Skocz do zawartości

Ray of Hope


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

Trzy toalety i piec w rosyjskim stylu od Kiryl Laurynau z Artstation dla «Ray of Hope»:

kiryl-laurynau-roh-stove.jpg  kiryl-laurynau-roh-toilets.jpg

 

Strona materiału na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/A95kkz


Ule od Kiryl Laurynau z Artstation dla «Ray of Hope»:

kiryl-laurynau-roh-beehouses1.jpg  kiryl-laurynau-roh-beehouses2.jpg

 

Strona materiału na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/nQL2r6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Nowe szczegóły dot. Ray of Hope:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Twórcy ROH zrobili takie podsumowanie prac nad modem za rok 2019, całość długiego tekstu tutaj: https://m.vk.com/@roh_online-2019

Wymieniane dużo technicznych spraw ;) opisy jak radzili sobie z problemami itp.

Wrzucili też kilka filmików prezentujące różne rozwiązania z moda, animacje, używanie przedmiotów, bandaży, apteczek itp.

  Pokaż ukrytą zawartość

Jest też nowa galeria z moda:

https://m.vk.com/album-15844953_271872191?from=profile&post=-15844953_493907

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...

Ukazał się wywiad z jednym z twórców RoH, który zajmuje się pracą nad nowym wyglądem mutantów.

mikhail-sidorenko-plotb-artstation-5.jpg  60654186.jpg

Streszczając wypowiedź wyjaśniał jak powstają modele, od pomysłu, koncept artów, aż po tworzenie modeli i teksturowanie.

02013245.jpg  13566638.jpg

Opowiadał też o różnych problemach typu: problemy ze szkieletami przez co modele dziwnie się poruszają i składają po śmierci itp rzeczy.

89067222.jpg  k2-wMUYl2Ao.jpg

Pokazano też kilka obrazków z różnych faz z pracowania nad modelami.

FfMMiCOQ-ys.jpg

Kilka ciekawszych do zobaczenia w tym poście.

rqZRYAgc0KQ.jpg  zbRR1u5zcAk.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Autorzy modyfikacji ROH przygotowali sprawozdanie z drugiego etapu zamkniętych beta testów.

Do drugiego etapu OBT nadesłano ponad 800 zgłoszeń. Prowadzono rozmowy z 65 osobami, z których finalnie wyłoniono 35. Sam drugi etap OBT trwa w tej chwili około 2 tygodnie, po upływie których autorzy mogą z pewnością powiedzieć, że są zadowoleni z testerów. Szczególnie zadowoleni są z inicjatywności grupy Q&A (Pytań i Odpowiedzi). Uczestnicy testów organizują się w nieduże grupy dokonujące wypadów w Zonę w celu poszukiwania i sprawdzenia pewnych błędów. Taki podział na grupy pozytywnie wpływa na efektywność testowania.

  Pokaż ukrytą zawartość

Dla wygodnej koordynacji pomiędzy członkami zespołów QA i deweloperów autorzy stworzyli osobny kanał komunikacyjny na Discordzie. Wszyscy uczestnicy QA mogą w każdym momencie zwrócić się do koordynatorów OBT z pytaniem, które bezpośrednio albo bezpośrednio dotyczy tego etapu OBT, czy ogólnie całego projektu. Regularnie jest prowadzony kanał nowych łatek, tak aby wszyscy uczestnicy OBT byli zawsze na bieżąco w temacie aktualnych zmian.

  Pokaż ukrytą zawartość

W tej chwili praca grupy QA jest ukierunkowana głównie na zlokalizowanie błędów i niedoborów w już istniejących mechanikach gry oraz na testowanie stabilności gry. Testowanie rozgrywki nie jest aktualnie najpilniejszym aspektem testów, ponieważ projekt wciąż się rozwija i wkrótce otrzyma kolejne całościowe uaktualnienie, co zaprzecza logice prowadzenia testów rozgrywki właśnie teraz.

