Jump to content

Pain of Misery


vidkunsen
 Share

Recommended Posts

R3sgmWH5Rg8.jpg

Nazwa: Pain of Misery
Twórcy: Pain of Misery Team
Platforma: Zew Czarnobyla/Call of Chernobyl
Data premiery: 22.10.2018r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

Pain of Misery - to Call of Chernobyl + Call of Misery + Echo of Misery + Anomaly + tysiące poprawek silnika, skryptów, balansu, konfigów, tekstur, dźwięków, pogody, oświetlenia, shaderów, unikalne autorskie spojrzenie nа lore, warstwa grafiki i chmura patosu. 

 

Wsparcie twórców przez:

 

SCREENY:

 

WIDEO:

Spoiler

 

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

Spoiler

magnet:?xt=urn:btih:E4FF06DB3C793F2BCCD56B6F09A8A7A2E6F9A660

 

 

INSTALACJA:

Spoiler
  1. Pobierz moda.
  2. Rozpakuj go.
  3. Uruchom start.cmd lub start_soundcache.cmd.

 

Różnica pomiędzy tymi dwoma plikami:

start.cmd — uruchomienie gry bez-precachowanie'a dźwięków (będą wczytywane w razie potrzeby).
start_soundcache.cmd — uruchomienie gry z precachowanie'm dźwięków (dźwięki zostaną wczytane w RAM przy uruchomieniu gry). Zmniejszy to ilość możliwych lag'ów/ścinek, jednakże będzie to potrzebowało więcej RAM, niż zwykle potrzebuje PoM.

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalkerportaal.ru

gk-stalker.xyz

vk.com

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

hqj9N4relZI.jpg

Linki do pobrania wersji 1.03 (~12,8 GB do pobrania):

Google-Drive-icon.png.4ae7391a36e2fad7290edb1ab698c5c7.png LUB torrent-symbol-file-format.png.152ba7d94622a5761a3a3b19df1665a8.png

 

Fiks 1.031 do pobrania STĄD

INSTALACJA:

  1. Rozpakować do katalogu z grą, ze zgodą na nadpisanie plików;
  2. Usunąć shadery ze ścieżki ...\Pain of Misery\settings\shaders_cache

Nowa gra nie wymagana (tylko w przypadku zapisów z wersji 1.03).

 

Twórcy modyfikacji intensywnie pracują nad modelami bohaterów niezależnych oraz modelami broni. W spojlerze kilka zrzutów ekranu:

Spoiler

AdRxjZz5Sq8.jpg

5rkCXAmuadg.jpg

Z4U2fSPbKWU.jpg

-Afbm0Roj18.jpg

EE8jjcN3UXo.jpg

KxKTby1_qTk.jpg

5WDpsktgYQc.jpg

JgFhrHJYmKg.jpg

phz7AN14poc.jpg

-21j4vtRJJw.jpg

 

Skradanie się i "ciche zabójstwa"

https://vk.com/video-141119213_456239110

Oczyszczanie bazy rakietowej:

 

Wszystkie powyższe informacje pochodzą z grupy VK Pain of Misery

@apg2312 zmień proszę nazwę tematu na Pain of Misery 1.031. Dziękuję bardzo. Niestety nie mam już "mocy", aby samemu to uczynić:P

  • Dodatnia 7
Link to comment
Share on other sites

28 minut temu, ZapomnialemLoginu napisał:

Skradanie działało w bardzo niewielu stalkerowskich modach...

...a tak to AI choruje na chroniczną telepatię.

Otóż to. Czasem aż się prosi aby zajść delikwenta od tyłu i kosikiem go po nerach... A tak mamy NPC-ów z 0 IQ, ale za to z BARDZO "bystrym" wzrokiem, pozwalającym im widzieć nawet przez ściany. Patent na filmiku jest fajny, tylko ciekawe jak sprawdza się w grze, gdzie wokół ciebie jest kilku lub nawet kilkunastu NPC-ów. Hmm... Pewnie tak:P

1qntobh5j6dz.jpg

@smox spokojnie, rozumiem:) Trzeba czasem podejść do tematu nieco żartobliwie, bo gdybyśmy tak ciągle na poważnie gadali o Stalkerze czy Metrze, to człowiek by oszalał.

Link to comment
Share on other sites

27 minut temu, Anton Gorodecki napisał:

Chyba wiem o co chodzi:) Czytałem twojego posta w temacie "Metro Exodus".

@Anton Gorodecki, to był oczywiście żart:) Nie mam nic przeciwko skradaniu się w modach do Stalkera, jeżeli zachowano w tym umiar. W Metrze strasznie to przegięli i zaczynało być to wkurzające.

Link to comment
Share on other sites

Z tym skradaniem w nowym Metro chodzi o to, że jak wiele współczesnych „gier akcji" wydawanych w tych czasach, w większości polega na skradaniu, wciśnięciu klawisza na szybkie zdjęcie delikwenta a w przypadku alarmu nasyła chmarę przeciwników?

Jeśli tak to zgadzam się. Jak nie kucanie za przeszkodą by zniknęła czerwień z ekranu (regeneracja zdrowia) to te pseudoskradanki.

Wolałem już stare Thiefy, gdzie nawet jeden strażnik miejski mógł zakończyć naszą przygodę w przypadku wykrycia (nasi mogliby się uczyć :biggrin: ).

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pain of Misery 1.04 Final, ( wersja gry 1.4.16/1.4.22) 7,5 GB w 7 zipie, Język Rosyjski.

Stąd pobieranie:

https://yadi.sk/d/2YfAtm2o3JPDHY

https://drive.google.com/file/d/1u8xeSXzjqMgwlkSX8jhwOgqEf9C4c3fj/view

https://drive.google.com/drive/folders/1VScpugtl7SU2565omM0vza9icntVJc2G

Torrenty:

https://yadi.sk/d/c9BKY384qPZdNg

https://drive.google.com/file/d/1utP2VhFZphQS8H7asbtnhQRLBFXxD9ZQ/view

W tej wersji jest świat jasny, kolorowy, taki przyjemny - jak na strefę, silnik x64, świat tej wersji pochodzi z rozwinięcia Echo Misery.

wersje 1.03 i 1.02:

! samodzielna gra - rozpakować i grać.

h*tps://i.ibb.co/DGnH1GB/396455868.jpg

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • Anton Gorodecki changed the title to Pain of Misery 1.044
  • 1 month later...

Pain of Misery w fazie beta testu! Początek pod koniec tego tygodnia!

https://vk.com/video-141119213_456239206

Beta test służy do otrzymania feedback'a od graczy, aby zrozumieć czego brakuje, co można zmienić i ulepszyć, lub dostać więcej doświadczenia. W otwartej beta wersji nie będzie niektórych rzeczy, o których twórca i Hariton mogli mówić na strimach lub na rozmowach moda. Wszystkie będą się pojawiać się stopniowo wraz z nowymi wersjami moda.

Twórca postanowił znowu otworzyć donaty z powodu braku pieniędzy na lekarstwa. 
Wysłać donate'a można z:

Spoiler

 

[KLIK]


Lub odrazu na kartę: 5469 4900 1232 5011 (Сбербанк)
(Każdemu przesyłającemu donate - ogromne podziękowania)

 

 

Link to comment
Share on other sites

PoM w OBT!

Zmiany:

Spoiler

1. Wiele zmian w balansie gry.
2. Dopracowanie grafiki i atmosfery gry.
3. Dopracowanie tekstur gry (mix Gunslinger + twórca sam szukał po internecie)
4. Odnowiony system czyszczenia broni, który nie używa tryliona rzeczy, a jeden uniwersalny zestaw do czyszczenia. Dodany zestaw do ostrzenia noża. Remont zbroi będzie zrealizowany później i będzie on możliwie realizowany inaczej.
5. Zmieniony styl rozgrywki przy strzelaniu dzięki odnowionym hit-efektach. To shaderowe cieniowanie, polewanie ekranu keczupem przy krwawieniu, odnowione efektory kamer wzięte z RCOM Public Beta 1.02 autorstwa MacBradley.
6. Dopracowane UI gry, główne menu i menu wczytywania/zapisywania gry wzięte z moda Old Design Mod - autor xrModder.
7. Także dopracowane nagrody za misje, zmienione wymagania zadań na szukanie broni lub czegokolwiek. Podziękowania dla nolove740 za pomoc
8. Dozymetr wprowadzony do inwentarza i teraz wszystkie wartości w grze dot. promieniowania stały się jednakowe i pozwalają teraz precyzyjnie wiedzieć ile dostałeś/ile wyprowadzisz z organizmu.
9. Odnowiony inwentarz autorstwa Макс Край, który stał się ogólnie wygodniejszy i bardziej informatywny.
10. Usunięte w wyborze rozdzielczości ekranu wszystkie rozszerzenia w proporcjach 4:3, 5:3 itd. Teraz gra nie wspiera kwadratowych ekranów, biorąc pod uwagę fakt, że to stare g...., którego twórca nie zamierza wspierać, z wieloma problemami i w ogóle.

Cytat

(Już dawno 2020 rok i niedługo będzie 2021 rok, a wy jeszcze siedzicie na kwadracie? To są już wasze problemy i na pytania dlaczego i po co nie będę odpowiadać. Dlatego, że to relikt i dobry monitor 16:9 kosztuje niewiele, za 5-6 tysięcy (oczywiście rubli :D) można wziąć bardziej-mniej porządną IPS'kę i parzyć sobie mózgu. Tak więc, ci którzy nie mogą zgarnąć takiej sumy i grają na kwadratowych monitorach, idźcie....)

11. Jeszcze kupa zmian, o których twórca nie pamięta z powodu tego, co działo się przed/w czasie/po Dyplomie i twórca usunął ten moment ze swojego życia i wszystko zapomniał.

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Google Drive: [KLIK]

 

Plik torrent: [KLIK]

 

Torrent magnet: magnet:?xt=urn:btih:14D1EFEB480DD405134ECB243F46D2CE3F4B2D66

 

Instalacja:

Spoiler

Pobierz. Rozpakuj. Uruchom start.cmd lub start_soundcache.cmd.

 

Różnica pomiędzy tymi dwoma plikami:

start.cmd — uruchomienie gry bez pre-cache'owania dźwięków (zostaną załadowane w razie potrzeby)
start_soundcache.cmd — uruchomienie gry z pre-cache'owaniem dźwięków (dźwięki zostaną załadowane do RAM przy uruchomieniu gry) to zmniejszy ilość możliwych freeze'ów, ale także potrzebuje więcej RAM'u niż zwykle potrzebuje PoM

 

P.S. Wspierać twórców i dać na lekarstwo można poniżej:
Przez platformę donate.stream: https://donate.stream/theysani
Lub odrazu na kartę: 5469 4900 1232 5011 (Сбер)

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Długo oczekiwana premiera wersji OBT, a dokładnie OBT Build 4.99 [ŹRÓDŁO]:

 

Zmiany:

Spoiler

1. Bug-fix 99.9% problemów, które nam wysyłano. To detektory, to wyloty o 4:3, zadania z błędami i inne. Detektory na statyce CHYBA działają, dawno nie sprawdzałem i nie pamiętam, ale shadery są wszystkie na miejscu i wylotów nie powinno być. W innym przypadku zrobię hot-fix.
2. 4:3 naprawiony, ale nie doprowadzony do analogii z 16:9 i ma różnice w interfejsie, ale to nie jest krytyczne i na pracę gry nijak nie wpływa. Teraz nie ma żadnych encyklopedii w PDA, radio działa, celowniki nie wylatują, choć są owalne. Wyostrzone tylko pod 16:9 jak i ich shader.
3. Nowe funkcje związane ze stanem GG. Przeciążenie prowadzi do zmniejszenia prędkości chodzenia, biegu, sprintu. Także na to wpływa ilość zdrowia i sytość GG, teraz granie będzie trudniejsze i ciekawsze. Na strimie można było zobaczyć jak męczył się Tioma, teraz to poprawiono i nie będzie takiego odchyłu. Ilość dostępnej staminy zależy od sytości GG, ale nie spadnie poniżej 20%
4. Poprawki nieduże w grafice.
5. Rebalans nagród za fabularne zadania (LTTZ) - są lepsze i dają więcej reputacji. Pod koniec fabuły lepsze nagrody.
6. Rebalans kwestowych artefaktów (odnosi się do tych artefaktów, które gracz dostanie w czasie przechodzenia fabuły LTTZ, nie są radioaktywne, a niektóre nawet wyprowadzają radiację)
7. Poprawiono Stróża z fabuły LTTZ który złościł się z niczego. Teraz nie powinno być takiej sytuacji.
8. Całkowicie usunięto stare okno naprawy/ulepszenia. Teraz wszędzie powinno być tylko nowe i nie powinno być z nim problemów.
9. I coś jeszcze, co zostało zapomniane...

 

Instalacja:

Spoiler

Gry nie należy stawiać na Cień Czarnobyla, Anomalię, Monopoly czy też GTA :D. To standalone mod.

  1. Pobierzcie archiwum przez Google Dysk lub torrent.
  2. Rozpakujcie pobrane archiwum w dogodne miejsce (nie w systemowe foldery ala Program Files lub Windows, a w oddzielny folder np. Games który zaleca się przechowywać w katalogu głównym dysku, i lepiej w ogóle nie na systemowym dysku) I BARDZO WAŻNE ZALECANE UŻYCIE DLA ROZPAKOWANIA 7-zip KTÓRY JEST BEZPŁATNYM I BARDZO DOBRYM ARCHIWATOREM. PRACA Z WINRAREM I INNYMI ARCHIWATORAMI NIE JEST GWARANTOWANA
  3. W folderze z grą jest 4 pliki .cmd
    start.cmd - dla zamożnych panów z dobrymi komputerami,
    start_soundcache.cmd - jeśli jesteście gotowi do bardzo długiego początkowego wczytywania gry, ale z mniejszą ilością ładowań i zacięć w czasie gry,
    start_static.cmd - dla szczęśliwych właścicieli wiader i notebooków do nauki,
    start_static_soundcache.cmd - statyka + cache'owanie dźwięku
  4. Włączcie odpowiedni plik .cmd podwójnym kliknięciem i czekajcie, aż gra włączy się i będzie można grać. Ustawienia grafiki trzeba robić nie włączając jeszcze samej gry, a tylko wtedy, kiedy znajdujecie się w menu. W przeciwnym wypadku, jeśli już zaczęliście grę, lepiej nie zmieniać ustawień, bo będzie wylot związany z nie wiadomo czym :(.

 

PS:

Spoiler

Jeśli gra skarży się na brak bibliotek - instalujemy directx9 i vc++ https://drive.google.com/file/d/1q_iMoEIBy1KTOK9xCT523AAuUBZ6Q4Ft/view


Jeśli coś się wydarzyło - ślijcie logi z folderu \Pain of Misery 1.05\settings\logs w specjalnie stworzoną dyskusję na VK: https://vk.com/topic-141119213_41995976.

Wesprzeć twórcę można donejtem każdej wartości z dowolną treścią.

Wesprzeć można też wrzucając pieniądze prosto na kartę twórcy moda:
5469 4900 1232 5011 (Сбер)

Lub przez system donejtów: https://donate.stream/theysani
Wszystkie pieniądze pójdą na wspieranie projektu i na podtrzymywanie niepewnego zdrowia twórcy.

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Google Drive:

https://drive.google.com/file/d/1bz8VqjUCk22IIYIXdPO0VX31P8bnPE9n/view

 

Plik torrent na Google Drive:

https://drive.google.com/file/d/1yS-anFlQMi5ZlD4SzDmOj7052MP7WUXG/view

 

Magnet torrent:

magnet:?xt=urn:btih:B029ED885D572667D02D14B0C1872C5077906EE8

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nowości:

1. Przeniesienie silnika na bardziej świeże kompilatory - dla was nie daje to niczego, zaś dla twórcy więcej możliwości.
2. Poprawki shaderów.
3. Dodano FAMAS z CSGO autorstwa gazika, wzięto z jego CSGO Weapon Pack - będzie tylko w sprzedaży u Żwawego.
4. Przywrócono funkcjonalność szniagi (шняги) z Cienia Czarnobyla (dla nieznających, szniaga to w głównym menu wszystkie przyciski, które płynnie poruszają się). Przywrócono teraz kół z Cienia Czarnobyla i teraz oni się kręcą i się nie psują na szerokoformatowych proporcjach (dlaczego to autor zrobił, nie wiadomo - pewnie po prostu, że może i chce)
5. Wciąż zostało zrobionych wiele różnych drobnych rzeczy.
6. Teoretycznie będzie mniej zauważalnych bezlogowych wylotów związanych z logiką NPC w silniku, ale nie sprawdzono tego i czasu nie ma, aby sprawdzić.
7. Hariton pracuje na charakterystykach broni i zmianami w nabojach zbyt brzydkiej animacji odrzutu na kalaszoidach.

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Pancerniak changed the title to Pain of Misery

L9d2y4nInkQ.jpg?size=1280x540&quality=96

Nowości:

1. Przerobiono okna opisów przedmiotów/broni/pancerzy, usunięto długie okna misery, które zostały zrobione bardzo kulawo. Dla poprawienia błędu, trzeba będzie usunąć błąd w opisie. Ale same okna udało się zrobić, tak jak twórca chciał. Wyglądają teraz schludnie, nie zajmują dużo miejsca i tekst jest lepiej czytać - szczególnie na szerokich monitorach.
2. Dopracowania grafiki są robione pomału, ponieważ sam twórca poprawia.
3. Wiele poprawek zostało zrobionych, które są związane z techniczno-taktycznymi charakterystykami broni, ładunkami wybuchowymi i wszystkiemu podobnemu do nich.
4. W planach będzie zamiana unikatowego AKS-74U na inny, i dodanie celownika PU dla SWT-40
5. Zmieniona w końcu latarka. Teraz to nie reflektor, a normalna chińska latarka na ciepłych diodach LED.
6. Dodano krew z trupów - demonstrację widzieliście wyżej (KLIK), razem z tym zamieniono skrypt usuwania niepotrzebnych ciał z lokacji. Zmieniono jego ustawienia.
7. Dopracowywane są ustawienia UI, menu wczytywania/zapisu gry. Zamieniono główne menu. Przywrócono menu z LA, które się bardziej podoba. Na screenach widać, że parametry ochrony GG teraz są wyprowadzane w procentach, a nie skalą, jak to było w oryginale. To wszystko są podstawy do przerysowywania interfejsu, aby był ładniejszy.

Ponadto też jest robiony rebalans. Poprawiane są parametry medycyny i możliwe, że będą nowe przedmioty, jak również i usunięte stare. (I nie patrzcie na parametry na screenach. Wszystkie są pod stare wartości wielkości. To wszystko będzie balansowane i zmieniane)

Można pomóc twórcy tutaj - wszystkie pieniądze pójdą na leczenie niezdrowego zdrowia:
5469 4900 1232 5011
https://donate.stream/theysani

Spoiler

QE_W_llaUPw.jpg?size=1280x540&quality=96sBxlV9GZCH0.jpg?size=1280x540&quality=961gzUNxxYySY.jpg?size=1280x540&quality=96jNmBK2R0ACg.jpg?size=1280x540&quality=96

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity