OldMan Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Witam. Co raz bardziej dochodzę do wniosku że nie ukończę Soljanki :( Właśnie kończę zadanie z latającymi wyspami obecnie poszukuję narzeczonego Mari a w PDA zostało mi tylko: 1. Poszukiwanie komponentów - tu utknąłem na pierwszej części łego zadania "Znaleźć komponenty trzeciej części recepty Gwiazda proroka" Pomimo że mam wszystkie komponenty (Enceladus znalazłem w Limańsku) po jego zabraniu ze schowka (nie było charakterystycznego piknięcia oznaczającego zakończenie zadania) powinno być aktywne drugie zadanie z tej linii "Przynieś komponenty Properowi" Proper nie chce ze mną gadać :( 2. "Znaleźć wszystkie schematy zbrojmistrza" pomimo że mam siedem schematów (większość musiałem dopisać) zadanie się nie zalicza :( Coś gdzieś przoczyłem a raczej na pewno coś pomieszałem. Może ktoś z Was miałby jakiś pomysł co zrobić żeby skończyć te zadania? Z tego co zauważyłem na filmach w necie powinno już u mnie być a nie ma: a) Ręcznego teleprotu w którym z listy wybiera się miejsce docelowe teleportacji. b) Ekipa Buustego z Wioski Kotów nigdy nie przeniosła się na Zaton (ciągle siedzą przy ognisku). c) Nie mam zadania "Wojna Mutantów" d) Akill ten ze Wschodniej Prypeci (jest w budynku z Dimakiem) nie chce ze mną gadać i nikt mnie do niego nie odsyła e) Nigdy na Jupiterze nie spotkałem ekipy Black Water (ma to jakiś związek z Maxem z bazy Wolności) f) NIe mam grawiganu g) Nie miałem zadania od Sacharowa na poszukiwanie Luizy itd,, Wiem, że twórcy moda zakładają inteligencję graczy ale chyba nie wzięli poprawki na mnie. Więc na razie będę grał aż do momentu zablokowania fabuły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zapewne masz takie kłopoty bo właśnie dopisywałeś, czy też spawnowałeś elementy konieczne do ukończenia zadań. W zadaniach mogą być, a nawet na pewno są pozakładane, tak zwane restryktory. Po prostu musisz się znaleźć we właściwym miejscu by zadanie się zaliczyło. Poza tym, niektóre linie fabularne ruszają dopiero jak ukończysz inne zadanie. - Ręczny teleportator zawierający w sobie wszystkie znalezione teleportery musisz znaleźć na własną rękę w Sarkofagu. Nie ma na to zadania. Jest tylko informacja w PDA o schowku stalkera Kabaczka - Ekipa Buustyego przeniesie się na Zaton w odpowiednim czasie, jak dojrzejesz do wojny mutantów - Wojna Mutantów zacznie się w odpowiednim czasie, zdaje się po ukończeniu głownej linii Solianki. Zaczyna się od smsa od Noego i rozmowy z Barmanem. Możliwe, że je po prostu przeoczyłeś. Idź na Szewczenkę i sprawdź czy tam jest Noe, ot i wszystko. - Po znalezieniu PDA przy trupie Leszego na ATP i prototypu pistoletu Gaussa kończy się zadanie Pozdrowienia od Sidorowicza. Ale zadanie ma dalszy ciąg. Trzeba iść z tym PDA do Docenta w Barze. Tak się zaczną poszukiwania Akilla i cały długi cykl questów - Z tymże Akillem i jego zadaniami związanymi z prototypem pistoletu gaussa jest powiązane pojawienie się najemników Black Water. Max ma tylko zadanie poboczne na ich pancerze. - Grawigun trzeba znaleźć sobie na własną rękę. Dwa egzemplarze są ukryte w Martwym Mieście. By się nie rozpisywać, jeden znajdziesz w domku w obozie bandytów przy centrum miasta - Poszukiwania żony Sacharowa zaczną się w tunelach pod Martwym Miastem. Wejście w okolicy szkoły. Idąc tunelami odbierzesz smsa, tak jakby od niej. Idziesz do Sacharowa, a dalej to już poleci OP-2 to nie jest mod który można sobie przeklikać. Trzeba uważnie czytać wszystkie teksty, sprawdzać pozostałe zakładki w PDA. Robić sobie notatki. Zaglądać do każdej dziury. I nie spawnować !!! 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2016 Dzięki @kobal ! Na razie jeszcze gram ale.. Od dwóch wieczorów męczę się z zadaniem Narzeczony Mari na CAE-2 to gdzie z dachu trzeba zabić wszystkich monoilitowców (60-dziesięciu paru) bez schodzenia z dachu i to pojawia się problem następujący. Pomimo, że zabijam wszystkich z monolitu których wykrywa celownik snajperki i lornetka zadanie mi się nie zalicza a jak stanę na szycie dachu to od razu ktoś mnie wykrywa (widać to po białym pasku wskaźnika na minimapce) i otrzymuję komunikat że zadanie nie jest zaliczone :( Na co zwróciłem uwagę na filmach w necie gdy namierzamy celownikiem snajperki cele to Monolit pokazuje się jako czerwone prostokąty (u mnie na paczątku zadania są na żółto ponieważ są dla mnie neutralni po spotkaniu z Cieniem Monolitu chyba na Jupiterze ale po pierwszym strzale od razu zmieniają kolor na czerwony tylko jeden na dachu na przeciwko nadal jest na zółto) natomiast na dachu na którym przetrzymywani są więźniowie jest grupka zielonych prostokątów ale tak jest na filmach u nie ani razu w celowniku ich nie widziałem.... Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale jak zaczynam robić to zadanie to już jestem po zadaniu Zabicie Cienia Monolitu. Czy ktoś w Was też miał ten problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 No właśnie. To zadanie z poddaniem się Monolitu jest bardzo efektowne, ale psuje całą późniejszą zabawę. Za wcześnie do tego podszedłeś i teraz wiecznie będzie problem z Monolitem. Ale do rzeczy. Neutralni czy nie, trzeba ich wystrzelać wszystkich. Sens zadania z chłopakiem Marii jest taki, że przez całe zadanie musisz być na tym jednym kawałku dachu gdzie rozpocząłeś zadanie. Nie możesz nawet przejść na drugą połowę dachu. Teraz wykrywalność. Cały czas obserwujesz wskaźnik widoczności na hudzie. Na początku jesteś bezpieczny tylko w najdalszym rogu pola gry. Zaraz po aktywacji zadania ganiasz do najdalszego rogu. Quicksave, podbiegasz do krawędzi, błyskawicznie namierzasz jednego typka, odstrzeliwujesz, biegiem wracasz do swojego narożnika, quicksave. I tak dalej, i tym podobne. Cały czas obserwujesz wskaźnik widoczności. Jak się wypełni to masz kilka sekund na powrót do bezpiecznego narożnika. Jak zlikwidujesz tych w pobliżu, pole gry po którym będziesz się mógł bezpiecznie poruszać się zwiększy. Upierdliwe, ale da się zrobić. Za pierwszym razem też się męczyłem z tym zadaniem z 5 godzin. Jak grałem drugi raz, załatwiłem sprawę w pół godziny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 12 Kwietnia 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2016 (edytowane) Wszystko się zgadza i już opanowałem tą sztuczkę z uciekaniem na dachu w bezpieczne miejsce ale problem polega na tym że w momencie zlikwidowania ostatniego Monolitowca (lornetka ani celownik snajperki nikogo nie wykrywa) gdy stanę na szczycie "mojego" dachu wskaźnik widoczności wzrasta pojawia się komunikat że zadanie nie zostało zaliczone i po chwili rozlegają się salwy z Gausa ze strony dachu na której byli więźniowie i koniec zabawy. Zastanawiają mnie dwie rzeczy. Dlaczego na filmach w widoku z celownika snajperki widać wyraźnie grupkę zielonych prostokątów czyli więźniów na dachu gdzie są przetrzymywani a u mnie tego nie ma chociaż muszą tam być skoro są potem likwidowani przez Monolit w przypadku wykrycia mnie przez wrogów... I druga rzecz zauważyłem że gdy jestem w górnym lewym rogu "mojego" dachu czyli w miejscu które jest najbliżej więźniów i patrzę przez celownik czy lornetkę w ich stronę to widzę tylko dym który unosi się nad ogniskami na ich dachu a gdy nie patrzę na wprost tylko dosłownie trochę w prawo to pojawia się po lewej więcej szczegółów widać płonące ogniska ale więźniów nadal nie.... No nic może jutro cofnę się dla testów w sejwach do momentu sprzed poddania się Monolitu i sprawdzę czy chodzi o to wezmę też ze sobą jakiegoś modyfikowanego Gausa może jego celownik mi pokaże te brakujące cele. Tradycyjnie dzięki @kobal za chęć pomocy ! Edytowane 12 Kwietnia 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksantyp Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 (edytowane) Hmm, jak poczytałem o problemach kazika, to szybko stwierdziłem, że też nie mam cyklu zadań związanych z PROTOTYPEM 58. Nie wiem dlaczego , trupa Leszego przeszukałem (znalezionym dokument z lab x-7) ale nie pojawiło mi się zadanie o tym , aby znaleźć jego schowek ( a w nim niebieska fleszka - sprawdziłem, przywołując savy). I tak nie mam tego zadania ( po rozmowie z Docentem się pojawia). Nic nie daje spawn fleszki , ponieważ rozmowę z Docentem już odbyłem ( miałem tylko dok. z x-7) i zadanie się nie wygenerowało. Cofnięcie się w sajfach - oj z 3 tygodnie, nie wchodzi w rachubę. Mam rozwiązanie tego problemu: trzeba zainstalować spawnera. Spawner umożliwia wygenerowanie zadania. Niestety, na liście zadań spawnera , którego ja pobrałem nie ma tego zadania. Ale poszukałem w plikach i to zadanie ma nazwę: izdelie_gp_start . Trzeba dopisać go w pliku "ui_si.script" ( w końcowej części pliku ). Uruchamiamy spawner, generujemy quest izdelie_gp_start i pojawia się nowe zadanie "Prototyp nr58" wraz z podzadaniami. Myślę, że dalej gra powinna się potoczyć normalnie (oby, ponieważ nie mam też prototypu pistoletu Gausa!) Edytowane 18 Kwietnia 2016 przez ksantyp 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 18 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 Hej, cyt: Uruchamiamy spawner, generujemy quest izdelie_gp_start i pojawia się nowe zadanie "Prototyp nr58" Próbowałem próbowałem nie wszystko działa ale jak wygenerować ten quest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 18 Czerwca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2016 @kazik nie chcę Cię martwić ale OP-2 jest tak oskryptowane że istnieje duża szansa iż wygenerowanie zadania przez spawner nic nie da. Proponuje wykonywać zadania dalej, licząc po cichu na to że zadanie na Prototyp po prostu się z czasem uaktywni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) @ksantyp - piszę tą drogą bo nie odpowiadasz na PM (nie wiem czy nie chcesz ;)) Przypomnę pytanie: Dnia 18.06.2016 o 19:21, kazik napisał: Hej, cyt: Uruchamiamy spawner, generujemy quest izdelie_gp_start i pojawia się nowe zadanie "Prototyp nr58" Próbowałem próbowałem nie wszystko działa ale jak wygenerować ten quest? Edytowane 4 Lipca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Raczej nie bawiłbym się w spawnowanie całych zadań. Kluczem tu jest znalezienie odpowiedniego przedmiotu i pójście z nim do Docenta. Prawdopodobnie chodzi o fleszkę flash_leshyi i prototypowy pistolet Gaussa. Na początek zespawnował bym tę fleszkę i poszedł z nią do Docenta. Ten pistolet to nie wiem jak się nazywa, ale tym można pomartwić się dużo później. Możliwe, że dalej leży gdzieś na ATP lub nosi go któryś z przebywających tam bandytów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) @kobal tradycyjne dzięki ale zespawnowałem fleszkę jestem u Docenta w Barze i nic się dodatkowego w dialogach nie pojawiło. Tak wyglada moja lista zdań: p.s. Wypatrzyłem na necie że zadanie na znalezienie fleszki daje właśnie Docent i nic dziwnego, że nie ma u niego dialogu. Edytowane 4 Lipca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 @kazik spróbuj zanieść Docentowi fleszkę o której wspomniał @kobal oraz dokumenty ze schowka Goblina. Ok - znalazłem Aby uaktywnić zadanie na prototyp nr. 58 Docentowi trzeba zanieść: Fleszkę Leszego Notatkę Leszego Dokumenty z Laboratorium X-7 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Dzięki za chęć pomocy ale nie mam zadań na te przedmioty. np. fleszka Leszego znaduje się na ATP w schowku Leszego i zadanie na ten schowek daje Docent z Baru. U mnie nie pojawia się u niego potrzebny dialog... Dlatego kombinowałem żeby tak jak pisał @ksantyp zespawnować całe zadanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Tak jak pisze Anton trzeba mieć trzy rzeczy by aktywować zadanie Prototyp 58 - fleszka Leszego - to już masz -notatka dla Leszego - leshyi_zapiska - dokumenty z X7 - docs_x7 Fleszkę i dokumenty znajdujesz albo przy trupie Leszego albo w jego schowku. Notatka to chyba ta którą znajdujesz w schowku w BTRze na Wysypisku. Tam gdzie prowadzi cię fałszywy sygnał. Aż sobie sejwa wczytałem po zakończeniu zadania "Pozdrowienia od Sidorowicza" i przebiegłem się do Docenta Docent daje zadanie na inne fleszki. O fleszce w kominie dowiadujesz się po zabiciu Leszego, nie wiem, chyba z jego PDA albo co. Gdzieś jest info o tym schowku. Mniejsza z tym. Te trzy przedmioty i zadanie ruszy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 (edytowane) DZIĘKI RUSZYŁO Byłem u Docenta i pojawiło się zadanie "Prototyp nr58" Czyli GRAM DALEJ ! Panowie DZIEKI !!! Edytowane 4 Lipca 2016 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 No i pięknie Trzymam kciuki że od teraz już wszystko będzie ok. Powodzenia! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) Radość się skończyła... Mam trochę więcej czasu na granie. Zrobiłem do końca zadanie Prototyn No58 i znowu stop. Lista moich zdań nadal wygląda jak na zrzucie powyżej. Punkty 1 i 2 z pierwszego postu pozostają bez zmian. Ekipa Buustyego nadal siedzi na Kordonie a Nego nie ma na Zatonie na Szewczence. Jedyne co mogę jeszcze zrobić to spróbować zrobić zadanie Narzeczony Mari na CAE-2 ale i tak myślę, że to nic nie zmieni bo tych więźniów na dachu (tak jak pisałem wyżej) nie będzie. Jakiś czas temu specjalnie cofnąłem się w sejwach aż przed pojednanie z Monolitem (@kobali pisaleś że może to być przyczyną że tych więźniów nie widać na dachu) i to zadanie chciałem zrobić ale cofnięcie w grze nie pomogło. Może ktoś ma jakieś pomysły co dalej? Edytowane 5 Lipca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Przykro mi ale nie umiem pomóc Po prostu pewne szczegóły fabuły już umknęły mi z głowy a nie chcę Cię wprowadzać w błąd. Najszybszym i najbardziej pewnym sposobem będzie poproszenie @kobala o sprawdzenie Twoich zapisów - zarówno pod względem błędów związanych z fabułą jak i pod względem błędów ze spawnowaniem przedmiotów (za które notabene należą Ci się klapsy na gołą dupę) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 5 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 48 minut temu, Anton Gorodecki napisał: (za które notabene należą Ci się klapsy na gołą dupę) Na pieszczotę, to trzeba zasłużyć 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Wstaw jakiegoś sejwa. Zobaczę co się da zrobić. Ale tak naprawdę to przysiąść do tego na poważnie będę mógł dopiero w weekend. W tygodniu mam za dużo roboty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Dzięki za chęć pomocy @kobal. Cierpliwie poczekam. zaton.sav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 6 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 A zatem tak. Odnośnie poszukiwań Gila. Osobiście wkurza mnie te zadanie, nie miałem siły kolejny raz siłować się z monolitowcami, ale u mnie jeńcy jak najbardziej byli przy ognisku. Myślę sobie, że nie zachowałeś kolejności podzadań i dlatego masz kłopot. Te zadanie wykonuje się tak. - rozmawiamy z Marią na Kordonie - rozmawiamy z Fanatem - rozmawiamy z Akimem - idziemy na ATP na Kordonie, znajdujemy PDA Gila przy trupie jego towarzysza. Czekamy na smsa którym będzie trochę przemyśleń Striełoka - idziemy na lokację ATP, rozmawiamy z Kalininem, dowiadujemy się że Gil tam był i poszedł na CEA-2 - idziemy na CEA-2 , włazimy na dach, czekamy na smsa od Kalinina - podchodzimy do krawędzi dachu, aktywuje się zadanie Przemyśl sprawę czy tak to robiłeś, Jeżeli tak a więźniów dalej nie ma to ostatecznie się poświęcę i odstrzelę ci tych fanatyków ale jak pisałem wyżej, zapewne dopiero w sobotę. Odnośnie Fali Mutantów i ekipy Buustyego: by aktywowało się to zadanie trzeba spełnić następujące warunki: 1.Znalezione izomorfy pod mózgiem w X-16. 2.Wykonane zadanie Swibłowa "Skanery anomalii". 3.Wykonane zadanie "Za linią wroga". 4.Wykonane zadanie Worona na klondike artefaktów. 5.Wykonane zadanie Buusty na aktówkę z Jupitera. Obstawiam, że nie zrobiłeś zadań Worona. Jak pamiętam, to te klondike to nie jest typowe zadanie, dostajemy tylko info w którym miejscu na Zatonie szukać kupy rzadkich artefaktów. Info dostaniemy jak przyniesiemy Woronowi sporo trudnych do zdobycia trofeów z mutantów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Dzięki @kobal za info ! Co do zadania na CEA-2 robiłem dokładnie tak ja napisałeś ale problem z tym brakiem jeńców na dachu wynika raczej z tego, że za wcześnie pojednałem się z Monolitowcami (chociaż jak cofnąłem się w sejwach jeńców nadal na dachu nie było). Próbowałem jeszcze raz robić to zadanie i zauważyłem że po odstrzeleniu pierwszego Monolitowca wszyscy w zasięgu strzału zmieniają się we wrogów ale np, ci na dachu gdzie jest ostatni teleport w podstawce (ten dach z dużą ilością zbiorników rur i kładek) w ogóle na mnie nie reagują. Czyli ich nastawienie się nie zmienia.. Co do zadania na Klondajk artefaktów dla Worona to zacząłem właśnie je robić Już zrobiłem. Pozostaje jeszcze jedna kwestia. Cytat 1. Poszukiwanie komponentów - tu utknąłem na pierwszej części łego zadania "Znaleźć komponenty trzeciej części recepty Gwiazda proroka" Pomimo że mam wszystkie komponenty (Enceladus znalazłem w Limańsku) po jego zabraniu ze schowka (nie było charakterystycznego piknięcia oznaczającego zakończenie zadania) powinno być aktywne drugie zadanie z tej linii "Przynieś komponenty Properowi" Proper nie chce ze mną gadać :( Tu jest bez zmian ale może na kontynuację jest po prostu za wcześnie. Co do zadania Fali Mutantów i ekipy Buustyego: 1.Znalezione izomorfy pod mózgiem w X-16 - tego zadania w ogóle nie kojarzę ??? 2.Wykonane zadanie Swibłowa "Skanery anomalii" - wykonane. 3.Wykonane zadanie "Za linią wroga" - wykonane. 4.Wykonane zadanie Worona na klondike artefaktów jeśli się kończy na znalezieniu jaskini i zebraniu artów to zadanie jest wykonane. 5.Wykonane zadanie Buusty na aktówkę z Jupitera - nie wiem czy chodzi o to "Zlikwidować najemników na Jupiterze" Jesli kończy się odniesieniem walizki z pieniędzmi Buusty`ego to wykonane. I to na razie tyle. Wspominałeś o weekendzie i przejściu zadania na CEA-2. Mam teraz trochę więcej czasu na granie więc aktualnego sejwa wrzucę w piątek wieczorem. Bedzie z aktualnym stanem gry. Zresztą na forum jestem codziennie więc co do terminu daj znać. JESZCZE RAZ DZIĘKI ! Edytowane 7 Lipca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 7 Lipca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 Wstawiaj śmiało. Sobotę mam wolną to mogę trochę posiedzieć na CEA . Zadanie na izomorfy z X-16 na pewno masz zrobione bo bez tego nie zrobiłbyś zadań Błyskawicy. To te plastyliny czy jak im tam było. A po wykonaniu zadania Worona poszedłeś do Barmana? Bo to u niego się zaczyna całą zabawa z Noem i Falą Mutantów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 7 Lipca 2016 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Rzeczywiście u Barmana pojawił się dialog o Noe z tym że Barman wspomina o smsie w sieci publicznej. Nie miałem żadnego smsa. Noego na Zatonie nadal nie ma. Barman mówił coś o nocy więc poszedłem tam nocą i w barce pusto. Chyba że jestem w złym miejscu? Za to przy Szewczence pojawiła się ekipa Buustyego JUŻ WYJAŚNIŁEM SPRAWĘ Byłem w złym miejscu Noe się znalazł GRAM DALEJ Edytowane 7 Lipca 2016 przez kazik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.