  Pokaż ukrytą zawartość

Trochę aspektów technicznych: 

  • autorzy używają zgłaszacza błędów "Trello". Jak twierdzą jest to wygodne narzędzie, idealnie dopasowane do ich celów;
  • przez 2 tygodnie trwania testów członkowie grupy QA stworzyli ponad 150 nowych kartek (zgłoszeń w Trello) z różnymi błędami i usterkami (nie licząc lokacji i rozgrywki);
  • wygenerowano ponad 40 raportów z błędami za pomocą wbudowanego systemu zgłaszania błędów;
  • jeden z członków grupy QA używając swojej wiedzy i umiejętności technicznych był w stanie wykazać pewną krytyczną wrażliwość w części projektu bazy klienta;
  • przez 2 tygodnie trwania testów zostało opublikowanych ponad 30 uaktualnionych kompilacji gry;
  • dzięki wsparciu grupy QA zostały istotnie zmienione statystyki niektórych mutanty (dziki, pijawki);
  • członkowie grupy QA mają możliwość podzielenia się swoimi przemyśleniami i propozycjami odnośnie testowanego projektu i jego dalszego rozwoju;
  • zorganizowano formę głosowania, w którym każdy z uczestników może wypowiedzieć się za lub przeciw każdej propozycji.

 

  Pokaż ukrytą zawartość


Projekt prężnie kontynuuje swój rozwój. Dużo rzeczy zostało już zrobionych, jeszcze więcej czeka w kolejce, zanim projekt zostanie udostępniony szerszej publice.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

[ŹRÓDŁO]

"Kończy się rok 2020 i tak jak dla wielu innych ludzi i dla nas okazał się on nie być łatwym: pandemia COVID-19 wniosła swoje prawa w życie codzienne, co oczywiście nie mogło nie wpłynąć na naszą ekipę i cały projekt.

Niestety, ten rok nie był najbardziej produktywny dla projektu. Nie zrealizowaliśmy wszystkich celów, które postawiliśmy sobie rok temu. Jednak pomimo to osiągnęliśmy pewny progres: na poważnie zajęliśmy się pakietem projektowym i obecnie zajmujemy się opracowaniem całkowicie autorskiego SDK, ponieważ oryginalne instrumentarium nie zaspokaja naszych wymogów i "moralnie" stało się już przestarzałe. Nowy soft powinien pomóc nam w dalszym opracowywaniu projektu i powinien uczynić naszą pracę jeszcze bardziej produktywną.

7uMx9WeIMVE.jpg  foxHs-hewXc.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

W tym roku rozpoczęliśmy i przeprowadziliśmy drugi etap Zamkniętych Beta Testów. Przeanalizowawszy jego wyniki, jesteśmy zadowoleni zarówno organizacją, jak i rezultatami tego etapu. Nasz ekipa QA (Pytań i Odpowiedzi) uzupełniona została przez nowymi ludzi zainteresowanych poszukiwaniem błędów w najróżniejszych częściach projektu. Dzięki pracy naszych testerów naprawiliśmy sporo problemów i usterek.
Nasza ekipa twórców także została zasilona przez nowych uczestników, którzy nie tylko wnieśli nowe idee w projekt (których już są realizowane), ale i pomagali w realizacji już istniejących.
W tym roku zajęliśmy się całkowitym przerobieniem lokacji, ale o tym dokładniej opowiemy wam nieco później.

Pvbhix01EoE.jpg  qttbFWhaYpA.jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

Wierzymy, że przyszły rok okaże się o wiele bardziej produktywny dla naszego projektu i chociaż nie lubimy wyprzedzać faktów, to wśród naszych celów na 2021 roku znajduje się dokończenie prac nad autorskim SDK i przejść do kolejnego etapu opracowywania projektu.

Twórcy życzą wam dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego! Niech mijający rok zabierze ze sobą wszystkie udręki, a nadchodzący przyniesie morze szczęścia! Szczęśliwego nowego roku!"

TDfWtEMV5OA.jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.