Junx Opublikowano 11 Grudnia 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2016 Platforma: Call of Chernobyl (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 26.11.2016 r. Autor: Darryl123 Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki Dodatek oferuje ponad 100 nowych modeli z bronią palną oraz celownikami i kolimatorami do niej. Mod nie jest kompatybilny z innymi paczkami rozszerzającymi dostępny w grze arsenał. INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Call of Chernobyl. 2. Pobieramy STCoP Weapon Pack 2.8 v.5, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) jego zawartość do katalogu z Call of Chernobyl. 3. Pobiermay patch do STCoP Weapon Pack 2.8 v.5, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) jego zawartość do katalogu z Call of Chernobyl. 4. Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) polonizację STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 do katalogu z Call of Chernobyl. Po uruchomieniu gry, w głównym menu moda, w lewym dolnym rogu powinna wyświetlić się w języku polskim nazwa i wersja dodatku + nazwa i wersja Call of Chernobyl LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: ModDB - [KLIK] Patch: ModDB - [KLIK] Spolszczenie: MediaFire - [KLIK] Nasz serwer - [STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 - Polonizacja finalna pod patch 1.4.22.7z] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 18 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2017 Ja może tylko wrzucę liste broni, które dodaje ten mod i filmik prezentujący część giwer w akcji. Pistols: 1 PM (Model - SAM61, Textures - lafugix, Alexandr_I, animations - r_populik, KingFriday) 2. PMM (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - r_populik, KingFriday) 3. PB (Model - GR3B3N, Textures - Alexandr_I, Millenia, animations - r_populik, KingFriday) 4. Fort-12 (Model / Textures - H.U.N.T.E.R_7.62, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 5. Fort-17 (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 6. MP-443 "Grach" (Model / Textures - Infinity Ward, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 7. GS-18 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, BULL5H1T, animations - r_populik, KingFriday) 8. OC-33 "Pernach" (Model - RedRogueXIII, Textures - Millenia, Alexandr_I, animations - Lancew) 9. The TT-33 (Model - Mr. Rifleman, Textures - Mr. Rifleman, SAM61, animations - Lancew, r_populik, KingFriday) 10. Beretta 92FS (Model - Kimono, Textures - Kimono, Millenia, animations - r_populik, KingFriday) 11. Browning HPSA (Model / Textures - Millenia, Mr. Rifleman, animations - r_populik, KingFriday) 12. Walther P99 (Model / Textures - LATTEH, Rastaman_vip74 (error correction model), animations - r_populik, KingFriday) 13. HK USP (Model - Syncing, Textures - Crash, animations - r_populik, KingFriday) 14. HK USP Match (Model - Kimono, Textures - Millenia, Loner_13, animations - r_populik, KingFriday) 15. Colt M1911A1 (Model - Freefall, Textures - Millenia, r0tzbua, r_populik, animations - r_populik, KingFriday) 16. Kimber Desert Warrior (Model - Rehasher, Textures - bull, animations - ElectroStalker) 17. SIG Sauer P220 (Model - SAM61, Textures - SAM61, r_populik, 4Echo, animations - r_populik, KingFriday) 18. Desert Eagle (Model - Toasty Fresh, Textures - Millenia, 4Echo, r_populik, animations - r_populik, KingFriday) 19. Glock 19 (Model / Textures - Crash, animations - r_populik, KingFriday) 20. Cz 75 (Model - Arby26, Textures - Rafael De Jongh, animations - Lancew) 21. FN-57 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik, KingFriday) 22. FNP-45 (Model - Tenoyl, Textures - SAM61, animations - r_populik, KingFriday) 23. FNX-45 (Model / Textures - Eprdox, animations - r_populik, KingFriday) Pistols-machine guns: 1. PP-19 "Bison" (Model / Textures - Paul68Rageous, animations - Lancew) 2. MP5 (Model - Arby26, Textures / animations - r_populik) 3. MP5SD (Model - Seph, Textures - Crash, animations - Lancew) 4. FN P90 (Model - Vostok Games, Textures - Vostok Games, Loner_13, animations - Lancew) 5. PP-2000 (Model - Vostok Games, Textures - lafugix, animations - Lancew) 6. UMP-45 (Model / Textures - New World Interactive, animations - r_populik) Rifles / shotguns: 1. Mossberg 590A1 (Model - Aggressive Napkin, Textures / animations - r_populik) 2. MP-133 (Model / Textures - unknown, animations - r_populik) 3. MP-153 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - r_populik) 4. Protecta (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 5. Remington 870 (Model / Textures - unknown, animations - r_populik) 6. The Saiga-12K (Model - 4A Games, Textures - 4A Games, Loner_13, animations - Lancew) 7. SPAS-12 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 8. TOZ-34 and TOZ-34 shotgun (Model - SAM61, Textures - Millenia, r_populik, animations - r_populik) 9. TOZ-66 and TOZ-66 shotgun (Model - SAM61, Textures - Millenia, animations - r_populik) 10. TOZ-194 (Model / Textures - New World Interactive, animations - r_populik) 11. Boar-12M (Model / Textures - Vostok Games, Loner_13, animations - Lancew) Machine gun: 1. M249 (Model / Textures - New World Interactive, animations - Lancew) 2. PCM (Model - SAM61, Sarvs, Textures - BULL5H1T, animations - r_populik) 3. PKP "Pecheneg" (Model / Textures - Vostok Games, animations - r_populik) 4. RAP (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) 5. PKK (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew, r_populik) 6. The RPK-74 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew, r_populik) Sniper rifles: 1. G3SG1 (Model - Pac, Textures - Millenia, animations - KingFriday) 2. L96A1 (Model - ImBrokeRU, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 3. Barrett M95 (Model / Textures - Unknown, animations - Sin!) 4. Barrett M98B (Model / Textures - EdgeStylez, animations - SanekEd) 5. SR-25 (Model / Textures - Unknown, animations - Lancew, r_populik) 6. ST-98 (Model / Textures - DICE, animations - Lancew, r_populik) 7. SVD (Model / Textures - Heffy, animations - Sin!) 8. CBT-40 (Model - Mr. Rifleman, Textures - BULL5H1T, animations - Sin !, r_populik) 9. IED (Model - Sarvs, Textures - Millenia, animations - Sin !, r_populik) 10. BCC "Vintorez" (Model / Textures - SAM61, animations - r_populik) 11. VSSK "Exhaust" (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) 12. WA-2000 (Model / Textures - EdgeStylez, animations - Lancew) 13. Gauss Cannon (Model / Textures - GSC, animations - KingFriday) Grenades: 1. RG-6 (Model - GSC, Textures / animations - KingFriday) 2. The RPG-7 (Model / Textures - Unknown, animations - r_populik) 3. M79 (Model - Unknown, Textures - Millenia, animations - Lancew) Assault rifles: 1. 9A-91 (Model - kouoaeha, Textures - Millenia, animations - Lancew) 2. AN-94 "Abakan" (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 3. AEK-971 (Model - Arby26, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 4. AK (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 5. AK-12 (Model - DICE, Textures - Nomadec, animations - Lancew, r_populik) 6. AKC (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 7. AK-74 (Model - Mr. Rifleman, Textures - Mr. Rifleman, BULL5H1T, Millenia, SAM61, animations - Sin!) 8. The AK-74M (Model / Textures - BLACKMETAL, animations - r_populik) 9. AK-101 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 10. AK-102 (Model / Textures - Heffy, animations - r_populik) 11. AK-103 (Model / Textures - Heffy, animations - Lancew) 12. AK-104 (Model / Textures - Heffy, animations - r_populik) 13. AK-105 (Model / Textures - Heffy, animations - Sin!) 14. ACM (Model / Textures - Frimenitnet, animations - Lancew) 15. AKMS (Model / Textures - Frimenitnet, animations - Lancew) 16. AKS-74 (Model / Textures - Mr. Rifleman, animations - r_populik) 17. AKS-74U (Model - Millenia, Textures - Millenia, GeeP85, ElectroStalker, Crash, animations - Lancew) 18. Steyr AUG A1 (Model - Sarvs, Textures - Millenia, animations - Lancew) 19. FN F2000 (Model / Textures - DICE, animations - r_populik) 20. HK G3 (Model / Textures - Krycek, animations - Lancew, r_populik) 21. HK G36 (Model / Textures - unknown, animations - Sin!) 22. HK G36C (Model - Arby26, Textures - BULL5H1T, animations - Sin!) 23. HK G36K (Model - Maxivz, Textures - Millenia, animations - Sin !, r_populik) 24. IMI Galil (Model / Textures - Millenia, animations - Lancew) 25. OC-14 "Groza" (Model - 1ns1debeast, Textures / animations - r_populik) 26. HK-416 (Model - DICE, Textures - DICE, Loner_13, animations - r_populik) 27. L85A2 (Model - Tigg, Textures - r_populik, animations - Lancew, r_populik) 28. LR-300ML (Model / Textures - MTindle, animations - Lancew) 29. M4 (Model / Textures - Arby26, animations - r_populik) 30. M4A1 (Model - Sephiris, Textures - Millenia, animations - Lancew) 31. M16 (Model / Textures - Tigg, animations - Lancew, r_populik) 32. M16A2 (Model - Drew, Textures - Millenia, animations - Lancew, r_populik) 33. FN SCAR-H (Model / Textures - DICE, animations - Lancew) 34. SIG SG-550 (Model / Textures - DJ308, animations - r_populik) 35. SIG SG-551 (Model / Textures - Thanez, animations - r_populik) 36. AS "Val" (Model - SAM61, Textures - Millenia, animations - Lancew) 37. SR-3 "Whirlwind" (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 38. The VSK-94 (Model / Textures - Vostok Games, animations - Lancew) Addons: 1. ACOG - DICE 2. Barska Red Dot AC11090, Cobra EKP-8-02, PBS-1, THP-A, ATG, KZRZP, BSS caliber 556 - Heffy 3. Cobra EKP-1S-03, PBS-4, EOTech, steam silencers - Millenia 4. PSO-1 - Paul68Rageous, Millenia 5. PSO-1M2-01 - Paul68Rageous, Alexandr_I 6. C-more Railway Tactical - Odec3D 7. M203 - r_populik 8. GP-25 - Heffy Others: 1. 6x4 (Model / Textures - Frimenitnet, animations - KingFriday) 2. RGD-5 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 3. F1 (Model - SAM61, Textures - Alexandr_I, animations - Lancew) 4. The RDG-M (Model - SAM61, Textures - lafugix, animations - Lancew) 5. Binoculars (Model - SAM61, Textures - r_populik, animations - KingFriday) 6. Bolt (Model / Textures - r_populik, animations - KingFriday) 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2017 Do tego dodatku można dołączyć otwarte celowniki typu "Gnomus". Prezentują się one tak: Autorem nowego wyglądu celowników jest Dodge_This. Plik do pobrania STĄD (pobieranie z moddb.com, bez potrzeby rejestracji). Dodatek kompatybilny z CoC 1.4.22 + STCoP Weapon Pack 2.8.0.7. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Cześć. Niestety wywala mnie z tym błędem, wie ktoś o co chodzi? Nie mam żadnego moda który ingeruje w bronie także sam nwm, wszystko działa kilka minut ładnie po czym wywala to bez powodu: FATAL ERROR [error]Expression : SG [error]Function : CRender::model_CreateParticles [error]File : FStaticRender.cpp [error]Line : 191 [error]Description : Particle effect or group doesn't exist [error]Arguments : industrial_particles\weapon_smoke stack trace: 0023:00B73813 xrCore.dll, xrDebug::fail() 0023:0479A46F luabind.beta7-devel.rc4.dll, luabind::detail::class_rep::constructor_dispatcher() 0023:6708266D lua51.dll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoia Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 A o patchu nie zapomniałeś? Najpierw STCoP, potem Patch, który z tego co pamiętam miał na celu naprawę błędów z particles :/ (polonizacje na razie olej by mieć pewność że to nie ona powoduje błąd) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flick Opublikowano 12 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 o kurde zapomniałem patchu :V hhaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterrrxd Opublikowano 10 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Mam problem z tym modem - nie mogę podnieść niektórych broni np m4, svu, ump. Broń normalnie leży obok zabitego npc, pojawia się komunikat "naciśnij f aby podnieść" i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 20 Października 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2017 @piterrrxd musisz broń "ruszyć" broń pewno leży w "pionie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 3 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Krótkie wideo z wersji alpha 2.9.0.6. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ciernik Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2018 Wie ktoś jak zmienic te kolimatorowe (kobra eotech) by nie były takie ciemne ale takie jak w AO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KSU Opublikowano 4 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Dobry. Wersja 2.9.06 nie działa z CoC 1.4.22 przynajmniej mi. Ktoś wie dlaczego czy ja coś przeoczyłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 4 Maja 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 11 godzin temu, KSU napisał: Wersja 2.9.06 nie działa z CoC 1.4.22 Wersja 2.9.06 nie jest (jeszcze) kompatybilna z CoC 1.4.22, a jedynie z ZP (AF3, AN4), ewentualnie SGM 2.2. Na moddb nadal "obowiązuje" STCoP 2.8.0.7 (5.1). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NieMamNicku Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 (edytowane) Dzień dobry Mam pytanie czy wszystkie nowe rzeczy jakie dodaje ten mod mają się zaczynać na "st_addon" i "st_wpn". Z góry dziękuję Edytowane 2 Czerwca 2018 przez NieMamNicku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 Zgadza się. Są jeszcze sekcje "ammo". Ogólnie proszę zapoznać się z plikiem st_items_weapons. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urdur Opublikowano 12 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Mam mały problem z ta modyfikacja. Gra się normalnie uruchamia ale nie mam żadnych danych o broni jest tylko linijka kodu do broni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 12 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 @UrdurNieprawidłowa instalacja, ewentualnie nie na tą wersję co trzeba. Na pewno masz CoC 1.4.22 z polonizacją czy czasem nową bete nie pamiętam numeru chyba 1.5br6? No i czy weapon pack zarzucony z patchem i spolonizowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urdur Opublikowano 12 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2018 Naprawione jeszcze raz wszystko wkleiłem musiało się coś z polonizacja zrąbać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2018 @Urdur - czy na Twojej klawiaturze nie działają klawisze Shift, przecinka i kropki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRTT Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Witam, Serwer do sciągnięcia spolszczenia nie działa, czy ktoś mógłby dać z chomika albo inny link do spolszenia? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 @DRTT przed chwilą pobrałem, wszystko jest ok. Ale łapej. STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1 - Polonizacja finalna pod patch 1.4.22.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRTT Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 @tom3kb Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazyn5 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Pomoże ktoś? Zainstalowane wszystko zgodnie z instrukcją a po odpaleniu taki oto wynik FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CInifile::r_section [error]File : Xr_ini.cpp [error]Line : 520 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Can't open section 'booster'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report stack trace: 0023:00B8399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:00B86531 xrCore.dll, CInifile::Load() 0023:00B85EB8 xrCore.dll, CInifile::CInifile() 0023:00461025 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal() 0023:0045E71A xrEngine.exe, InitSettings() 0023:0045F143 xrEngine.exe, InitSound2() 0023:0045F466 xrEngine.exe, InitSound2() 0023:0046B1A3 xrEngine.exe, CApplication::load_draw_internal() 0023:76446359 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk() 0023:77C07C24 ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() 0023:77C07BF4 ntdll.dll, RtlGetAppContainerNamedObjectPath() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 @Karmazyn5 a nie masz innych addonów i to kilku? Bo pamiętam taki error właśnie z jakimś weapon packiem i DoctorX questlines ale w necie jakichś sensownych porad nie było jak to naprawić :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karmazyn5 Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 @tom3kb czysta wersja CoC'a, dziś instalowana. I tylko STCoP z addonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 8 Sierpnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2020 @Karmazyn5 napisz proszę czy instalowałeś patche (łatki) do CoCa i STCoP w czasie instalacji. Ich brak może być przyczyną Twojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.