DaarMoo

Problem z kopią

Zrobiłem kopię ZP i przy próbie normalnego odpalenia tzn. przez bin/xrEngine pojawia się info, o niemożności otworzenia fsgame.ltx. Mogę natomiast otworzyć plikiem Stalker-COP.

Stąd moje pytanie. Co należy zrobić w pliku fsgame, aby otworzyć normalnie.      

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Dumałem dumałem i doszedłem do wniosku, że COP tak ma. Trzeba zrobić skrót na pulpit i zrobić zmianę "Rozpocznij w" trzeba skasować bin i ukośnik 

Snap3.jpg.ed5a7fb6227335fe6e3c052ec7cd28fb.jpg  

Natomiast jeśli koniecznie chcesz, żeby przeniesiony mod uruchamiał się bezpośrednio przez plik xrEngine.exe skopiuj wszystkie pliki z katalogu bin do głównego katalogu z grą.

Snap4.thumb.jpg.71ade3211412830692ba765dbf907774.jpg

 

   

Edytowane przez kazik
1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wszystko fajnie tylko moim zdaniem w tym poradniku nie mam nic na temat kopiowania COP i uruchamiania moda bezpośrednio przez plik xrEngine.exe a chyba o to chodziło w pytaniu. Zresztą to mój poświęcony czas i nie uważam, że go zmarnowałem ;) 
  

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, kazik napisał:

Wszystko fajnie tylko moim zdaniem w tym poradniku nie mam nic na temat kopiowania COP i uruchamiania moda bezpośrednio przez plik xrEngine.exe

Weź uderz do @kondotier-a, on tam zawsze gra na kopiach ;) i ma to obcykane, może podpowie dokładnie co i jak.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@kazik - jak uruchamiasz podstawkę ZP, to ona też startuje od StalkerCOP. I to na ten plik masz ścieżkę w skrócie pulpitowym.

Jak masz zrobioną kopię ZP, to robisz w niej skrót od StalkerCOP, przenosisz go na pulpit, dajesz mu nową nazwę np. moda i nic zmieniać nie potrzeba

DODANO: Katalog z kopią, nie może mieć nazwy katalogu podstawki.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U mnie tak to wygląda :

Zew oryginał :

Przechwytywanie.PNG.24c2ee20db7cf073a3912911690ab432.PNG

i kopia :

Przechwytywanie2.PNG.5dda15c838f2876b8975c23e6e850e18.PNG

Oryginał startuje z xrEngine a kopia z Stalker-COP. 

Pytanie, dlaczego kopia nie może startować z xrEngine ? 

 

 

 

 

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja o nic nie pytam :) 
Wiem i wiedziałem jak skopiować  COP i jakie zmiany trzeba zrobić w skrócie na pulpicie żeby po przeniesieniu go odpalić.
Moim zdaniem pytanie @DaarMoo dotyczyło uruchomienia moda po przeniesieniu poprzez plik exe w folderze bin a nie przez skrót na pulpicie..
I tylko nad tym dumałem..
Ale dzięki za podpowiedzi a tego co napisał @kondotier nie wiedziałam może się kiedyś przydać :) 

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Źle się wyraziłem, chodziło mi oczywiście o podstawkę ! 
Ale jaka jest różnica w uruchamianiu kopi gry poprzez dwa różne pliki to nie mam pojęcia. 

 

Edytowane przez kazik
0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Nie ma sprawy @kazik.

@kondotier moja kopia ma inną nazwę niż oryginał. Inaczej nie można jej zrobić.

Ja też nie wiem @kazik. Ale jak uruchamiam kopię przez xrEngine to pojawia się info o fsgame nie wiem dlaczego. Tak jakby coś w nim trzeba by było zmienić aby ruszyła podstawka.

Przechwytywanie3.PNG.361f424de5c213d0ee5a2b0b21491836.PNG  

Edytowane przez DaarMoo
1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

O ile znam angielski to komunikat sugeruje, że w folderze roboczym gdzie jest plik xrEngine.exe powinien być plik fsgame.ltx.  
Jednak przeniesienie tego pliku do katalogu bin i uruchomienie xrEngine powoduje kolejny błąd.
Natomiast przekopiowanie wszystkich plików z bin do katalogu głównego  pozwala na uruchomienie gry przez xrEngine.
Dlaczego tego to już nie wiem.  

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo - dlaczego koniecznie chcesz uruchomić kopię ZP z xrEngine.exe , skoro gra do tego używa Stalker-COP.exe? Widocznie to w nim jest algorytm szukania fsgame.ltx.

Jeszcze ani razu nie miałem problemów z uruchomieniem kopii, robiąc skrót pulpitowy właśnie od Stalker-COP.exe

Tak samo jak nie mam problemu z szukaniem i mieszaniem się zapisów, zmieniając w fsgame.ltx linię ze ścieżką na taką, że zapisy mam robione w kopii.

Chociaż teraz większość modów, ma już taki fsgame.ltx w sobie.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@kazik tak samo pomyślałem tylko wcześniej napisałem. Palce szybsze od głowy.

@kondotier ja nie chcę na siłę uruchamiać z xrE. Po prostu zaciekawiło mnie to rozwiązanie w kopii i myślałem, że ktoś zna odpowiedź, dlaczego gra upomina się o fsgame.ltx. Tylko tyle.      

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo - a spróbuj uruchomić podstawkę ZP ze skrótu od silnika. Dostaniesz taki sam problem, upomnienie się o fsgame.ltx. Nie na darmo twórcy gry zrobili oddzielny plik uruchamiający do swojego nowego silnika.

0

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Popatrz do kolejnej informacji we właściwościach "Rozpocznij w:" Katalogiem docelowym jest katalog główny gry, a nie bin, jak to jest w CCz.

Robiąc kopię Czystego nieba, też trzeba w skrócie, w tej opcji "Rozpocznij w:", zrobić koniec ścieżki po ukośniku za katalogiem główny.

Aby nie mieć problemów, trzeba porównać właściwości skrótu do kopii, ze skrótem do podstawki.

1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz