Skocz do zawartości

Problemy ze schowkami i przedmiotami w NS 2016


Rekomendowane odpowiedzi

@jurek48 W X18 znajdziesz notatkę przy ciele naukowca. Wspomina ona o innym naukowcu, który zaginął gdzieś "w podziemiach" na Wysypisku.

Dnia 6.05.2017 o 15:30, boberm napisał:

Czy da się tam wejść? 

Przy trupie Dzika jest info o Szczurze, który ukradł jego PDA i ukrył się na Bagnach. Porozmawiaj ze złodziejem.

  • UWAGA - zwłoki specnazowca Andreja pojawiają się na Kordonie dopiero później i nie są teraz pod mostem a w baraku (łatwo je ominąć).

nASvl2p.jpg 2I93OEx.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Anton Gorodecki zmienił(a) tytuł na Problemy ze schowkami i przedmiotami w NS 2016

W X-18 przy wejściu jest ciało - przy nim notatka. Kolejną znajdujemy za lustrem w łazience tam gdzie ciało naukowca z kodem do dolnego poziomu. W bazie Powinności na terenie Baru zaglądamy do paszczy "dzika". A dalej?

 

Bagna, północna część lokacji, duże rozlewisko i mostek - koło niego łódka do góry dnem - najeżdżamy na kadłub "F" i zabieramy kolekcję artefaktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zasadniczo problem który mnie "dotknął" nie jest zagwozdką fabularną , a raczej techniczną. Śmierc postaci fabularnych , w pewnym sensie questowych.

A mianowicie- w moim przypadku - "zszedł był" dowódca posterunku w Barze ( ten przy wejściu od strony południowej) . Postać  mało istotna , ale dająca questy na wybicie psów i tuszkanów na podejściach do baru co skutkuje cyklicznymi dostawami  artów "kotlet" i "ognista kula" . Same w sobie te arty - kolokwializując - jaj nie urywają - ale ..... dzięki nim możemy u Barmana otrzymywać remzestawy do naprawy broni i kombinezonów, a to już jest wazne - szczególnie  w początkach gry .O ile broń jest w miarę wytrzymała  , to kombinezony ulegają szybkiej degradacji , a koszty napraw są horrendalne.

Drugą postacią która równiez "odeszła"  to Fanat  z wioski kotów - i  w tym przypadku - zakładając że linia questowa nie została zmieniona przez twórców , to juz jest  poważniejsza sprawa .

Dla informacji - obie postaci zginęły podczas godziny grozy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zebraniu 10 rąk zombie wyłączyłem Godziny Grozy, powodują one zbyt dużo problemów (zejdźcie do Baru w czasie GG i obserwujecie co się dzieje z NPCami na tej lokacji:005:).

Zauważyłem że niektóre "ważne" postacie fabularne (np. Kostia, Ojciec Diodor:029:, Jakut) są nieśmiertelne.

Niestety u mnie zszedł Kuzniecow (na szczęście po wykonaniu zadania na transmutator). Nie zauważyłem tego ponieważ odstęp między jedną a drugą wizytą na Kordonie był bardzo znaczny i dlatego gram dalej zamiast cofnąć się w zapisach.

W czasie następnej wizyty na Kordonie we fermie nieopodal posterunku przy moście pojawił się:

Spoiler

9mMdf08.jpg

Może to zbieg okoliczności z nazwiskiem, ale gość jest zaznaczony na fioletowo na mapie.

Gram na zaznaczonej poniższej opcji:

Spoiler

aVDQeQx.jpg

@kobal czy wiesz może co ona oznacza (mówię o rosyjskim tłumaczeniu)? W angielskiej wersji oznacza: częste odradzanie żyjących (tłumaczenie angielskie jest nieco kulawe) dlatego chce się upewnić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Anton Gorodecki napisał:

Po zebraniu 10 rąk zombie wyłączyłem Godziny Grozy, powodują one zbyt dużo problemów (zejdźcie do Baru w czasie GG i obserwujecie co się dzieje z NPCami na tej lokacji:005:).

Zauważyłem że niektóre "ważne" postacie fabularne (np. Kostia, Ojciec Diodor:029:, Jakut) są nieśmiertelne.

Niestety u mnie zszedł Kuzniecow (na szczęście po wykonaniu zadania na transmutator). Nie zauważyłem tego ponieważ odstęp między jedną a drugą wizytą na Kordonie był bardzo znaczny i dlatego gram dalej zamiast cofnąć się w zapisach.

W czasie następnej wizyty na Kordonie we fermie nieopodal posterunku przy moście pojawił się:

  Ukryj zawartość

9mMdf08.jpg

Może to zbieg okoliczności z nazwiskiem, ale gość jest zaznaczony na fioletowo na mapie.

Gram na zaznaczonej poniższej opcji:

  Ukryj zawartość

aVDQeQx.jpg

@kobal czy wiesz może co ona oznacza (mówię o rosyjskim tłumaczeniu)? W angielskiej wersji oznacza: częste odradzanie żyjących (tłumaczenie angielskie jest nieco kulawe) dlatego chce się upewnić.

Według mnie chodzi o respawn mutantów i dany tekst został przetłumaczony jako "Częsty respawn mutantów". Tekst rosyjski "Частое возрождение живого" 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia. Nawet nie odpaliłem jeszcze tej wersji a co tu mówić o grze. Ale zauważyłem w że w opcjach gry jest pozycja którą roboczo przetłumaczyłem jako "Trupy zamieniają się w zombie po Emisji" Możliwe, że ta fioletowa postać to właśnie taki wskrzeszony trup. Tekst rosyjski "Трупы в зомби после выброса"

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod jest fajnie pomyślany - zadania są w subtelny sposób poprzerabiane (tak jak i lokacje). Piersiówkę dla Pietrenko znalazłem przy ciele, a ciało w zmodyfikowanym elemencie Wysypiska... Takich "smaczków" jest całe mnóstwo.

Warto przeszukać dokładnie całe to miejsce - pod skrzyniami jest drabina na 2, niższy poziom. Tam schowek - jak na chwilę w której tam byłem jeszcze pusty. ZAGLĄDA KTO CHCE: 

 

 

 

ss_cichy_05-14-17_19-25-12_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-14-17_19-26-47_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_05-14-17_19-27-07_(l02_garbage).jpg ss_cichy_05-14-17_19-27-35_(l02_garbage).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Małe termosy dla Woronina, nie są już w miejscu wcześniej znanym. Znajdują się one co prawda w Prypeci, ale tu: (kto chce ten czyta) Duże termosy też opisałem miejsce. 

 

 

W hotelu, na 1 piętrze w pokoju nr 21 na samym końcu korytarza, duże termosy są w kartonie na szafce w domku koło posterunku najemników na Magazynach Woskowych - je łatwo znaleźć.

ss_cichy_05-15-17_11-04-12_(l11_pripyat).jpg ss_cichy_05-15-17_11-04-35_(l11_pripyat).jpg ss_cichy_05-15-17_11-04-48_(l11_pripyat).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i trafił mi się pierwszy wylot z takim opisem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [mar_dezertir_walk] in inaccessible for object [mar_dezertir]
 

Wylot po wejściu na lokacje Bar od strony Wysypiska.Domyslam się ze coś nie klei się z questem z dezerterem- własnie przeze mnie skonczonym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cichy przecierasz szlak:) ja miałem dzisiaj właśnie wybrać się do Prypeci.

@boberm - przerabiałem ten wylot wczoraj:052: Mnie dopadł kiedy chciałem przejść z Baru => MW i oddać dyplomatkę Kutwie. Poszedłem przez Dzicz na MW. Może u ciebie też się tak uda?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To błąd stary jak sama solianka tylko dotyczył innej postaci. Jak widać nie wyszła chłopakom ta optymalizacja.

W katalogu gamedata / scripts znajdź plik bind_stalker.script. Otwórz go w notatniku. Znajdź linijkę function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj taki wpis

local se_obj = alife (): object ("mar_dezertir")

if se_obj then

alife (): release (se_obj, true)

end

Zapisz i graj.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@apg2312-o  tym wiem ( btw nie 4 a 8 sztuk - drugi komplet jest w północno wschodniej części CEA 2). Zawsze przed wizytą w CEA miałem już  skończony quest dla Łukasza i związane z tym apanaże w "kieszeni" czyli - jak pamiętam - namiar na teleportery Monolitu.

 Aby nie zasmiecać Forum - jeszcze jedna sprawa. Czy mi się wydaje  , że nie ma całego ciągu questów na Bagnach dla CN?

Edytowane przez boberm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm - Teraz jestem po elektrowni - mózgi nie "walają się już. Egzemplarz niezbędny do zaliczenia zadania dla Łukasza był przy ciele kontrolera zabitego na CEA 2. Przy pozostałych były klasyczne "łapki". Przy zabijaniu tego konkretnego nastąpił atak chimer - fajna zabawa :D. Kontroler rzeczony, był na samym początku po wyjściu z Bunkra Sterowania Monolitu.

 

ss_cichy_05-16-17_11-14-52_(l12_stancia_2).jpg

ss_cichy_05-16-17_11-21-07_(l12_stancia_2).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Medalion dla Doktora jest teraz na lokacji Kopalnia / szyb górniczy. Przejście na nią dostajemy od Łukasza za przyniesienie mu materiałów wybuchowych z Agropromu. Takiej lokacji w modach jeszcze nie spotkałem, jest wielopoziomowa. W spoilerze screeny z minimapy i położenie ciała osobnika z Medalionem. 

 

ss_cichy_05-17-17_10-11-26_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_05-17-17_10-20-15_(l04_darkvalley).jpg ss_cichy_05-17-17_10-52-35_(mine).jpg

 

ss_cichy_05-17-17_10-54-48_(mine).jpg ss_cichy_05-17-17_10-54-51_(mine).jpg ss_cichy_05-17-17_11-05-38_(mine).jpg 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.