Skocz do zawartości

Agrael

Sekretarz
  • Postów

    6298
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    470

Ostatnia wygrana Agrael w dniu 15 Października

Użytkownicy przyznają Agrael punkty reputacji!

6 obserwujących

O Agrael

  • Urodziny 05/28/1993

Metody kontaktu

  • Steam ID
    STEAM_0:0:5348361

Informacje osobiste

  • Ulubione mody
    Powrót do Zony
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Informacje o profilu

  • Ruble
    55261
  • Frakcja
    Bandyci
  • Broń główna
    AS Wał

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Windows 10

Ostatnie wizyty

32455 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Agrael

Naznaczony Zoną

Naznaczony Zoną (19/21)

9.7 tys.

Reputacja

  1. Nowe informacje. Obecnie trwają prace nad ostatnim rozdziałem pierwszej części projektu, który będzie stanowić jeden z punktów kulminacyjnych w głównej historii. Jednocześnie dopracowywana jest fabuła, lokacje, dźwięki i inne aspekty. Prolog moda został znacznie rozbudowany i teraz rozgrywa się na osobnej lokacji - screeny na zrzutach ekranu z SDK. Źródło - KLIK
  2. Opisy pierwszego zadania po angielsku.
  3. Dopiero teraz przeczytałem @FeRu. Przykro mi. Miałem podobną sytuację, ale stało się to w grudniu ubiegłego roku. Z innej beczki. Ktoś próbuje dostosować paczkę broni FWR do OLR 3.0: Chwilowo to tylko testy.
  4. Agrael

    Zdjęcia

    @tom3kb Haha, ło panie Szczerze? Aż żal zrywać
  5. Na stronie GSC pojawił się krótki artykuł odnośnie do kolejnej znanej postaci - profesora Hermana. Niegdyś „praktyki doktoranckie w Jantarze” były znaną i skuteczną metodą tłumienia naukowych ambicji najbardziej wolnomyślicielskich i uciążliwych studentów. Wielu z nich zmieniło karierę po tym doświadczeniu, niektórzy poszli na przedłużone zwolnienie lekarskie, a kilku... nigdy nie wróciło. Oczywiście zdarzały się wyjątki, a Herman był jednym z nich. Wkrótce po wyłączeniu Mózgozwęglacza Herman został głównym naukowcem jednej z pierwszych ekspedycji w głąb Zony. Jako profesor zarządzał mobilnym laboratorium w pobliżu zakładu Jupiter, zyskując możliwość dokładniejszego zbadania Zony niż setki jego kolegów z kontynentu. Chociaż nie był najodważniejszy, jego pragnienie uznania i umiejętność znalezienia ludzi do wykonywania najbardziej niebezpiecznych zadań podtrzymywało go przez lata udanej pracy. Kiedy założono SIRCAA, zdobył zasłużoną pozycję starszego badacza. Jednak z biegiem lat jego teorie na temat możliwości generowania artefaktów poza Zony doprowadziły go do przeprowadzenia prywatnych eksperymentów. Całkowicie w tajemnicy przed kolegami, a co najważniejsze, przed kierownictwem.
  6. Agrael

    Escape From Pripyat 4.2

    @Przykucek Nie wiemy. Tzn. @Marcx miał bodajże w planach tłumaczenie EFP, ale od maja nie ma go na forum.
  7. Na AP-PRO pojawiła się zapowiedź tego moda i przy okazji na jaw wyszło więcej informacji. Mod zakłada odtworzenie gry S.T.A.L.K.E.R. na silniku ArmA Reforger. Wcześniej autorzy wykonali już podobny projekt na platformie Arma 3. Modderzy starają się podążać za graficzną poprzeczką wyznaczoną przez samą grę, więc przestarzałe zasoby i modele z oryginalnej trylogii Stalkera zostaną zastąpione nowymi, a obecnie używane są jedynie jako "symbol zastępczy". Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowych modeli postaci, obiektów i innych rzeczy, które będą dopasowane do technologii silnika. Wiadomo, że modyfikacja będzie sieciowa z trybem PvPvE (gracz kontra gracz i przeciwko mobom). W późniejszym terminie poznamy więcej szczegółów, ale na razie dostępny jest krótki trailer i kilka zrzutów, które jednak nie oddają jeszcze finalnej jakości gry. Modyfikacja ArmSTALKER 2 jest rozwijana jako platforma, na bazie której można tworzyć własne tryby (od Tarkova po RP i misje fabularne\kooperacyjne). Na stronie autorów będą publikowane poradniki, jak używać tych czy innych gotowych elementów do własnych potrzeb. Dostępna będzie część z bazą danych, poradniki dotyczące animacji, jak przenosić mutanty i tak dalej - wszystko po to, by każdy mógł zapoznać się z zestawem narzędzi i zacząć tworzyć coś własnego. Sam ArmSTALKER 2 jest jak mini-edytor wewnątrz edytora - wszystko jest uproszczone dla użytkownika, gdzie można użyć oddzielnych elementów, aby dostosować świat - promieniowanie, anomalie, A-Life, mutanty, interaktywne przedmioty, zadania i systemy dialogowe, tryby i tak dalej. Istnieją na przykład dwa różne systemy pojawiania się łupów, które mogą być używane osobno lub jednocześnie, w zależności od wizji świata. Ekipa odpowiedzialna za moda to grupa deweloperów, którym przyświeca idea wypromowania naszego ulubionego S.T.A.L.K.E.R.-a na nowym silniku, który otwiera przed nami ogromne, nowoczesne możliwości i zamierzają je w pełni wykorzystać. W związku z tym planują uruchomić tylko jeden serwer, na którym zademonstrują moda na granicy jego możliwości, o czym będą informować w miarę rozwoju. Wiadomo także, że nie będzie to serwer RP. Pracują zgodnie z filozofią „gra powinna być interesująca, nawet jeśli jesteś sam na serwerze”. Przed nimi dużo pracy, więc czekają na prośby graczy i sugestie w komentarzach, które są bardzo ważne na tym etapie rozwoju. Pozostaje dodać, że nie jest planowana żadna monetyzacja, cała modyfikacja będzie całkowicie darmowa i dostępna dla wszystkich.
  8. Platforma: Advanced X-Ray + G.S.W.R. Autor: LanSeR Planowana data premiery: 2024 r. Zapowiedź odświeżonej wersji moda fabularnego pt. Zapomniany oddział, który zadebiutował w 2021 roku. Główne zmiany: uzupełnienie fabuły, większa stabilność, lepszej jakości oprawa graficzna, nowe aktorstwo głosowe, zmiany na lokacjach, paczka broni STCoP 3.7. Screeny: Źródło:
  9. Dwa nowe screeny. Pierwszy został wykonany podczas testowania kooperacyjnej rozgrywki w trybie fabularnym Zewu Prypeci. Drugi przedstawia okno z ekwipunkiem w trybie PvP. Źródło - KLIK
  10. Kilka ujęć autorstwa Дмитрия Грэдинару (Dimitrij Gredinaru). Udało mu się dostosować Prypeć z Żywej Zony do silnika Advanced X-Ray. Całość wzbogacił o GSWR. Źródło - KLIK
  11. Pojawiła się pewna nowość w silniku OGSR i podobno można ją sprawdzić w tym modzie. Otóż wprowadzono obsługę Nvidia DLSS i AMD FSR. Jak informują modderzy, antyaliasing wykorzystujący DLSS zapewnia lepszą jakość obrazu przy mniejszej utracie wydajności w porównaniu ze standardową metodą antyaliasingu MSAA. Krótki filmik z demonstracją pojawił się również w serwisie VK.
  12. Co raz to krótsze te mody, ale ciekawi mnie, czy lokacja jest autorska
  13. @metek58 Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin Dużo zdrowia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.