3OM6AKAH
Weteran-
Postów
621 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
46
Ostatnia wygrana 3OM6AKAH w dniu 20 Marca 2020
Użytkownicy przyznają 3OM6AKAH punkty reputacji!
O 3OM6AKAH
Informacje osobiste
-
Płeć
Nie podana
Informacje o profilu
-
Ruble
6096
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia 3OM6AKAH
Ekspert (9/21)
2 tys.
Reputacja
-
Вектор Отчуждения [OLR] (Wektor Wykluczenia)
3OM6AKAH odpowiedział(a) na Agrael temat w Mody do Cienia Czarnobyla
Pewnie ukradli XD -
https://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl_spawner_dlya_ogsr_and_ogse_0_6_9_3_final_versiya_1_7-189792/
-
Kroniki Kajdana - Część I
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje z serii Przygody Kajdana
Pierwsze zadanie. -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
@tom3kb Dobra, ostatnie podejście i obiecuję, że już więcej nie będę przysmradzać: [string_table] language = pol font_prefix = _cent -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
@tom3kb znowu tylko zgaduję, ale może usunięcie w localization.ltx linijki files = string_table_enc_mutants i pozostawienie tylko [string_table] language = pol font_prefix = ;_west ;_cent rozwiąże problem? -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
Wygląda na to, że wszystko jasne: albo edycja pliku tak jak napisał @Sierioża, albo usunięcie (wtedy gra ładuje localization.ltx z podstawki). -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
@metek58, skoro tak, to faktycznie nie trzeba, choć mogłoby to pomóc, to dużo z tym roboty. Podejrzewam, że jednak coś nie teges z lokalizacją. Może drugi sposób, który podałem, lub edycja localization.ltx? -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
No to jeszcze jeden pomysł: folder gry localization bez dopisku, a z folderu gamedata/config usunąć localization.ltx (o ile jest). -
Thorny Way - Ciernista Droga
3OM6AKAH odpowiedział(a) na vidkunsen temat w Modyfikacje autorstwa Nktk
@metek58, @tom3kb - kodowanie. Zapisanie plików .txt w formacie Unicode prawdopodobnie naprawi ten problem. -
@Grimm - musisz jeszcze znaleźć PDA. Szukaj w tej dużej sali (tam, gdzie w SoC wyskakuje pijawa).
-
Z tym to bywa różnie - czasem celem "Powinności" jest zniszczenie Zony, czasem przejęcie nad nią kontroli dla własnych korzyści, a czasem jeszcze coś innego. Wszystko zależy od tego, jaki był zamysł autorów danego moda. W Legend Returns okazuje się, że "Powinność" to sługusy armii i SBU, a polecenie zabicia przywódcy Czystego Nieba (frakcji, której celem jest przecież zniszczenie Zony) wygląda raczej na walkę z "konkurencją", niż z samą Zoną. No i jeszcze w podstawkach (CS i CoP) z rozmów z różnymi stalkerami można dowiedzieć się, że siłowe działania "Powinności" powodują natychmiastową reakcję Zony, przez co ich efekty są odwrotne od zamierzonych (np. wzrost liczby mutantów na danym obszarze).
-
@Grimm - na szczęście Żwawy jest postacią drugoplanową (odnalezienie go jest misją poboczną) i nie ma dalszych zadań z nim związanych. Tak jest na pewno, gdy gramy Samotnikiem. Nie przypominam sobie, aby w przypadku linii Czystego Nieba było inaczej (ale głową ani żadną inną częścią ciała nie ręczę ).
-
Jak wejść do mieszkania 26 w prypeci (gram monolitem)
3OM6AKAH odpowiedział(a) na TowarzyszPieseł temat w Problemy
Ano tak, zupełnie zapomniałem, że jest tam jeszcze rękopis... -
Jak wejść do mieszkania 26 w prypeci (gram monolitem)
3OM6AKAH odpowiedział(a) na TowarzyszPieseł temat w Problemy
@TowarzyszPieseł Aaa, już chyba wiem o co chodzi - kombinezon. Jeśli tak, to (moim zdaniem) gra nie warta świeczki - żeby przebić się na Bagna i tak będziesz potrzebował czegoś lepszego niż kurteczka. Poza tym taki sam kombinezon leży na Południowej CEA (ciężarówka przy wejściu do hali), a w Sarkofagu - egzoszkielet. Ale oczywiście wybór należy do Ciebie.