Jump to content

MOD ROKU 2017


cichy
 Share

MOD ROKU 2017.  

91 members have voted

  1. 1. MODY DO WYBORU:

    • Złota Kula
      40
    • "NLC7"
      7
    • Narodnaja Solianka 2016
      29
    • "CoC HYBRID BY JUNX"
      27
    • "CoC Powrót Legendy"
      18
    • "CoC STATSON174 v6.03"
      9
    • Lost Alpha Developer's Cut
      20
    • Wiatr Czasu 1.3
      13
    • Przez Przypadek
      6
    • UZI (United Zone Inside)
      3
    • Wariant Omega 2 - Zimne Lato 2014
      4


Recommended Posts

MOD ROKU 2017.

W ramach podsumowań zmian w Universum Stalkera w zeszłym 2017, postanowiliśmy wzorem innych forów, dokonać wyboru najlepszych modów. Kryteria oceny pozostawiamy graczom. Proponuję wzorem rankingu wszystkich modów, pod swoimi głosami dodać punktację kryteriów takich jak: fabuła, estetyka, grywalność, stopień trudności. Kandydaci będą dołączani systematycznie do ankiety na początku tematu. Zapraszamy do podawania swoich faworytów.

Moi faworyci:

"Złota Kula". Fabuła: 10, estetyka: 8, grywalność: 7, stopień trudności: 8

"NLC7". Fabuła: 10, estetyka: 10, grywalnośc: 10, stopień trudnosci: 10

"CoC STATSON174 v6.03": Fabuła: 6, estetyka: 10, grywalność :10, stopień trudności: 6

"CoC HYBRID BY JUNX": Fabuła: 6, estetyka: 10, grywalność: 10, stopień trudności: 6

"CoC Powrót Legendy". Fabuła: 9,5, estetyka: 8, grywalność: 10, stopień trudności: 6

Narodnaja Solianka 2016: Fabuła: 10, statyka: 10, grywalność: 10, stopień trudności" 6

 

Moją listę jeszcze rozszerzę - pisałem na gorąco... Proszę o propozycje i opinie. Dziękuję za udział, w imieniu całej administracji.

Link to comment
Share on other sites

[ВЕТЕР ВРЕМЕНИ] Wiatr Czasu 1.3:

  • Fabuła - 8, Estetyka - 8, Grywalność - 8, Stopień trudności - 6, Optymalizacja - 9

[НАРОДНАЯ СОЛЯНКА 2016] Narodnaja Solianka 2016

  • Fabuła - 9, Estetyka - 6, Grywalność - 9, Stopień trudności - 8, Optymalizacja - 6

[CALL OF CHERNOBYL: LEGEND RETURNS 0.8] Zew Czarnobyla: Powrót Legendy 0.8

  • Fabuła - 6, Estetyka - 5, Grywalność - 6, Stopień trudności - 5, Optymalizacja - 8

 

"NLC 7 - Ja, Naznaczony" - mod miał premierę 17 grudnia 2015 (Źródło - Kalendarz premier modyfikacji ap-pro.ru) więc mam poważne wątpliwości czy to dobre miejsce dla niego).

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

Złota Kula: Fabuła: 9 Estetyka: 8 Grywalność:  7.5 Stopień Trudności: 8.5

Call of Chernobyl: Powrót Legendy: Fabuła: 7 Estetyka: 6 Grywalność: 7.5 Stopień Trudności: 6

Przez Przypadek Fabuła 7.5 Estetyka: 8 Grywalność: 8 Stopień Trudności: 6

Call of Chernobyl: Hybrid by Junx: Fabuła: 6 Estetyka: 10 Grywalność: 8 Stopień Trudności: 6




 

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

"Złota Kula". Fabuła: 6, estetyka: 1, grywalność: 2

"CoC STATSON174 v6.03": Fabuła: 2, estetyka: 5, grywalność: 3 (+mody graficzne z JSGAME_MODS)

"CoC HYBRID BY JUNX": Fabuła: 0, estetyka: 4, grywalność: 6 (Final)

"Narodnaja Solianka 2016": Fabuła: 5, estetyka: 1, grywalność: 3

"Lost Alpha Developer's Cut" : Fabuła: 8, estetyka: 7, grywalność: 8 (1.4005 + DLC)

"CoC REDUX": Fabuła: 4, estetyka: 10, grywalność: 10

W tym roku tylko LA 1.4005 + DLC i CoC Redux mi się podobało.

Czekam na Metro Exodus, Escape from Tarkov (pełną), Survarium 1.0 :D , Radium, Gunslinger, Ray of Hope. No i oczywiście na Stalker'a 2 i Half Life'a 3 :D

Edited by EGZOdaw
Link to comment
Share on other sites

Gameplay. Gunplay. Balans. Pancerze i ich ulepszenia. Odproności. Szybkość zużywania broni. Obrażenia. Główny bohater i jego odproności. Krwawienie NPC'tów. Bardzo dużo rzeczy, dla mnie najważniejsze kryterium. Jedynie jeden mod robi to w miarę dobrze. CoC 1.5 Redux.

Edited by EGZOdaw
Link to comment
Share on other sites

Redux jeszcze nie wyszedł, są jego ostatnie testy. Tu masz screeny jak nie możesz się doczekać :) http://www.moddb.com/members/egzodaw/images

To paczka wielu modów: 29 modów graficznych i dźwięków, całkowity rebalans pancerzy, broni i ulepszeń (bronie z OWR 3), nowa fabuła, pełno innowacji, np stopniowe odblokowanie przejść między lokacjami, dostawanie skrytek i pancerzy z przeszukanuch trupów, radio w PDA. Jeszcze kilka mniejszyuch zmian, np lepsze dropy ze skrzynek (zmieniłem tak aby każda skrzynka mogła coś wydropić) i skrytek. A i jak by tego było mało jest opcjonalna wojna frakcji, która można do woli zmieniać.

Złotej Kuli poskąpiłem, bo mnie trochę znudziła i nie dokończyłem. Ale doceniam wkład i ilość nowych rzeczy :)

Edited by EGZOdaw
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Nie tylko fabuła. Dodaje też zadania do barmana i innych postaci + dodaje kilka nowych postaci. A, też jest dużo nowych opcji dialogu. Ale grafika to chyba będzie rzecz najbardziej odróżniająca ją od innych modów: http://www.moddb.com/members/egzodaw/images

Chociaż nie wiem czy nie lepiej poczekać na xrEngine 64-bit, bo z takimi teksturami i modelami to ciężko na najwyższej jakości tekstur. xrEngine wykorzystuje 3,5gb ramu, a to za mało na takie tekstury... Ja mam 16gb ramu i 4 gb vramu, a na większych mapach (te z zewu prypeci i cmentarzysko pojazdów) mam zawsze OOM na najwyższej jakości tekstur :).

A, jeszcze jedno: Mod jest w 100% stabilny. Po skończeniu kwestii rebalansu nie mam żadnych crashów oprócz OOM na największych mapach na najwyższej jakości tesktur.

OOM - Out of memory

Link to comment
Share on other sites

19 minut temu, EGZOdaw napisał:

A, jeszcze jedno: Mod jest w 100% stabilny.

Nie ma gry, czy moda do gry w 100% stabilnego. Chyba, że to gra na jakąś konsolę. Na PC to niemożliwe. Powód jest prosty - są różne kompy i zawsze komuś będzie wywalało, albo będzie miał inne problemy.

Druga sprawa, to grafika. Nigdy nie stawiałem wyglądu na 1 miejscu. Oczywiście dobrze jak gra ładnie wygląda, ale fabuła i grywalność cenię o wiele bardziej.

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie Najważniejszy jest gameplay, potem fabuła a trzecia w kolejności rzecz to oprawa audiowizualna. Jeśli te trzy elementy są dobre, to gra jest dobra.

Chodzi o to, że ten mod nie dodaje żadnych błędów, jedynie usuwa 4 błędy w misjach z podstawowego CoC'a 1.5r6. A przez 200 godzin grania w CoC 1.5r6 z Reduxem i bez to jedyne błędy które napotkałem, i których nie ma w reduxie.

A jak każdy wie, CoC to jeden z najbardziej stabilnych modów jeśli nie najstabilniejszy. 200 godzin i ani jednego zepsutego zadania ani buga/crasha. To chyba coś, nieprawdaż? :)

Jedyny błąd który może wystapić to wspomniany OOM - Out of memory. Spowodowane jest to tym, że Stalker jest 32-bitową aplikacją czyli może wykorzystać najwyżej 2 rdzenie i 3,5 gb ramu co jest zbyt małą ilością na wczytanie wszystkich tekstur 2048px oraz 4096px na najwyższych ustawieniach + 0.2 gęstości i 250 metrach zasięgu rysowania detali (trawy).

Nawet na konsolach zdarzają się crashe, więc teoretycznie zrobienie gry stabilnej w 100% jest niemożliwe.

Trochę offtop się zrobił, proponuję zrobić nowy temat/pisać na PW.

Edited by EGZOdaw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity