Skocz do zawartości

LVutner

Stalker
  • Postów

    1256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    57

Ostatnia wygrana LVutner w dniu 12 Lutego 2020

Użytkownicy przyznają LVutner punkty reputacji!

4 obserwujących

O LVutner

  • Urodziny 10/25/1943

Informacje osobiste

  • O mnie
    Ogólnie jadę po podnóżkach i mi to pasuje
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    USA

Informacje o profilu

  • Ruble
    19923
  • Frakcja
    Monolit
  • Broń główna
    Argumenty

Konfiguracja PC

  • System operacyjny
    Twój Stary Dyspozycyjny
  • Procesor
    Incel Dual Core 1.944GHz
  • Karta graficzna
    Twoja Stara Magiczna
  • Pamięć RAM
    S-RAM 19,44GB

Ostatnie wizyty

10737 wyświetleń profilu

Osiągnięcia LVutner

Pionier

Pionier (13/21)

  • Odznaka za przetłumaczenie 1 modyfikacji

Najnowsze odznaki

1.6 tys.

Reputacja

  1. Ci znajomi z CZ się śmieją z "niedzielnych prawników". Zgaduję że stara gwardia GSC też by się pośmiała jak by rozumieli polski. Wielcy obrońcy prawa i modderów. Rzygać mi się chce jak coś takiego widzę. Zrozumiałbym gdyby faktycznie PainChiller coś ukradł, miał w poważaniu autorów i całą resztę. Wracając do tematu, tych wielkich kradzieży... To co zrobiłeś do trylogii pozostaje w rękach GSC. Możesz płakać, wieszać się czy skakać z mostu - Wszystko co tworzysz na bazie stalkera nigdy nie będzie Twoją własnością. Możesz kombinować na lewo i prawo, tworząc tekstury totalnie od zera - z momentem jak już sobie wypuszczasz projekt, zgadzasz się na warunki GSC które były jasno podawane chociażby na ich forum. Starsi stażem pewnie pamiętają jak GSC przygarnęło sobie pracę xStream. "EJ ALE TAK NIE MOSZNA JAK TO PRZECIEZ TO JEGO PRACA BYLA UAAA GSC JEST ZLE!!/1!!?!?!" Bo mogli. Sam xStream nie miał z tym żadnego problemu. A co do samego TFW.. Prace innych modderów wykorzystane w TFW były w domenie publicznej (pomijam że mody były tworzone w oparciu o własność intelektualną GSC Game World). Czyli wychodzi na to że ja mogę te same prace wykorzystać w Anomaly, czy innym większym projekcie. Nikt nie będzie miał o to problemu. Nic mi za to nie grozi, no chyba że komentarze od niedzielnych prawników i rycerzy sprawiedliwości, których przy premierze Anomaly się naczytałem wystarczająco. Na zakończenie, bo raczej nie będę wchodzić do tematu po trzy razy dziennie żeby gadać do ściany. Jak już macie płakać "łełe kradno" to pokażcie jakikolwiek dowód, chętnie przekażę chłopakom - włącznie z tym hostowaniem spolszczeń, przypisywaniem sobie własnych praw do własności intelektualnej GSC, etc.
  2. Czasem należy przystopować kolego. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale z racji BARDZO MIERNEGO silnika CS nigdy nie będzie dorównywał CoP czy modom opartym o niego. Autorzy nie ruszali silnika, już pomijam że w czasie powstawania TFW nikt z polskiej sceny modderskiej nie wiedział nawet o tym że wyciekły kody źródłowe X-Ray'a. Ja wiem że zaraz się pojawi "ALE JA NIE MUSZE PIEC CHLEBA ŻEBY POWIEDZIEĆ ŻE JEST DO ŚMIECI", ale spróbuj cokolwiekk zrobić z silnikiem CS. Nawet nie wprowadzaj swoich zmian, skompiluj go. Oznacz mnie jak to zrobisz.
  3. To jest normalny crash, poprawiony w nadchodzącym update. Jak tak bardzo Ci zależy na kontynuowaiu gry teraz... https://www.moddb.com/mods/stalker-anomaly/forum/thread/fix-update-4-addressing-death-managernpc-pda-crash
  4. LVutner

