LisU Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 @Junx Chyba znalazłem rozwiązanie problemu. W moim przypadku przeniosłem się do innej lokacji i mam autozapis. Zmniejszyłem dx11 na 9 obniżyłem pare ustawień i wczytałem autozapis. Ku mojemu zaskoczeniu wszystko działa, ale jeśli chcesz ten zapis to napisz na priv. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerny Opublikowano 31 Października 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Października 2017 7 godzin temu, czynnywulkan napisał: Można jakoś zmniejszyć częstotliwość dropu np. amunicji? Po wybiciu wioski nowicjuszy z wojaków miałem ~500 ulepszonej 5.45 (albo 5.39, taka ciemnozielona, nie NATOwska). Poza tym...waga 30 naboi to 0.16kg bodajże, trochę za mało...ale co ja taki hater i w ogóle, mod jest świetny, na pewno włożyłeś w niego dużo czasu, nie powinienem tak o sobie wypominać czyichś błędów...w sumie mógłbym sobie sam te 2 rzeczy edytować, tylko nie wiem jak, bo jedyne co w życiu zmieniałem to odporność na pociski i anomalie u GG i zwiększenie magazynka w Protekcie ;P W sumie cały drop można by delikatnie zmniejszyć, wojskowi to zauważyłem, że standardowo noszą ze sobą po dwa kałachy:D Ale co do całego moda jest bardzo na plus, jakby się ludzie tworzący te wszystkie mody zebrali to GSC nie byłoby potrzebne do zrobienia nowego Stalkera:P 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quiks Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Troszkę pograłem już w moda, jak na taką zlepke jest on bardzo stabilny i nie napotkałem żadnych wylotów podczas parogodzinnego seansu. Co do dropu - Faktycznie, jest dość... Spory, rozpoczynając w agropromie można bez problemu na żołdakach uzbierać okrągłą sumkę o amunicji nie wspomnę, bo idzie jej nazbierać tysiące - Wystarczy każdy karabin rozładowywać a i tak wypadnie calutkie 30 naboi (w większości wypadków) a sama broń jest dosyć (bardzo!) droga, tacy najemnicy - Jedna wyprawa do dziczy i ma się kilka egzemplarzy ciekawszej broni której można upchnąć co bogatszemu stalkerowi po nawet 6tyś rub. Nie mam zastrzeżeń co do samej rozgrywki, jednak mod dodający te wojny frakcyjne i całą otoczkę walk offline jest miodny, szybko okazało się, że cały kordon został podbity przez dzielnych wojaków którzy w swej ekspansji potrafili osaczyć całe wysypisko, kordon i pół bagien (Mocni, skubani!) a to tylko około 3-4 godzin gry, aż strach pomyśleć co będzie dalej! Jeśli miałbym sugerować zmiany, to właśnie nieco ograniczyć drop amunicji, bronie zostawić by właśnie za pieniądze z nich można było wyszarpać parę dodatkowych kul do magazynka. Pozdrawiam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Dziękuję za uwagi @Czerny oraz @Quiks , wszelkie informacje/uwagi są cenne. W weekend albo dziś będzie patch poprawiający wasze i wcześniejsze uwagi. Pany, szybki fix na wolniejsze wojny frakcji, najlepiej sprawdzić na nowej grze. Mniej intensywna wojna frakcji.7z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AbiNeKhorn Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 (edytowane) Junx wiesz jest problem bardzo irytujący... ! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) stack trace: 0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause() 0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End() 0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name() Edytowane 1 Listopada 2017 przez AbiNeKhorn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @AbiNeKhorn wiem o tym błędzie, występuje on w EOC. Autor dostał info o tym błędzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Czas na moje małe wrażenia. Po 2 godzinach gry mogę stwierdzić że Hybrid to zacny mod, oczywiście są problemy takie jak za dużo rzeczy przy trupach (Psuje to balans), zbyt intensywna wojna frakcji (Całe szczęście 3 posty wyżej jest fix ) i w co niektórych miejscach są spadki fps (U mnie w czerwonym lesie), ale poza tym miodzio Poniżej zobaczycie kilka screenów z mojej rozgrywki. Pomimo zaleceń @Junx'a by nie grać na mistrzu ja i tak gram i muszę powiedzieć że nie jest zbyt trudny. Przyczajony bandycki snajper czeka na okazję do strzału: Spoiler Po dobrze wykonanej akcji nadeszła pora na oczyszczenie Martwego Miasta: Spoiler No i znalazłem fajny pistolecik :3 Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Chyba najlepszy modpack jaki grałem. Niestety Spadki Fps :/ Typu 30-40 fps nagle 0-1 fpsów przez 2-5 sec :/ Mam nadzieje że naprawisz to i hybryda będzie śmigać ! Pozdrawiam. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Oglądając streema od Filmistera usłyszałem, że tym pakiem zainteresował się jakiś Białorusin. Czyli że wiedza o nim przekroczyła granice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @kondotier Też coś takiego słyszałem Białorusin albo Rusek nie pamiętam dokładnie ale coś takiego było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Ciekawe, zobaczymy co wyjdzie... Ogłoszenie parafialne, w weekend będzie duży patch naprawiający (jeśli dam rade) wszelkie błędy oraz przerobie balans aby gra była w miarę możliwości "normalna". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artorius866 Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 witam,świetny mod,mam pytanie co zrobić lub jaki plik edytować aby moi kompani nosili pancerze które im dam,z góry dziękuje za odpowiedz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @Artorius866 kompan z "automatu" zmienia pancerz, nie ma ficzera z TFW który dodawał zmianę wyglądu kompana po zmianie pancerza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PolskiGROM Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Jak on się tam dostał? xD Spoiler Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czynnywulkan Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 31 minut temu, PolskiGROM napisał: Jak on się tam dostał? xD Pszzz...u mnie kapitan z powinności po zdobyciu tegoż hangaru w tym samym miejscu po prostu wszedł sobie na górę po niewidzialnej desce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artorius866 Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 wojna frakcji miodzio,super to zrobione jak zajmują cały teren,a czy dało by się zrobić zadania na podbijanie terenów?powiedzmy dawali by je dowódcy drużyn,bo jak na razie zauważyłem ze można zajmować tylko bazy a jakby dodać zasoby? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @Artorius866 nie da się tego zrobić, zbyt duża losowość jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerny Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Gram na tym modzie na maksymalnych i powiem, że graficznie jest wyśmienity:) To jakaś konkretna paczka tekstur? tereny prezentują się wyśmienicie, gęsta trawka, modele postaci, kombinezony:) W sumie jakbyś ustawił loot podobny do waniliowego Coc byłoby miodzio:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @Czerny tekstury otoczenia i nieba są z Call of Misery oraz Altumn winds . Pancerze to jest inny mod, HD model pack. A co do lootu to będzie poprawiony w patch'u, który będzie w weekend. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerny Opublikowano 1 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 Takiego buga złapałem:) Gra zaczęła mniej stabilnie działać po dodaniu fixa do ograniczenia ekspansji. FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CScriptEngine::lua_error [error]File : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp [error]Line : 189 [error]Description : fatal error [error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value) stack trace: 0023:0074399C xrCore.dll, xrDebug::fatal() 0023:0588966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause() Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 1 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2017 @Czerny błąd jest w EOC, autor wie o tym błędzie, nową grę zacząłeś? --------------- Szybka zmiana lootu - death_generic.ltx Wypakować do configs\misc ---------------- Poprawiony HUD pod monitory 4x3, lepiej nie uda mi się zrobić. @anatol możesz sprawdzić. maingame.xml Wypakować do configs\ui Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Dzięki @Junx teraz jest na swoim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 2 Listopada 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 @anatol super, jeśli trzeba coś poprawić to napisz, coś tam można jeszcze poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anatolij Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 14 minut temu, anatol napisał: Dzięki @Junx teraz jest na swoim miejscu. Ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil111 Opublikowano 2 Listopada 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2017 Poda ktoś wymagania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.