Jump to content

Czas Zmian 3.0


pacjent1972
 Share

Recommended Posts

 Ap-pro-form-mods.jpg

Nazwa moda: Время Перемен 3.0
Autor: Aleks aka Aleksn09
Data wyjścia: 23.07.2014r.
Platforma: Czyste Niebo 1.5.10

 

Opis:

Spoiler

Jest to modyfikacja globalna z nową fabułą, opracowana została na platformie gry Czyste Niebo. Projekt nastawiony jest na poprawę grafiki, lecz także projekt wszechstronnie rozwija się obejmując przy tym zmianę fabuły, gameplay oraz lokacje. Główną właściwością moda poza doskonała grafiką jest nowa fabuła. Graczowi przyjdzie obserwować losy legendarnego najemnika Szramy z dużą ilością nowych zadań powiązanych fabułą z nowymi postaciami w grze.

Dla atrakcyjności moda dodano freeplay. Oprócz fabularnych zmian modyfikacja obfituje różnymi gameplayowymi uzupełnieniami, dodając np. takie możliwości jak strzelanie z BTR-a.

 

Fabuła:
Czas Przemian ver. 3.0 opowie historię o legendarnym najemniku Szramie, która zdarzyła się nie długo po wydarzeniach opisanych w oryginalnej wersji Czystego Nieba.Fabuła zaczyna swój początek od momentu przebudzenia się Szramy w centrum dowodzenia ugrupowania Monolit a mianowicie w Sarkofagu. Głównym zadaniem postawionym przed głównym bohaterem stanie się zebranie informacji i wyjaśnienie przyczyn polowania urządzonego na stalkera o przezwisku Striełok. W miarę przechodzenia gry GG będzie miał okazje dowiedzieć się pochodzeniu i życiu ugrupowania Czyste Niebo.

 

Podstawowe zmiany:

  • Doskonała nowa fabuła w której głównym bohaterem jest Szrama.
  •  Dodany freeplay, dodany po przejściu podstawowej fabuły moda.
  •  Dodane nowe kwesty od ugrupowań: Anomalia, Naukowcy i Najemnicy.
  •  Nowe ugrupowania z możliwością wstąpienia w nich: Najemnicy, Wojskowi Stalkerzy, Naukowcy i Anomalia.
  •  Nowe lokacje to CEAZ z Cienia Czarnobyla i Sarkofag.
  •  Odnowiony system osiągnięć.
  •  Przegrupowanie klanów analogicznie do Cienia Czarnobyla.
  •  Możliwość słuchania radia.
  •  Dodana Arena.
  •  Jesień w Zonie.
  •  Zmodernizowane uzbrojenie i kombinezony widoczne już na starcie gry.
  •  Widok pierwszej, drugiej i trzeciej osoby z możliwością przypisania klawiszy
  • Przerobiona grafika z wykorzystaniem (Absolute Nature 3, SOC Style Addon Ver 2.0, STALKER Shaders MAX - Clear Sky 0.9 i Dynamic Shaders 1.2).

Przedmioty inwentarza z wykorzystaniem graphical user interface:
Dołączony zapas to apteczka pierwszej pomocy, kontener na artefakty - aktywacja klawisz HOME.
 
Pojawiła się możliwość prowadzenia ognia z karabinu maszynowego ustawionego na BTR-rze. Strzelanie za pomocą klawisza ALT.  Do prawidłowego działania "gorących" klawiszy proponuje się odpalać grę za pomocą launchera z folderu bin.

 

Uzupełnienia:
W skład moda dodatkowo wchodzą nowe warianty huda. Oryginalny z CS, Czas Zmian 2.0 i Czas Zmian 3.0. Możliwość wyboru. Instalowanie z folderu z hud, wybrać odpowiedni i skopiować gamedate z zamianą plików.

 

Korekty:
- regulacja naświetlenia trawy  (r__detail_radius )[0,249]
- regulacja gęstości trawy  (r__detail_densitu )[0.02, 0.6]
Instalowanie: Pliki xrRender_R2.dll i xrRender_R3.dll kopiujemy do folderu bin, robimy kopię w razie W.

 

Znane wyloty:
Zdarzają się rzadko przy wyjściu z gry lub przejściu na inna lokację.
Leczenie: Załadować ostatni seve

 

Zespół:

Aleks aka Aleksp09 - autor projektu
Stalker36vrn - pogoda, efekty
AzzzA - grafika, dźwięk

 

Screeny:

Spoiler

Q8P8wXVDVQU.jpgG-XS7bTcBG8.jpgz8VSfcDileI.jpgb7OJtJjrd6g.jpg47NUeLziHkQ.jpgWf6xODF8vu0.jpgi9MTOD-9PnM.jpgHdv4BeAbZE8.jpgVf_AAM41Hjk.jpgLdegTKKlO6k.jpgzuWKXwoUEO4.jpgWxE9rktklMM.jpgUAK-8bKBytE.jpg5vdPtdrOTrE.jpgLIcZJf4YkZM.jpgp3F-LVuEFEo.jpg

 

Screeny dodatków:

Spoiler

w1gm9BUrFfU.jpgXltER5mi8Ds.jpgjO42u_3VrVI.jpghVq-Ra7VyT0.jpgmyh_4o92urE.jpgdZ2K0lVPi2k.jpgsvPZUNn0g20.jpgiAr7cMg0_QU.jpgy9-n2Akv8GI.jpg3SFQDB8y9-E.jpg

 


 
Wideo:

Spoiler

 

 

Instalacja:

Spoiler

Rozpakować pobrane archiwum.
Skopiować do folderu z grą Stalker Czyste Niebo wersja 1.5.10 foldery bin, gamedata, users i plik fsgame.ltx.

Dodatki jak hud instalować na życzenie, opis j/w.

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Mod:


Fix'y:

Fix #1:

Fix #2:


Dodatki:

1) HUD do wyboru - Aby zainstalować potrzebny HUD, otwieramy folder z nazwą potrzebnego HUD'u, kopiujemy stamtąd folder gamedata i wrzucamy w folder z grą, ze zgodą na zamianę.

2) Lokacje z drzewami z AN3 - jest to dodatek, który dodaje lokacje z Absolute Nature 3. Nie zalecane dla ludzi ze słabymi komputerami.

Link do pobrania drugiego dodatku: [KLIK]

Instalacja: Z rozpakowanego archiwum, bierzemy folder gamedata i kopiujemy go do folderu z grą, ze zgodą na zamianę.

3) Silnikowe poprawki - regulowanie zasięgu wyświetlania trawy, gęstości trawy.

Instalacja: Pliki xrRender_R2.dll i xrRender_R3.dll wrzucamy do folderu bin, uprzednio robiąc kopię zapasową tych plików.

 

Źródła:

AP-PRO.RU | Новости Stalker | Скачать моды Stalker | S.T.A.L.K.E.R. 2 | Сталкер моды

logo_stalkermod.png

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

To nie odkop, a info z aktualnej gry.

Nie mając nic z nowych modów do zagrania, wyszukałem tego leciwego. Już kiedyś w niego grałem, ale tak dawno, że teraz gram z prawie zerowymi wspomnieniami. I się nie nudzę. A przy okazji teraz zwróciłem dopiero uwagę na mały niuansik. Poprzednio dziwiłem się, dlaczego Monolit w Prypeci jest wrogi dla kogoś, kto jest członkiem Monolitu. A po prostu wtedy przeoczyłem małą informację od moda. To ta wskazana kursorem.

ss_fred_01-02-22_20-49-56_(pripyat).jpg

Jeśli ktoś będzie w niego grał, niech ją zapamięta.

A tu dwa ładne widoczki z moda. Nieszkodliwe anomalie.

ss_fred_01-02-22_21-40-27_(pripyat).jpg  ss_fred_01-02-22_22-56-44_(military).jpg

Tyle na początek. Pogram i jak będzie gra tego warta, coś jeszcze podrzucę.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

PODBICIE TEMATU

No i mod ukończony powtórnie.

Scenariusz tego moda lokuje wydarzenia pomiędzy tymi z Czystego Nieba i Cienia Czarnobyla, dając ciekawy rozwój wydarzeń.

Nie pamiętam jak go zakończyłem za pierwszym razem, ale jak na krzyżowce Radaru Striełok się ze mną pożegnał, idąc robić swoje zadania z Cienia Czarnobyla...  ...  PDA informowało o braku aktywnych zadań, za to o tym że GB ma udać się w stronę Magazynów, zrobiłem to.

ss_fred_01-07-22_14-13-18_(l10_radar).jpg   ss_fred_01-07-22_16-33-45_(marsh).jpg

Dotarłem aż do Bagien na których do tej pory nic mnie nie zaniosło. Po drodze i na Bagnach kilka zadań typu skocz i przynieś i cały czas info "Brak aktywnego zadania".

Tu też zrobiłem kilka zadań usługowych i poszedłem na Kordon. GB który w modzie jest Szramą, mógł dalej szwendać się po Strefie, albo jak to zrobiłem, sprzedać wszystko Sidorowi i jako milioner opuścić strefę, zostawiając sobie co nieco na drogę.

ss_fred_01-07-22_17-06-26_(escape).jpg

A tu kilka zrzutów z różnych sytuacji.

Spoiler

ss_fred_01-07-22_14-00-42_(l05_bar).jpg

ss_fred_01-07-22_15-09-47_(military).jpg

ss_fred_01-07-22_15-16-54_(military).jpg

Jeśli ktoś jest zwolennikiem modów które tylko w nikłych momentach zmuszają do ścisłego trzymania się linii fabuły, lubią samodzielnie przemierzać lokacje i nie łamać sobie głowy skąd wziąć sprzęt i pancerze, i nie odstręczy ich zawisanie moda przy zmianie lokacji wymagające użycia menadżera, to ten mod da mu satysfakcję, tak jak dał mnie.

A może i przypomnienie o nim, zachęci kogoś, do jego przetłumaczenia.

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity