pacjent1972 Opublikowano 28 Października 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Tytuł oryginalny: Пустула Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004 Data premiery: 27.05.2016r. Autorzy: CocoBoy & SH OPIS: Spoiler Modyfikacja fabularna bez gameplayowych dodatków. Główny bohater, stalker Kazus, wraz z przyjacielem boryka się z następstwami niekontrolowanej popijawy. Przygoda zaczyna się od poszukiwania zagubionego PDA. Cechy moda: nowa fabuła na jednej lokacji; nowe postaci i ugrupowanie; nowe bronie; nowe przedmioty; zmiany w grafice. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Instalacja na polską podstawkę; Zmiana w fsgame.ltx na: $game_data$ = true| true|. Zmiana w localization.ltx na: [string_table]language = pol font_prefix = ;_cent ;_west. Zmiana w gamedata/configs/text - kopia rus z przemianowaniem na pol. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Źródła: 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Czy już ktoś uruchomił tego moda? Na naszej podstawce mam bezlogowy wylot przy próbie uruchomienia moda. Podstawka działała bez problemu. Na rosyjskiej podstawce, mogę wejść do menu, dokonać ustawień. Bezlogowy wylot przy rozpoczynaniu gry ( wybór trudności ). Wszystkie konieczne zmiany tak w fsgame jak i localization, zrobione stosownie do wykorzystywanej podstawki. Wstawienie -nointro, też nie pomaga. A przy okazji. W #1 przy opisie platformy, jest o jedno zero za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 29 minut temu, kondotier napisał: W #1 przy opisie platformy, jest o jedno zero za dużo. Nie za dużo, tylko za mało. Patche przeznaczone do gry S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl mają 3 zera i wyglądają tak - 1.0000, 1.0004, 1.0005, 1.0006 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 @smox - kiedy zgłaszałem, cyfra 4 była jako piąta, po czterech zerach. Potem zmieniono i była jako trzecia i to widziałeś. W końcu poprawiono właściwe, jest czwarta. Ale dalej nie dostałem odpowiedzi, czy ktoś moda dał rade postawić. DODANO: W końcu dostałem loga z Fatal Error. Przyczyną wylotu jest plik localization. Brakuje w nim kompletu plików. FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable files in [string_table] stack trace: Do spojlera daję całego loga, bo również powyżej Fatal, są jakieś problemy. Spoiler * Detected CPU: GenuineIntel P3 family, F6/M10/S7, 3392.00 mhz, 25-clk 'rdtsc' * CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 31434 files cached, 4329Kb memory used. Init FileSystem 1.058987 sec 'xrCore' build 3116, Aug 15 2007 Initializing Engine... Executing config-script "user.ltx"... [d:\mody\pryszcz\zapisy\user.ltx] successfully loaded. Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R1.dll Loading DLL: xrGame.dll * [win32]: free[4069100 K], reserved[48328 K], committed[76812 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[6783 K], process heap[664 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[1347 K], smem[0 K] Executing config-script "d:\mody\pryszcz\gamedata\config\default_controls.ltx"... ! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia [d:\mody\pryszcz\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. Executing config-script "user.ltx"... Executing config-script "d:\mody\pryszcz\gamedata\config\rspec_default.ltx"... ! Unknown command: r__wallmark_ttl ! Unknown command: rs_skeleton_update [d:\mody\pryszcz\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded. Executing config-script "d:\mody\pryszcz\gamedata\config\default_controls.ltx"... [d:\mody\pryszcz\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded. [d:\mody\pryszcz\zapisy\user.ltx] successfully loaded. SOUND: OpenAL: enumerate devices... SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present devices Generic Hardware SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software SOUND: OpenAL: All available devices: 1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) 2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1 SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software. * sound: EAX 2.0 extension: absent * sound: EAX 2.0 deferred: absent * sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl Starting RENDER device... * GPU [vendor:10DE]-[device:1401]: NVIDIA GeForce GTX 960 * GPU driver: 21.21.13.7290 * CREATE: DeviceREF: 1 * Vertex Processor: PURE HARDWARE * Texture memory: 1684 M * DDI-level: 9.0 * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30) * GPU vertex cache: unrecognized, 16 * DVB created: 1536K * DIB created: 512K count of .thm files=11 load time=23 ms * distortion: used, dev(30),need(14) * SSample: 1024x768 * SSample: enabled - r__tf_aniso 4 - r1_tf_mipbias 0. Starting engine... FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CInifile::r_string [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xrCore\Xr_ini.cpp [error]Line : 352 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : Can't find variable files in [string_table] stack trace: Moda uruchamiałem tak na localization, pobranym z #1 moda, jak i ze zrobionym przez siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2016 PODBICIE TEMATU. No i jak? Przymierzył się ktoś jeszcze do postawienia tego moda? Bo o ile wylot z powodu niedostosowanego do polskiej podstawki localization, mogę zrozumieć, to wylot na rus podstawce która żadnych zmian nie wymaga, już nie. DODANO: Skoro brak odzewu, tzn. że brak zainteresowania modem. Znika z mojego kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 3 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Ja się przymierzę do tego wynalazku - tak z czystej ciekawości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 INSTALACJA NA POLSKĄ PLATFORMĘ: 1. Po wypakowaniu kopia katalogu rus z przemianowaniem na pol. 2. Zmiany w istniejącym w modzie pliku localization.ltx na taką: [string_table] language = rus font_prefix = ;_west ;_cent pozostała zawartość pliku pozostaje bez zmian. 3. Uzupełniamy katalogi pol i rus plikami z załączNika poniżej, bez zgody na zamianę plików. 4. Gramy. Na dzień dobry zaatakowały mnie.... KURY. text-soc-rus.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2016 A na rus podstawkę próbowałeś? Bo to dziwne, że na niej u mnie też nie poszło. DODANO: Postawiłem moda na nowo, uzupełniając o pliki z wstawki @cichy. Mod ruszył bez problemu. Pograłem sporo. Jak na razie mod jak najbardziej w porządku. Tylko ta główka GG. Fabuła trzyma się kupy i trzyma w napięciu. Kiełbasa w ręce zamiast noża na początku gry, ma uzasadnienie tak w fabule, jak i w opisie kiełbasy. Nóż pojawił się z czasem. Jedno z zadań, na szpon Bibliotekarza, oprócz zabicia jego, wymagało likwidacji takiej liczby zwierza jak na screenie. Ich liczbę widać po zebranych częściach na drugim screenie. Ale to nie wszystkie, bo przegoniły mnie następne. Kursor pokazuje zebraną ilość. Początek gry prowadziłem " w ciemno ", a dopiero po tym zobaczyłem filmik. Jak na razie jestem lepszy, bo mimo ograbienia mam taki sprzęt. Przezornie część znalezionego trzymałem w schowku. @cichy i ci co grają. Czy u was też występują takie chmary dzików, świń i psów jak u mnie? Bo na rus filmiku są, ale nieporównywalnie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 U mnie było ciut mniej - ale to może tylko wrażenie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Coś jest na rzeczy, bo razem z modem są fiksy, z których jeden usuwa nadmierny spawn mutantów. Chyba całkowicie, bo w jego opisie jest "Вот только без мутов будет скучно, так что я это делать не советую. = Tylko że bez mutantów będzie nieciekawie, więc tego nie radzę". Jest też sugestia odstrzeliwania ich sukcesywnie, bo będzie ich tyle, że Kordon będzie nimi przepełniony i mogą zabić kwestowego. A z czym się to wiąże, każdy wie. No i części mutantów są niezłym źródłem dochodu, choćby na haracz dla ochroniarza Sidorowicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 No i na tej grze, chyba leżę. Nie mam dwóch NPCów kwestowych. Gorbuna i Kabana. Sprawdziłem po zapisach i nie było ich we wiosce od początku. Sygnału że zginęli też nie było. A zadanie z Epistazem z nimi związane mam. Każdemu NPCowi w wiosce zajrzałem w oczy. A zwierzyny, mimo że ja trzebię dziesiątkami jest coraz więcej. Chyba wrzucę tego fiksa na ich eliminację. Alchemik mi poszedł prawie pod strażnicę i tam "poległ". @cichy - jak u Ciebie jest z tymi dwoma. A na dodatek przestały mi się wyświetlać kontakty w PDA, tak że sprawdzić czy są, nie mogę. Przyjdzie grać od nowa. DODANO: odpuszczam sobie tego moda. Nie jestem w stanie przejść zadania z Gordunem. Przy pierwszej grze on mi zniknął, zaraz po tym jak sobie kucnął pod drzewem i nie mogłem wziąć zadania, a w zaczętej nowej grze, zniknął mi ochroniarz Sidora i zadania rozliczyć nie mogę. Wstawiłem patcha na mniejszą ilość mutantów. To ściema. Bo teraz mam ich tyle samo, tylko jednego gatunku - psy. Potraficie policzyć ile jest tych zabitych psów? Nie musicie liczyć, po na poniższym skreenie ogony są policzone. A nie wiem, czy wszystkie zebrałem. I tak za każdym razem. Również nie oceniam moda. Może mam pecha. Na pewno spodoba się miłośnikom ekstremy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 6 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2016 Walnę dalej w niego w tygodniu - zapowiada się urlop od środy... Wówczas napiszę o moich przeżyciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Miło się pochwalić skończeniem moda. Powyżej pisałem o problemach ze znikającymi NPCami kwestowymi. Nie tylko mój przypadek, ale również rus graczy. Skorzystałem więc z porad dla nich. Ale zacząłem jednak nową grę, dodając fixy na zmniejszenie ilości mutantów i wyłączenie muzyki, tak w grze, jak i w bunkrze Sidorowicza. Fiksy są w paczce moda, tyle że opisane robaczkami. Dopiero z plików tekstowych odpowiednio otwieranych np. NP++, można poznać działanie. Mod wcale nie jest taki "niedorobiony" jak się wydawało na początku. Ma celowo wprowadzone "niespodzianki", dające pole do myślenia. Druga gra była już przyjemnością. Mod ma jeden stopień trudności - Mistrza. Środkiem do sukcesu są tylko headshoty. Ale jak się uda podejść, to i nóż skutkuje. Taki prawdziwy, choć na początku musimy używać jak tłuczka, bardzo suchej kiełbasy. Startujemy jako gołodupiec, dorabiamy się, ale aby nie było nam za wesoło, zostajemy pozbawieni tego co zebraliśmy i robiąc kolejne zadania w nagrodę dostajemy fajne rzeczy pozwalające spokojnie grać. Oczywiście, że mając nadmiar czegoś, można to zachomikować w schowkach ( nie kradną ), ale korzystając z rzeczy zachomikowanych psujemy sobie grę. Gra toczy się na połowie lokacji Kordon, od wioski po tory. Dalej nie ma po co się zapuszczać. Jedyną rzecz jaka można zachomikować, to AK74u, jeśli przez przypadek "postrzelamy się z wojskiem" i z nich je zabierzemy. Celowo nie wyjaśniam dlaczego. Chociaż lepiej ich nie ruszać. Choć są wrogami, mogą nam pomóc. Generalna zasada, kto do nas nie strzela, my do niego też nie. No i zawsze trzeba mieć w portfelu co najmniej 500ru. Poniżej kilka screenów, pomieszane z obu moich gier, ale dają obraz moda. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Gratuluję ukończenia moda Modyfikacja ponoć krótka, zamierzacie ją polonizować ? Bo jeżeli mam być szczery, jeszcze takiej fabuły to ja Nie widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2016 Tak, mod krótki i na pół lokacji. Kordon od wioski do torów. Dalej nic nie ma. Ale autor moda jest pod presją i obiecuje dać dalszy ciąg, ale już bez tych chmar mutantów. A co do tłumaczenia, nie jestem w stanie nic powiedzieć. Na razie jestem "wypalony". Dam możliwość innym. DODANO: Z ciekawości popatrzyłem ile byłoby do tłumaczenia. I zbaraniałem. Jest tak namieszane różnych plików z różnych modów, jakieś dodatki i cholera wie co jeszcze. W niektórych plikach są dialogi dwujęzyczne, angielskie i rosyjskie. Brrr. To nie dla mnie i nie na moje umiejętności, rozgryzanie takich zawiłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Listopada 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2016 PODBICIE TEMATU: Po skończeniu "łatwiejszej" gry, bo podobno z mniejszą ilością mutantów - a tak naprawdę, to tylko z mniejszą ilością gatunków - dokończyłem tę grę, którą musiałem zostawić niedokończoną. Znalazłem przyczynę, zniknięcia kwestowego NPCa. Nie wiem czy jes to zamierzone przez autora moda, czy tylko bug, ale zadanie od tego NPCa trzeba zrobić bez zapisywania i wgrywania zapisu. Zadanie do zrobienia, ale zapłacić trzeba czasem i nerwami. Jeśli ktoś będzie grał, to w moim wpisie powyżej, jest opisany screen z tym NPCem. A ja na razie podzielę się screenami z gry. Spoiler Nasz GG, nie tylko musi jeść, ale i spać. Inaczej bez ostrzeżenia, w najbardziej kryzysowej sytuacji "unieruchomi się". Doraźnie pomogą energetyki. Ale i tak będzie musiał odespać swoje, aby nie było problemu z grą. @cichy będzie prosił autora moda, o wskazanie plików w których jest coś do przetłumaczenia. Inaczej szukanie ich, będzie trwało bez końca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.