Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Podbicie tematu.

Kilka kolejnych screenów z tego moda. Może zachęcą tych co potrafią przerobić pliki głosowe, aby gadanie było po polsku. A bez tego, nie ma sensu moda tłumaczyć.

ss_user_07-01-16_19-03-53_(predbannik).jpg

Efekty graficzne w modzie:

Spoiler

ss_user_07-01-16_20-03-02_(l05_bar).jpgss_user_07-02-16_15-26-25_(l10_radar).jpgss_user_07-02-16_15-28-02_(l10_radar).jpgss_user_07-02-16_15-33-35_(l10_radar).jpgss_user_07-02-16_15-33-44_(l10_radar).jpgss_user_07-02-16_15-58-34_(jupiter).jpg

Kolejna porcja nowych mutantów. Jeśli nie całkiem nowe, to mocno zmodyfikowane.

Spoiler

ss_user_07-02-16_17-15-15_(jupiter).jpgss_user_07-02-16_17-15-45_(jupiter).jpgss_user_07-02-16_17-20-53_(jupiter).jpgss_user_07-02-16_17-37-45_(jupiter).jpgss_user_07-02-16_17-49-17_(jupiter).jpg

Z nimi w modzie się nie nudzi, tym bardziej, że zrobiono je "półpancerne". Amunicja w plecaku topnieje jak śnieg na wiosnę.

Przewidziano jednak dostarczanie jej za zadania. Tak że z kupowaniem się nie trzeba wysilać. Chyba że ktoś zechce sobie postrzelać poza konkursem. Wykonałem już dwie linie zadaniowe i je rozliczyłem.

A do końca moda jeszcze mi trochę zostało z lini głównej. Więc sobie popoluję na mutki do znudzenia :hourglass: jeszcze jakiś czas.

ss_user_07-02-16_17-37-27_(jupiter).jpg

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne podbicie tematu.

Tym razem, w odróżnieniu od gry na wersji dla.v.1.0004, przejście z MW do Baru się powiodło. Chociaż w samym barze, przy usiłowaniu spieniężenia u barmana dźwiganej zdobyczy, miałem wyloty z powodu przepełnienia stosu.

Nawet restart komputera nie pomógł. Dziwne, bo tylko wyszedłem na zewnątrz i wszystko wróciło do normy.

No i tym sposobem dostałem możliwość dotarcia do Przedzonia i ukończenia moda.

Poniżej kilka screenów, z wielu które zrobiłem. Wszystkie zajęły by zbyt wiele miejsca.

I tak, jeszcze kilka mutantów:

ss_user_07-03-16_16-09-22_(jupiter).jpgss_user_07-04-16_12-52-15_(jupiter).jpgss_user_07-04-16_14-24-27_(jupiter).jpgss_user_07-04-16_20-18-08_(pripyat).jpg

To co staje się w modach normalnym:

ss_user_07-04-16_19-37-39_(pripyat).jpgss_user_07-04-16_22-13-48_(pripyat).jpg

 

Droga powrotna z Prypeci, miała być sielanką.

ss_user_07-05-16_23-14-32_(l01_escape).jpg

Nie mając co zrobić z kupą artefaktów:

ss_user_07-06-16_00-12-20_(predbannik).jpg

Poszedłem rozliczyć zadanie wiodące:

ss_user_07-06-16_00-25-23_(predbannik).jpg

A tu klimatyczne widoczki.

ss_user_07-05-16_18-34-06_(pripyat).jpgss_user_07-05-16_18-34-22_(pripyat).jpg

Wrażenia z gry.

Bardzo pozytywne, za scenariusz. Ale wersja na v.1.0006 została oparta na Alternatywie i przejęła nie tylko dobre rozwiązania, ale również i złe.

Mod jest przekombinowany graficznie, co skutkuje bez logowymi wylotami z braku pamięci, albo z logiem informującym o przepełnieniu stosu. Momentami te wszystkie graficzne upiększenia są uciążliwe i psują grę.

Tak samo jak dążenie do realizmu. Naprawiając kombinezon, możemy wstać od komputera, pójść zrobić sobie herbatę i zdążyć wrócić przed końcem remontu. W tym czasie nasz bohater był zablokowany ruchowo.

Nie naprawiono pewnych błędów, co spowodowało że jedno z zadań mi nie zaskoczyło scenariuszowo. Są jeszcze dwa takie zadania i jak się nie wie jak postąpić, zadanie niezrobione wisi w PDA. Tak samo z psuciem się zapisów, robionych w pewnych fragmentach lokacji, gdy na pozostałej wszystko gra.

Mod ma jeden stopień trudności gry, ustawiony na mistrza. NPCe padają tylko od strzału w głowę, mutanty wybitnie odporne na kule. Autor sam się chyba zreflektował, bo w tej wersji już z początku moda dostajemy za zadanie TOZa o bardzo wzmocnionej skuteczności. Z nim można iść na mutanty i nie tylko.

Nie widzę możliwości przetłumaczenia moda, ze względu na zastosowanie dźwiękowego podawania informacji o zadaniach. Bez wykonania spolszczenia tych informacji w plikach dźwiękowych, spora część zadań byłaby robiona na domysł. Jeden by prawidłowo zinterpretował, a inny nie i miałby problem z grą. A tych informacji jest sporo, prawie do każdego zadania po dwie, trzy.

Tyle na gorąco. Jak ktoś chce coś więcej wiedzieć, pytać.

DODANO:

W załączeniu katalog z moda, z plikami dźwiękowymi istotnymi dla prowadzenia gry. Dotyczą tylko GG, a jest ich 201. Pole do popisu dla Mechaników.

Nie znalazłem plików odpowiadających za głosowe wypowiedzi innych NPC, mających znaczenie, bo zawierają zadania, lub istotne podpowiedzi.

soundtrack.7z

 

 

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Czytając ponownie temat i Twoje uwagi @kondotier postanowiłem zagrać w moda ponownie i go ukończyć - poprzednio moje niepowodzenia mi przeszkodziły - teraz już gram na luzie :D.

ss_cichy_01-01-17_11-26-44_(predbannik).jpg ss_cichy_01-01-17_12-16-47_(predbannik).jpg ss_cichy_01-01-17_15-35-17_(zaton).jpg

 

Gram oczywiście na najnowszej wersji moda Z VII.2016, dla patcha 1.0006; link do modahttps://yadi.sk/d/ZVro6dIYruGNb

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-11174-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod w tej wersji jest świetny - zadania te, które przechodziłem wcześniej zostały w większości pozmieniane w pewnym stopniu i zostało dołożone wiele innych. Prócz tego wygląda to pięknie...

ss_cichy_01-02-17_18-50-28_(cs_agroprom_underground).jpg ss_cichy_01-02-17_18-50-30_(cs_agroprom_underground).jpg ss_cichy_01-02-17_18-50-31_(cs_agroprom_underground).jpg ss_cichy_01-02-17_19-51-49_(l02_garbage).jpg

 

KUMULATYWNY PATCH: кумулятивная Корректировка 0.2.7z - NOWA GRA NIE WYMAGANA

 

PANORAMICZNE CELOWNIKI: Прицелы.rar 

 

ŹRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13276-put-cheloveka-vozvraschenie/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dostaniu się na Jupiter i zbliżeniu się do stacji Janów dostajemy serię wylotów; poniżej postępowanie naprawcze.

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_mirage_head'


LECZENIE:  idziemy do C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R\gamedata\textures\act\furiaj i nazwę pliku асt13rs_Mirage_head.dds 
           zmieniamy na ŕńt13rs_mirage_head.dds

analogicznie postępujemy w kolejnych przypadkach:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_woman_sniper01'


 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_mirage_eyelash'

W poniższym wypadku 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'aaz\actor\act_toliń'

postępujemy tak: idziemy do gamedata\textures\Aaz\Actor i  act_Toliс.dds zmieniamy na act_toliń.dds  


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na Człowieczy Los - Powrót
  • apg2312 promował(a), odpiął/ęła i przestał(a) promować ten temat
  • 3 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

Modyfikacja «Człowieczy Los. Powrót», która ukazała się w 2015 roku, zostanie przeniesiona na silnik OGSR. Przypomnijmy, że ta platforma dodaje sporo zmian w silniku i znacząco poprawia bazę graficzną. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.