tom3kb Opublikowano 16 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2019 Nowe screeny w formacie 21:9. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 17 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Nowe screeny 1 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 29 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Nowe screeny: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Chyba nie było: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2019 I dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 2 Lipca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 Nowe skriny 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 5 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2019 Trzy toalety i piec w rosyjskim stylu od Kiryl Laurynau z Artstation dla «Ray of Hope»: Strona materiału na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/A95kkz Ule od Kiryl Laurynau z Artstation dla «Ray of Hope»: Strona materiału na Artstation: https://www.artstation.com/artwork/nQL2r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 6 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 (edytowane) Edytowane 6 Lipca 2019 przez Waffen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waffen Opublikowano 14 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2019 (edytowane) Ray of Hope: Beta Gameplay Edytowane 14 Lipca 2019 przez Waffen 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Render modelu technika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 10 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Nowe szczegóły dot. Ray of Hope: Spoiler Oczekuje się głównej fabuły z postępem w miarę dodawania nowych lokacji. W początkowym etapie będą występować południowe lokacje Zony takie jak: Kordon, Bagna, Agroprom (+podziemie), Wysypisko, Dolina Mroku (+labx18), i jeszcze jedna nowa lokacja. Prypeć, jak i wiele starych, a także nowe będą dodawane wraz z patchami. Wszystkie te terytoria są na jednym poziomie bez wczytań. W Strefie, gracz będzie mógł znaleźć schowki. Możliwość zakładania schowków przez graczy, obecnie znajduje się w fazie rozwoju. Na lokacji będą nie tylko gracze, lecz stalkerzy oraz mutanty. Mutanty będą spawnować się w swoich unikalnych strefach i migrować po trasach, biorąc pod uwagę ich siedliska i pory dnia. Stalkerzy będą się przemieszczać pomiędzy parkingami, polami artefaktów i dużymi bazami frakcji. Akcja modyfikacji będzie rozgrywać się po wydarzeniach z oryginału w formie wolnej interpretacji kontynuowania fabuły trylogii. Dlatego też, nie jest wykluczone spotkanie z niektórymi znanymi postaciami. Fabuła jest w fazie rozwoju. Nowy system zadań będzie specjalnie koncentrował się na grze wieloosobowej. Jeśli kilku graczy weźmie zadanie jednocześnie, to nagrodę dostaną ci, którzy pierwsi wykonają warunki zadania lub będzie miał największy wpływ na wypełnienie zadania. Jeśli zadanie będzie związane ze znalezieniem przedmiotu, to gracz będzie musiał uważać na rywali. Znaleźć przedmiot może każdy szybciej i wcześniej. Nagroda za misję może być wydana wszystkim proporcjonalnie lub tylko szefowi zespołu/grupy. Przy okazji przyjacielski ogień także będzie, więc warto zachować ostrożność w bitwie. Autorzy na razie nie planują bardzo skomplikowanego systemu ekonomii. U handlarzy będą nieskończone, jak również rzadkie rzeczy. Oprócz tego, postać może kupić rzecz, którą sprzedał handlarzowi inny gracz. Ciężar u postaci będzie wpływać na wytrzymałość i możliwe, że szybkość biegu. Limit wagi zastąpiono limitem objętości. Jeśli gracz potrzebuje szybko wyrzucić rzeczy, aby przyspieszyć, to może zrzucić plecak z zawartością. Ogólnie, poziom trudności gry i ekonomia będą aktywnie testowane i dopracowywane w miarę rozwoju projektu. Zapisać postać i swój postęp będzie możliwe tylko w punktach kontrolnych. Takimi są: główne bazy, placówki i posterunki sojuszniczych frakcji. Używanie broni w bezpiecznych zonach będzie niemożliwe. Ulepszono silnik X-Ray. Najważniejsze zmiany: streaming poziomu lub inaczej mówiąc, chunki, asynchroniczne wczytywanie tekstur, geometrii i kolizji lokacji, obecność wsparcia złożonych szkieletów i szczegółowych modeli dynamicznych obiektów. Dodano już czat i nowy silnik interfejsów. Stworzono system całkowicie modułowej broni z możliwością personalizacji. W planach jest więcej niż 50 rodzajów broni ze stopniowym dodaniem do gry w formie patchów. Skryptowym językiem jest C# (C Sharp). Twórcy popracowali nad systemem ochrony przed cheaterami/cziterami. W «Ray of Hope» została wykonana architektura klient-serwer z priorytetem serwera. Krytyczne dane są chronione po stronie serwera. Na początku po wydaniu planuje się włączenie dedykowanych serwerów tylko od zespołu twórców. Maksymalna ilość osób na serwerze - 32 gracze, ale pojemność będzie zwiększać z patchami wraz z dodawaniem lokacji. Oficjalne «RP» serwery nie są planowane. Nie będzie także dzielenia serwerów na PvE, PvP, PvEvP. Jednakże autorzy postarają się dać możliwość tworzenia serwerów przez samą społeczność z możliwością personalizacji i własnymi zasadami. Podano kilka odpowiedzi odnośnie darowizny i modelu rozprzestrzeniania się moda. Właścicielem praw autorskich «S.T.A.L.K.E.R.» jest studio GSC Game World reprezentowane przez Siergieja Grigorowicza. Twórcy nie mają prawa używać marki lub własności intelektualnej do celów komercyjnych. Jednakże starają się rozwijać projekt. Autorzy są negatywnie nastawieni do modelu «PayToWin» (Płać, aby wygrać). Komunikacja pomiędzy postaciami stanie się nie tylko za pomocą czatu głosowego, ale również przy pomocy krótkofalówki, czatu tekstowego w PDA i szybkich fraz głosowych. Postacie będą mogły się wymieniać przedmiotami między sobą za pomocą wymiany. Obie strony powinny potwierdzić swoje działanie. W przypadku odmowy jednej ze stron, wymiana się nie uda. System reputacji. Od poziomu relacji z ugrupowaniami i od ogólnej rangi postaci będą zależeć ceny, asortyment towarów w sprzedaży i dostępne zadania, a także relacje członków jakiejś frakcji do gracza. Reputacja wzrasta lub maleje za pewne działania, na przykład zabójstwo członka frakcji lub wypełnianie zadań dla wrogiej frakcji. W przyszłości planuje się zrobić degradację i zróżnicowanie w niewielkim zakresie właściwości artefaktów. W grze pojawią się nowe, unikalne artefakty. Możliwość pojawienia się unikalnych artefaktów z trylogii jest pod znakiem zapytania. Twórcy myślą także o edytorze wyglądu postaci. Możliwe jest zorganizowanie specjalnych wydarzeń (event'ów), w formie globalnych wydarzeń po dużych aktualizacjach. Z pytań i odpowiedzi, stało się wiadome, czego nie będzie. Na przykład, gracze nie będą mogli wpływać na globalne relacje pomiędzy frakcjami i tworzyć własnych klanów. Nie będzie systemu aktywacji i transmutacji artefaktów, systemu poziomowania postaci, możliwości sterowania pojazdem, mechaniki ręcznego załadowywania magazynków, nie wolno będzie spać i niezależnie wydawać zadania innym graczom. Zamierza się zrealizować własną lokalną stację radiową, z reklamami i muzyką autora. Aktualnie trwają negocjacje z mało znanymi rosyjskimi artystami dotyczące wykorzystania ich materiału w «Ray of Hope». Muzyka będzie głównie instrumentalna i w formacie do przyjęcia dla ustawień projektu. Nie wyklucza się, że materiał muzyczny będzie czasami aktualizowany. Dokładne wymagania systemowe będą znane w okolicach wydania, ale zdecydowanie potrzeba 64-bitowego systemu Windows 7 lub nowszego i karty graficznej z obsługą DirectX 11. Autorzy jeszcze nie ogłosili przewidywanej daty premiery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 3 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Są pogłoski (nieoficjalne) o otwartej becie planowanej na wiosnę/lato przyszłego roku. Może wcześniej, może później. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 2 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2020 Twórcy ROH zrobili takie podsumowanie prac nad modem za rok 2019, całość długiego tekstu tutaj: https://m.vk.com/@roh_online-2019 Wymieniane dużo technicznych spraw opisy jak radzili sobie z problemami itp. Wrzucili też kilka filmików prezentujące różne rozwiązania z moda, animacje, używanie przedmiotów, bandaży, apteczek itp. Spoiler Jest też nowa galeria z moda: https://m.vk.com/album-15844953_271872191?from=profile&post=-15844953_493907 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 1 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Konceptarty Burera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 Ukazał się wywiad z jednym z twórców RoH, który zajmuje się pracą nad nowym wyglądem mutantów. Streszczając wypowiedź wyjaśniał jak powstają modele, od pomysłu, koncept artów, aż po tworzenie modeli i teksturowanie. Opowiadał też o różnych problemach typu: problemy ze szkieletami przez co modele dziwnie się poruszają i składają po śmierci itp rzeczy. Pokazano też kilka obrazków z różnych faz z pracowania nad modelami. Kilka ciekawszych do zobaczenia w tym poście. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 Na drugi etap zamkniętych beta testów zgłosiło się 800 chętnych, wybrani gracze niedługo dostaną powiadomienia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 24 Czerwca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2020 Autorzy modyfikacji ROH przygotowali sprawozdanie z drugiego etapu zamkniętych beta testów. Do drugiego etapu OBT nadesłano ponad 800 zgłoszeń. Prowadzono rozmowy z 65 osobami, z których finalnie wyłoniono 35. Sam drugi etap OBT trwa w tej chwili około 2 tygodnie, po upływie których autorzy mogą z pewnością powiedzieć, że są zadowoleni z testerów. Szczególnie zadowoleni są z inicjatywności grupy Q&A (Pytań i Odpowiedzi). Uczestnicy testów organizują się w nieduże grupy dokonujące wypadów w Zonę w celu poszukiwania i sprawdzenia pewnych błędów. Taki podział na grupy pozytywnie wpływa na efektywność testowania. Spoiler Dla wygodnej koordynacji pomiędzy członkami zespołów QA i deweloperów autorzy stworzyli osobny kanał komunikacyjny na Discordzie. Wszyscy uczestnicy QA mogą w każdym momencie zwrócić się do koordynatorów OBT z pytaniem, które bezpośrednio albo bezpośrednio dotyczy tego etapu OBT, czy ogólnie całego projektu. Regularnie jest prowadzony kanał nowych łatek, tak aby wszyscy uczestnicy OBT byli zawsze na bieżąco w temacie aktualnych zmian. Spoiler W tej chwili praca grupy QA jest ukierunkowana głównie na zlokalizowanie błędów i niedoborów w już istniejących mechanikach gry oraz na testowanie stabilności gry. Testowanie rozgrywki nie jest aktualnie najpilniejszym aspektem testów, ponieważ projekt wciąż się rozwija i wkrótce otrzyma kolejne całościowe uaktualnienie, co zaprzecza logice prowadzenia testów rozgrywki właśnie teraz. Spoiler Trochę aspektów technicznych: autorzy używają zgłaszacza błędów "Trello". Jak twierdzą jest to wygodne narzędzie, idealnie dopasowane do ich celów; przez 2 tygodnie trwania testów członkowie grupy QA stworzyli ponad 150 nowych kartek (zgłoszeń w Trello) z różnymi błędami i usterkami (nie licząc lokacji i rozgrywki); wygenerowano ponad 40 raportów z błędami za pomocą wbudowanego systemu zgłaszania błędów; jeden z członków grupy QA używając swojej wiedzy i umiejętności technicznych był w stanie wykazać pewną krytyczną wrażliwość w części projektu bazy klienta; przez 2 tygodnie trwania testów zostało opublikowanych ponad 30 uaktualnionych kompilacji gry; dzięki wsparciu grupy QA zostały istotnie zmienione statystyki niektórych mutanty (dziki, pijawki); członkowie grupy QA mają możliwość podzielenia się swoimi przemyśleniami i propozycjami odnośnie testowanego projektu i jego dalszego rozwoju; zorganizowano formę głosowania, w którym każdy z uczestników może wypowiedzieć się za lub przeciw każdej propozycji. Spoiler Projekt prężnie kontynuuje swój rozwój. Dużo rzeczy zostało już zrobionych, jeszcze więcej czeka w kolejce, zanim projekt zostanie udostępniony szerszej publice. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2020 Fanowski trailer: https://vk.com/video-69229374_456239048 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 31 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 [ŹRÓDŁO] "Kończy się rok 2020 i tak jak dla wielu innych ludzi i dla nas okazał się on nie być łatwym: pandemia COVID-19 wniosła swoje prawa w życie codzienne, co oczywiście nie mogło nie wpłynąć na naszą ekipę i cały projekt. Niestety, ten rok nie był najbardziej produktywny dla projektu. Nie zrealizowaliśmy wszystkich celów, które postawiliśmy sobie rok temu. Jednak pomimo to osiągnęliśmy pewny progres: na poważnie zajęliśmy się pakietem projektowym i obecnie zajmujemy się opracowaniem całkowicie autorskiego SDK, ponieważ oryginalne instrumentarium nie zaspokaja naszych wymogów i "moralnie" stało się już przestarzałe. Nowy soft powinien pomóc nam w dalszym opracowywaniu projektu i powinien uczynić naszą pracę jeszcze bardziej produktywną. Spoiler W tym roku rozpoczęliśmy i przeprowadziliśmy drugi etap Zamkniętych Beta Testów. Przeanalizowawszy jego wyniki, jesteśmy zadowoleni zarówno organizacją, jak i rezultatami tego etapu. Nasz ekipa QA (Pytań i Odpowiedzi) uzupełniona została przez nowymi ludzi zainteresowanych poszukiwaniem błędów w najróżniejszych częściach projektu. Dzięki pracy naszych testerów naprawiliśmy sporo problemów i usterek. Nasza ekipa twórców także została zasilona przez nowych uczestników, którzy nie tylko wnieśli nowe idee w projekt (których już są realizowane), ale i pomagali w realizacji już istniejących. W tym roku zajęliśmy się całkowitym przerobieniem lokacji, ale o tym dokładniej opowiemy wam nieco później. Spoiler Wierzymy, że przyszły rok okaże się o wiele bardziej produktywny dla naszego projektu i chociaż nie lubimy wyprzedzać faktów, to wśród naszych celów na 2021 roku znajduje się dokończenie prac nad autorskim SDK i przejść do kolejnego etapu opracowywania projektu. Twórcy życzą wam dużo zdrowia i wszystkiego najlepszego! Niech mijający rok zabierze ze sobą wszystkie udręki, a nadchodzący przyniesie morze szczęścia! Szczęśliwego nowego roku!" 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czujny Opublikowano 5 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 Jak długo to już jest w produkcji? Wychodzi na to, że przyjdzie poczekać jeszcze kilka lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2021 5 godzin temu, Czujny napisał: Jak długo to już jest w produkcji? Dawno, dawno temu w odległej galaktyce... W dniu 28.11.2015 o 17:40, ArNie napisał: Prace trwają od 6 lat, 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 20 Stycznia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2021 Trochę nowych widoczków z lokacji. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.