DaarMoo Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zrobiłem kopię ZP i przy próbie normalnego odpalenia tzn. przez bin/xrEngine pojawia się info, o niemożności otworzenia fsgame.ltx. Mogę natomiast otworzyć plikiem Stalker-COP. Stąd moje pytanie. Co należy zrobić w pliku fsgame, aby otworzyć normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Dumałem dumałem i doszedłem do wniosku, że COP tak ma. Trzeba zrobić skrót na pulpit i zrobić zmianę "Rozpocznij w" trzeba skasować bin i ukośnik Natomiast jeśli koniecznie chcesz, żeby przeniesiony mod uruchamiał się bezpośrednio przez plik xrEngine.exe skopiuj wszystkie pliki z katalogu bin do głównego katalogu z grą. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez kazik 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @Kazik tak btw to jest gdzieś mój poradnik. Nie musiałeś się produkować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 spoko nie natyrałem się. Gdzie znajdę Twój poradnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @kazik A zajrzeć w tematy dla kotów Podpunkt VIII robienie kopii gry. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Wszystko fajnie tylko moim zdaniem w tym poradniku nie mam nic na temat kopiowania COP i uruchamiania moda bezpośrednio przez plik xrEngine.exe a chyba o to chodziło w pytaniu. Zresztą to mój poświęcony czas i nie uważam, że go zmarnowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 5 minut temu, kazik napisał: Wszystko fajnie tylko moim zdaniem w tym poradniku nie mam nic na temat kopiowania COP i uruchamiania moda bezpośrednio przez plik xrEngine.exe Weź uderz do @kondotier-a, on tam zawsze gra na kopiach i ma to obcykane, może podpowie dokładnie co i jak. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 @kazik - jak uruchamiasz podstawkę ZP, to ona też startuje od StalkerCOP. I to na ten plik masz ścieżkę w skrócie pulpitowym. Jak masz zrobioną kopię ZP, to robisz w niej skrót od StalkerCOP, przenosisz go na pulpit, dajesz mu nową nazwę np. moda i nic zmieniać nie potrzeba DODANO: Katalog z kopią, nie może mieć nazwy katalogu podstawki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 U mnie tak to wygląda : Zew oryginał : i kopia : Oryginał startuje z xrEngine a kopia z Stalker-COP. Pytanie, dlaczego kopia nie może startować z xrEngine ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Panowie ja o nic nie pytam Wiem i wiedziałem jak skopiować COP i jakie zmiany trzeba zrobić w skrócie na pulpicie żeby po przeniesieniu go odpalić. Moim zdaniem pytanie @DaarMoo dotyczyło uruchomienia moda po przeniesieniu poprzez plik exe w folderze bin a nie przez skrót na pulpicie.. I tylko nad tym dumałem.. Ale dzięki za podpowiedzi a tego co napisał @kondotier nie wiedziałam może się kiedyś przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie moda @kazik tylko podstawki. @kondotier podstawkę (oryginał) uruchamiam z xrEngine. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez DaarMoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Źle się wyraziłem, chodziło mi oczywiście o podstawkę ! Ale jaka jest różnica w uruchamianiu kopi gry poprzez dwa różne pliki to nie mam pojęcia. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez kazik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie ma sprawy @kazik. @kondotier moja kopia ma inną nazwę niż oryginał. Inaczej nie można jej zrobić. Ja też nie wiem @kazik. Ale jak uruchamiam kopię przez xrEngine to pojawia się info o fsgame nie wiem dlaczego. Tak jakby coś w nim trzeba by było zmienić aby ruszyła podstawka. Edytowane 24 Kwietnia 2017 przez DaarMoo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 O ile znam angielski to komunikat sugeruje, że w folderze roboczym gdzie jest plik xrEngine.exe powinien być plik fsgame.ltx. Jednak przeniesienie tego pliku do katalogu bin i uruchomienie xrEngine powoduje kolejny błąd. Natomiast przekopiowanie wszystkich plików z bin do katalogu głównego pozwala na uruchomienie gry przez xrEngine. Dlaczego tego to już nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 @kazik co masz na myśli pisząc - katalog główny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Katalog główny to katalog gdzie są umieszczone wszystkie pliki i foldery gry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 @DaarMoo - dlaczego koniecznie chcesz uruchomić kopię ZP z xrEngine.exe , skoro gra do tego używa Stalker-COP.exe? Widocznie to w nim jest algorytm szukania fsgame.ltx. Jeszcze ani razu nie miałem problemów z uruchomieniem kopii, robiąc skrót pulpitowy właśnie od Stalker-COP.exe Tak samo jak nie mam problemu z szukaniem i mieszaniem się zapisów, zmieniając w fsgame.ltx linię ze ścieżką na taką, że zapisy mam robione w kopii. Chociaż teraz większość modów, ma już taki fsgame.ltx w sobie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 @kazik tak samo pomyślałem tylko wcześniej napisałem. Palce szybsze od głowy. @kondotier ja nie chcę na siłę uruchamiać z xrE. Po prostu zaciekawiło mnie to rozwiązanie w kopii i myślałem, że ktoś zna odpowiedź, dlaczego gra upomina się o fsgame.ltx. Tylko tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 @DaarMoo - a spróbuj uruchomić podstawkę ZP ze skrótu od silnika. Dostaniesz taki sam problem, upomnienie się o fsgame.ltx. Nie na darmo twórcy gry zrobili oddzielny plik uruchamiający do swojego nowego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 No to ładnie. Masz rację @kondotier. Ten sam komunikat o fsgame. Ale przecież w ikonie gry element docelowy to xrEngine. Nic nie rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Popatrz do kolejnej informacji we właściwościach "Rozpocznij w:" Katalogiem docelowym jest katalog główny gry, a nie bin, jak to jest w CCz. Robiąc kopię Czystego nieba, też trzeba w skrócie, w tej opcji "Rozpocznij w:", zrobić koniec ścieżki po ukośniku za katalogiem główny. Aby nie mieć problemów, trzeba porównać właściwości skrótu do kopii, ze skrótem do podstawki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Dzięki @kondotier rozjaśniłeś mi pod sufitem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi