jurek48 Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Cichy.Kto daje zadanie związane z cysternami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 @jurek48 W X18 znajdziesz notatkę przy ciele naukowca. Wspomina ona o innym naukowcu, który zaginął gdzieś "w podziemiach" na Wysypisku. Dnia 6.05.2017 o 15:30, boberm napisał: Czy da się tam wejść? Przy trupie Dzika jest info o Szczurze, który ukradł jego PDA i ukrył się na Bagnach. Porozmawiaj ze złodziejem. UWAGA - zwłoki specnazowca Andreja pojawiają się na Kordonie dopiero później i nie są teraz pod mostem a w baraku (łatwo je ominąć). 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek48 Opublikowano 10 Maja 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Anton Gorodecki dzięki za informację.Mam tą notatkę,ale jej nie przeczytałem.Po prostu trzeba wszystko czytać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2017 W X-18 przy wejściu jest ciało - przy nim notatka. Kolejną znajdujemy za lustrem w łazience tam gdzie ciało naukowca z kodem do dolnego poziomu. W bazie Powinności na terenie Baru zaglądamy do paszczy "dzika". A dalej? Bagna, północna część lokacji, duże rozlewisko i mostek - koło niego łódka do góry dnem - najeżdżamy na kadłub "F" i zabieramy kolekcję artefaktów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Zasadniczo problem który mnie "dotknął" nie jest zagwozdką fabularną , a raczej techniczną. Śmierc postaci fabularnych , w pewnym sensie questowych. A mianowicie- w moim przypadku - "zszedł był" dowódca posterunku w Barze ( ten przy wejściu od strony południowej) . Postać mało istotna , ale dająca questy na wybicie psów i tuszkanów na podejściach do baru co skutkuje cyklicznymi dostawami artów "kotlet" i "ognista kula" . Same w sobie te arty - kolokwializując - jaj nie urywają - ale ..... dzięki nim możemy u Barmana otrzymywać remzestawy do naprawy broni i kombinezonów, a to już jest wazne - szczególnie w początkach gry .O ile broń jest w miarę wytrzymała , to kombinezony ulegają szybkiej degradacji , a koszty napraw są horrendalne. Drugą postacią która równiez "odeszła" to Fanat z wioski kotów - i w tym przypadku - zakładając że linia questowa nie została zmieniona przez twórców , to juz jest poważniejsza sprawa . Dla informacji - obie postaci zginęły podczas godziny grozy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Po zebraniu 10 rąk zombie wyłączyłem Godziny Grozy, powodują one zbyt dużo problemów (zejdźcie do Baru w czasie GG i obserwujecie co się dzieje z NPCami na tej lokacji). Zauważyłem że niektóre "ważne" postacie fabularne (np. Kostia, Ojciec Diodor, Jakut) są nieśmiertelne. Niestety u mnie zszedł Kuzniecow (na szczęście po wykonaniu zadania na transmutator). Nie zauważyłem tego ponieważ odstęp między jedną a drugą wizytą na Kordonie był bardzo znaczny i dlatego gram dalej zamiast cofnąć się w zapisach. W czasie następnej wizyty na Kordonie we fermie nieopodal posterunku przy moście pojawił się: Spoiler Może to zbieg okoliczności z nazwiskiem, ale gość jest zaznaczony na fioletowo na mapie. Gram na zaznaczonej poniższej opcji: Spoiler @kobal czy wiesz może co ona oznacza (mówię o rosyjskim tłumaczeniu)? W angielskiej wersji oznacza: częste odradzanie żyjących (tłumaczenie angielskie jest nieco kulawe) dlatego chce się upewnić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 (edytowane) U mnie pojawiła sie "fioletowa postać" na Bagnach Może to faktycznie jakieś emanacje posmiertne npc - ków . BTW - gram na wersji natywnej - dzieki Twojemu zrzutowi ustawień juz wiem jak po rosyjsku brzmi słowo -pragnienie . Edytowane 14 Maja 2017 przez boberm 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 1 godzinę temu, Anton Gorodecki napisał: Po zebraniu 10 rąk zombie wyłączyłem Godziny Grozy, powodują one zbyt dużo problemów (zejdźcie do Baru w czasie GG i obserwujecie co się dzieje z NPCami na tej lokacji). Zauważyłem że niektóre "ważne" postacie fabularne (np. Kostia, Ojciec Diodor, Jakut) są nieśmiertelne. Niestety u mnie zszedł Kuzniecow (na szczęście po wykonaniu zadania na transmutator). Nie zauważyłem tego ponieważ odstęp między jedną a drugą wizytą na Kordonie był bardzo znaczny i dlatego gram dalej zamiast cofnąć się w zapisach. W czasie następnej wizyty na Kordonie we fermie nieopodal posterunku przy moście pojawił się: Ukryj zawartość Może to zbieg okoliczności z nazwiskiem, ale gość jest zaznaczony na fioletowo na mapie. Gram na zaznaczonej poniższej opcji: Ukryj zawartość @kobal czy wiesz może co ona oznacza (mówię o rosyjskim tłumaczeniu)? W angielskiej wersji oznacza: częste odradzanie żyjących (tłumaczenie angielskie jest nieco kulawe) dlatego chce się upewnić. Według mnie chodzi o respawn mutantów i dany tekst został przetłumaczony jako "Częsty respawn mutantów". Tekst rosyjski "Частое возрождение живого" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Dzięki za sprostowanie. Jak więc wytłumaczyć tych "fioletowych"? Wiesz coś może w tym temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Nie mam pojęcia. Nawet nie odpaliłem jeszcze tej wersji a co tu mówić o grze. Ale zauważyłem w że w opcjach gry jest pozycja którą roboczo przetłumaczyłem jako "Trupy zamieniają się w zombie po Emisji" Możliwe, że ta fioletowa postać to właśnie taki wskrzeszony trup. Tekst rosyjski "Трупы в зомби после выброса" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Mod jest fajnie pomyślany - zadania są w subtelny sposób poprzerabiane (tak jak i lokacje). Piersiówkę dla Pietrenko znalazłem przy ciele, a ciało w zmodyfikowanym elemencie Wysypiska... Takich "smaczków" jest całe mnóstwo. Warto przeszukać dokładnie całe to miejsce - pod skrzyniami jest drabina na 2, niższy poziom. Tam schowek - jak na chwilę w której tam byłem jeszcze pusty. ZAGLĄDA KTO CHCE: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 2 godziny temu, cichy napisał: Takich "smaczków" jest całe mnóstwo. Ukryj zawartość Sugeruję rzucic okiem na Warsztat w bazie Banditen w DM.Równie ciekawie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Małe termosy dla Woronina, nie są już w miejscu wcześniej znanym. Znajdują się one co prawda w Prypeci, ale tu: (kto chce ten czyta) Duże termosy też opisałem miejsce. W hotelu, na 1 piętrze w pokoju nr 21 na samym końcu korytarza, duże termosy są w kartonie na szafce w domku koło posterunku najemników na Magazynach Woskowych - je łatwo znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 No i trafił mi się pierwszy wylot z takim opisem: FATAL ERROR [error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object) [error]Function : CPatrolPathManager::select_point [error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp [error]Line : 155 [error]Description : any vertex in patrol path [mar_dezertir_walk] in inaccessible for object [mar_dezertir] Wylot po wejściu na lokacje Bar od strony Wysypiska.Domyslam się ze coś nie klei się z questem z dezerterem- własnie przeze mnie skonczonym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 @cichy przecierasz szlak ja miałem dzisiaj właśnie wybrać się do Prypeci. @boberm - przerabiałem ten wylot wczoraj Mnie dopadł kiedy chciałem przejść z Baru => MW i oddać dyplomatkę Kutwie. Poszedłem przez Dzicz na MW. Może u ciebie też się tak uda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Zobaczymy.mam jeszcze jedną opcję - ukrytą! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 To błąd stary jak sama solianka tylko dotyczył innej postaci. Jak widać nie wyszła chłopakom ta optymalizacja. W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data) Zaraz pod nią dodaj taki wpis local se_obj = alife (): object ("mar_dezertir") if se_obj then alife (): release (se_obj, true) end Zapisz i graj. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 @kobal- dzieki za zainteresowanie.Już jest OK. @kazik- Tobie tez duże dzięki za priva. Pozdrawiam Panowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 Trę dalej szlak. Schowek Charona i Strzelca w Sarkofagu. Tego pierwszego tak miałem. Striełka tak jak widać: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 (edytowane) @cichy- jako że wyprzedzasz Nas wszystkich w gameplayu - czy możesz podpowiedzieć gdzie znależć drugi mózg dla łukasza ( jeden mam od mechanika , a ogólnie znane miejsce na ATP jest puste). Edytowane 15 Maja 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2017 @boberm - w każdej dotąd wersji Solianki 4 szt. mózgów walały się na ziemi na Czernobylu 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 16 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 (edytowane) @apg2312-o tym wiem ( btw nie 4 a 8 sztuk - drugi komplet jest w północno wschodniej części CEA 2). Zawsze przed wizytą w CEA miałem już skończony quest dla Łukasza i związane z tym apanaże w "kieszeni" czyli - jak pamiętam - namiar na teleportery Monolitu. Aby nie zasmiecać Forum - jeszcze jedna sprawa. Czy mi się wydaje , że nie ma całego ciągu questów na Bagnach dla CN? Edytowane 16 Maja 2017 przez boberm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 16 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 @boberm - Teraz jestem po elektrowni - mózgi nie "walają się już. Egzemplarz niezbędny do zaliczenia zadania dla Łukasza był przy ciele kontrolera zabitego na CEA 2. Przy pozostałych były klasyczne "łapki". Przy zabijaniu tego konkretnego nastąpił atak chimer - fajna zabawa . Kontroler rzeczony, był na samym początku po wyjściu z Bunkra Sterowania Monolitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberm Opublikowano 16 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 THX @cichy- no to mogę zasuwać do Prypiati! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 17 Maja 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Medalion dla Doktora jest teraz na lokacji Kopalnia / szyb górniczy. Przejście na nią dostajemy od Łukasza za przyniesienie mu materiałów wybuchowych z Agropromu. Takiej lokacji w modach jeszcze nie spotkałem, jest wielopoziomowa. W spoilerze screeny z minimapy i położenie ciała osobnika z Medalionem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.