Jump to content

Gloom city


Recommended Posts

1HqUNtuZLS4.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Autor: Exclusion Zone
Planowana data premiery: Nieznana

Jesteś sam w tej świątyni, nie ma tu Boga!

Kiedy słońce chowa się za horyzontem, a światło zastępuje ciemność, do świata przenika coś, co jest poza zasięgiem zwykłego śmiertelnika, powstaje złudzenie spokoju i niknie poczucie ciężaru, które towarzyszy nam w ciągu dnia. Sen spowija człowieka, a on podświadomie dostrzega to, co go martwi, niepokoi. Ludzka podświadomość nie okłamuje siebie, dlatego w snach dostrzegamy wszystkie swoje ukryte lęki, ale nie każdy jest gotów, aby się z nimi zmierzyć. Luke Sheffield, człowiek, który wbrew swojej woli wkroczył na ścieżkę prowadzącą jedynie do śmierci lub jeszcze gorszego zapomnienia w mroku. Od tego momentu rozpocznie się upadek naszego bohatera.


Fabuła:

Spoiler

Miasto Gloom jest miastem węgla, duchów. 

Dziennikarz Luke Sheffield postanowił wrócić do swojego dawnego miasta na potrzeby stworzenia artykułu. Przed dotarciem młody mężczyzna czuł się nieswojo i coraz częściej dręczyło go to od środka… Później Luke zorientuje się, że wcześniej pozornie niegroźne, stare miasto powoli zaczynało zamieniać się w piekło.

Informacje nt. projektu z 16.03.2019 r.:

Spoiler

Nowe szczegóły dot. pracy nad modyfikacją Gloom City. Projekt zaoferuje graczowi niezwykłą dla stalkera fabułę kryminalną, przyprawioną upiorną atmosferą. Chociaż od S.T.A.L.K.E.R.-a w tym przypadku został tylko silnik. Jeden z twórców wyjaśnił koncepcję w następujący sposób: „Początkowo zaplanowaliśmy piękny świat okryty mgłą, w typie Silent Hill”. Warto zauważyć, że wcześniej nie było szczególnych projektów w klimacie horrorów na silniku Stalkera.

73691351.jpg  33417932.jpg  34385474.jpg

Należy pamiętać, że miejscem akcji gry stanie się jedna duża lokacja, zawierająca także lasy, przedmieścia i samo miasto, na którego cześć nazwano projekt.

Praca nad fabułą jest całkowicie ukończona. Aktualnie są finalizowane poboczne zadania. Autorzy uzupełniają już praktycznie w pełni gotowy świat gry ciekawymi miejscami i unikalnymi elementami wnętrza i otoczenia. Z kolei grafika oraz dźwięk ulega poprawie. 

30658189.jpg  70554872.jpg  72288303.jpg

Cutscenki, które stały się ulubioną cechą wielu nowoczesnych modów, również znajdą się w tym projekcie. Pomimo strasznej i mistycznej atmosfery modyfikacji nie będzie screamer'ów. Jeden z twórców ocenia gotowość moda na 60%.

Screeny: 

Spoiler

4b8e03d642.jpg

c5050cb4dc.jpg  03faede603.jpg  9b7ee606e7.jpg

Artworki: 

Spoiler

f3116c9ed3.jpg  e79ec94640.jpg

Video: 

Spoiler

2015 r.:

Spoiler

 

2016 r.

Spoiler

 

2017 r.:

Spoiler

 

2018 r.:

Spoiler

 

2020 r. 

Spoiler

 

 

Autorzy: 

Spoiler
  • Антон Борошенко (Anton Boroszenko) - GUI, projektant 2D, scenarzysta, tekst, tekstury,
  • Алексей Журавель (Aleksiej Żurawiel) - projektant 2D/3D, level designer, SDK, scenarzysta,
  • Влад Бондарь (Wład Bondar) - reż. dźwięku,
  • Ростислав Разворский (Rostisław Razworskij) - reż. dźwięku. 


Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg

  • Cool 2
  • Dodatnia 11
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 8 months later...

Pojawiły się dwa screeny z tworzonej modyfikacji «Gloom city». Przypomnijmy, że mod tworzony jest na X-Ray 1.6 (Zew Prypeci) w absolutnie nowym ustawieniu gry. W szczególności, graczom zostanie zaproponowana mroczna atmosfera z rozgrywką i fabułą w stylu horroru. Na nowych zdjęciach można zauważyć ładniejszy obrazek – pojawiły się odbicia na kałużach i krople od deszczu na ekranie. Twórcy moda podkreślają, że robią projekt dla duszy, i z tego powodu prace zaciągnęła się tak długo.

G1lUnWwz140.jpg  I0VTmu4Zu0k.jpg

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

I.. Kolejne dwa screeny. 

Spoiler

ZHK5hyUsw8g.jpg

_wBjDxW9slY.jpg

Klimatyczny wpis od autorów moda pozostawiam tłumaczom:
Страх - самое древнее и сильное из человеческих чувств, а самый древний и самый сильный страх- страх неведомого.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

Большинство людей, постоянно имеющих дело со словами, не слишком в них верят

Większość ludzi, którzy ciągle mają do czynienia ze słowami niezbyt w nie wierzy
gQ42X65K8KQ.jpg

Spoiler

o4_vJuEhWiI.jpg

OZ01G6RfJuI.jpg

6DIQFXnPozE.jpg

Kolejne zrzuty. Szkoda, że nie dostaliśmy jakiegoś filmiku.
Źródło: [KLIK]

 

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kolejny screen.


"Ты всё еще веришь в то, что существуют такие вещи, как "зло" и "добро", но реально существуют лишь хаос и порядок"

"Nadal wierzysz, że są takie rzeczy jak "zło" i "dobro", ale tak naprawdę jest tylko chaos i porządek."

tUft4d5PDio.jpg

  • Cool 1
Link to comment
Share on other sites

I kolejne obrazki. Ze scrennów to faktycznie ten mod klimatycznie i horrorkowo wygląda. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu bo normalnie w stalkera przy takiej bardzo szaroburej i deszczowej pogodzie to nie za bardzo długo lubię grać ☺️ A coś czuję, że tu słoneczka nie będzie.

Screenshot_20210306-052609~2.png  Screenshot_20210306-052539~2.png

  • Dodatnia 2
Link to comment
Share on other sites

Stawiam, że obróbka. Ciekawe czy GC pojawi się jeszcze w tym roku, bo jakby nie patrzeć, to prace trwają od prawie 6 lat. Wydaje mi się, że to wystarczająco dużo czasu, żeby w końcu zaprezentować coś więcej niż tylko klimatyczne obrazki. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • Agrael changed the title to Gloom city

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity