Skocz do zawartości

ArNie

Weteran
  • Postów

    694
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    7

Ostatnia wygrana ArNie w dniu 2 Lipca 2019

Użytkownicy przyznają ArNie punkty reputacji!

O ArNie

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Przysietnica

Informacje o profilu

  • Ruble
    3123
  • Frakcja
    Samotnicy
  • Broń główna
    SIG 550

Ostatnie wizyty

6528 wyświetleń profilu

Osiągnięcia ArNie

 Łowca mutantów

Łowca mutantów (10/21)

1.1 tys.

Reputacja

  1. Szczerze to już kij z tym, w jakim języku są napisy na mapie. Ważne żeby NPC gadali po rusku/ukraińsku, reszta to może być nawet po mandaryńsku. Zawsze jak pobierałem angielskie repacki modów to pierwsze co robiłem to wrzucałem rosyjskie audio, bo od angielskiego mi ciśnienie skakało.
  2. Już ciul z tym że nazwy miejscówek po angielsku, ale jeśli faktycznie tak mają być miejscówki porozkładane w grze, to o "ciągłości fabularnej" serii możemy oficjalnie zapomnieć. Jakby już stara trylogia nie była dość dziurawa...
  3. Ale czym wy jesteście zdziwieni? Myślicie że te 20 lat temu to inaczej było, że wtedy tekstury, modele i dźwięki nie były najbardziej zajmującą dysku częścią gry? Fakt faktem, tekstury 4k czy inne tego typu mogły by być jako osobna rzecz do pobrania dla tych co chcą, ale poza tym? Tylko się cyferki zmieniły. Cień Czarnobyla waży niecałe 6 GB, a komputery PC dopiero w okolicach 2010 roku zaczęły być standardowo wyposażane w dyski podchodzące pod niesamowite 300 GB. Przeciętny PC w tamtym czasie miał dysk w okolicach 100 GB. I jakoś ludzie dawali radę. I nie gadajcie mi tu też, jakie to teraz gry w 2024 roku słabe nie są, jaki to badziew nie wychodzi, itp. itd. Wychylcie głowy poza rynek AAA i w 15 minut znajdziecie tyle naprawdę dobrych, nieraz bardzo dobrych gier, na setki godzin, nieraz za grosze. Tak samo kwestia wycinania zawartości gry przed premierą i dodawania po takowej - też nie jest to zjawisko co się pojawiło 5 minut temu, to przynajmniej z 15 lat już się dzieje. @apg2312 każdy praktycznie większy sklep ma dostępnego S2 w preorderze: GOG, Epic, Steam, nawet ten szatański Microsoft Store.
  4. No co do tego czy dostawało się grę w takim stanie, w jakim powinna być to już było różnie - osobiście na premierę w żadnego Stalkera nie grałem to osobistego doświadczenia nie mam, ale kto grał, ten wie jak to wyglądało. Tak samo co do powycinanej zawartości, która była później sprzedawana oddzielnie i gier sprzedawanych w kawałkach - Valve już tego próbowało ze swoimi epizodami do Half-Life 2. Po drugim epizodzie sami doszli do wniosku, że to nie działa tak dobrze jak powinno i lepiej normalnie zrobić pełnoprawnego sequela i ciągnąć markę w taki sposób (i też właśnie dlatego Epizod 3 nigdy nie powstał, bo postanowili zrobić HL 3. A to, to już inna historia). A co do przypisywania do konta - dlatego właśnie zawsze mówię: kupować na GOGu, pobierać instalator offline - i można mieć wywalone na wszelakie konta i inne pierdoły, bo ich wtedy nie potrzebujecie. I tak gorzej aniżeli Ubisoft z graczami The Crew GSC nie postąpi, nie ma wuja
  5. Małe-niemałe easter eggi w grze Trepang2, wprost nawiązujące do Stalkera: Blue Sky? Dywizja badawcza? Brzmi trochu znajomo Sam NPC pojawia się w misji "Placówka 83", w której finałowym bossem jest.... wielki, świecący na niebiesko kamień.... hmm, wygląda znajomo
  6. Szczerze jestem w stanie się kłócić, że nawet gdyby Stalker wyszedł w takiej formie jaka była planowana na lata 2003-2004, to historia potoczyła by się tak samo - sukces by był, ale nie na miarę gier z zachodu. Powiem więcej, gdyby wersja finalna była tą planowaną pierwotnie, a wersja 2003-2004 tą finalną, to część fanów tak samo by gadała, że to co było "kiedyś" było lepsze i próbowali by to odtworzyć. Nie wiem, taki jakby ludzki mechanizm, że czasami ciągnie nas do tego, co tak naprawdę nigdy nie istniało, i tylko jakiś dziwny głos w głowie nam mówi, że to było lepsze...
  7. W sumie to najlepiej poczekać i zobaczyć po prostu jak te wersje konsolowe będą się "rozwijać" i jak to całe wsparcie dla modów ma wyglądać. Zwłaszcza że jak sam mówisz, masz wersje na PC to koniec końców, nawet jeśli coś spartolą przy wydaniach konsolowych, to nie stracisz nic.
  8. Wsparcie dla modów będzie się odbywać przez platformę mod.io, ma się pojawić w pierwszej aktualizacji.
  9. Sprawdziłem i jest jak kto woli - można kupić każdą część osobno za 90 złociszy każda, albo rzucić 180 za całą trylogię.
  10. Jeżeli o X-Ray chodzi, to sprawa jest banalnie prosta - GSC to wszystko po prostu "lotto". Jak by się mieli przyczepić to by to zrobili dawno temu, nie oszukujmy się. A hamować rozwój moddingu Stalkera po 17 latach to jak strzał, tylko nie w kolano, a "między nogami"... ze strzelby. Tylko przy Lost Alphie 10 lat temu się przyczepili, ale to były inne czasy, wtedy żaden inny mod nie miał ani takiego hype'u, ani takiego poziomu ingerencji w silnik gry. A koniec końców LA i tak wyszła, pomimo tryliarda perturbacji po drodze. Bo powiedzmy sobie szczerze - gdyby dzisiaj się mieli przyczepić o ingerencję w "bebechy" gry, to, nie oszukujmy się, poleciałoby 90-95% modów.
  11. Ale przecie pisze, że PS4 i Xbox One. W sumie to bardziej dziwne, że nie na obecną generację, ale to już mniejsza z tym. Pytanie tylko, jak w to się będzie w ogóle grało na padzie. Obsługa interfejsu to jedno, ale system walki w Stalkerach to zawsze było drewno, o to się najbardziej boję.
  12. Może nie całkiem do odpoczynku, ale hardcore to też nie jest
  13. ArNie

    Kolimator

    Do standardowego AK/Abakana kolimatora nie ma, tylko PSO podepniesz.
  14. ArNie

    Kolimator

    W Autumn Aurora grałem wieki temu, ale nie wiem czy ten kolimator czasem nie pasował do Saigi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.