    PBR

    Postanowiłem zaimplementować PBR do czystego nieba. Rezultaty sa okej. Zarzucam trochę linków dla zainteresowanych https://learnopengl.com/PBR/Theory https://learnopengl.com/PBR/Lighting https://habr.com/ru/post/326852/ Co ten PBR robi? Ano renderuje oświetlenie poprawne fizycznie. Więcej w linkach powyżej.
  5. Można. Największym problemem będzie portowanie samych map - Ceasar (Last Fallout mod) kiedyś przeportował bodajże rostok, nie do CoCa, ale do czystego nieba. Zabawy miał z tym co nie miara... Raczej bym proponował zrobic moda totalnie od podstaw (chociaż przy portowaniu lokacji do coca na to samo wyjdzie xD). Tu nie wystarczy wrzucić lokacji, tutaj trzeba już kombinować ze spawnem jak i skryptami...
  6. Nie Demosfen, a collector-22 - ta mapa wyszła jako samodzielna na ap-pro.ru o ile się nie myle. Każdy zrzyna z czego popadnie :v
  7. Widziałem że Tomek wrzucił screen z celownikiem 3D. Owszem, dodałem wstępną implementacje, i ona będzie dostępna dla modderów chcących coś działać z nimi, w następnym update. Nie mam za bardzo czasu aby pracować nad optymalizacją owych celowników - jestem pochłonięty odnawianiem oświetlenia statycznego. Może się to załapie do następnego update. Póki co nadziałałem sporo zmian od wydania trzeciego update, większość to niewielkie aczkolwiek znacżace zmiany w silniku, czy też grafice.
  8. Jeśli chodzi o Anomaly to jest już praktycznie na wykończeniu. Pozostają bugfixy, oraz niewielkie ficzery. Nowe kozackie obiekty na lokacjach to robota Vehtama, który często nam pomaga przy lokacjach. Bardzo możliwe że w porównaniu do wersji 2.4, FPS'y wzrosną z racji optymalizacji silnika, jak i samych lokacji (które zostały przerobione przez Ceasara). Koniec końców Anomaly od wersji 2.4 przeszło sporą przemianę. Niepotrzebne graty zostały usunięte, a na ich miejsce zostały dodane lepsze rozwiązania, czy też nowe ficzery.
  9. Bardzo ciekawie wygląda całość. Jeśłi by ktoś potrzebował to mogę zadać kilka pytań do autora, jeśli dla kogoś jakieś kwestie nie są jasne
  10. Rendertarget - w skrócie kolejna faza obrazu. Może być wykorzystany dla nowych modułów cieniowania tj. shadery. Osobiście nowe rendertargety tylko do tego wykorzystuję, gdyż jak wiadomo - nie można dodawać kilkunastu efektów wykorzystujących finalny obraz gry. Wykorzystując nowe rendertargety znosimy ograniczenie ilości samplerów, nie psujemy finalnego obrazu, i możemy kontrolować nasz shader w czasie rzeczywistym. Co do map, nie mam bladego pojęcia. XRay jest dla mnie strasznie zgmatwany jeśli chodzi o mapy. Wydaje mi się że takowa mapa byłaby możliwa do zrobienia, kwestia jej wymodelowania, poprawnego ustawienia i potem dalszej obróbki.
  11. Nie oszukujmy się. To jest nadal ta sama Lost Alpha. Cudów nie będzie fabularnie.
  12. EMS Team - odłam pracujący nad silnikami Rentgen Luch, oraz LA 1.5.0. Jeśli chodzi o New Project - nuu spodziewajcie się duzej ilości nowinek.
  13. Podałem silnik jak na tacy. Na tę chwilę nie znajdziesz żadnego innego silnika niż OGSR który jest graficznie odpicowany.
  14. Nie masz statycznego. W logu jest wyraźnie R4 wpisane, czyli DX11. Dziwny error. Nie powiem.
  15. Upsik. Zapiekło twórców 1984 że napisałem do GSC xD Niesamowite pokłady śmiechu daje mi zespół pracujący nad tym modem. Kurwa, w jaki sposób mogłoby pomóc 500$ robiąc coś na X-Rayu? Wynajmą sobie kogoś do pomocy? Bo czegoś tutaj nie rozumiem. Kumam że można brać pieniądze etc. Miałem prośbę żeby założyć sobie patronite i dostawać pieniążki za to co robię. Ale według mnie, jest to totalny bezsens. Nie rozumiem jak można powiedzieć GSC "chuj wam do dupy. ja zrobie na waszym silniku moda i sobie bede kase mial, chuj mnie bolą wasze postanowienia elo". To nie jest OK. GSC wyraziło się jasno w sprawie modów, i ten kto wie o co chodzi - trzyma się tego. Nawet taki codepoet ma wpisane pod filmami "jeśli masz chęć, przelej mały datek", nie krzyczy "KURDEBELE DAJCIE 500$ INACZEJ NIE WYDAM ALFY ELO". no i całe te, wulgaryzmy można usunąć po publikacji posta, ale ja tego teraz nie zrobię bo mi pasują. może naruszają regulamin ale obrazują jak bardzo mnie boli że grupa debili chce kasę za mod który nigdy nie wyjdzie. yoyo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.