żyły na wódkę. Świetny pomysł, na który sam nie wpadłem :\ 

Wielkie dzięki za cynk!

Pozdrawiam.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze warto przeczytać w Dzienniku co mają do zaoferowania handlarze .:cool:

Lekki problem - diabli wiedzą dlaczego :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 804
[error]Description   :


 

Podczas próby zapisu gry na ATP - quest z dyskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś wie jak zrobić zdjęcia dwóm anomaliom, tj radonowy obłok i dym z ogniska? klikam wszędzie i za cholerę nie chcą się zaliczyć. jakieś sugestie? czytałem tą instrukcję, że 5m, bez zooma itp...Nie mogę także znaleźć frajera, gościu porusza się po różnych lokacjach losowo czy jak ? jest jakiś sposób by go namierzyć ? czytałem w poradniku, że woron daje na niego zadanie, ale mi nie chce dać na ten moment nic.

Edytowane przez kfiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo nie jest to problem z kwestami .

 Tak Sidor jak i Woron w którymś momencie przestali sprzedawać mi amunicję. 

Linia w dialogi - nie moge ci juz pomóc-

Błąd? Przypadek? Coś nawywijałem?Konieczność dalszego rozwijania linii kwestowych na innych lokacjach?Wzrost statystyk postaci?

Nie wiem co o tym mysleć.

 

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też to mam.I bardzo mnie to wkurzyło. To samo było też w OOP, tylko tam nie było to takie ważne. W skryptach jest założona blokada na wszystkich handlarzy. Nazywa się to limit dialogów. Po kilku lub kilkunastu wizytach handlarz się blokuje. W zależności od handlarza waha się to od 9 do 15 wizyt. Nie wiem po co to zrobili ale jest. Może jest tak, że jak kilkanaście razy zostaniesz odesłany z kwitkiem to potem sie znowu odblokowują a może blokada jest już na stałe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.