Jump to content

Zabugowane ATP


Recommended Posts

statyczne mam cały czas. 

tak ładuje się 2 razy

i problem jest nie tylko na ATP ale też w X-16. mapa się buguje. a każde zapisanie/wczytanie kończy się wylotem baz końcówki "Fatal Error"

 

ostatnie info z loga - Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 8

PS: Crash Jest ranomowy. jak ide na inną lokacje to czasami jest tak, że zapisanie/wczytanie czegoś crashuje. trzeba wczytać sejva z poprzedniej lokacji... ale również nie wchodzić na następną lokacje... what?

 

Edited by PainChiller
Link to comment
Share on other sites

Już spotkałem się z tym błędem. Wejdź na inną lokację i się prześpij. Zrób sejw. Odczytaj grę na innej lokacji, przejdź do baru i wejdź dopiero na ATP.

A i włącz pełne dynamiczne oświetlenie.

Edited by Godlike
Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem, to zwyczajnie komp nie wyrabia i tyle. Miałem to samo w Soliance, dochodziłem do ATP i koniec. OP-2 jest bardziej wymagający. 

No, chyba, że będą to mieć wszyscy, nawet z mocnymi kompami.

Edited by smox
Link to comment
Share on other sites

A ile masz Paichiller tego ramu? Ja mam 4 Giga - czyli niezbyt , niezbyt  jak na te czasy - i nie miałem nigdy problemu . A ATP nie jest tak mocno wymagające,  jak np Prypiat - gdzie na mojej starenkiej 4850 w  niepełnym dynamiku mam czasami lekkie poklatkowanie.

W swoim czasie  ( w Soli ) miałem problemy graficzne na ATP i Martwym Mieście - gdy wrzuciłem nowe tekstury z jakiegoś packa.

 

Edited by boberm
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem. mam 10fps... jak to możliwe nie wiem. tak pokazuje steam (na dynamiku 10-18fps max) na statycznym jest około 40

i tak. da dynamicznym(full) mam tak. ale to może być wina procesora :P 

 

procesor AMD Phenom X4 940 processor (cztery rdzenie - zapomniałem dodać)

 

co do problemu z ATP - zapisanie zanim będzie drugie przeładowanie niemożliwe. jak wychodzę w Menu, zamiast być w nim mam od razu drugie załadowanie, zapisywanie z Konsoli nie działa, a F6 skutkuje wylotem  

Edited by PainChiller
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.