kondotier Opublikowano 2 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Podbicie tematu. Kilka kolejnych screenów z tego moda. Może zachęcą tych co potrafią przerobić pliki głosowe, aby gadanie było po polsku. A bez tego, nie ma sensu moda tłumaczyć. Efekty graficzne w modzie: Spoiler Kolejna porcja nowych mutantów. Jeśli nie całkiem nowe, to mocno zmodyfikowane. Spoiler Z nimi w modzie się nie nudzi, tym bardziej, że zrobiono je "półpancerne". Amunicja w plecaku topnieje jak śnieg na wiosnę. Przewidziano jednak dostarczanie jej za zadania. Tak że z kupowaniem się nie trzeba wysilać. Chyba że ktoś zechce sobie postrzelać poza konkursem. Wykonałem już dwie linie zadaniowe i je rozliczyłem. A do końca moda jeszcze mi trochę zostało z lini głównej. Więc sobie popoluję na mutki do znudzenia jeszcze jakiś czas. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Kolejne podbicie tematu. Tym razem, w odróżnieniu od gry na wersji dla.v.1.0004, przejście z MW do Baru się powiodło. Chociaż w samym barze, przy usiłowaniu spieniężenia u barmana dźwiganej zdobyczy, miałem wyloty z powodu przepełnienia stosu. Nawet restart komputera nie pomógł. Dziwne, bo tylko wyszedłem na zewnątrz i wszystko wróciło do normy. No i tym sposobem dostałem możliwość dotarcia do Przedzonia i ukończenia moda. Poniżej kilka screenów, z wielu które zrobiłem. Wszystkie zajęły by zbyt wiele miejsca. I tak, jeszcze kilka mutantów: To co staje się w modach normalnym: Droga powrotna z Prypeci, miała być sielanką. Nie mając co zrobić z kupą artefaktów: Poszedłem rozliczyć zadanie wiodące: A tu klimatyczne widoczki. Wrażenia z gry. Bardzo pozytywne, za scenariusz. Ale wersja na v.1.0006 została oparta na Alternatywie i przejęła nie tylko dobre rozwiązania, ale również i złe. Mod jest przekombinowany graficznie, co skutkuje bez logowymi wylotami z braku pamięci, albo z logiem informującym o przepełnieniu stosu. Momentami te wszystkie graficzne upiększenia są uciążliwe i psują grę. Tak samo jak dążenie do realizmu. Naprawiając kombinezon, możemy wstać od komputera, pójść zrobić sobie herbatę i zdążyć wrócić przed końcem remontu. W tym czasie nasz bohater był zablokowany ruchowo. Nie naprawiono pewnych błędów, co spowodowało że jedno z zadań mi nie zaskoczyło scenariuszowo. Są jeszcze dwa takie zadania i jak się nie wie jak postąpić, zadanie niezrobione wisi w PDA. Tak samo z psuciem się zapisów, robionych w pewnych fragmentach lokacji, gdy na pozostałej wszystko gra. Mod ma jeden stopień trudności gry, ustawiony na mistrza. NPCe padają tylko od strzału w głowę, mutanty wybitnie odporne na kule. Autor sam się chyba zreflektował, bo w tej wersji już z początku moda dostajemy za zadanie TOZa o bardzo wzmocnionej skuteczności. Z nim można iść na mutanty i nie tylko. Nie widzę możliwości przetłumaczenia moda, ze względu na zastosowanie dźwiękowego podawania informacji o zadaniach. Bez wykonania spolszczenia tych informacji w plikach dźwiękowych, spora część zadań byłaby robiona na domysł. Jeden by prawidłowo zinterpretował, a inny nie i miałby problem z grą. A tych informacji jest sporo, prawie do każdego zadania po dwie, trzy. Tyle na gorąco. Jak ktoś chce coś więcej wiedzieć, pytać. DODANO: W załączeniu katalog z moda, z plikami dźwiękowymi istotnymi dla prowadzenia gry. Dotyczą tylko GG, a jest ich 201. Pole do popisu dla Mechaników. Nie znalazłem plików odpowiadających za głosowe wypowiedzi innych NPC, mających znaczenie, bo zawierają zadania, lub istotne podpowiedzi. soundtrack.7z 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 Czytając ponownie temat i Twoje uwagi @kondotier postanowiłem zagrać w moda ponownie i go ukończyć - poprzednio moje niepowodzenia mi przeszkodziły - teraz już gram na luzie . Gram oczywiście na najnowszej wersji moda Z VII.2016, dla patcha 1.0006; link do moda: https://yadi.sk/d/ZVro6dIYruGNb ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/35-11174-1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2017 No to będziesz miał naprawdę frajdę z gry. Mod klasowy. Szkoda tylko, że do tłumaczenia się nie nadaje. Powodzenia życzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2017 Mod w tej wersji jest świetny - zadania te, które przechodziłem wcześniej zostały w większości pozmieniane w pewnym stopniu i zostało dołożone wiele innych. Prócz tego wygląda to pięknie... KUMULATYWNY PATCH: кумулятивная Корректировка 0.2.7z - NOWA GRA NIE WYMAGANA PANORAMICZNE CELOWNIKI: Прицелы.rar ŹRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13276-put-cheloveka-vozvraschenie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Kolekcja nietypowych "zwierzątek" z moda - każdy znajdzie tu swojego pupila.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2017 Czego to ludzie nie wymyślą, jeszcze trochę a będzie można polować na słonie w Zonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 Po dostaniu się na Jupiter i zbliżeniu się do stacji Janów dostajemy serię wylotów; poniżej postępowanie naprawcze. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_mirage_head' LECZENIE: idziemy do C:\Program Files (x86)\GSC World Publishing\S.T.A.L.K.E.R\gamedata\textures\act\furiaj i nazwę pliku асt13rs_Mirage_head.dds zmieniamy na ŕńt13rs_mirage_head.dds analogicznie postępujemy w kolejnych przypadkach: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_woman_sniper01' FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'act\furiaj\ŕńt13rs_mirage_eyelash' W poniższym wypadku FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CRender::texture_load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp [error]Line : 295 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find texture 'aaz\actor\act_toliń' postępujemy tak: idziemy do gamedata\textures\Aaz\Actor i act_Toliс.dds zmieniamy na act_toliń.dds Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2017 O ile dobrze pamiętam, takich plików jest więcej. Tak że @cichy, dobrze by było gdy już wyłapiesz wszystkie, zrobić paczkę patcha z tymi plikami i wstawić do #1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 31 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2020 Modyfikacja «Człowieczy Los. Powrót», która ukazała się w 2015 roku, zostanie przeniesiona na silnik OGSR. Przypomnijmy, że ta platforma dodaje sporo zmian w silniku i znacząco poprawia bazę graficzną. Data premiery nie została jeszcze ogłoszona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2022 Ponieważ mod na silniku OGSR jest już wstawiony na forum, a w jego scenariuszu nie ma zmian, z porad zawartych w tym temacie można korzystać do nowego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.