DaarMoo Opublikowano 11 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 @kondotier doktora znalazłem. Gadać nie chciał więc nie miałem wyjścia. Zabrałem dokumenty i ruszyłem. Idę teraz na Generatory. A u mnie tak: No i mam problem. Stoję na dokumentach z kodem do warlabu, a ich nie ma. Pewnie są pod ziemią, ale jak wejść ? Kod znam, ale co z tego. Muszę znaleźć papier żeby gra poszła dalej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 @DaarMoo- a wcześniejsze laby spenetrowałeś? Po kolei. Agroprom, Dolina Mroku, Jantar, dekoder z Prypeci - masz klucz do pokoju w hotelu - Następnie sterownia monolitu i Spełniacz życzeń. Generatory się robi na samym końcu. Już nie pamiętam gdzie, ale znajdziesz papier z kodem do Warlabu. Mimo że to freeplay, nie da się iść na skróty. A przed pójściem do obu Prypeci, radzę odwiedzić Jupiter, Zaton, Czerwony las, Limansk i Szpital. Tylko ze Szpitala nie pchać się na CEA. Można, ale fabuła się gmatwa. Trzeba iść tradycyjnie przez zach. Prypeć. DODANO: A jeśli w tych miejscach opisanych powyżej już byłeś, to zobacz w inwentarzu znalezione dokumenty. W jednym z nich jest kod do Warlabu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) Tak to u mnie wygląda. Tu mają być, a nie ma. A tak w realu. Pusto. W inwentarzu nie mam bo mają być tutaj. W środku żółtego znacznika jest czarny krzyżyk. Pierwszy raz to widzę. Może to coś oznacza ? Edytowane 12 Stycznia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Podpowiedz: data katastrofy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 (edytowane) @anatol niestety muszę znaleźć papier z kodem zaznaczony na mapie. Samo wpisanie kodu nic nie daje. Taka zagwozdka. Edytowane 12 Stycznia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Tak rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Sprawa się trochę wyjaśniła. Żółty znacznik na mapie to wejście do Warlabu - a cały czas myślałem, że to miejsce położenia dokumentów z kodem. Musiałem przeoczyć w którymś z podziemi. No to wracam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 22 godziny temu, DaarMoo napisał: Stoję na dokumentach z kodem do warlabu, a ich nie ma. Pewnie są pod ziemią, ale jak wejść ? Kod znam, ale co z tego. Muszę znaleźć papier żeby gra poszła dalej. Znalazłem kupę dokumentów, ale na żadnym z nich nie było tej daty (chyba że przeoczyłem?). Powiem szczerze że musiałem odwiedzić forum moddb, bo też bym nie wiedział co to za data. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 12 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 Czyli @Anton Gorodecki miałeś papier z kodem jeżeli wszedłeś do WarLabu. Ja chyba musiałem sprzedać (?!). Był taki moment u jakiegoś handlarza. Niestety w spawnerze brak tego dokumentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 12 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2017 1 godzinę temu, DaarMoo napisał: miałeś papier z kodem jeżeli wszedłeś do WarLabu Wydaje mi się że żadnego dokumentu nie pominąłem ale kodu w nich i tak nie było. Sprawdzę i dam znać. Gapa ze mnie jednak 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) No nie. @Anton Gorodecki mam dokument, wpisuję kod, zatwierdzam, a drzwi nie otwierają się. W dalszym ciągu jest napis - potrzebny jest kod. Ciekawy jestem czy ktoś miał coś podobnego oczywiście z dodatkiem AO. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 (edytowane) @ZapomnialemLoginu próbowałem różniastych kombinacji. Nic to nie daje. Problem musi być gdzieś indziej. Tylko gdzie ? Aha, mam wyłączone generatory. Trochę mnie to zdziwiło przeglądając screeny innych graczy, ale z drugiej strony linia zadaniowa w PDA jest jasna. Trzeba wejść do labu. Edytowane 13 Stycznia 2017 przez DaarMoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Trzeba mieć dekoder w ekwipunku żeby tak jak w podstawce dostać się do sterowni Monolitu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 @anatol dekoder znalazłem razem z dokumentami w pokoju 26 hotelu w Prypeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 A dokument ze sterowni zabrałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zabrałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Może coś się mi przypomni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Liczę na to. Czytając posty widzę, że nikt takiego problemu nie zgłaszał i nawet nie wspominał. Na rus forach wszyscy klepią o dacie awarii. Słabo to widzę, ale zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 @DaarMoo - a ze Spełniaczem się spotkałeś? Życzenie wyraziłeś? Możesz wybrać tę ostatnią opcję, nic nie zmieniającą. Albo jeszcze lepiej na zniknięcie Strefy. Powalczysz z falami zjaw Projekcji. W każdym bądź razie, mnie do labu wpuściło kodem, czyta kto chce go znać: Spoiler 26041986 Ale przed kolejnymi drzwiami - nie wyjaśniam którymi, aby nie pokazać rozwiązania - bo przy Spełniaczu wcześniej nie byłem, teleportowało do niego. Po rozgrywce przy Spełniaczu, a spróbowałem wszystkich wariantów, wybrałem pierwszy. No i finał znowu był w Warlabie, zakończony freeplayem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zrealizowałem wszystkie sześć możliwości jakie dawał Spełniacz. - żeby Zona zniknęła - wypad na pulpit (pisałem wcześniej) - nic nie mówię i kontrola ludzkości - bez widocznych zmian - być bogatym - wszystko w plecaku - nieśmiertelny - staję się zombi i ląduje na Bagnach - pokój na świecie - zostaję sam jak palec Po zrealizowaniu każdego pragnienia biegłem do Warlabu. Sześć razy drzwi były zamknięte. I tak pozostały. Czego potrzeba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 13 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 @DaarMoo wyślij mi proszę zapis i napisz z jakimi dodatkami grasz - może coś wykombinuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 13 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Gram z Arsenal Overhaul 3.1 (v.5). Save przed drzwiami do Warlabu. user - autosave.scoc user - autosave.scop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 14 Stycznia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 Ja przy wyborze pierwszego życzenia, nie miałem wylotu, ale nowe zadanie na likwidację 10 fal zjaw Projekcji. Dzisiaj będę grał, wchodząc do Spełniacza po zabraniu dokumentu ze sterowni Monolitu, bez wcześniejszego odwiedzania Warlabu. Zobaczę, jak tym razem się to ułoży. Choć mogę już stwierdzić, że ta gra była inna od poprzednich. Bardzo uboga w znaleziska w skrytkach. Jeszcze nie spotkałem się z podlufowym granatnikiem do broni NATO, ani u handlarzy, ani w schowkach. To samo z narzędziami precyzyjnymi. Miałem je tylko w Limansku. Czyli że, dla każdego wyboru rozgrywki dostajemy inny spawn. Grając kilka razy, nie będziemy mieli deja vu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 @kondotier a ja zacząłem grę po raz drugi w tej samej konfiguracji (tryb fabularny, samotnik) i od razu zaskoczenie. Dostałem zadania, których nie miałem przy pierwszym podejściu przez całą grę : - tajemnice Zony - z sugestią kontaktu z Doktorem - wyłączyć Mózgozwęglacz - wyłączyć psi-emiter (Jantar) Są to zadania, które mieli wszyscy grający oprócz mnie. Może w tym był problem niemożności wejścia do Warlabu. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheSoldy Opublikowano 16 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Znalazłem sposób żeby drzwi były otwarte i bez kodu. Trzeba wejść w folder z CoC i następnie wybrać gamedata/configs/scripts/warlab/warlab_door.Itx i zmieniamy linijkę: z: [ph_door@locked] locked = true closed = true na: [ph_door@locked] locked = true closed = false Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.