Gość Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Pysk Nibypsa wygląda jak skrzyżowanie "późnego" Michaela Jacksona (brak nosa) z horrorową wersją Plastusia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 No to poznęcajmy się. Kontroler to taka karczemna poczciwina. Na dodatek rurkę snorkowi zajumał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 I na jednym rysunku wygląda, jakby nosił stringi... W połączeniu z tym szelmowskim uśmieszkiem pozwala to wysnuć daleko idący wniosek, że może wcale nie będzie chciał kontrolować umysłu gracza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 2 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Kogoś mi przypomina Spoiler 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 8 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Nowe animacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 8 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 (edytowane) To wszystko jakieś takie zbyt piękne się wydaje żeby mogło się udać Edytowane 8 Września 2018 przez Zwinny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 21 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2018 Lista zmian z dzisiaj: Dźwięk: - Naprawiono błąd z podwójnym obliczaniem dyfrakcji dźwięku. - Liniowa formuła tłumienia dźwięku przez odległość zastąpiona bardziej złożoną. - Interpolacja dźwięku przeniesiona na wyższy poziom - teraz dyfrakcja nie jest wymagana. Dodano 3 dodatkowe ustawienia w user.ltx, aby ustawić jakość pogłosu. - Zaktualizowano wersję OpenAL Soft do wersji 1.19.0 Generalne: - Projekty z kodem silnika i ich zależnościami są teraz rozdzielone. Wszystkie pliki binarne zostały przeniesione do zewnętrznego magazynu plików. - Zaktualizowane ustawienia dla oddzielnych projektów dla wersji z wbudowanymi: opcją debugowania / modami / podstawową wersją. - Naprawiono kompilację projektu xrRender_R4. - Refaktoryzacja kodu dla klas CEnviroment. Rozszerzone opcje mgły, wyłączone mieszanie nieba z kolorem mgły. - Silnik C # ładuje się teraz asynchronicznie po uruchomieniu gry. - Implementacja xrConsoleEmitter, przerobione powiązanie parametrów mgły dla shaderów. - Czyszczenie eksportowanych symboli z xrGame. - Odległość wyświetlania mgły jest obecnie ograniczona rzeczywistą odległością widzenia. - Dodano alternatywny program obsługi wyjątku zamiast bugtrapa (czyżby koniec "ukochanego" zielonego żuczka?) - Naprawiono parametr uruchamiania -pure_alloc. - Refaktoryzacja kodu dla BindFactory. Usunięto zbędne nazwy i dodatkowy kod. Funkcja getBindFactory () zastąpiona jest statyczną xrFactory. Refaktoryzacja klas wiążących dla UIComponent. Włączono opcję kompilacji / Zc: forScope i naprawiono błędy z nią związane. - Usunięto dodatkowe pliki z OpenAL. - Usunięto xrSASH i naprawiono pojawianie się kursora, gdy asercja się nie powiedzie. - Wszystkie projekty silnika zostały przeniesione na najnowszą wersję języka C ++. UI: - Wyłączono kompilację kodu dla zewnętrznego modułu lua w xrUI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 22 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 (edytowane) Animacje jedzenia w grze, oraz pierwszy wgląd w HUDa i menu ekwipunku Jutro postaram się wrzucić kolejną listę zmian (chyba że mnie ktoś uprzedzi ) Edytowane 22 Września 2018 przez Arni 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GangstaGoose Opublikowano 22 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Września 2018 Ale te nowe animacje są piękne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 23 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 Zgodnie z zapowiedzią, kolejna lista zmian: - BindFactory: Dodano metodę asThreadSingleton. - Zależności xrUI są teraz statycznie powiązane. - Wdrożono najnowszą wersję kompilatorów i SDK. - Usunięto eksport funkcji Supports. Renderowanie z projektów xrRender, przerobienie interfejsu. - Klasy UIComponent można teraz tworzyć lub usuwać tylko za pomocą UIContext. - Zablokowany maksymalny próg dźwięku do 4,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 24 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Września 2018 FAQ moda z discorda (część dostępna w angielski, wersję rosyjską prawdopodobnie przetłumaczę później) P: Czy planujecie dodać mikrotransakcje? O: Wszelkie prawa do marki S.T.A.L.K.E.R. należą do studia GSC Game World. Nie mamy żadnych praw do wykorzystania moda w celach komercyjnych, lecz w przyszłości są planowane negocjacje [ze studiem]. W przypadku ich powodzenia, będą to tylko przedmioty kosmetyczne, nie wpływające na grę. P: Kiedy będzie stress-test serwerów? O: Data jest wciąż nieznana. P: Jakie są minimalne wymagania? O: Stress-test pokaże. P: Co z oryginalnymi lokacjami z gry? O: Dodamy większość oryginalnych lokacji wraz ze znaczącymi zmianami. P: Gdzie i jak będzie można zdobyć ekwipunek w grze? O: Jednym z najważniejszych czynników w Ray Of Hope jest reputacja. Punkty reputacji będzie można zdobyć poprzez wspieranie danej frakcji, głównie poprzez wykonywanie zadań. Wraz z kolejnymi rangami gracz będzie zdobywał nowe wyposażenie odpowiednie dla jego ugrupowania. Trzeba będzie udowodnić, że jesteśmy warci przyłączenia do frakcji. Dlatego ten aspekt pełni tak ważną rolę w grze. Przykład: zabijanie przyjaźnie lub neutralnie nastawionych Stalkerów miałoby wpływ, ostatecznie ograniczając nasze możliwości [dołączenia do frakcji]. Technicznie, Samotnicy są liczeni jako frakcja. P: Jaka będzie maksymalna możliwość graczy na serwerze? O: Stress-test pokaże. P: Czy będzie modyfikacja broni/pancerzy? O: Broń będzie można modyfikować. P: Czy konto na forum będzie wpływało na grę? O: Będzie ono zsynchronizowane z profilem w grze. P: Jak zdobywać reputację? O: Wypełniając zadania. P: Co ze starymi właściwościami broni/pancerzy/przedmiotów itd.? O: Wszystko zostanie zrobione od zera. P: Czy świat gry jest podzielony na sektory czy jest połączony w jedną całość? O: Świat gry jest połączony. P: Czy potrzebuję oryginalnej wersji gry, żeby zagrać w ROH? O: Nie, ROH jest w pełni standalone. P: Czy będzie jakiś system zabezpieczający przed oszustami? O: Tak. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 29 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2018 Lista zmian: - xrEmitter: rozpoznawanie argumentów funkcji lambda po subskrypcji zdarzenia jest teraz automatyczne. - Naprawiono awarię podczas tworzenia InventoryItemInfo. - [xrCore]: xrDelegate, usunięte niepotrzebne klasy pomocników. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 6 Października 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2018 Concept arty dzika i pijawki (daję do spoilera bo mam wrażenie, że 4k to dla autorów za mało ) Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GangstaGoose Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Animacje apteczki AI-2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Render pijawki Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 15 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2018 Kolejny render pijawki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 20 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2019 Prototyp launchera, świeżo z discorda Wersja nie jest finalna, jeszcze wiele może się zmienić, lecz ten jeden screen wystarczył, aby na serwerze wybuchł "pożar', że to tak określę 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GangstaGoose Opublikowano 8 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 Test AKS-74u Animacje są cudownie zrobione. Tak samo model broni. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Filmik prezentujący Makarowa. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Cholera jasna. robi się z tego prawdziwy "Gunporn". Wg mnie wygląda to lepiej niż w Gunslinger mod. Animacja jak łuska zacina się w wylocie komory wygląda super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 22 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2019 59 minut temu, FeRu napisał: Wg mnie wygląda to lepiej niż w Gunslinger mod. Na pewno będzie z tego więcej "pożytku" aniżeli z GNSRa Zresztą, nad animacjami do ROHa pracuje Ghost, który był częścią starej ekipy EFT Weapon Packa. Wystarczy popatrzeć przez 5 minut na jego kanał na YT żeby zobaczyć, że koleś zna się na rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 4 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2019 (edytowane) https://www.youtube.com/watch?v=v1oqtGYZQvY Edytowane 4 Maja 2019 przez Waffen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 4 screeny z oficjalnego kanału na Discord: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Ciekawe czy fyjdzie przed stalkerem 2 XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2019 Wyjdzie 2 dni po Gunslinger mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.