Junx Posted December 11, 2016 Report Share Posted December 11, 2016 STCoP Weapon Pack 2.8.0.7 dodatek dla Call of Chernobyl 1.4.16+. Mod dodaje +100 nowych broni, dodatek dodaje cały arsenał celowników do każdej broni, od kolimatorów do z powiększeniem. Kompatybilność: + Każdy mod nie nieingerujący w w bronie -/+ Jeśli będziemy dodać nowe ikony oraz przedmioty potrzeba będzie edycji plików - Mod nie działa z innymi modami na bronie. *** Polonizacja STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 jest przeznaczona tylko i wyłącznie dla polskiej wersji 1.4.22 "Call of Chernobyl" oraz tylko i wyłącznie dla wersji 5.1 STCoP Weapon Pack 2.8. Zgodność z innymi wersjami Call of Chernobyl/ STCoP Weapon Pack nie była testowana. Polonizacja jest w formie katalogu "gamedata". Wystarczy skopiować go (ze zgodą na nadpisanie plików) do głównego katalogu polskiej wersji Call of Chernobyl z patchem 1.4.22 oraz z dodatkiem STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1. Linki do STCoP Weapon Pack 2.8 v5, patcha STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 i polonizacji STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1: STĄD POBIERAMY STCoP Weapon Pack 2.8 v5 (link z moddb.com, pobieranie nie wymaga rejestracji). STĄD POBIERAMY patcha STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 (link z moddb.com, pobieranie nie wymaga rejestracji). Polonizację STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 pobieramy z naszego serwera. Autor spolszczenia: Anton Gorodecki. Szczegółowa instrukcja instalacji polonizacji: Instalujemy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" + patch 1.4.22 + polonizacja. (TUTAJ INSTRUKCJA INSTALACJI) Pobieramy STCoP Weapon Pack 2.8 v5, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) zawartość katalogu STCoP Weapon Pack 2.8 (v5) do katalogu "gamedata" "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl"; Pobieramy patch STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) plik particles.xr do katalogu "gamedata" "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl"; Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) polonizację STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 do katalogu instalacyjnego "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl"; Uruchamiamy "S.T.A.L.K.E.R. - Call of Chernobyl" z pliku Stalker-CoC.exe (po uruchomieniu gry, w głównym menu moda, w lewym dolnym rogu powinna wyświetlić się w języku polskim nazwa i wersja dodatku + nazwa i wersja Call of Chernobyl). STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 nie jest kompatybilny z innymi pakietami broni. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted January 18, 2017 Report Share Posted January 18, 2017 Ja może tylko wrzucę liste broni, które dodaje ten mod i filmik prezentujący część giwer w akcji. Pistols: 1 PM (Model - SAM61, Textures - lafugix, Alexandr_I, animations - r_populik, KingFriday) 2. PMM (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - r_populik, KingFriday) 3. PB (Model - GR3B3N, Textures - Alexandr_I, Millenia, animations - r_populik, KingFriday) 4. Fort-12 (Model / Textures - H.U.N.T.E.R_7.62, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 5. Fort-17 (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 6. MP-443 "Grach" (Model / Textures - Infinity Ward, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 7. GS-18 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, BULL5H1T, animations - r_populik, KingFriday) 8. OC-33 "Pernach" (Model - RedRogueXIII, Textures - Millenia, Alexandr_I, animations - Lancew) 9. The TT-33 (Model - Mr. Rifleman, Textures - Mr. Rifleman, SAM61, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 10. Beretta 92FS (Model - Kimono, Textures - Kimono, Millenia, animations - r_populik, KingFriday) 11. Browning HPSA (Model / Textures - Millenia, Mr. Rifleman, animations - r_populik, KingFriday) 12. Walther P99 (Model / Textures - LATTEH, Rastaman_vip74 (error correction model), animations - r_populik, KingFriday) 13. HK USP (Model - Syncing, Textures - Crash, animations - r_populik, KingFriday) 14. HK USP Match (Model - Kimono, Textures - Millenia, Loner_13, animations - r_populik, KingFriday) 15. Colt M1911A1 (Model - Freefall, Textures - Millenia, r0tzbua, r_populik, animations - r_populik, KingFriday) 16. Kimber Desert Warrior (Model - Rehasher, Textures - bull, animations - ElectroStalker) 17. SIG Sauer P220 (Model - SAM61, Textures - SAM61, r_populik, 4Echo, animations - r_populik, KingFriday) 18. Desert Eagle (Model - Toasty Fresh, Textures - Millenia, 4Echo, r_populik, animations - r_populik, KingFriday) 19. Glock 19 (Model / Textures - Crash, animations - r_populik, KingFriday) 20. Cz 75 (Model - Arby26, Textures - Rafael De Jongh, animations - Lancew) 21. FN-57 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik, KingFriday) 22. FNP-45 (Model - Tenoyl, Textures - SAM61, animations - r_populik, KingFriday) 23. FNX-45 (Model / Textures - Eprdox, animations - r_populik, KingFriday) Pistols-machine guns: 1. PP-19 "Bison" (Model / Textures - Paul68Rageous, animations - Lancew) 2. MP5 (Model - Arby26, Textures / animations - r_populik) 3. MP5SD (Model - Seph, Textures - Crash, animations - Lancew) 4. FN P90 (Model - Vostok Games, Textures - Vostok Games, Loner_13, animations - Lancew) 5. PP-2000 (Model - Vostok Games, Textures - lafugix, animations - Lancew) 6. UMP-45 (Model / Textures - New World Interactive, animations - r_populik) Rifles / shotguns: 1. Mossberg 590A1 (Model - Aggressive Napkin, Textures / animations - r_populik) 2. MP-133 (Model / Textures - unknown, animations - r_populik) 3. MP-153 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - r_populik) 4. Protecta (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 5. Remington 870 (Model / Textures - unknown, animations - r_populik) 6. The Saiga-12K (Model - 4A Games, Textures - 4A Games, Loner_13, animations - Lancew) 7. SPAS-12 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 8. TOZ-34 and TOZ-34 shotgun (Model - SAM61, Textures - Millenia, r_populik, animations - r_populik) 9. TOZ-66 and TOZ-66 shotgun (Model - SAM61, Textures - Millenia, animations - r_populik) 10. TOZ-194 (Model / Textures - New World Interactive, animations - r_populik) 11. Boar-12M (Model / Textures - Vostok Games, Loner_13, animations - Lancew) Machine gun: 1. M249 (Model / Textures - New World Interactive, animations - Lancew) 2. PCM (Model - SAM61, Sarvs, Textures - BULL5H1T, animations - r_populik) 3. PKP "Pecheneg" (Model / Textures - Vostok Games, animations - r_populik) 4. RAP (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) 5. PKK (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew, r_populik) 6. The RPK-74 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew, r_populik) Sniper rifles: 1. G3SG1 (Model - Pac, Textures - Millenia, animations - KingFriday) 2. L96A1 (Model - ImBrokeRU, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 3. Barrett M95 (Model / Textures - Unknown, animations - Sin!) 4. Barrett M98B (Model / Textures - EdgeStylez, animations - SanekEd) 5. SR-25 (Model / Textures - Unknown, animations - Lancew, r_populik) 6. ST-98 (Model / Textures - DICE, animations - Lancew, r_populik) 7. SVD (Model / Textures - Heffy, animations - Sin!) 8. CBT-40 (Model - Mr. Rifleman, Textures - BULL5H1T, animations - Sin !, r_populik) 9. IED (Model - Sarvs, Textures - Millenia, animations - Sin !, r_populik) 10. BCC "Vintorez" (Model / Textures - SAM61, animations - r_populik) 11. VSSK "Exhaust" (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) 12. WA-2000 (Model / Textures - EdgeStylez, animations - Lancew) 13. Gauss Cannon (Model / Textures - GSC, animations - KingFriday) Grenades: 1. RG-6 (Model - GSC, Textures / animations - KingFriday) 2. The RPG-7 (Model / Textures - Unknown, animations - r_populik) 3. M79 (Model - Unknown, Textures - Millenia, animations - Lancew) Assault rifles: 1. 9A-91 (Model - kouoaeha, Textures - Millenia, animations - Lancew) 2. AN-94 "Abakan" (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 3. AEK-971 (Model - Arby26, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 4. AK (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 5. AK-12 (Model - DICE, Textures - Nomadec, animations - Lancew, r_populik) 6. AKC (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 7. AK-74 (Model - Mr. Rifleman, Textures - Mr. Rifleman, BULL5H1T, Millenia, SAM61, animations - Sin!) 8. The AK-74M (Model / Textures - BLACKMETAL, animations - r_populik) 9. AK-101 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 10. AK-102 (Model / Textures - Heffy, animations - r_populik) 11. AK-103 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 12. AK-104 (Model / Textures - Heffy, animations - r_populik) 13. AK-105 (Model / Textures - Heffy, animations - Sin!) 14. ACM (Model / Textures - Frimenitnet, animations - Lancew) 15. AKMS (Model / Textures - Frimenitnet, animations - Lancew) 16. AKS-74 (Model / Textures - Mr. Rifleman, animations - r_populik) 17. AKS-74U (Model - Millenia, Textures - Millenia, GeeP85, ElectroStalker, Crash, animations - Lancew) 18. Steyr AUG A1 (Model - Sarvs, Textures - Millenia, animations - Lancew) 19. FN F2000 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 20. HK G3 (Model / Textures - Krycek, animations - Lancew, r_populik) 21. HK G36 (Model / Textures - unknown, animations - Sin!) 22. HK G36C (Model - Arby26, Textures - BULL5H1T, animations - Sin!) 23. HK G36K (Model - Maxivz, Textures - Millenia, animations - Sin !, r_populik) 24. IMI Galil (Model / Textures - Millenia, animations - Lancew) 25. OC-14 "Groza" (Model - 1ns1debeast, Textures / animations - r_populik) 26. HK-416 (Model - DICE, Textures - DICE, Loner_13, animations - r_populik) 27. L85A2 (Model - Tigg, Textures - r_populik, animations - Lancew, r_populik) 28. LR-300ML (Model / Textures - MTindle, animations - Lancew) 29. M4 (Model / Textures - Arby26, animations - r_populik) 30. M4A1 (Model - Sephiris, Textures - Millenia, animations - Lancew) 31. M16 (Model / Textures - Tigg, animations - Lancew, r_populik) 32. M16A2 (Model - Drew, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 33. FN SCAR-H (Model / Textures - DICE, animations - Lancew) 34. SIG SG-550 (Model / Textures - DJ308, animations - r_populik) 35. SIG SG-551 (Model / Textures - Thanez, animations - r_populik) 36. AS "Val" (Model - SAM61, Textures - Millenia, animations - Lancew) 37. SR-3 "Whirlwind" (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 38. The VSK-94 (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) Addons: 1. ACOG - DICE 2. Barska Red Dot AC11090, Cobra EKP-8-02, PBS-1, THP-A, ATG, KZRZP, BSS caliber 556 - Heffy 3. Cobra EKP-1S-03, PBS-4, EOTech, steam silencers - Millenia 4. PSO-1 - Paul68Rageous, Millenia 5. PSO-1M2-01 - Paul68Rageous, Alexandr_I 6. C-more Railway Tactical - Odec3D 7. M203 - r_populik 8. GP-25 - Heffy Others: 1. 6x4 (Model / Textures - Frimenitnet, animations - KingFriday) 2. RGD-5 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 3. F1 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 4. The RDG-M (Model - SAM61, Textures - lafugix, animations - Lancew) 5. Binoculars (Model - SAM61, Textures - r_populik, animations - KingFriday) 6. Bolt (Model / Textures - r_populik, animations - KingFriday) 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Do tego dodatku można dołączyć otwarte celowniki typu "Gnomus". Prezentują się one tak: Autorem nowego wyglądu celowników jest Dodge_This. Plik do pobrania STĄD (pobieranie z moddb.com, bez potrzeby rejestracji). Dodatek kompatybilny z CoC 1.4.22 + STCoP Weapon Pack 2.8.0.7. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted July 12, 2017 Report Share Posted July 12, 2017 Cześć. Niestety wywala mnie z tym błędem, wie ktoś o co chodzi? Nie mam żadnego moda który ingeruje w bronie także sam nwm, wszystko działa kilka minut ładnie po czym wywala to bez powodu: FATAL ERROR [error]Expression : SG [error]Function : CRender::model_CreateParticles [error]File : FStaticRender.cpp [error]Line : 191 [error]Description : Particle effect or group doesn't exist [error]Arguments : industrial_particles\weapon_smoke stack trace: 0023:00B73813 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:0479A46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher() 0023:6708266D lua51.dll Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paranoia Posted July 12, 2017 Report Share Posted July 12, 2017 A o patchu nie zapomniałeś? Najpierw STCoP, potem Patch, który z tego co pamiętam miał na celu naprawę błędów z particles :/ (polonizacje na razie olej by mieć pewność że to nie ona powoduje błąd) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted July 12, 2017 Report Share Posted July 12, 2017 o kurde zapomniałem patchu :V hhaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piterrrxd Posted October 10, 2017 Report Share Posted October 10, 2017 Mam problem z tym modem - nie mogę podnieść niektórych broni np m4, svu, ump. Broń normalnie leży obok zabitego npc, pojawia się komunikat "naciśnij f aby podnieść" i nic się nie dzieje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted October 20, 2017 Author Report Share Posted October 20, 2017 @piterrrxd musisz broń "ruszyć" broń pewno leży w "pionie"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted February 3, 2018 Report Share Posted February 3, 2018 Krótkie wideo z wersji alpha 2.9.0.6. Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciernik Posted April 19, 2018 Report Share Posted April 19, 2018 Wie ktoś jak zmienic te kolimatorowe (kobra eotech) by nie były takie ciemne ale takie jak w AO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KSU Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 Dobry. Wersja 2.9.06 nie działa z CoC 1.4.22 przynajmniej mi. Ktoś wie dlaczego czy ja coś przeoczyłem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted May 4, 2018 Report Share Posted May 4, 2018 11 godzin temu, KSU napisał: Wersja 2.9.06 nie działa z CoC 1.4.22 Wersja 2.9.06 nie jest (jeszcze) kompatybilna z CoC 1.4.22, a jedynie z ZP (AF3, AN4), ewentualnie SGM 2.2. Na moddb nadal "obowiązuje" STCoP 2.8.0.7 (5.1). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NieMamNicku Posted June 2, 2018 Report Share Posted June 2, 2018 (edited) Dzień dobry Mam pytanie czy wszystkie nowe rzeczy jakie dodaje ten mod mają się zaczynać na "st_addon" i "st_wpn". Z góry dziękuję Edited June 2, 2018 by NieMamNicku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted June 2, 2018 Report Share Posted June 2, 2018 Zgadza się. Są jeszcze sekcje "ammo". Ogólnie proszę zapoznać się z plikiem st_items_weapons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urdur Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 Mam mały problem z ta modyfikacja. Gra się normalnie uruchamia ale nie mam żadnych danych o broni jest tylko linijka kodu do broni Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 @UrdurNieprawidłowa instalacja, ewentualnie nie na tą wersję co trzeba. Na pewno masz CoC 1.4.22 z polonizacją czy czasem nową bete nie pamiętam numeru chyba 1.5br6? No i czy weapon pack zarzucony z patchem i spolonizowany? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Urdur Posted July 12, 2018 Report Share Posted July 12, 2018 Naprawione jeszcze raz wszystko wkleiłem musiało się coś z polonizacja zrąbać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 13, 2018 Report Share Posted July 13, 2018 @Urdur - czy na Twojej klawiaturze nie działają klawisze Shift, przecinka i kropki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRTT Posted April 22, 2020 Report Share Posted April 22, 2020 Witam, Serwer do sciągnięcia spolszczenia nie działa, czy ktoś mógłby dać z chomika albo inny link do spolszenia? Pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted April 22, 2020 Report Share Posted April 22, 2020 @DRTT przed chwilą pobrałem, wszystko jest ok. Ale łapej. STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 - Polonizacja finalna pod patch 1.4.22.7z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DRTT Posted April 24, 2020 Report Share Posted April 24, 2020 @tom3kb Dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmazyn5 Posted August 8, 2020 Report Share Posted August 8, 2020 Pomoże ktoś? Zainstalowane wszystko zgodnie z instrukcją a po odpaleniu taki oto wynik FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 520 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'booster'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report stack trace: 0023:00B8399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:00B86531 xrCore.dll, CInifile::Load() 0023:00B85EB8 xrCore.dll, CInifile::CInifile() 0023:00461025 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal() 0023:0045E71A xrEngine.exe, InitSettings() 0023:0045F143 xrEngine.exe, InitSound2() 0023:0045F466 xrEngine.exe, InitSound2() 0023:0046B1A3 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal() 0023:76446359 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() 0023:77C07C24 ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() 0023:77C07BF4 ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted August 8, 2020 Report Share Posted August 8, 2020 @Karmazyn5 a nie masz innych addonów i to kilku? Bo pamiętam taki error właśnie z jakimś weapon packiem i DoctorX questlines ale w necie jakichś sensownych porad nie było jak to naprawić :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karmazyn5 Posted August 8, 2020 Report Share Posted August 8, 2020 @tom3kb czysta wersja CoC'a, dziś instalowana. I tylko STCoP z addonów. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted August 8, 2020 Report Share Posted August 8, 2020 @Karmazyn5 napisz proszę czy instalowałeś patche (łatki) do CoCa i STCoP w czasie instalacji. Ich brak może być przyczyną Twojego problemu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.