Anton Gorodecki Opublikowano 30 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Odnośnie angielskiej wersji... To tłumaczenie maszynowe z niewielkimi korektami autorskimi. Tekst ze skryptów jest po rosyjsku. Każdy kto zna w podstawowym stopniu anglosaski sobie poradzi, tak więc można spokojnie grać. Rozbawiła mnie akcja z rannym znajdującym się przy torach na nasypie kolejowym na Kordonie, nieopodal wejścia do tunelu (w wielu modach tunel jest zawalony). Gość chce aby mu przynieść torbę z lekami. Wchodzę do groty i szukam tej torby. Po jakiejś godzinie założyłem, że torba/plecak się nie zespałnował. Torba była tutaj: Spoiler Pograłem kilka godzin. DX11 jest słabo zoptymalizowany. Na DX10 czasami zdarzają się wyloty bez loga (średnio 1 na godzinę gry). Zacząłem na lokacji "Meadow", ponieważ z poprzedniej wersji moda pamiętałem że było tam można znaleźć fajny szpej. Spoiler Ze sprzedaży broni to stalker w tym modzie nie wyżyje, także trzeba szukać artów. GG znów jest żarłoczny i nieopity. Trochę brakuje zadań fabularnych, ale na razie jestem na etapie zdobywania lepszego szpeju, więc aż tak bardzo mi to nie przeszkadza. Nęcą rówież nowe lokacje do zwiedzania Z nowych rzeczy, które zauważyłem - mamy kilka rodzajów kontenerów na arty. Recepty artmodyfikacji zdobywamy z fleszek znalezionych przy wrogach. Na lokacjach jest sporo luźno porozrzucanego szpeju, trzeba jedynie wytrwale szukać. Schowków z namiarów po trupach też jest nie mało. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 2 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 26 października - teraz aktywnie twórcy naprawiają błędy i wyloty. W tym także błąd z kontenerami artefaktów. Wkrótce wyjdzie patch, w którym przy okazji pojawi się jedna bardzo ważna mechanika... Następny globalny cel to przejście na bardziej współczesny silnik, na którym będzie dużo prościej zrealizować wiele ciekawych mechanik w opcjach Stalkera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 8 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Pojawiły się nowe anomalie. Twórcy zajmą się adaptacją ich do paczki i poprawią błędy: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2020 Niektóre już były w innych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elkitrim Opublikowano 10 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Mod jest w zakładce modów przetłumaczonych na język polski. Proszę o informację czy jest on przetłumaczony bo nie widzę tłumaczenia. Jeżeli nie jest to dlaczego jest w zakładce modów przetłumaczonych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 @Elkitrim A.R.E.A., Dollchan również nie zostały przetłumaczone, ale gdzieś trzeba je trzymać. Zawsze można pomyśleć nad stworzeniem działu dla Zewu Czarnobyla w Modyfikacje do serii S.T.A.K.E.R. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 18 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Października 2021 W najnowszej aktualizacji podobno pojawi się efekt Slow Motion - KLIK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
backdeck Opublikowano 23 Lipca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2022 Wie ktoś którą pozycję zmienić przez hex editor w xrGame.dll aby zwiększyć fov? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel891 Opublikowano 15 Lutego 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 W dniu 9.12.2020 o 00:18, Wojownik napisał(a): Pojawiły się nowe anomalie. Twórcy zajmą się adaptacją ich do paczki i poprawią błędy: Ukryj zawartość 1. Fajny ten mod, ze względu na swoje nowe lokacje, graficznie gorszy od Anomaly, ale widzę ze tutaj nudy nie ma. Każdy napotkany NPC daje questa. Lokacja bar wygląda jak wielkie.... miasto. Wysypisko... super. Nowe lokacje oczywiście na wielki +. W każdej bazie są jakieś sensowne stanowiska mechaników. W warsztacie mechanik na przykład ten mechanik powinności... widać że siedzi w warsztacie a nie jak w Anomaly (pusty pokoik i gość stoi z rękami przy pupie). Nawet questów kilka ma i się nie odnawiają. Tutaj jak wspomniałem jest ich tyle że nie wiadomo od czego zacząć. Szkoda że tutaj nie ma Trybu warfare. (tak swoją drogą dziwny ten warfare w Anomaly). Niby przejmujesz swoją frakcją załóżmy (wolnością) Bar 100 radów i bazę powinności. Pracując w Bazie powinności przejętej przez wolność... musisz mieć rep. u powinności (u swojego wroga rly?) wbity żeby zwiększyć asortyment w bazie. 2. Czy są takie mody do Anomaly i gammy by zwiększyć liczbę lokacji i questów. Bo każda z konkurencji Gamma VS CoC ma coś fajnego. Gamma dużo funkcji pokroju magazynków pojedynczymi nabojami ładowanych, nowe rodzaje anomali, czyszczenie broni i wyciąganie części z nich i ich rozkładanie. Własne warsztaty, i wiele innych. Czy są addony które mogą te gry wzajemnie pod tymi względami uzupełnić? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.