Jump to content

REMAKE COP NA SILNIKU UE4


Strielon
 Share

Recommended Posts

57 minut temu, Fizzed napisał:

Jaki ma sens port CoPa na UE4?

Żadnego.

Jeśli S2 się ziści, to najprawdopodobniej na UE4. Przenoszenie trylogii na UE kończy się tak, jak skończyło się już kilka razy - zawieszeniem prac. Tylko do niektórych dociera z opóźnieniem, że "szkoda sensu" ;)

Link to comment
Share on other sites

17 minut temu, Fizzed napisał:

S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v

Jest taki jeden Siergiej, który by się z Tobą pewnie nie zgodził. I bynajmniej nie jestem to ja :D

A co do tematu, to znalazłem takie coś: 

Wygląda może i ładnie, ale na tyle podobnie, że... po co? Jak czasami patrzę co ludzie potrafią wyczarować na Xrayu w kwestii usprawniania strony wizualnej gry, to wszelka ochota na takie eksperymenty przechodzi jak ręką odjął. Ale może jestem mało wymagający...

Zresztą widzę jeszcze jeden problem: modder ze mnie żaden, ale nie bardzo wyobrażam sobie przeniesienie wszystkiego 1:1 na UE4. A bez przeniesienia 1:1 to już nie będzie Stalker, nie? 

Link to comment
Share on other sites

@Junx Plotki czy nie, zapewne skończy się na UE4. Gdyby szukali inwestora czy tam wydawcy, to już zaczęliby się chwalić nową wersją własnej technologii. A że jej nie ma... ;) Ale fakt, zgadzam się, że ten silnik to integralna część doświadczenia gry.

@MaklerR Temat nie był do oceniania, ale @Fizzed poruszył ciekawą kwestię - co, gdyby nie zmieniać silnika, a zmienić to, co trąci myszką w 2019 roku? Twórca tematu mógłby grupie, która się chce zająć portowaniem, przedstawić taką właśnie propozycję. Byłoby ciekawiej.

Link to comment
Share on other sites

Tylko tera tak - wszystko fajnie, jedziemy na XRayu, silnik swoje może zrobić. Ale należy sobie zadać pytanie - jak daleko można się posunąć?

Bo powiedzmy sobie szczerze, tak jak XRay faktycznie tworzy ten charakterystyczny styl Stalkera jeżeli chodzi o wygląd jak i gameplay - tak pod względem technicznym na obecną chwilę jest on po prostu przestarzały pod zbyt wieloma względami, żeby nadal się GSC mogło porywać na jego przerabianie go pod nową grę.

I nie rozumiem też, po co tak się pluć o to, że ktoś sobie próbuje zrobić remake COPa na innym silniku. Jak w tym projekcie nie bierzecie udziału, to po co się przejmujecie? Wyjdzie to fajnie, nie wyjdzie to nie tracicie nic, bo nie przyłożyliście do tego ręki. A tu żarem bije jakby wam matki mordowali. Wrzućcie na luz.....

Edited by Arni
  • Dodatnia 4
  • Negatywna 1
Link to comment
Share on other sites

W 100% zgadzam się z Arnim, Xray może był dobrym silnikiem ale na początku poprzedniego dziesieciolecia. Sztuczne polepszanie AI czy modyfikacje graficzne tego nie zmienią.

Sam chciałbym co wielokrotnie powtarzalem zobaczyć Stalkera na innym współczesnym  silniku.

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

@Allen Okej, ale pamiętajmy, że mówimy o grze sprzed ponad dekady. Portowanie na inny silnik to nic innego jak takie "sztuczne polepszanie". Na współczesnym silniku będzie Stalker 2. W 2021, 2031, czy nawet 2221 roku. Zamiast narzekać na narzekania innych cieszmy się, że są ludzie, którym chce się dziadka Xraya do tej pory podkręcać.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity